En anders gewoon subtiel edoch uiterst vlot er rechts voorbij gaan en lekker door planken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:36 schreef Boschkabouter het volgende:
Blijft een lamme tak na het inhalen van een vrachtwagen met 100km.h op de linkerbaan plakken wil ik ze nog wel eens vriendelijk verzoeken dmv groot licht aan de kant te gaan.
quote:Op zondag 7 september 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Net als die gast die wat sportief reed met die motor. Reed wat te hard. Maar reed verder prima, had zijn voertuig goed onder controle.
Leren ze daar ook hun reactietijd van 1 seconde te verminderen tot bovenmenselijke prestaties? Zo niet, dan is het aantal meters dat zo'n superagent aflegt in die eerste seconde voor het remmen evengroot als bij een eenvoudige burger Alto-rijder.quote:Op maandag 8 september 2008 13:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Die krijg je als je dat werk gaat doen. Ik weet dat het moeilijk is om te geloven dat agenten misschien wel eens iets meer geleerd hebben dan jij, maar het is toch echt zo.
1) We weten allemaal best dat 120 of 140km/h geen verschil maakt in tijd van A naar B. Je staat hoogstens vooraan bij het stoplicht ipv half in de rij, bij het verkeerslicht.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:36 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Waarom?
1) Je bent sneller van A naar B.
2) Vanwege de hogere snelheid blijf je alerter (omdat je ook wel eens moet inhalen etc)
3) Het is leuker dan duf in een treintje te rijden
En een optioneel punt 4: Als je harder dan de snelheidslimiet rijdt hebben (normale) mensen niet de neiging je in te halen. Als je 60 rijdt op een eenbaansweg waar je 80 mag (wat legaal is) word je ingehaald, wat de veiligheid over het algemeen niet ten goede komt.
je moet niet zoveel boekjes lezen en eens je reactiesnelheid laten testen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 05:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Leren ze daar ook hun reactietijd van 1 seconde te verminderen tot bovenmenselijke prestaties?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:22 schreef PDOA het volgende:
Die Koos Spee is ook veels te vaak in beeld met zijn belerende kutsmoel!
1) Er zijn idd ook stoplichten op de snelwegquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:38 schreef Walter81 het volgende:
[..]
1) We weten allemaal best dat 120 of 140km/h geen verschil maakt in tijd van A naar B. Je staat hoogstens vooraan bij het stoplicht ipv half in de rij, bij het verkeerslicht.
2) Daarom hebben ze in het verleden de maximumsnelheid al verhoogd van 100 naar 120. Dus dat 'sneller rijden dan toegestaan' is al gelegaliseerd tot 20km/h.
3) Met 120km/h vrachtwagens inhalen noem ik niet 'duf treintje'.
En daarbij rijdt het vaak lekkerder, als iedereen in een duf treintje naar de linkerbaan gaat om een vrachtwagen die een kilometer voor je rijdt in te halen, gewoon op de rechterbaan. Geen gestress van op tijd je rem intrappen om kop-staartaanrijding te voorkomen, of mensen die nog tussenvoegen terwijl het eigenlijk niet past.
4) Je noemt 2 situaties: Harder dan de maximumsnelheid, en zachter dan de maximumsnelheid rijden. Maar als je gewoon 80 rijdt waar je 80 mag, en iedereen doet dat, heb je geen last van inhalen hoor.
1) Enkel bij een eventueel verkeerslicht aan het einde van de afrit ben je je tijdwinst al kwijt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
1) Er zijn idd ook stoplichten op de snelweg
2)Je mag in het buitenland ook overal 120, dus in Nederland mag je in principe langzamer dan toegestaan
3) Ik vind het lekker om 150 te rijden als er ruimte is (let op: ALS ER RUIMTE IS). Waarom zou je 100 gaan rijden op een totaal lege snelweg?
4) Probleem is dat niet iedereen dat doet.
mensen als jij op de linkerbaan verpesten wel een hoop winstquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:38 schreef Walter81 het volgende:
[..]
1) We weten allemaal best dat 120 of 140km/h geen verschil maakt in tijd van A naar B. Je staat hoogstens vooraan bij het stoplicht ipv half in de rij, bij het verkeerslicht.
1) Nee hoor, je bent gewoon 5 minuten eerder bij het stoplicht, waar je maximaal 3 minuten voorstaatquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:35 schreef Walter81 het volgende:
[..]
1) Enkel bij een eventueel verkeerslicht aan het einde van de afrit ben je je tijdwinst al kwijt.
2) In Nederland mag je gewoon 120. Hard zat.
3) Als je er 100 ipv 120 mag rijden zal het vast een reden hebben. (geluidsoverlast ivm snelweg door woonwijk/Veiligheid door de wegsituatie/...)
4) Langzaamrijders moeten ze óók bekeuren vind ik. Net als de hardrijders.
Jij ziet ze vliegen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:42 schreef Kopbal het volgende:
Goed voorbeeldje: als ik van Arnhem/Nijmegen naar Rotterdam rij met 120 doe ik er een uur en een kwartier over. Als ik 160 rij doe ik er 3 kwartier over.
Dat is gewoon een half uur pure tijdswinst.
Nee, ik bedoelde dat je ooit 10tallen jaren geleden ook maar 100 mocht op de autosnelweg. En dat dat ooit verhoogd is naar 120 (Mede door veiligere auto's ed.)quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
2) jij stelt dat je in Nederland eigenlijk 100 mag, maar dat ze dat hebben opgehoogd dat 120 om hardrijders tegemoet te komen. En daar reageer ik op.
Je hebt vast een heel bijzondere auto! Als je harder gaat rijden, liggen Nijmegen en Rotterdam opeens 30 kilometer minder ver uit elkaarquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:42 schreef Kopbal het volgende:
Goed voorbeeldje: als ik van Arnhem/Nijmegen naar Rotterdam rij met 120 doe ik er een uur en een kwartier over. Als ik 160 rij doe ik er 3 kwartier over.
Dat is gewoon een half uur pure tijdswinst.
Jij gafquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je ooit 10tallen jaren geleden ook maar 100 mocht op de autosnelweg. En dat dat ooit verhoogd is naar 120 (Mede door veiligere auto's ed.)
als antwoord opquote:2) Daarom hebben ze in het verleden de maximumsnelheid al verhoogd van 100 naar 120. Dus dat 'sneller rijden dan toegestaan' is al gelegaliseerd tot 20km/h.
Dus daaruit kan je nou niet echt concluderen wat jij nu zegt.quote:2) Vanwege de hogere snelheid blijf je alerter (omdat je ook wel eens moet inhalen etc)
Rij je terug in de tijd ofzo?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:42 schreef Kopbal het volgende:
Goed voorbeeldje: als ik van Arnhem/Nijmegen naar Rotterdam rij met 120 doe ik er een uur en een kwartier over. Als ik 160 rij doe ik er 3 kwartier over.
Dat is gewoon een half uur pure tijdswinst.
10tallen jaren geleden was er geen max snelheidquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:53 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je ooit 10tallen jaren geleden ook maar 100 mocht op de autosnelweg. En dat dat ooit verhoogd is naar 120 (Mede door veiligere auto's ed.)
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij ziet ze vliegen.
Nijmegen - Rotterdam is 150 km,
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:29 schreef rival het volgende:
je moet niet zoveel boekjes lezen en eens je reactiesnelheid laten testen.
die ene seconde is gemiddeld.
Hmmm, gek genoeg is meneer agent totaal niet gevoelig voor deze argumenten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
als je goed oplettend bent zou je een reactietijd van 0.1 seconden moeten hebben
Weinig kans, dan ga je er maar rechts langs. Voor figuren zoals jij ga ik dus echt niet aan de kant.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:30 schreef Kopbal het volgende:
Heerlijk man. Lekker bumperkleven op die linkerbaan. 170 rijden en iedereen die in je weg komt wegpesten dmv seinen met het grote licht + knipperlicht naar links.
volgens de regels behoor je rechts te rijden als je niet inhaalt. dus dat doe je niet voor figuren nee, maar omdat dat zo hoortquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Weinig kans, dan ga je er maar rechts langs. Voor figuren zoals jij ga ik dus echt niet aan de kant.
0.1 voordat je je realiseert dat je je voet van je gas moet halen en je rem in trappen. Dan kost het nog tijd om je voet op je rem te plaatsen en in te trappen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
als je goed oplettend bent zou je een reactietijd van 0.1 seconden moeten hebben
Dat is dan heel jammer. Maar als ik zelf op de rechterbaan rij en ik rij al 140/150 en er komt zo'n knuppeltje aan in z'n gti'tje met 180 en knipperend en al dan trapt ie maar op de rem of gaat er rechts langs of voor mijn part dwars door me heen maar aan de kant ga ik toch echt niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
volgens de regels behoor je rechts te rijden als je niet inhaalt. dus dat doe je niet voor figuren nee, maar omdat dat zo hoort
Als je zelf niet aan het inhalen bent behoor je gewoon rechts te rijden. En al helemaal als iemand anders jou wilt inhalen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is dan heel jammer. Maar als ik zelf op de rechterbaan rij en ik rij al 140/150 en er komt zo'n knuppeltje aan in z'n gti'tje met 180 en knipperend en al dan trapt ie maar op de rem of gaat er rechts langs of voor mijn part dwars door me heen maar aan de kant ga ik toch echt niet.
Als er bij mij iemand zou bumperkleven (vlak na een inhaal actie van mij bijvoorbeeld) dan tik ik gewoon 5 keer op mijn rem, kijken of dat genoeg is om dat gedrag af te leren. Owja, en als hij dan denkt rechts er langs te gaan rij ik harder door zodat hij op de middelste baan vast zit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:53 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als je zelf niet aan het inhalen bent behoor je gewoon rechts te rijden. En al helemaal als iemand anders jou wilt inhalen.
Held op sokken.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als er bij mij iemand zou bumperkleven (vlak na een inhaal actie van mij bijvoorbeeld) dan tik ik gewoon 5 keer op mijn rem, kijken of dat genoeg is om dat gedrag af te leren. Owja, en als hij dan denkt rechts er langs te gaan rij ik harder door zodat hij op de middelste baan vast zit.
Ik had laatst ook zo'n gast, in een sjonnie-Calibraquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als er bij mij iemand zou bumperkleven (vlak na een inhaal actie van mij bijvoorbeeld) dan tik ik gewoon 5 keer op mijn rem, kijken of dat genoeg is om dat gedrag af te leren. Owja, en als hij dan denkt rechts er langs te gaan rij ik harder door zodat hij op de middelste baan vast zit.
Dat soort types moet je gewoon even opnieuw opvoeden, ze zitten thuis teveel onder moeders` plak dus denken ze roadwarrior te kunnen spelen
dit alles kan gedaan zijn binnen .35quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:48 schreef Walter81 het volgende:
[..]
0.1 voordat je je realiseert dat je je voet van je gas moet halen en je rem in trappen. Dan kost het nog tijd om je voet op je rem te plaatsen en in te trappen.
als ik dit zo lees ben jij niet bezig met de doorstroming van het verkeer.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als er bij mij iemand zou bumperkleven (vlak na een inhaal actie van mij bijvoorbeeld) dan tik ik gewoon 5 keer op mijn rem, kijken of dat genoeg is om dat gedrag af te leren. Owja, en als hij dan denkt rechts er langs te gaan rij ik harder door zodat hij op de middelste baan vast zit.
Dat soort types moet je gewoon even opnieuw opvoeden, ze zitten thuis teveel onder moeders` plak dus denken ze roadwarrior te kunnen spelen
Dan klopt je berekening zo mogelijk nog minderquote:
Het is geen berekening, het is ervaring.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan klopt je berekening zo mogelijk nog minder.
Dit noemen ze een : "knee-down"quote:Op zondag 7 september 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Die 3 cabrio's die wat te hard maar totaal niet gevaarlijk reden werd al een "dollemansrit" genoemd
Net als die gast die wat sportief reed met die motor. Reed wat te hard. Maar reed verder prima, had zijn voertuig goed onder controle.
Hoe heeft die Turk gelijk dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:59 schreef Meki het volgende:
dat de klagers gelijk hebben .
de politie moet niet zo hekserig doen
Tsja. Die mafkees gedraagt zich als een klein kind, dus dan behandel je hem als een klein kind. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe heeft die Turk gelijk dan?
Die agent die het uitlegt is alleen wel heel belerend.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:32 schreef PDOA het volgende:
"De maniak lijkt lak te hebben aan de max. snelheid van 120km, want hij rijdt nu wel 123km, iets wat absoluut niet is toegestaan op deze weg!!!! Deze levensgevaarlijke situatie zal weldra tot ongelukken leiden, dus de wegpiraat wordt naar de kant gehaald alwaar Joop en Jaap hem een vette prent zullen uitreiken voor zijn rijgedrag!!!!!"
Whehe, de SBS-journalistiek is inderdaad vaak tenenkrommendquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:32 schreef PDOA het volgende:
"De maniak lijkt lak te hebben aan de max. snelheid van 120km, want hij rijdt nu wel 123km, iets wat absoluut niet is toegestaan op deze weg!!!! Deze levensgevaarlijke situatie zal weldra tot ongelukken leiden, dus de wegpiraat wordt naar de kant gehaald alwaar Joop en Jaap hem een vette prent zullen uitreiken voor zijn rijgedrag!!!!!"
ook niet afgelopen zondag die vrouw in die alto?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehe, de SBS-journalistiek is inderdaad vaak tenenkrommend. Maar goed, ik kan me niet herinneren vaak medelijden te hebben gehad met de ontvanger van de boete
.
Van dat geld kan ze nóg wel zo'n auto kopenquote:Op woensdag 10 september 2008 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
ook niet afgelopen zondag die vrouw in die alto?
ben je volwassen en moet je het al doen met een alto, en dan voor zoiets een dikke vette prent van 150 euro ofzo!
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:32 schreef PDOA het volgende:
"De maniak lijkt lak te hebben aan de max. snelheid van 120km, want hij rijdt nu wel 123km, iets wat absoluut niet is toegestaan op deze weg!!!! Deze levensgevaarlijke situatie zal weldra tot ongelukken leiden, dus de wegpiraat wordt naar de kant gehaald alwaar Joop en Jaap hem een vette prent zullen uitreiken voor zijn rijgedrag!!!!!"
quote:De weg deel je met een heleboel anderen die misschien niet zo goed kunnen rijden.
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:02 schreef noutie het volgende:
Als je te hard rijdt, dan breng je jezelf en anderen in gevaar. Logisch dus dat hierop gecontroleerd en waar nodig gehandhaafd wordt.
De weg deel je met een heleboel anderen die misschien niet zo goed kunnen rijden. Om ongelukken te vermijden moet je je gewoon beperken tot maneuvres die anderen verwachten. Veelal zijn deze maneuvres gelijk aan de maneuvres die zijn toegestaan volgens de wegenverkeerswet :-).
ter info, voorbeelden van toegestane maneuvres:snelheid tot 50 km/h binnen de bebouwde kom, wanneer er geen extra beperkingen gelden; links inhalen van een trager voertuig wanneer hier voldoende ruimte voor is; snelheid tot 120 km/h op een autosnelweg, wanneer er geen extra beperkingen gelden.
Ook dátquote:Op woensdag 10 september 2008 10:05 schreef BobbyB het volgende:![]()
[..]Misschien moeten die dan gewoon de weg niet op.
Feit is dat ze er wel zijn!quote:Op woensdag 10 september 2008 10:05 schreef BobbyB het volgende:Misschien moeten die dan gewoon de weg niet op.
helaas merk je dat dagelijksquote:Op woensdag 10 september 2008 10:02 schreef noutie het volgende:
De weg deel je met een heleboel anderen die misschien niet zo goed kunnen rijden.
Nou kijk, snelheid word vaak gezien als gevaarlijk, maar het is juist de combinatie van mensen die eigenlijk niet goed kunnen rijden die het gevaar veroorzaakt. Als iedereen nu eens wat beter op elkaar zou inspelen, z'n kop eens op de weg houdt in plaats van z'n (telefoon)gesprek, autoradio of navigatie dan zou dat al zoveel ellende schelen.quote:
Ja en? Dan moeten ze die lui lekker van de weg afhalen. Zij zijn net zo goed een gevaar op de weg als een hardrijder. En wellicht moeten ze het verkeersexamen nog strenger maken. Ik krijg namelijk steeds meer het idee dat iedere idioot maar een rijbewijs kan halen of soms zelfs bij een pak boter krijgt. Sommigen hebben totaal geen inzicht, reactie vermogen etc etc. Waarom zij dan niet bekeurd worden en van de weg gehaald worden is mij echt een raadsel. Vooral niet wanneer de heer Spee zo loopt te hameren op verkeersveiligheid.quote:
het zijn juist de trage die mij afsnijdenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:20 schreef noutie het volgende:
Het enige geluk hierbij is wel dat de veel mensen die veel te hard rijden, ook kleven, afsnijden etc. Komt nog een deel van de boetes bij de juiste mensen.
ik ben er nog nooit op geknalt nee!quote:Op woensdag 10 september 2008 10:24 schreef noutie het volgende:
daar kan je dan gelukkig wel gemakkelijk op anticiperen
dit heb ik ook wel eens gezien ja.quote:Op zondag 7 september 2008 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze gaan ook altijd 35246547685443543478 trajectmetingen doen, totdat ze eindelijk een snelheid hebben geklokt waarbij het rijbewijs kan worden ingenomen
Oh, dus hierbij bevestig je eigenlijk wat iedereen denkt? Makkelijk controleren? Ik dacht dat ze controleerden voor de verkeersveiligheid, maar het gaat ze dus echt om het geld.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:20 schreef noutie het volgende:
Er wordt veel op snelheid gecontroleerd omdat dat ook gemakkelijk te controleren is. Daarnaast is het redelijk onbetwistbaar. Harder dan toegestaan is harder dan toegestaan. Bij bv. snijden is het lastiger vast te stellen wanneer het precies snijden is. Op snijden kan je helaas ook niet automatisch controleren.
Dat is niet zo moeilijk. Dit soort aanrijdingen vinden meestal op de linkerstrook plaats. Men rijdt zó dicht op elkaar,ook bij die snelheid, omdat men bang is dat er ook maar 1 andere auto van de rechterbaan op 'hun' baan komt invoegen. Want stel je toch eens voor, dan ben je niet auto nr 125 maar 126 van die rijquote:Op woensdag 10 september 2008 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak mensen in een file op elkaar zien knallen en dan vraag ik me echt af hoe je het voor elkaar krijgt om met een snelheid van nog geen 30KM/u tegen elkaar kan botsen. Uiteraard is het dan alleen blikschade, maar toch.
[..]
Ik ben het er zeker mee eens dat het een suf programma is, maar je zult toch echt een verkeerspolitie nodig hebben die mensen inderdaad mag achtervolgen om een overtreding vast te stellen. Is niets hypochriets aan. Daarnaast kunnen agenten van de verkeerspolitie zeker beter rijden dan de gemiddelde nederlanders. Motoragenten helemaal.quote:Op maandag 8 september 2008 10:23 schreef CoolGuy het volgende:
In mijn ogen is dat een beetje een kromme redenering. Om 1 iemand aan te houden die te hard rijdt moet er eerst een 2e auto te hard gaan rijden, en dat alles vanuit het oogpunt van veiligheid.
Euh, ja, vette pech? Anders ga je niet op een lege snelweg 170 rijden? Ik rij ook op een lege weg standaard te hard, maar als ik dan gepakt wordt is dat toch echt m'n eigen dikke schuld. En ik rij danook nooit zoveel te hard dat ze m'n rijbewijs in kunnen nemen.quote:Op maandag 8 september 2008 13:56 schreef Mikkie het volgende:
Inderdaad. Dan op een lege snelweg net zo lang wachten tot ze kunnen graaien.
Ahh zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 7 september 2008 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
Wegmisbruikers
Blik op de Weg
Koos Spee
Leo de Haas
Kost je alleen wel 120 euro als je gespot wordt helaas. En over het algemeen gaan ze jou aanpakken, en niet die persoon die onnodig links rijdtquote:Op dinsdag 9 september 2008 03:46 schreef Mikkie het volgende:
En anders gewoon subtiel edoch uiterst vlot er rechts voorbij gaan en lekker door planken..
Dat je denkt dat dat ook maar iets aan z'n rijgedrag verandertquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:58 schreef Scorpie het volgende:
Als er bij mij iemand zou bumperkleven (vlak na een inhaal actie van mij bijvoorbeeld) dan tik ik gewoon 5 keer op mijn rem, kijken of dat genoeg is om dat gedrag af te leren. Owja, en als hij dan denkt rechts er langs te gaan rij ik harder door zodat hij op de middelste baan vast zit.
Dat soort types moet je gewoon even opnieuw opvoeden, ze zitten thuis teveel onder moeders` plak dus denken ze roadwarrior te kunnen spelen
Euh, ja, en die gaan ook echt niet je verhaal checken ofzoquote:Op woensdag 10 september 2008 11:14 schreef Meki het volgende:
Ik rijd elke keer op de vluchtstrook als er files zijn , met waarschuwingslichten als er politie is dan stop ik dan doe ik me moterkap open..
"Maar waarom jij rijbewijsj meenemen"? Idioot...quote:
O ja hoor, die idioot laat het dan wel uit zijn hoofd om iig bij mij te kleven. En zo hoort het. Asociaal doe je maar thuis, niet op de weg.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat je denkt dat dat ook maar iets aan z'n rijgedrag verandert![]()
Och dat valt wel mee. Een remtestje om een asociale mongool die het rijbewijs niet waardig is op zijn plek te zetten heb ik er graag voor over om de snelweg iets veiliger te maken voor de mede weggebruikers van zo`n imbecielquote:Je bent gewoon benzine aan het verspillen en je rijmschijven onnnodig aan het slijten terwijl je 'opvoedactie' 0 effect heeft.
dan zeg ik dat me moter een raar geluid en dat ik het wou nakijkenquote:Op woensdag 10 september 2008 11:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Euh, ja, en die gaan ook echt niet je verhaal checken ofzo![]()
[..]
"Maar waarom jij rijbewijsj meenemen"? Idioot...
En zo hoort het ook. Mongolen die rechts inhalen mogen ze wat mij betreft rustig een paar daagjes laten lopen naar hun werk. Kijken of ze dan nog meer van zulke geintjes willen uithalen. Zo ja? Hup, rijbewijs invorderen.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kost je alleen wel 120 euro als je gespot wordt helaas. En over het algemeen gaan ze jou aanpakken, en niet die persoon die onnodig links rijdt
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:24 schreef Scorpie het volgende:
Een remtestje om een asociale mongool
Nou, die turk kwam ook niet met dat verhaal weg.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:25 schreef Meki het volgende:
dan zeg ik dat me moter een raar geluid en dat ik het wou nakijken
dan geloven ze het wel
Tja, vind het niet verkeerd dat ze daar boetes voor uitdelen, maar ik vind het erg jammer dat ze mensen die onnodig links rijden niet aanpakken. Maak het wel eens mee dat iemand met 110 op de linkerbaan op de (3-baans) snelweg rijdt, terwijl de rest van het beetje verkeer dat er is op de rechter baan rijdt. Sorry, maar als 'ie dan niet opschuift haal ik 'em op een gegeven moment toch echt rechts in.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:26 schreef Scorpie het volgende:
En zo hoort het ook. Mongolen die rechts inhalen mogen ze wat mij betreft rustig een paar daagjes laten lopen naar hun werk. Kijken of ze dan nog meer van zulke geintjes willen uithalen. Zo ja? Hup, rijbewijs invorderen.
De tijd dat je zelf de regels mocht breken 'omdat ze niet doorrijduh' op de snelweg moet maar eens voorbij zijn.
die reed 200 km per uur en had geen waarschuwingslichtenquote:Op woensdag 10 september 2008 11:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, die turk kwam ook niet met dat verhaal weg.
[..]
Tja, vind het niet verkeerd dat ze daar boetes voor uitdelen, maar ik vind het erg jammer dat ze mensen die onnodig links rijden niet aanpakken. Maak het wel eens mee dat iemand met 110 op de linkerbaan op de (3-baans) snelweg rijdt, terwijl de rest van het beetje verkeer dat er is op de rechter baan rijdt. Sorry, maar als 'ie dan niet opschuift haal ik 'em op een gegeven moment toch echt rechts in.
quote:Op woensdag 10 september 2008 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zo hoort het ook. Mongolen die rechts inhalen mogen ze wat mij betreft rustig een paar daagjes laten lopen naar hun werk. Kijken of ze dan nog meer van zulke geintjes willen uithalen. Zo ja? Hup, rijbewijs invorderen.
De tijd dat je zelf de regels mocht breken 'omdat ze niet doorrijduh' op de snelweg moet maar eens voorbij zijn.
Kom je een keer achter mij rijden, Superman? Gaan we even je bovennatuurlijke reactievermogen testen.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
een remtestje VAN de asociale mongool
shit man, ik wist niet dat jij die kleuter was.. zomaar zit ik met je in discussie in dat adnere topic
In de categorie eigen schuld dikke bult; als je te dicht achterop zit zal ik het niet laten zelf 1 of 2 regeltjes te buigen om je een les te leren. Asociale vlerken die denken mij te moeten opdrukken omdat ze te laat van huis zijn gegeven heb ik geen boodschap aan.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee, lekker je rem aantikken om een ander een lesje te leren. Die mensen zouden ze gewoon nooit meer de weg op mogen sturen.
Gevaarlijke gek. Daarbij is onnodig remmen op de snelweg net zo goed verboden dus je bent gewoon een hypocriete lul die voor eigen rechtertje zit te spelen.
110 waar je 100 mag is nog steeds te hard. Mensen die onnodig links rijden veroorzaken geen brokken, mensen die rechts (en dus onverwachts) inhalen lopen daar meer risico op. Mensen die rechts inhalen en dan een ongeluk veroorzaken: rijbewijs kwijt voor het leven imo.quote:Als iemand met een snelheid van 110 links blijft rijden terwijl er rechts niks rijdt dan moeten ze die vent gewoon van de weg halen, en niet de persoon die er na lang ergeren maar rechts langs gaat.
Rechts inhalen is ook veel gevaarlijker. Je komt uit een hoek waar niemand je verwacht, dus loop je ook meer risico om een ongeluk te veroorzaken met dat asociale rijgedrag. En inderdaad; ze laten liever een zooi auto`s onnodig links in een treintje rijden dan 1 gevaarlijke gek die aan de verkeerde kant gaat inhalen.quote:Ik snap het wel, want de boete voor rechts inhalen is vele malen hoger, dus interessanter. Dan schijnt verkeershinder (wat onnodig links rijden is) ineens niet meer zo erg te zijn. Ze laten dan dus liever een file groeien dan dat ze zo'n obstakel van de weg halen.
En weet je wat het is? Dat asociale Petjes & Golfjes volk geeft je dan alsnog de schuld omdat je 1.1 seconde te lang links blijft hangenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:00 schreef San0201 het volgende:
Ik kan wel links blijven hangen, maar dan halen ze toch gewoon rechts in, en dat is veel gevaarlijker.
O, ja ze kijken je weleens kwaad aan. Maar wat kan mij dat schelen?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En weet je wat het is? Dat asociale Petjes & Golfjes volk geeft je dan alsnog de schuld omdat je 1.1 seconde te lang links blijft hangenhoe bedoel je omgekeerde wereld
![]()
Dat soort figuren mogen ze echt kei- en dan ook keihard aanpakken.
Goeie instelling hoor, petje af dat je zo rustig kan blijvenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:09 schreef San0201 het volgende:
[..]
O, ja ze kijken je weleens kwaad aan. Maar wat kan mij dat schelen?
exactquote:Op woensdag 10 september 2008 11:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee, lekker je rem aantikken om een ander een lesje te leren. Die mensen zouden ze gewoon nooit meer de weg op mogen sturen.
Gevaarlijke gek. Daarbij is onnodig remmen op de snelweg net zo goed verboden dus je bent gewoon een hypocriete lul die voor eigen rechtertje zit te spelen.
Als iemand met een snelheid van 110 links blijft rijden terwijl er rechts niks rijdt dan moeten ze die vent gewoon van de weg halen, en niet de persoon die er na lang ergeren maar rechts langs gaat.
Ik snap het wel, want de boete voor rechts inhalen is vele malen hoger, dus interessanter. Dan schijnt verkeershinder (wat onnodig links rijden is) ineens niet meer zo erg te zijn. Ze laten dan dus liever een file groeien dan dat ze zo'n obstakel van de weg halen.
Beetje last van road rage ofzo?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:12 schreef Scorpie het volgende:
Goeie instelling hoor, petje af dat je zo rustig kan blijven
Ik heb dan altijd de neiging zulke figuren express te irriteren, puur en alleen om dat jankerige gezeik van hun weggedrag nog wat omhoog te krikken
Welnee, ik word totaal niet agressief, ik lig dan gewoon helemaal dubbel als er zo`n opgefokt mannetje achter me zit te tieren en te scheldenquote:Op woensdag 10 september 2008 12:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beetje last van road rage ofzo?
Internetheldquote:Op woensdag 10 september 2008 12:49 schreef Scorpie het volgende:
Echt, dan kom ik met een hele dikke brede grijns voorbij, en meestal zwaai ik dan ook nog effe naar diegene
ghehehehe.. agressieve medeweggebruikers, irritanter dan de 110 op de linkerbaan. Heerlijk om op te naaien. Laatst nog, ventje superagressief achter mij, zwaaien, middelvingers, toeteren, slaan op het stuur.. waarom?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, ik word totaal niet agressief, ik lig dan gewoon helemaal dubbel als er zo`n opgefokt mannetje achter me zit te tieren en te scheldenHoe erger ik hem over de zeik kan krijgen hoe beter. Zulke trieste figuren maken mijn dag dan echt goed, zeker op de terugweg
Helemaal als ze zo`n debiele inhaal actie gaan doen waarbij ze mensen snijden, om ze vervolgens een paar 100 meter verderop in de file langzaam op de andere baan te passerenEcht, dan kom ik met een hele dikke brede grijns voorbij, en meestal zwaai ik dan ook nog effe naar diegene
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, de flitspolitie zit achter je aan! Tis een complot!
Ow geweldig dat soort figuren, die vallen serieus nog een keer dood neer door een hartaanval van alle stressquote:Op woensdag 10 september 2008 12:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
ghehehehe.. agressieve medeweggebruikers, irritanter dan de 110 op de linkerbaan. Heerlijk om op te naaien. Laatst nog, ventje superagressief achter mij, zwaaien, middelvingers, toeteren, slaan op het stuur.. waarom?
Omdat ik niet door de rode lichten wilde rijden bij een (dubbele) spoorwegovergang. Als dank voor het middelvingertje heb ik meneer nog even tot 10 laten tellen toen de lichten wel uit waren.
whahahahaquote:Op woensdag 10 september 2008 12:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goeie instelling hoor, petje af dat je zo rustig kan blijven
Ik heb dan altijd de neiging zulke figuren express te irriteren, puur en alleen om dat jankerige gezeik van hun weggedrag nog wat omhoog te krikken
Je hebt tegenwoordig zo'n programma waarbij ze mensen volgen die echt niet sporen in het verkeer, ben ff de naam kwijt. Lijkt wel alsof sommige mensen compleet van persoonlijkheid wisselen zogauw ze in de auto stappen.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:56 schreef Prosac het volgende:
ghehehehe.. agressieve medeweggebruikers, irritanter dan de 110 op de linkerbaan. Heerlijk om op te naaien. Laatst nog, ventje superagressief achter mij, zwaaien, middelvingers, toeteren, slaan op het stuur.. waarom?
Omdat ik niet door de rode lichten wilde rijden bij een (dubbele) spoorwegovergang. Als dank voor het middelvingertje heb ik meneer nog even tot 10 laten tellen toen de lichten wel uit waren.
Tuurlijk jongquote:Op woensdag 10 september 2008 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
whahahaha![]()
weetje wat het aller aller mooiste hieraan is?
jij denkt dat de rest zich druk maakt, maar jij maakt je het meest druk van allemaal
Ik maak me er niet druk om, ik zorg gewoon dat ik mijn lolletje met figuren zoals jij heb voordat ik ze rustig laat passerenquote:en je kan gerust zeggen van niet, maar als je je er niet druk om maakte, dan zou je er niet op reageren
Ja klopt, dat was zo`n brits programma. Die ene moeder ging echt helemaal flippen om alles om haar heen, en zelf had ze bijna 3 keer een ongeluk veroorzaakt omdat ze niet oplettequote:Op woensdag 10 september 2008 13:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig zo'n programma waarbij ze mensen volgen die echt niet sporen in het verkeer, ben ff de naam kwijt. Lijkt wel alsof sommige mensen compleet van persoonlijkheid wisselen zogauw ze in de auto stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |