Waarom kom je dat niet in persoon doen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:21 schreef Skaai het volgende:
PDL, sla een tequilla voor me achterover.
Ik zit dan in een bovendewegrestaurant met een stuk of 20 collega's een afscheidsfeestje te vieren in een wokrestaurantquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom kom je dat niet in persoon doen?
Bierquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:05 schreef Jimbo het volgende:
ik kom ook , heb toch nix beters te doen
hoe gaan jullie allemaal ? auto ? bus ? bier ?
Ow ja, jammerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zit dan in een bovendewegrestaurant met een stuk of 20 collega's een afscheidsfeestje te vieren in een wokrestaurant.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jep, zeker nu ik toch niet kan.
Hoi Gripquote:
Buttsecks!quote:
Lol @ AA..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als jij daar behoefte in heb, wil ik je heus wel helpen
Uuh zover ik weet, Enter, PDL, jij, ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:58 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Lol @ AA..
Gaan er nog meer mensen vanuit den haag btw?
Trein, auto, bus.. lopen?..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uuh zover ik weet, Enter, PDL, jij, ik
Twijfelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:08 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Trein, auto, bus.. lopen?..
Samen treinen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Twijfeltrein betekent drinken, auto is makkelijker, goedkoper, kan je nog lekker chickie meenemen alleen kan ik niet drinken
En fietsen gaat niet, heb lekke band
Kom je ook langs Almerequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:23 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Samen treinen..
mag je mij meenemen..
misschien niet het lekkerste tjikje dat er is maarw el een tjikkie
Als je tegen die tijd nog steeds blond benquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:23 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Samen treinen..
mag je mij meenemen..
misschien niet het lekkerste tjikje dat er is maarw el een tjikkie
schatje.. voor jouw blijf ik blondquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je tegen die tijd nog steeds blond ben![]()
*Ahum*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Uuh zover ik weet, Enter, PDL, jij, ik
Huhquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:52 schreef juiced het volgende:
Nou, dat was een gezellige meat gisteravond! Moeten we snel overdoen! Paultjuh ook met z'n stomme actie
En natuurlijk niet te vergeten het grote onthaal van Fraubitch die ineens onverwachts in de schijnwerpers met luid applaus binnenkwam! Fantastisch! Jongens, het was gezellig!
Ghighighighiquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:52 schreef juiced het volgende:
Nou, dat was een gezellige meat gisteravond! Moeten we snel overdoen! Paultjuh ook met z'n stomme actie
En natuurlijk niet te vergeten het grote onthaal van Fraubitch die ineens onverwachts in de schijnwerpers met luid applaus binnenkwam! Fantastisch! Jongens, het was gezellig!
Ja inderdaadquote:
Parttimequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]woon jij ook in Den Haag?
dat wist ik niet eens
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Parttimeieder weekend al bijna een jaar lang
Hey ho.. maar ff for the record..quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat outsidr in Den Haag woont?
Ff aan outsidr vragen als hij online isquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Hey ho.. maar ff for the record..
Wie uit den haag gaan er allemaal (met de trein dan?)
Misschien optioneel om met z'n allen te gaan?..
maybe wat gezelliger![]()
Jaaa!!!quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ff aan outsidr vragen als hij online is![]()
Lijkt mij ook wel leukgewoon kratje bier mee enzo!
Ik ben ook niet voorstander van de trein,quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:06 schreef PoepSnoet het volgende:
Ik begrijp dat mijn aanwezigheid gewenst is?
Ik was het ook van plan ja.quote:
Blij dat ik een meisje ben dan..quote:
Dan moeten er wel hele gekke dingen gebeuren wil ik komenquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:13 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Jaaa!!!![]()
Is tevens een poging aant doen om Poepsnoet ook mee te krijgen evenals The Sorrow..![]()
Ik ga met de trein, zover is het nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:22 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Blij dat ik een meisje ben dan..
Homofiele meisjes zijn geil.. dus..
Maar Ontopic..
Trein of niet?
Die was voornamelijk voor Bioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |