Met een gemiddelde neger penis lijkt me dat geen probleem.quote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef jennafan het volgende:
Hoe moet je met een gemiddelde penis die vrouw ooit laten klaarkomen...
joh, nog nooit sex gehad?quote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef jennafan het volgende:
De kont zit aan de achterkant.quote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef jennafan het volgende:
finsquote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wat voor spastisch gebrabbel is dat nu weer?
woarquote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wat voor spastisch gebrabbel is dat nu weer?
10 jaar een geweldige kont en daarna minder of nooit een goeie kont.... ik weet wel wat ik lekkerder vind.quote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef xalo het volgende:
[..]
Bedenk er dan wel bij dat dat 'kontje' van haar na een jaar of 10 helemaal uitgezakt is, mijn 'platte witte kontje' heeft dat probleem niet
Je luiert te weinig.quote:Op maandag 8 september 2008 15:48 schreef aychelle het volgende:
Ik snap het niet .... ik ben ook zwart en heb lang niet zo´n kont.
quote:
Dat hele grote heeft wel weer wat zolang 't beetje strak blijft.quote:Op maandag 8 september 2008 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iets té groot naar mijn smaak, maar niet onaantrekkelijk
Trappenlopen. Heel veel trappenlopen.quote:Op maandag 8 september 2008 15:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
Heb je nog meer tips? ik wil natuurlijk ook wel een beetje een stevige kont. ...
waarom zo´n kotspoppetjequote:Op maandag 8 september 2008 15:53 schreef Chriz2k het volgende:
Je zusje is jaloers op je lekkere negerinnenbil!
Post maar even een pic, ik kan een stuk objectiever oordelen.
Gelukkig heeft mijn blanke vrouw ook een prachtige kont maar toch is ze jaloers op zulk een ferm achterwerk.quote:
quote:
Kan je toch ook zelf doen?quote:Op maandag 8 september 2008 16:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
![]()
en dat plaatje van mijn kont gaat niet lukken ... ik laat nooit pic maken van mijn kont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |