abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61496315
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
als je goed oplettend bent zou je een reactietijd van 0.1 seconden moeten hebben
0.1 voordat je je realiseert dat je je voet van je gas moet halen en je rem in trappen. Dan kost het nog tijd om je voet op je rem te plaatsen en in te trappen.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_61496369
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:46 schreef rival het volgende:

[..]

volgens de regels behoor je rechts te rijden als je niet inhaalt. dus dat doe je niet voor figuren nee, maar omdat dat zo hoort
Dat is dan heel jammer. Maar als ik zelf op de rechterbaan rij en ik rij al 140/150 en er komt zo'n knuppeltje aan in z'n gti'tje met 180 en knipperend en al dan trapt ie maar op de rem of gaat er rechts langs of voor mijn part dwars door me heen maar aan de kant ga ik toch echt niet.
X
X
X
  dinsdag 9 september 2008 @ 12:53:46 #128
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61496404
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:51 schreef Frasier het volgende:

[..]

Dat is dan heel jammer. Maar als ik zelf op de rechterbaan rij en ik rij al 140/150 en er komt zo'n knuppeltje aan in z'n gti'tje met 180 en knipperend en al dan trapt ie maar op de rem of gaat er rechts langs of voor mijn part dwars door me heen maar aan de kant ga ik toch echt niet.
Als je zelf niet aan het inhalen bent behoor je gewoon rechts te rijden. En al helemaal als iemand anders jou wilt inhalen.
pi_61496527
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:53 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Als je zelf niet aan het inhalen bent behoor je gewoon rechts te rijden. En al helemaal als iemand anders jou wilt inhalen.
Als er bij mij iemand zou bumperkleven (vlak na een inhaal actie van mij bijvoorbeeld) dan tik ik gewoon 5 keer op mijn rem, kijken of dat genoeg is om dat gedrag af te leren. Owja, en als hij dan denkt rechts er langs te gaan rij ik harder door zodat hij op de middelste baan vast zit.

Dat soort types moet je gewoon even opnieuw opvoeden, ze zitten thuis teveel onder moeders` plak dus denken ze roadwarrior te kunnen spelen
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:02:09 #130
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61496611
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als er bij mij iemand zou bumperkleven (vlak na een inhaal actie van mij bijvoorbeeld) dan tik ik gewoon 5 keer op mijn rem, kijken of dat genoeg is om dat gedrag af te leren. Owja, en als hij dan denkt rechts er langs te gaan rij ik harder door zodat hij op de middelste baan vast zit.
Held op sokken.

Het is vaak niet eens bumperkleven, de ander rijdt gewoon veel sneller dan jou waarschijnlijk. Ik neem aan dat jij zo'n 125 km/u-inhaler bent?
pi_61496814
quote:

[..]

Dat soort types moet je gewoon even opnieuw opvoeden, ze zitten thuis teveel onder moeders` plak dus denken ze roadwarrior te kunnen spelen
Ik had laatst ook zo'n gast, in een sjonnie-Calibra Ging al knipperen met z'n lichten toen ik nog NAAST de auto die ik aan het inhalen was reed

Voor die auto was een gat van een meter of 50-100 en dan weer een rijtje auto's. Normaal gesproken zou ik daar wel in gegaan zijn om diegene er langs te laten maar nou niet Hij zelf ging er natuurlijk wel in om mij in te halen, maar ff gas gegeven met mijn uitermate stoere Twingo en hij kon weer mooi achter mij gaan
pi_61496907
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:48 schreef Walter81 het volgende:

[..]

0.1 voordat je je realiseert dat je je voet van je gas moet halen en je rem in trappen. Dan kost het nog tijd om je voet op je rem te plaatsen en in te trappen.
dit alles kan gedaan zijn binnen .35
1 derde van een seconde dus ongeveer!

dit hoef je echter niet van een omaatje te verwachten (die ze ook meerekenen in die gem. 1 seconde)
pi_61496954
quote:

[..]

als ik dit zo lees ben jij niet bezig met de doorstroming van het verkeer.
jij bent alleen maar bezig met degene achter je, waar je zoveel van weet!

" dus denken ze roadwarrior te kunnen spelen "

slaat dus gewoon op jezelf... zogenaamd ben jij king of the road hoor

je zegt zelf al, dan ga je extra gas geven.. dus harder durf je best wel.. je hebt er geen zin in blijkbaar.. maar een ander mag dat dan ook niet... neemt hij dan al de moeite om naar rechts te gaan dan kan je ineens gas geven...

kleuter
pi_61496970
Nog altijd beter dan dat programma op die campingzender, met voornamelijk helicopterbeelden van die "only in America"-momentjes.

"De crimineel rijdt hier zó door rood licht " (een lege kruising over)... enz
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:24:15 #135
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_61497153
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 12:06 schreef Kopbal het volgende:

[..]

115
Dan klopt je berekening zo mogelijk nog minder .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 9 september 2008 @ 13:27:34 #136
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61497244
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:24 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dan klopt je berekening zo mogelijk nog minder .
Het is geen berekening, het is ervaring.

Rij al zo'n 10 (3 zelf) jaar elke 1 á 2 weken op en neer naar Rotterdam en als ik me netjes aan de snelheid hou doe ik er altijd een uur en een kwartier over. Maar als ik flink doorjaag lukt het ook in 45-50 minuten.
pi_61499156
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Die 3 cabrio's die wat te hard maar totaal niet gevaarlijk reden werd al een "dollemansrit" genoemd

Net als die gast die wat sportief reed met die motor. Reed wat te hard. Maar reed verder prima, had zijn voertuig goed onder controle.
Dit noemen ze een : "knee-down"

Nou, ik zag nog geen vonken
pi_61502440
wie herrinert zich de turk met 200 km per uur

het is hier geen aulstublieft
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61502472
pi_61502484
pi_61502803
Wat is je punt Meki?
pi_61502842
dat de klagers gelijk hebben .
de politie moet niet zo hekserig doen
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:21:41 #143
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_61503410
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:59 schreef Meki het volgende:
dat de klagers gelijk hebben .
de politie moet niet zo hekserig doen
Hoe heeft die Turk gelijk dan?
Die agent die het uitlegt is alleen wel heel belerend.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_61503664
"De maniak lijkt lak te hebben aan de max. snelheid van 120km, want hij rijdt nu wel 123km, iets wat absoluut niet is toegestaan op deze weg!!!! Deze levensgevaarlijke situatie zal weldra tot ongelukken leiden, dus de wegpiraat wordt naar de kant gehaald alwaar Joop en Jaap hem een vette prent zullen uitreiken voor zijn rijgedrag!!!!!"

pi_61503806
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:21 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Hoe heeft die Turk gelijk dan?
Die agent die het uitlegt is alleen wel heel belerend.
Tsja. Die mafkees gedraagt zich als een klein kind, dus dan behandel je hem als een klein kind. Ik zie het probleem niet.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_61503828
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 17:32 schreef PDOA het volgende:
"De maniak lijkt lak te hebben aan de max. snelheid van 120km, want hij rijdt nu wel 123km, iets wat absoluut niet is toegestaan op deze weg!!!! Deze levensgevaarlijke situatie zal weldra tot ongelukken leiden, dus de wegpiraat wordt naar de kant gehaald alwaar Joop en Jaap hem een vette prent zullen uitreiken voor zijn rijgedrag!!!!!"

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:49:43 #147
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_61505466
quote:

Whehe, de SBS-journalistiek is inderdaad vaak tenenkrommend . Maar goed, ik kan me niet herinneren vaak medelijden te hebben gehad met de ontvanger van de boete .
pi_61516556
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:49 schreef JDude het volgende:

[..]

Whehe, de SBS-journalistiek is inderdaad vaak tenenkrommend . Maar goed, ik kan me niet herinneren vaak medelijden te hebben gehad met de ontvanger van de boete .
ook niet afgelopen zondag die vrouw in die alto?

ben je volwassen en moet je het al doen met een alto, en dan voor zoiets een dikke vette prent van 150 euro ofzo!
pi_61517098
quote:
Op woensdag 10 september 2008 09:00 schreef rival het volgende:

[..]

ook niet afgelopen zondag die vrouw in die alto?

ben je volwassen en moet je het al doen met een alto, en dan voor zoiets een dikke vette prent van 150 euro ofzo!
Van dat geld kan ze nóg wel zo'n auto kopen
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_61517201
quote:

Ben jij die krullenbol of de man die teksten voor hem schrijft?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')