Doe mij dan maar op de misschien lijstquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Dat is toch geen vereiste.
Me neitherquote:
Neem je een meetlintje meequote:
Tijdens de meet gaat we niet over WoW praten hoor, anders worden we buitengeslotenquote:Op maandag 29 september 2008 23:03 schreef Berenanus het volgende:
Ik zie dat die vrijdag en zaterdag bij mij nog leeg zijn dus heb besloten om ook maar te komen. Mag ik bij deze verplaatst worden?
Owja, voor de rest volg ik dit draadje niet ofzo, veels te druk met WoW
bier van Berenanus?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:17 schreef enter het volgende:
[..]
Tijdens de meet gaat we niet over WoW praten hoor, anders worden we buitengesloten![]()
Na de meet gaan we aftellen tot 13 nov![]()
Trouwens Berenanus is dat weekend ook jarig, dus extra feest !!!
Ik had de 24e ook wat.... hmmm wat was dat nou ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:48 schreef TheSorrow het volgende:
Schrap me maar helemaal, ik heb de 24ste een verjaardag!
Ook een verjaardagsfeest in Bibelot misschien?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik had de 24e ook wat.... hmmm wat was dat nou ?
hoezo een 14.gif?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:48 schreef TheSorrow het volgende:
Schrap me maar helemaal, ik heb de 24ste een verjaardag!
dat lijkt me ook wel, maar dan omdat je meer lui persoonlijk kent.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hoezo een 15.gif? Die verjaardag lijkt me gezelliger dan de meet, bigtime.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
dat is inderdaad waarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:10 schreef TheSorrow het volgende:
Kost me nog minder geld ook trouwens!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel, maar dan omdat je meer lui persoonlijk kent.True, maar wees niet getreurd, volgende meet zal ik er heus wel bij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
† The 3 Kings †
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |