Is dat niet de grote vraag die ons allemaal bezighoudt?quote:Op maandag 8 september 2008 01:35 schreef FMK het volgende:
Heeft Jennifer daar destijds niet iets aan laten doen dan? of is het puur van haarzelf?
En Trijntje en Nada van Niequote:Op maandag 8 september 2008 01:37 schreef kraakvandaal het volgende:
Vergeet de kont van Shakira niet en die van Gloria Esteban.
Die van Nada mag er ook zijn hoor.quote:Op maandag 8 september 2008 02:46 schreef Vodkadruppel het volgende:
Als ik moet kiezen ga ik voor Trijntje.
Dat die van haar niet meer mooi is.quote:
Alles is vergankelijk.quote:Op maandag 8 september 2008 06:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat die van haar niet meer mooi is.
Met een gemiddelde neger penis lijkt me dat geen probleem.quote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef jennafan het volgende:
Hoe moet je met een gemiddelde penis die vrouw ooit laten klaarkomen...
joh, nog nooit sex gehad?quote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef jennafan het volgende:
De kont zit aan de achterkant.quote:Op maandag 8 september 2008 11:19 schreef jennafan het volgende:
finsquote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wat voor spastisch gebrabbel is dat nu weer?
woarquote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wat voor spastisch gebrabbel is dat nu weer?
10 jaar een geweldige kont en daarna minder of nooit een goeie kont.... ik weet wel wat ik lekkerder vind.quote:Op zondag 7 september 2008 15:48 schreef xalo het volgende:
[..]
Bedenk er dan wel bij dat dat 'kontje' van haar na een jaar of 10 helemaal uitgezakt is, mijn 'platte witte kontje' heeft dat probleem niet
Je luiert te weinig.quote:Op maandag 8 september 2008 15:48 schreef aychelle het volgende:
Ik snap het niet .... ik ben ook zwart en heb lang niet zo´n kont.
quote:
Dat hele grote heeft wel weer wat zolang 't beetje strak blijft.quote:Op maandag 8 september 2008 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iets té groot naar mijn smaak, maar niet onaantrekkelijk
Trappenlopen. Heel veel trappenlopen.quote:Op maandag 8 september 2008 15:52 schreef aychelle het volgende:
[..]
Heb je nog meer tips? ik wil natuurlijk ook wel een beetje een stevige kont. ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |