abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61519717
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

Kost je alleen wel 120 euro als je gespot wordt helaas. En over het algemeen gaan ze jou aanpakken, en niet die persoon die onnodig links rijdt
En zo hoort het ook. Mongolen die rechts inhalen mogen ze wat mij betreft rustig een paar daagjes laten lopen naar hun werk. Kijken of ze dan nog meer van zulke geintjes willen uithalen. Zo ja? Hup, rijbewijs invorderen.

De tijd dat je zelf de regels mocht breken 'omdat ze niet doorrijduh' op de snelweg moet maar eens voorbij zijn.
pi_61519833
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:24 schreef Scorpie het volgende:

Een remtestje om een asociale mongool

een remtestje VAN de asociale mongool

shit man, ik wist niet dat jij die kleuter was.. zomaar zit ik met je in discussie in dat adnere topic
  woensdag 10 september 2008 @ 11:34:55 #178
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61519894
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:25 schreef Meki het volgende:
dan zeg ik dat me moter een raar geluid en dat ik het wou nakijken
dan geloven ze het wel
Nou, die turk kwam ook niet met dat verhaal weg.
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:26 schreef Scorpie het volgende:
En zo hoort het ook. Mongolen die rechts inhalen mogen ze wat mij betreft rustig een paar daagjes laten lopen naar hun werk. Kijken of ze dan nog meer van zulke geintjes willen uithalen. Zo ja? Hup, rijbewijs invorderen.

De tijd dat je zelf de regels mocht breken 'omdat ze niet doorrijduh' op de snelweg moet maar eens voorbij zijn.
Tja, vind het niet verkeerd dat ze daar boetes voor uitdelen, maar ik vind het erg jammer dat ze mensen die onnodig links rijden niet aanpakken. Maak het wel eens mee dat iemand met 110 op de linkerbaan op de (3-baans) snelweg rijdt, terwijl de rest van het beetje verkeer dat er is op de rechter baan rijdt. Sorry, maar als 'ie dan niet opschuift haal ik 'em op een gegeven moment toch echt rechts in.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_61519906
gezellig topic dit
Ja doei.
pi_61519928
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:34 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nou, die turk kwam ook niet met dat verhaal weg.
[..]

Tja, vind het niet verkeerd dat ze daar boetes voor uitdelen, maar ik vind het erg jammer dat ze mensen die onnodig links rijden niet aanpakken. Maak het wel eens mee dat iemand met 110 op de linkerbaan op de (3-baans) snelweg rijdt, terwijl de rest van het beetje verkeer dat er is op de rechter baan rijdt. Sorry, maar als 'ie dan niet opschuift haal ik 'em op een gegeven moment toch echt rechts in.
die reed 200 km per uur en had geen waarschuwingslichten
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_61520112
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

nee, lekker je rem aantikken om een ander een lesje te leren. Die mensen zouden ze gewoon nooit meer de weg op mogen sturen. Gevaarlijke gek. Daarbij is onnodig remmen op de snelweg net zo goed verboden dus je bent gewoon een hypocriete lul die voor eigen rechtertje zit te spelen.

Als iemand met een snelheid van 110 links blijft rijden terwijl er rechts niks rijdt dan moeten ze die vent gewoon van de weg halen, en niet de persoon die er na lang ergeren maar rechts langs gaat.

Ik snap het wel, want de boete voor rechts inhalen is vele malen hoger, dus interessanter. Dan schijnt verkeershinder (wat onnodig links rijden is) ineens niet meer zo erg te zijn. Ze laten dan dus liever een file groeien dan dat ze zo'n obstakel van de weg halen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61520519
Ik maak me ondertussen al lang niet meer druk op de snelweg.
Rij gewoon lekker 120 op de rechterbaan, en als ik in moet halen blijf ik dat ook gewoon rijden.
Als er dan iemand is die komt kleven, dan ga ik rustig op zij zodra het kan.

Ik kan wel links blijven hangen, maar dan halen ze toch gewoon rechts in, en dat is veel gevaarlijker.
pi_61520586
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:32 schreef rival het volgende:

[..]

een remtestje VAN de asociale mongool

shit man, ik wist niet dat jij die kleuter was.. zomaar zit ik met je in discussie in dat adnere topic
Kom je een keer achter mij rijden, Superman? Gaan we even je bovennatuurlijke reactievermogen testen.
pi_61520639
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:43 schreef BobbyB het volgende:

[..]

nee, lekker je rem aantikken om een ander een lesje te leren. Die mensen zouden ze gewoon nooit meer de weg op mogen sturen. Gevaarlijke gek. Daarbij is onnodig remmen op de snelweg net zo goed verboden dus je bent gewoon een hypocriete lul die voor eigen rechtertje zit te spelen.
In de categorie eigen schuld dikke bult; als je te dicht achterop zit zal ik het niet laten zelf 1 of 2 regeltjes te buigen om je een les te leren. Asociale vlerken die denken mij te moeten opdrukken omdat ze te laat van huis zijn gegeven heb ik geen boodschap aan.
quote:
Als iemand met een snelheid van 110 links blijft rijden terwijl er rechts niks rijdt dan moeten ze die vent gewoon van de weg halen, en niet de persoon die er na lang ergeren maar rechts langs gaat.
110 waar je 100 mag is nog steeds te hard. Mensen die onnodig links rijden veroorzaken geen brokken, mensen die rechts (en dus onverwachts) inhalen lopen daar meer risico op. Mensen die rechts inhalen en dan een ongeluk veroorzaken: rijbewijs kwijt voor het leven imo.
quote:
Ik snap het wel, want de boete voor rechts inhalen is vele malen hoger, dus interessanter. Dan schijnt verkeershinder (wat onnodig links rijden is) ineens niet meer zo erg te zijn. Ze laten dan dus liever een file groeien dan dat ze zo'n obstakel van de weg halen.
Rechts inhalen is ook veel gevaarlijker. Je komt uit een hoek waar niemand je verwacht, dus loop je ook meer risico om een ongeluk te veroorzaken met dat asociale rijgedrag. En inderdaad; ze laten liever een zooi auto`s onnodig links in een treintje rijden dan 1 gevaarlijke gek die aan de verkeerde kant gaat inhalen.
pi_61520675
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:00 schreef San0201 het volgende:
Ik kan wel links blijven hangen, maar dan halen ze toch gewoon rechts in, en dat is veel gevaarlijker.
En weet je wat het is? Dat asociale Petjes & Golfjes volk geeft je dan alsnog de schuld omdat je 1.1 seconde te lang links blijft hangen hoe bedoel je omgekeerde wereld

Dat soort figuren mogen ze echt kei- en dan ook keihard aanpakken.
pi_61520733
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En weet je wat het is? Dat asociale Petjes & Golfjes volk geeft je dan alsnog de schuld omdat je 1.1 seconde te lang links blijft hangen hoe bedoel je omgekeerde wereld

Dat soort figuren mogen ze echt kei- en dan ook keihard aanpakken.
O, ja ze kijken je weleens kwaad aan. Maar wat kan mij dat schelen?
pi_61520794
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:09 schreef San0201 het volgende:

[..]

O, ja ze kijken je weleens kwaad aan. Maar wat kan mij dat schelen?
Goeie instelling hoor, petje af dat je zo rustig kan blijven
Ik heb dan altijd de neiging zulke figuren express te irriteren, puur en alleen om dat jankerige gezeik van hun weggedrag nog wat omhoog te krikken
  woensdag 10 september 2008 @ 12:25:29 #188
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61521127
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:43 schreef BobbyB het volgende:

[..]

exact
pi_61521198
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:25 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

exact
Kijk maar uit, de flitspolitie zit achter je aan! Tis een complot!
  woensdag 10 september 2008 @ 12:41:33 #190
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61521492
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:12 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb dan altijd de neiging zulke figuren express te irriteren, puur en alleen om dat jankerige gezeik van hun weggedrag nog wat omhoog te krikken
Beetje last van road rage ofzo?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_61521681
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

Beetje last van road rage ofzo?
Welnee, ik word totaal niet agressief, ik lig dan gewoon helemaal dubbel als er zo`n opgefokt mannetje achter me zit te tieren en te schelden Hoe erger ik hem over de zeik kan krijgen hoe beter. Zulke trieste figuren maken mijn dag dan echt goed, zeker op de terugweg

Helemaal als ze zo`n debiele inhaal actie gaan doen waarbij ze mensen snijden, om ze vervolgens een paar 100 meter verderop in de file langzaam op de andere baan te passeren Echt, dan kom ik met een hele dikke brede grijns voorbij, en meestal zwaai ik dan ook nog effe naar diegene
  woensdag 10 september 2008 @ 12:51:07 #192
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61521725
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:49 schreef Scorpie het volgende:
Echt, dan kom ik met een hele dikke brede grijns voorbij, en meestal zwaai ik dan ook nog effe naar diegene
Internetheld
pi_61521765
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:51 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Internetheld
Eerder een fileheld
pi_61521858
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welnee, ik word totaal niet agressief, ik lig dan gewoon helemaal dubbel als er zo`n opgefokt mannetje achter me zit te tieren en te schelden Hoe erger ik hem over de zeik kan krijgen hoe beter. Zulke trieste figuren maken mijn dag dan echt goed, zeker op de terugweg

Helemaal als ze zo`n debiele inhaal actie gaan doen waarbij ze mensen snijden, om ze vervolgens een paar 100 meter verderop in de file langzaam op de andere baan te passeren Echt, dan kom ik met een hele dikke brede grijns voorbij, en meestal zwaai ik dan ook nog effe naar diegene
ghehehehe.. agressieve medeweggebruikers, irritanter dan de 110 op de linkerbaan. Heerlijk om op te naaien. Laatst nog, ventje superagressief achter mij, zwaaien, middelvingers, toeteren, slaan op het stuur.. waarom?
Omdat ik niet door de rode lichten wilde rijden bij een (dubbele) spoorwegovergang. Als dank voor het middelvingertje heb ik meneer nog even tot 10 laten tellen toen de lichten wel uit waren.
pi_61521869
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eerder een fileheld
net als die vent van de A73 zeker.
  woensdag 10 september 2008 @ 12:58:15 #196
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61521909
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kijk maar uit, de flitspolitie zit achter je aan! Tis een complot!
pi_61521912
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:56 schreef Prosac het volgende:

[..]

ghehehehe.. agressieve medeweggebruikers, irritanter dan de 110 op de linkerbaan. Heerlijk om op te naaien. Laatst nog, ventje superagressief achter mij, zwaaien, middelvingers, toeteren, slaan op het stuur.. waarom?
Omdat ik niet door de rode lichten wilde rijden bij een (dubbele) spoorwegovergang. Als dank voor het middelvingertje heb ik meneer nog even tot 10 laten tellen toen de lichten wel uit waren.
Ow geweldig dat soort figuren, die vallen serieus nog een keer dood neer door een hartaanval van alle stress Prachtig is dat
pi_61521959
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

whahahaha
weetje wat het aller aller mooiste hieraan is?
jij denkt dat de rest zich druk maakt, maar jij maakt je het meest druk van allemaal

en je kan gerust zeggen van niet, maar als je je er niet druk om maakte, dan zou je er niet op reageren
  woensdag 10 september 2008 @ 13:05:21 #199
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61522106
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:56 schreef Prosac het volgende:
Je hebt tegenwoordig zo'n programma waarbij ze mensen volgen die echt niet sporen in het verkeer, ben ff de naam kwijt. Lijkt wel alsof sommige mensen compleet van persoonlijkheid wisselen zogauw ze in de auto stappen.

Heb trouwens een keer bij een ex-receptioniste die hier werkte in de auto gezeten, die zat ook coninue te vloeken op iedereen in de buurt. Maargoed, dat was danook een borderliner.
pi_61522136
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:59 schreef rival het volgende:

[..]

whahahaha
weetje wat het aller aller mooiste hieraan is?
jij denkt dat de rest zich druk maakt, maar jij maakt je het meest druk van allemaal
Tuurlijk jong Vandaar de middelvingertjes , de seinen en de toeters Omdat niemand zich druk maakt
quote:
en je kan gerust zeggen van niet, maar als je je er niet druk om maakte, dan zou je er niet op reageren
Ik maak me er niet druk om, ik zorg gewoon dat ik mijn lolletje met figuren zoals jij heb voordat ik ze rustig laat passeren Als je zelfs dat niet doorhebt ben je nog dommer dan ik al dacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')