Frauquote:
Waarom kom je dat niet in persoon doen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef Skaai het volgende:
PDL, sla een tequilla voor me achterover.
Ik zit dan in een bovendewegrestaurant met een stuk of 20 collega's een afscheidsfeestje te vieren in een wokrestaurantquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom kom je dat niet in persoon doen?
Bierquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:05 schreef Jimbo het volgende:
ik kom ook , heb toch nix beters te doen
hoe gaan jullie allemaal ? auto ? bus ? bier ?
Ow ja, jammerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zit dan in een bovendewegrestaurant met een stuk of 20 collega's een afscheidsfeestje te vieren in een wokrestaurant.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jep, zeker nu ik toch niet kan.
Hoi Gripquote:
Buttsecks!quote:
Lol @ AA..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als jij daar behoefte in heb, wil ik je heus wel helpen
Uuh zover ik weet, Enter, PDL, jij, ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:58 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Lol @ AA..
Gaan er nog meer mensen vanuit den haag btw?
Trein, auto, bus.. lopen?..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uuh zover ik weet, Enter, PDL, jij, ik
Twijfelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:08 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Trein, auto, bus.. lopen?..
Samen treinen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Twijfeltrein betekent drinken, auto is makkelijker, goedkoper, kan je nog lekker chickie meenemen alleen kan ik niet drinken
En fietsen gaat niet, heb lekke band
Kom je ook langs Almerequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:23 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Samen treinen..
mag je mij meenemen..
misschien niet het lekkerste tjikje dat er is maarw el een tjikkie
Als je tegen die tijd nog steeds blond benquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:23 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Samen treinen..
mag je mij meenemen..
misschien niet het lekkerste tjikje dat er is maarw el een tjikkie
schatje.. voor jouw blijf ik blondquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je tegen die tijd nog steeds blond ben![]()
*Ahum*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uuh zover ik weet, Enter, PDL, jij, ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |