Weet ik veel.quote:
They can't handle a momma.quote:Op zondag 7 september 2008 04:11 schreef Breiniak het volgende:
DAMN DAMN! En dan lopen er hier flikkers rond die beweren dat zwarte vrouwen hun stijl niet zijn. HOMO's! ^^
HET bewijs dat de mens van de dikbilbrulbosaap afstamptquote:
die grap is ouder dan adolf hitlerquote:Op zondag 7 september 2008 10:51 schreef tijnbrein het volgende:
Lekker kontje voor een nijlpaard. Damn that women is hot.
quote:Op zondag 7 september 2008 11:29 schreef PoepSnoet het volgende:
Normaal vind ik wat meer bil niet erg, maar dit gaat me dan weer te ver
Bootylicious!quote:
..quote:Op zondag 7 september 2008 14:44 schreef Mugger het volgende:
[..]
Bootylicious!![]()
Dat achterwerk is hogere kunst. Dat verdient aanbidders en bronzen afgietsels.
Bij jou naar je hersenen gestegen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:45 schreef Juupİ het volgende:
De steroïden zijn naar haar kont gezakt.
Bedenk er dan wel bij dat dat 'kontje' van haar na een jaar of 10 helemaal uitgezakt is, mijn 'platte witte kontje' heeft dat probleem nietquote:Op zondag 7 september 2008 15:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit vinden mannen nou echt lekker!
Niet jouw platte witte kontje.
quote:Op zondag 7 september 2008 15:52 schreef Waaghals het volgende:
nee das nooit wat geweest en zal nooit wat worden
Doe eens een foto?quote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef xalo het volgende:
Bedenk er dan wel bij dat dat 'kontje' van haar na een jaar of 10 helemaal uitgezakt is, mijn 'platte witte kontje' heeft dat probleem niet
NEE!quote:
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 15:57 schreef Mugger het volgende:
[..]
NEE!
Geen topicvervuiling hier a.u.b.
Nou en? Dan zien we die kont toch niet meer.quote:Op zondag 7 september 2008 15:59 schreef PoepSnoet het volgende:
Maar als die kont al zo dik vol is terwijl ze topsportster is. Als ze dan stopt is er geen houden meer aan!
geil hondjequote:
mijn moeder is bijna 60, heeft ook een forse kont en die is zeker nog niet uitgezakt.quote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef xalo het volgende:
[..]
Bedenk er dan wel bij dat dat 'kontje' van haar na een jaar of 10 helemaal uitgezakt is, mijn 'platte witte kontje' heeft dat probleem niet
foto?quote:Op zondag 7 september 2008 18:18 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
mijn moeder is bijna 60, heeft ook een forse kont en die is zeker nog niet uitgezakt.
dus: onzinn!
quote:
Ja daar ben je Belgie voorquote:Op maandag 8 september 2008 00:01 schreef Breiniak het volgende:
Wij Belgen moesten het stellen met Justine Henin en Kim Clijsters...
Flubberbillen, definately. Anders kun je je biertje er niet goed induwen.quote:Op maandag 8 september 2008 01:05 schreef PoepSnoet het volgende:
Zou het een stevige kont zijn of van die doordrillende billen?
Op TV in een tenniswedtrijd viel het wel mee maar dat is alweer tijd geleden, ding groeit wel hard als ik zo de foto in de OP bekijk.quote:Op maandag 8 september 2008 01:05 schreef PoepSnoet het volgende:
Zou het een stevige kont zijn of van die doordrillende billen?
Een blankje vrouw kan nooit zulke billen kweken! dat gaat onherroepelijk de breedte inquote:Op maandag 8 september 2008 01:26 schreef Strani het volgende:
Er zijn foto's waar ik het mooi vind, en andere fotos zijn dan weer minder mooi. Sowieso altijd mooier dan zo'n platte..en die platte worden ook echt niet mooier zodra ze ouder zijn hoor, hooguit magerder.
Enorm slechte reacties trouwens, zoals 'Bokita'..ook niet een beetje racistisch he. Wat had je bij een blanke vrouw gezegd?
Moah, die kans heb je inderdaad. Overigens is het achterwerk van Jennifer Lopez nog wel mijn favoriet. Jammer dat ze verder zo'n irritant type is.quote:Op maandag 8 september 2008 01:29 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Een blankje vrouw kan nooit zulke billen kweken! dat gaat onherroepelijk de breedte in
Is dat niet de grote vraag die ons allemaal bezighoudt?quote:Op maandag 8 september 2008 01:35 schreef FMK het volgende:
Heeft Jennifer daar destijds niet iets aan laten doen dan? of is het puur van haarzelf?
En Trijntje en Nada van Niequote:Op maandag 8 september 2008 01:37 schreef kraakvandaal het volgende:
Vergeet de kont van Shakira niet en die van Gloria Esteban.
Die van Nada mag er ook zijn hoor.quote:Op maandag 8 september 2008 02:46 schreef Vodkadruppel het volgende:
Als ik moet kiezen ga ik voor Trijntje.
Dat die van haar niet meer mooi is.quote:
Alles is vergankelijk.quote:Op maandag 8 september 2008 06:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat die van haar niet meer mooi is.
Met een gemiddelde neger penis lijkt me dat geen probleem.quote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef jennafan het volgende:
Hoe moet je met een gemiddelde penis die vrouw ooit laten klaarkomen...
joh, nog nooit sex gehad?quote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef jennafan het volgende:
De kont zit aan de achterkant.quote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef jennafan het volgende:
finsquote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wat voor spastisch gebrabbel is dat nu weer?
woarquote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wat voor spastisch gebrabbel is dat nu weer?
10 jaar een geweldige kont en daarna minder of nooit een goeie kont.... ik weet wel wat ik lekkerder vind.quote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef xalo het volgende:
[..]
Je luiert te weinig.quote:Op maandag 8 september 2008 15:48 schreef aychelle het volgende:
Ik snap het niet .... ik ben ook zwart en heb lang niet zo´n kont.
quote:
Dat hele grote heeft wel weer wat zolang 't beetje strak blijft.quote:Op maandag 8 september 2008 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iets té groot naar mijn smaak, maar niet onaantrekkelijk
Trappenlopen. Heel veel trappenlopen.quote:Op maandag 8 september 2008 15:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
Heb je nog meer tips? ik wil natuurlijk ook wel een beetje een stevige kont. ...
waarom zo´n kotspoppetjequote:Op maandag 8 september 2008 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
Je zusje is jaloers op je lekkere negerinnenbil!
Post maar even een pic, ik kan een stuk objectiever oordelen.
Gelukkig heeft mijn blanke vrouw ook een prachtige kont maar toch is ze jaloers op zulk een ferm achterwerk.quote:
quote:
Kan je toch ook zelf doen?quote:Op maandag 8 september 2008 16:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
![]()
en dat plaatje van mijn kont gaat niet lukken ... ik laat nooit pic maken van mijn kont
maak maar een eigen beeld bij mijn kontquote:
Dan heb je een kont zoals Serena. Jij blij, iedereen blij.quote:Op maandag 8 september 2008 16:13 schreef aychelle het volgende:
[..]
maak maar een eigen beeld bij mijn kont
quote:Op maandag 8 september 2008 16:13 schreef aychelle het volgende:
[..]
maak maar een eigen beeld bij mijn kont
quote:Op zondag 7 september 2008 15:34 schreef Duvel86 het volgende:
gadverdamme, Bokita.
Volgensmij hebben ze wat spul uit haar borsten gehaald en in de kont gestopt.quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 20:41 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
that izZz SOoOoOo not CoOowl![]()
PleAssEe SweetheaRrt, stoP talkinN'
![]()
had ik ookquote:Op maandag 8 september 2008 21:13 schreef bondgirl007 het volgende:
overigens vind ik alleen de KONT van Serena mooi.
Verder vind ik haar niet superknap, maar het is wel een schat van een vrouw.
Aychelle, eerst had je toch lippen als avatar?
Dat maakt toch geen reet uit met zo'n kont.quote:Op maandag 8 september 2008 17:56 schreef bondgirl007 het volgende:
wel weer jammer dat J.LO zo weinig tiet heeft...
En jij bent wel lekker?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:04 schreef VBVFV het volgende:
Dat er überhaupt mannen zijn die die twee laagland gorilla's aantrekkelijk vinden zeg (serena en venus dus)
omgquote:Op donderdag 11 september 2008 14:04 schreef VBVFV het volgende:
Dat er überhaupt mannen zijn die die twee laagland gorilla's aantrekkelijk vinden zeg (serena en venus dus)
Look I like big buts and I cannot lie,quote:
En Smart_ass is wel een toepasselijke username in deze.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:26 schreef Smart_ass het volgende:
Alleen tong krijgt het voor elkaar een topic te maken met 7 pagina's over de kont van Serena.
Serena haalt het daarom ook bij lange na niet bij mijn kont he.quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Smart_ass is wel een toepasselijke username in deze.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Serena haalt het daarom ook bij lange na niet bij mijn kont he.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
makkelijk te beweren zonder foto
jij hebt echt een slechte smaakquote:Op zondag 14 september 2008 12:34 schreef kijkmij het volgende:
Ik hou niet zo van negerinnekonten. Ik hou wel van blanke vrouwen met negerinnetepels
NAZI!quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:14 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is wat ik noem een reet
En dit is Serena's vriendje:
[ afbeelding ].
een vriendin van mij is hindoestaanse en had ook zo'n nazaiteken op haar kamer, maar bij hun heeft het een andere betekenisquote:
Daar denk ik uberhaupt nooit over na. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:07 schreef schoelje het volgende:
Tis wel makkelijk als je er zo één als Serena thuis hebt zitten, hoef je nooit meer na te denken over hoe je die kokosnoot moet kraken.
Een zwart hakenkruis op een rode achtergrond in een witte cirkel is toch altijd van dezelfde betekenis.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:59 schreef aychelle het volgende:
[..]
een vriendin van mij is hindoestaanse en had ook zo'n nazaiteken op haar kamer, maar bij hun heeft het een andere betekenis![]()
Ze verdient hetquote:
Ja paar jaar geleden.quote:
quote:
(Alleen maakt hij dan de grap met Mr.T.quote:Op zondag 5 april 2009 12:05 schreef J.Herrer het volgende:
Als je daar je lul in stopt en ze spant hem aan breekt ie af
Wat een blubberkont.quote:
Eens!quote:
Lolquote:Op maandag 6 april 2009 23:15 schreef KrsOne het volgende:
Als ze op een stoel zit, is ze een meter hoger.
Dat doet ze speciaal voor ons.quote:Op zondag 12 april 2009 19:06 schreef tong80 het volgende:
Mijn god
Dat je dan zo'n klein bikini-broekje aantrekt.
Da's wel liefquote:
Ze is nu weer te bewonderen op Roland Garrosquote:Op maandag 8 september 2008 14:49 schreef zovty het volgende:
[..]
10 jaar een geweldige kont en daarna minder of nooit een goeie kont.... ik weet wel wat ik lekkerder vind.
Arme Roland.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is nu weer te bewonderen op Roland Garros
Heerlijk hoe ze daar weer staat te schudden met dat lijfquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is nu weer te bewonderen op Roland Garros
http://www.spankwire.com/Cytheria-vs-Mandingo/video156615/quote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef jennafan het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
http://www.spankwire.com/Cytheria-vs-Mandingo/video156615/
Tering.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
http://www.spankwire.com/Cytheria-vs-Mandingo/video156615/
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:34 schreef SeLang het volgende:
Wat een kont.
Ze mag weleens iets aan sport gaan doen
Mijn avondetenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:19 schreef SuikerVuist het volgende:
Niks mis met Serena en haar dikke reet. Zo enorm groot is die nu ook weer niet.
Hier ziet ze er ook lekker uit:
http://img235.imagevenue.(...)Y_1447_122_498lo.jpg
http://img167.imagevenue.(...)Y_5351_122_849lo.jpg
![]()
(Ja, er was weer een "topic" op de "front page" over Serena die naar dit draadje linkte. Met de nodige racistische reacties uiteraard)
Serena Williams poseert naakt
die kan niet tippen aan jouw realdoll hequote:
Ik heb heulemaal geen realdollquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:44 schreef Waaghals het volgende:
[..]
die kan niet tippen aan jouw realdoll he
je kent ons tochquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:11 schreef tong80 het volgende:
Meer dan 25000 views.
Stelletje viezeriken hier op Fok.
Valt ook veel te kijken.quote:
Not sure if wantquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:10 schreef tong80 het volgende:
UPDATE :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft gewoon een kont van een baviaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Een mooi bewijs dat de mens van de aap afstamt.quote:
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 04:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Vond het wel bijzonder.
was je dronken ofzoquote:
Ik ben bangquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:53 schreef Anonymousz het volgende:
Tong
die nicki minaj heeft ook een enorme kont kijk op google
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:53 schreef Anonymousz het volgende:
Tong
die nicki minaj heeft ook een enorme kont kijk op google
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:26 schreef Bami-Powner het volgende:
nicki minaj lijkt op een baviaan : ze heeft een baviaanenkont met een baviaanenbakkes
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:29 schreef marcel-o het volgende:
trouwes..
dit is het serena topic.
niet t kontentopic!
maakt niks uit tong geilt op enorme konten (algemeen)quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:29 schreef marcel-o het volgende:
trouwes..
dit is het serena topic.
niet t kontentopic!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maakt niks uit tong geilt op enorme konten (algemeen)
k geef m geen ongelijk...quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maakt niks uit tong geilt op enorme konten (algemeen)
wtfquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:41 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft een stijf piemeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |