En Smart_ass is wel een toepasselijke username in deze.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:26 schreef Smart_ass het volgende:
Alleen tong krijgt het voor elkaar een topic te maken met 7 pagina's over de kont van Serena.
Serena haalt het daarom ook bij lange na niet bij mijn kont he.quote:Op vrijdag 12 september 2008 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Smart_ass is wel een toepasselijke username in deze.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Serena haalt het daarom ook bij lange na niet bij mijn kont he.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:20 schreef Waaghals het volgende:
[..]
makkelijk te beweren zonder foto
jij hebt echt een slechte smaakquote:Op zondag 14 september 2008 12:34 schreef kijkmij het volgende:
Ik hou niet zo van negerinnekonten. Ik hou wel van blanke vrouwen met negerinnetepels
NAZI!quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:14 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is wat ik noem een reet
En dit is Serena's vriendje:
[ afbeelding ].
een vriendin van mij is hindoestaanse en had ook zo'n nazaiteken op haar kamer, maar bij hun heeft het een andere betekenisquote:
Daar denk ik uberhaupt nooit over na. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:07 schreef schoelje het volgende:
Tis wel makkelijk als je er zo één als Serena thuis hebt zitten, hoef je nooit meer na te denken over hoe je die kokosnoot moet kraken.
Een zwart hakenkruis op een rode achtergrond in een witte cirkel is toch altijd van dezelfde betekenis.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:59 schreef aychelle het volgende:
[..]
een vriendin van mij is hindoestaanse en had ook zo'n nazaiteken op haar kamer, maar bij hun heeft het een andere betekenis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |