Huhquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:52 schreef juiced het volgende:
Nou, dat was een gezellige meat gisteravond! Moeten we snel overdoen! Paultjuh ook met z'n stomme actie
En natuurlijk niet te vergeten het grote onthaal van Fraubitch die ineens onverwachts in de schijnwerpers met luid applaus binnenkwam! Fantastisch! Jongens, het was gezellig!
Ghighighighiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:52 schreef juiced het volgende:
Nou, dat was een gezellige meat gisteravond! Moeten we snel overdoen! Paultjuh ook met z'n stomme actie
En natuurlijk niet te vergeten het grote onthaal van Fraubitch die ineens onverwachts in de schijnwerpers met luid applaus binnenkwam! Fantastisch! Jongens, het was gezellig!
Ja inderdaadquote:
Parttimequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]woon jij ook in Den Haag?
dat wist ik niet eens
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Parttimeieder weekend al bijna een jaar lang
Hey ho.. maar ff for the record..quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat outsidr in Den Haag woont?
Ff aan outsidr vragen als hij online isquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Hey ho.. maar ff for the record..
Wie uit den haag gaan er allemaal (met de trein dan?)
Misschien optioneel om met z'n allen te gaan?..
maybe wat gezelliger![]()
Jaaa!!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ff aan outsidr vragen als hij online is![]()
Lijkt mij ook wel leukgewoon kratje bier mee enzo!
Ik ben ook niet voorstander van de trein,quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:06 schreef PoepSnoet het volgende:
Ik begrijp dat mijn aanwezigheid gewenst is?
Ik was het ook van plan ja.quote:
Blij dat ik een meisje ben dan..quote:
Dan moeten er wel hele gekke dingen gebeuren wil ik komenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:13 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Jaaa!!!![]()
Is tevens een poging aant doen om Poepsnoet ook mee te krijgen evenals The Sorrow..![]()
Ik ga met de trein, zover is het nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:22 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Blij dat ik een meisje ben dan..
Homofiele meisjes zijn geil.. dus..
Maar Ontopic..
Trein of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |