Bij jou naar je hersenen gestegen.quote:Op zondag 7 september 2008 15:45 schreef Juup© het volgende:
De steroïden zijn naar haar kont gezakt.
Bedenk er dan wel bij dat dat 'kontje' van haar na een jaar of 10 helemaal uitgezakt is, mijn 'platte witte kontje' heeft dat probleem nietquote:Op zondag 7 september 2008 15:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit vinden mannen nou echt lekker!
Niet jouw platte witte kontje.
quote:Op zondag 7 september 2008 15:52 schreef Waaghals het volgende:
nee das nooit wat geweest en zal nooit wat worden
Doe eens een foto?quote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef xalo het volgende:
Bedenk er dan wel bij dat dat 'kontje' van haar na een jaar of 10 helemaal uitgezakt is, mijn 'platte witte kontje' heeft dat probleem niet
NEE!quote:
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 15:57 schreef Mugger het volgende:
[..]
NEE!
Geen topicvervuiling hier a.u.b.
Nou en? Dan zien we die kont toch niet meer.quote:Op zondag 7 september 2008 15:59 schreef PoepSnoet het volgende:
Maar als die kont al zo dik vol is terwijl ze topsportster is. Als ze dan stopt is er geen houden meer aan!
mijn moeder is bijna 60, heeft ook een forse kont en die is zeker nog niet uitgezakt.quote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef xalo het volgende:
[..]
Bedenk er dan wel bij dat dat 'kontje' van haar na een jaar of 10 helemaal uitgezakt is, mijn 'platte witte kontje' heeft dat probleem niet
foto?quote:Op zondag 7 september 2008 18:18 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
mijn moeder is bijna 60, heeft ook een forse kont en die is zeker nog niet uitgezakt.
dus: onzinn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |