waarom zo´n kotspoppetjequote:Op maandag 8 september 2008 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
Je zusje is jaloers op je lekkere negerinnenbil!
Post maar even een pic, ik kan een stuk objectiever oordelen.
Gelukkig heeft mijn blanke vrouw ook een prachtige kont maar toch is ze jaloers op zulk een ferm achterwerk.quote:
quote:
Kan je toch ook zelf doen?quote:Op maandag 8 september 2008 16:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
![]()
en dat plaatje van mijn kont gaat niet lukken ... ik laat nooit pic maken van mijn kont
maak maar een eigen beeld bij mijn kontquote:
Dan heb je een kont zoals Serena. Jij blij, iedereen blij.quote:Op maandag 8 september 2008 16:13 schreef aychelle het volgende:
[..]
maak maar een eigen beeld bij mijn kont
quote:Op maandag 8 september 2008 16:13 schreef aychelle het volgende:
[..]
maak maar een eigen beeld bij mijn kont
quote:Op zondag 7 september 2008 15:34 schreef Duvel86 het volgende:
gadverdamme, Bokita.
Volgensmij hebben ze wat spul uit haar borsten gehaald en in de kont gestopt.quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 20:41 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
that izZz SOoOoOo not CoOowl![]()
PleAssEe SweetheaRrt, stoP talkinN'
![]()
had ik ookquote:Op maandag 8 september 2008 21:13 schreef bondgirl007 het volgende:
overigens vind ik alleen de KONT van Serena mooi.
Verder vind ik haar niet superknap, maar het is wel een schat van een vrouw.
Aychelle, eerst had je toch lippen als avatar?
Dat maakt toch geen reet uit met zo'n kont.quote:Op maandag 8 september 2008 17:56 schreef bondgirl007 het volgende:
wel weer jammer dat J.LO zo weinig tiet heeft...
En jij bent wel lekker?quote:Op donderdag 11 september 2008 14:04 schreef VBVFV het volgende:
Dat er überhaupt mannen zijn die die twee laagland gorilla's aantrekkelijk vinden zeg (serena en venus dus)
omgquote:Op donderdag 11 september 2008 14:04 schreef VBVFV het volgende:
Dat er überhaupt mannen zijn die die twee laagland gorilla's aantrekkelijk vinden zeg (serena en venus dus)
Look I like big buts and I cannot lie,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |