Kunnen toch ook gewoon een paar bittergarnituurs bestellen ofzo? Ik hoef ook niet zoveel te hebben (des te meer bierquote:Op donderdag 25 september 2008 23:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hmmzz, zit ik over te twijfelen.
Ik heb trouwens aan een subway-broodje genoeg![]()
![]()
Oh wordt het zo'n meet?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kunnen toch ook gewoon een paar bittergarnituurs bestellen ofzo? Ik hoef ook niet zoveel te hebben (des te meer bier!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh wordt het zo'n meet?
Er is toch altijd bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb feesten georganiseerd in Utreg waar ik nee moest verkopen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik wil wel een goeie bodem, met veel vleesquote:Op donderdag 25 september 2008 23:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kunnen toch ook gewoon een paar bittergarnituurs bestellen ofzo? Ik hoef ook niet zoveel te hebben (des te meer bier!)
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb feesten georganiseerd in Utreg waar ik nee moest verkopen....
Goed feest? Er was niet genoeg bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Yankee go home!
Ik zie nu een glas bier voor me met een dikke homp vlees erinquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil wel een goeie bodem, met veel vlees
Dat betekent dat het zo gezellig was dat de vraag het aanbod overtrof.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed feest? Er was niet genoeg bier!
Bitterballen en garnituur ok. Maar wel naast het bier en niet erin.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zie nu een glas bier voor me met een dikke homp vlees erinain't pretty
Koekjes en melk/thee/koffie gaan anders prima samen. Misschien bier en kaassoufles ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bitterballen en garnituur ok. Maar wel naast het bier en niet erin.
Truste. Zie je de 24e.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Koekjes en melk/thee/koffie gaan anders prima samen. Misschien bier en kaassoufles ook.
Bedtijd voor mij
elke dagquote:
Precies.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies.
Desnoods dankzij pussydeluxe.
Betekent gewoon dat het een crack feest was met te weinig bier.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat betekent dat het zo gezellig was dat de vraag het aanbod overtrof.
Knuppel.
Dat zeg je altijdquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:38 schreef Q. het volgende:
Oh, de kans dat ik kom is trouwens heel erg klein inmiddels.
Doe mij dan maar op de misschien lijstquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat is toch geen vereiste.
Me neitherquote:
Neem je een meetlintje meequote:
Tijdens de meet gaat we niet over WoW praten hoor, anders worden we buitengeslotenquote:Op maandag 29 september 2008 23:03 schreef Berenanus het volgende:
Ik zie dat die vrijdag en zaterdag bij mij nog leeg zijn dus heb besloten om ook maar te komen. Mag ik bij deze verplaatst worden?
Owja, voor de rest volg ik dit draadje niet ofzo, veels te druk met WoW
bier van Berenanus?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:17 schreef enter het volgende:
[..]
Tijdens de meet gaat we niet over WoW praten hoor, anders worden we buitengesloten![]()
Na de meet gaan we aftellen tot 13 nov![]()
Trouwens Berenanus is dat weekend ook jarig, dus extra feest !!!
Ik had de 24e ook wat.... hmmm wat was dat nou ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:48 schreef TheSorrow het volgende:
Schrap me maar helemaal, ik heb de 24ste een verjaardag!
Ook een verjaardagsfeest in Bibelot misschien?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik had de 24e ook wat.... hmmm wat was dat nou ?
hoezo een 14.gif?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:48 schreef TheSorrow het volgende:
Schrap me maar helemaal, ik heb de 24ste een verjaardag!
dat lijkt me ook wel, maar dan omdat je meer lui persoonlijk kent.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hoezo een 15.gif? Die verjaardag lijkt me gezelliger dan de meet, bigtime.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
dat is inderdaad waarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:10 schreef TheSorrow het volgende:
Kost me nog minder geld ook trouwens!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel, maar dan omdat je meer lui persoonlijk kent.True, maar wees niet getreurd, volgende meet zal ik er heus wel bij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
† The 3 Kings †
grote jongenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
True, maar wees niet getreurd, volgende meet zal ik er heus wel bij zijn
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:59 schreef remlof het volgende:
Schop, nog minder dan drie weken en Bizznitch komt ook
Oh? Met je vrindje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |