Bedankt voor je medeleven ik stel het erg op prijs.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:28 schreef mrcool het volgende:
Zo, die ziet er idd wel eng uit, kan me voorstellen dat je daar bang voor bent!
En dan een stukje stof omhoog zien kruipen als je achter d'r zit? Of een erger scenario: NIET.quote:
Ai da's best kwalijk. Bak een sero-positiv taart voor d'rquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:31 schreef Nastyman het volgende:
Het ergste is nog. Ik zit niet eens op VMBO. Dus ik snap ook niet hoe dat tuig op Havo terecht is gekomen.
Die dikzak zelf?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:30 schreef Opperkwal het volgende:
Ze heeft de nodige kilo's aan haar lichaam hangen. Though, waar is je klacht?
Wat wil je worden jongen uit GT's klas?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn nieuwe klas is ook eng. Zoeen hele nerd act zit altijd over computer spellen te praten enzo![]()
Ja ik dacht mischien is het wat voor het Breezer topicquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Goed begin om je klasgenoten op fok te zetten
(((quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:31 schreef Nastyman het volgende:
Het ergste is nog. Ik zit niet eens op VMBO. Dus ik snap ook niet hoe dat tuig op Havo terecht is gekomen.
Dat is gewoon erg.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat wil je worden jongen uit GT's klas?
Gamedesigner.
Oh ok. Wat heb je daar voor nodig?
kilobytes, whehehehe.
*hele klas stil*
*GT moest wel lachen*
Integratie, slecht voor je libido.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:30 schreef Sackboy het volgende:
Ik schrok meer van deze:
[ afbeelding ]
Als de rest zou meoten lachen zou ik neit hebben gelachen eigenlijks, maar vooral die stilte en de persoon zelf PLUS de infantiele koelielerares waren hi-la-rischquote:
MAN THE HARPOONSquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:36 schreef Nastyman het volgende:
Maar jongens wat vinden jullie nou? Wat moet ik hier aan doen?
dat is negativquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef ach het volgende:
Ik vind het wel een lekker dingMaar ze heeft iets met een turk van 30 ofzo? (zie pics)
Ik zou wel wat walvissen jagers kunnen inhuren.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
MAN THE HARPOONS
Villen, pesten, doodschoppen. Weet ik veel?
Ja idd, een 1 of andere turk, nog een neger, nog 200 negers op de achtergrond...quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef ach het volgende:
Ik vind het wel een lekker dingMaar ze heeft iets met een turk van 30 ofzo? (zie pics)
LMAOquote:
Ik heb er 25, en 6 gayzorz.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:49 schreef Teunebeun het volgende:
Van mijn klas word je ook niet vrolijk van. Welgeteld een meid...
Welk deel? De 25 meiden of de 6 gayzorz?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Zat ik maar bij jou in de klas. Dan viel er nog wat te beleven
De 25 meiden natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:53 schreef JelleJelleJelle het volgende:
[..]
Welk deel? De 25 meiden of de 6 gayzorz?
Als er een tof iemand in zat wel ja, maar nu zit alleen god himself (ik) erin, en dat is ook af en toe gaar.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Zat ik maar bij jou in de klas. Dan viel er nog wat te beleven
No offense...quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:54 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
De 25 meiden natuurlijkof dacht je dat ik gay was?
Misschien.quote:
Bedoel je deze http://www.shining-bitch.hyves.nl ? Of is dat een ander dan uit de OP?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:05 schreef GasTurbine het volgende:
shining bitch@hyves? Die is wel vet ja, die shining bitch (die op hyves)
quote:
http://www.shining-bitch.hyves.nl/ is het ja. http://www.shining-bitch.hyves.nl/ dus.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:07 schreef pimbah het volgende:
[..]
Bedoel je deze http://www.shining-bitch.hyves.nl ? Of is dat een ander dan uit de OP?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:06 schreef Sackboy het volgende:
Is de meid zelf inmiddels al langsgeweest n.a.v. het berichtje?
Dat dat eventjes duidelijk is.quote:Heey thx voor de tip,
wat een zielige kinderen!
AIGHT BRADA.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
welke kanker mongolen zijn jullie
waarom beoordeel je een meisje die je niet kent??
dit meisje is heel lief en jullie zijn kanker dom als je iemands site op gaat zoeken om vervolgens fotos te bekijken en uit te lachen...jullie zijn vast allemaal domme nederlandse nerds en ik zou een keer in der gezicht zeggen... maar dat durf je niet he
je krijgt een kanker klap voor je kop ...ik wil echt weten wie jij bent he vieze kk lijer ga je zien wat er gebeurt
oruspu cocuklari tffoe
De URL uit de OP was een directe link naar 1 van haar foto's, maar neem ze gerust allemaal door.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:07 schreef pimbah het volgende:
[..]
Bedoel je deze http://www.shining-bitch.hyves.nl ? Of is dat een ander dan uit de OP?
Wil jij uit het land van de domme nederlanders aub? Niks persoonlijks hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
dit meisje is heel lief en jullie zijn kanker dom als je iemands site op gaat zoeken om vervolgens fotos te bekijken en uit te lachen...jullie zijn vast allemaal domme nederlandse nerds en ik zou een keer in der gezicht zeggen... maar dat durf je niet he
je krijgt een kanker klap voor je kop ...ik wil echt weten wie jij bent he vieze kk lijer ga je zien wat er gebeurt
oruspu cocuklari tffoe
Go GasTurbinequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wil jij uit het land van de domme nederlanders aub? Niks persoonlijks hoor.
Huh?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
oruspu cocuklari tffoe
EEWAAA, ASLAN. HOU HET STRAAT!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
oruspu cocuklari tffoe
Aslan is toch die leeuw uit narnia?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
EEWAAA, ASLAN. HOU HET STRAAT!
wasup dnG? Ben jij niet die ene gangster? jij bent toch die homeboy uit de sloppenwijken?! ai.
Maak jezelf dan ook bekend kankerturk, voor ¤500 krijg je een headshotquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
..ik wil echt weten wie jij bent he vieze kk lijer ga je zien wat er gebeurt
Dit is zegmaar een vrij land, wij mogen onze mening geven, weetjewel. Ik weet niet hoe het in het midden-oosten werkt...quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:13 schreef Aslan-61 het volgende:
Ojaa het land dat door de gastarbeiders (note: niet van nederlandse afkomst) is opgebouwd
Fok jullie man...het gaat me nu niet om allochtoon of autochtoon fok dat
het zielige is is dat jullie je mening wel klaar hebben heel stoer hoor maar zet je naam er dan onder
Sackboy.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:13 schreef Aslan-61 het volgende:
Ojaa het land dat door de gastarbeiders (note: niet van nederlandse afkomst) is opgebouwd
het zielige is is dat jullie je mening wel klaar hebben heel stoer hoor maar zet je naam er dan onder
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:14 schreef Chriz2k het volgende:
De gedachte dat Nastyman dankzij mij de kanker in wordt geslagen is best bevredigend.
Die bolle vetzak genaamd shining-bitch moet gewoon niet zulke semi-sexy foto's proberen te makenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:13 schreef Aslan-61 het volgende:
quote:
Hou je ons wel op de hoogte van eventuele vechtpartijenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:17 schreef Nastyman het volgende:
Ik heet trouwens Raymond, zoek zelf maar uit welke
Gozer, doe eens rustig aan, ben je nieuw op het internet ofzo?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:17 schreef Aslan-61 het volgende:
hey geef je mening geen probleem...dat doe ik toch ik vind jullie zielige kk lijers
maar zet zelf een foto van jezelf ..kijken wat mensend daarop zeggen en of je dat leuk vind
dit allemaal doet mensen namelijk ook pijn he
en voor Jelle wtf ...dat werkt over heel de wereld hetzelfde ...beoordeel iemand niet op zen uiterlijk, ras, geloof of wat dan ook..zoek een leven man
Tfooee tazzz kanker man, als die meisje nu even vertelt wie Nastyman is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef GasTurbine het volgende:
http://www.shining-bitch.hyves.nl/ is het ja. http://www.shining-bitch.hyves.nl/ dus.
Kloon van?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
oruspu cocuklari tffoe
Wat toevallig, mijn pizza komt over 10 minuten aanquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:18 schreef JelleJelleJelle het volgende:
Krijg honger van al dat gelach!![]()
Ik ga een pizza eten hoor
Wil je niet komen helpen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hou je ons wel op de hoogte van eventuele vechtpartijen?
Gebouwd door gastarbeiders, en afgebroken door het incestproduct van die gastarbeiders.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:13 schreef Aslan-61 het volgende:
Hey ouwe.. Jij bent stoer man... leer het me, hoe doe je dat man..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
oruspu cocuklari tffoe
Hmm, eetsequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:19 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Wat toevallig, mijn pizza komt over 10 minuten aan
Anders trek je je er wat van aan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:20 schreef Aslan-61 het volgende:
Ik doe niet rustig ik kom op voor de mensen die het waard zijn
maar denk even na man...waarom beoordeel je die fotos ...kent een van jullie haar persoonlijk? zoja dan zou je dit niet kunnen zeggen..schaam je man
Vraag dan die meisje wie er in die klas zitten? Sla ze kkhooft kapot.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:20 schreef Aslan-61 het volgende:
en wat is de naam van degene die dit op internet perse wou mededelen omdat hij/zij geen leven had
wij zijn iig niet zulke vieze gladde kankermongolen als jullie:quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
oruspu cocuklari tffoe
fok jou man TFOE!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:20 schreef Aslan-61 het volgende:
en wat is de naam van degene die dit op internet perse wou mededelen omdat hij/zij geen leven had
die meisjequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:21 schreef pimbah het volgende:
[..]
Vraag dan die meisje wie er in die klas zitten? Sla ze kkhooft kapot.
Deepart!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Hey ouwe.. Jij bent stoer man... leer het me, hoe doe je dat man..
Ik zou je ook wel beter willen leren kennen hoor. Dan is dat niet nodig. Ik woon in Rotterdamquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef Aslan-61 het volgende:
Kunnen jullie nederlanders ons nou alleen op uiterlijk en uitspraken beoordelen? Dat is gewoon zielig
Kloon van mij. (nu gaat het leuk worden voor de KLB-SC-ers)quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:25 schreef Aslan-61 het volgende:
Nastyman zeg dan wie je bent?
Waarom durf je dat niet
Aight, ik voel je pijn G'.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef Aslan-61 het volgende:
Kunnen jullie nederlanders ons nou alleen op uiterlijk en uitspraken beoordelen? Dat is gewoon zielig
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef Aslan-61 het volgende:
jullie nederlanders zijn gek op lekker eten
Nastyman, hosselaren voor het leven snapte!quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:25 schreef Nastyman het volgende:
[..]
Ik zou je ook wel beter willen leren kennen hoor. Dan is dat niet nodig. Ik woon in Rotterdam
Misschien moet je je wat minder van al die reacties aantrekken, we zitten maar gewoon wat te kutten joh.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef Aslan-61 het volgende:
Nee meteen dreigen met kankerklappen is niet zieligquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef Aslan-61 het volgende:
Eyy!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Nastyman, hosselaren voor het leven snapte!
quote:Thx mensen voor dit topic egt lauw man een anonieme hater haat maar praat maar doe sneaky als ik weet wie jje bn gaan we zien hoe bang je indd voor mij moet zijn!
Maa rlaat mn famolie er ff buite met mn ''geile moeder'' en mn sogenaamde turk van 30!!
verder ng een keer Thx boys blij dta ik op mn fans kan rekenen!! Btw. Denk je dat dit mij raaakt ofso neee om mij te kunne kwetsen mag je heel wat vroeger opstaan nogmaals thx man!!
JAHAZZZZZquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Nastyman je zit dus op die school...wat is je naam dan...waarom ben je bang om te zeggen ?? je weet wat er gaat gebeuren he
Stoer hoor je verlagen naar zijn niveauquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Nastyman je zit dus op die school...wat is je naam dan...waarom ben je bang om te zeggen ?? je weet wat er gaat gebeuren he
Snap k... Pijn in het aarsje is niet leukquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Ja daarom houd ik wijs mijn mondquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Hij heet Onur Torko.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Nee tussen 2 rassen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:29 schreef GasTurbine het volgende:
oh fuck, dit is een paradox!
Is dit een topic tussen 2 dimensies ofzo?
Kan je het niet uitpraten ofzow? Al dat gewelt weetje, niet cool mèn.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:27 schreef Aslan-61 het volgende:
Ja man respect ouwequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan je het niet uitpraten ofzow? Al dat gewelt weetje, niet cool mèn.
Je bent een kruisling!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:31 schreef Nastyman het volgende:
Ok ik geef alleen vrij. Dat ik op de school zit en dat ik een halfbloed ben. De rest zoek je maar uit
Woah, je verrast mequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Aslan-61 het volgende:
echt zielig...je moet beter weten ...woorden komen harder aan dan klappen
behalve als ik ze uitdeel...maar ja je geeft je naam niet lafaard
we komen er toch wel achter and I'll be waiting (en ja dat was engels...verrast dat je)
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Aslan-61 het volgende:
woorden komen harder aan dan klappen
behalve als ik ze uitdeel
Had ie dat niet even eerder kunnen zeggen? Nu hebben jullie 6 pagina's lang een halfbloed zitten verdedigen! TFOE!quote:
ee faka dan deze fokbattis hebben wel een knokploeg meng ik ga je wel helpen als ze met kettingzagen en USBventilators komen maar we gaan niet lang uithouden meng. hoe heet je klika ik heb ook paar homeboys die me gaan helpen maar deze guys zijn echt boembiggie dus je moet niet zomaar gaan fittie want ik weet dat je onmin lauw bent enzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Aslan-61 het volgende:
echt zielig...je moet beter weten ...woorden komen harder aan dan klappen
behalve als ik ze uitdeel...maar ja je geeft je naam niet lafaard
we komen er toch wel achter and I'll be waiting (en ja dat was engels...verrast dat je)
nohh ik ben je kamaroad je moet neit zomaar komen fokken hea mijn klika is boembiggiequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:33 schreef Aslan-61 het volgende:
GasTurbine ga naar je skinny bitches dan wat praat jij
hij maakt een fa2 swaquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:33 schreef Aslan-61 het volgende:
GasTurbine ga naar je skinny bitches dan wat praat jij
USBventilatorsquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ee faka dan deze fokbattis hebben wel een knokploeg meng ik ga je wel helpen als ze met kettingzagen en USBventilators komen maar we gaan niet lang uithouden meng. hoe heet je klika ik heb ook paar homeboys die me gaan helpen maar deze guys zijn echt boembiggie dus je moet niet zomaar gaan fittie want ik weet dat je onmin lauw bent enzo
Lauwe shit, ik voel je.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Aslan-61 het volgende:
K zal het voor je samenvatten mij maakt het niet uit of je nederlands chinees of turks ben
als ik je tegenkomen krijg je klappen..Jij verlaagt je om zoiets te doen laat me je zien wat turk stylo is oke
Ik sla je wel een niveau naar boven
Naar wie is deze diss, brotha' van anotha' motha'?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Aslan-61 het volgende:
K zal het voor je samenvatten mij maakt het niet uit of je nederlands chinees of turks ben
als ik je tegenkomen krijg je klappen..Jij verlaagt je om zoiets te doen laat me je zien wat turk stylo is oke
Echte baas van de straat jij fnie?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Aslan-61 het volgende:
Gast laat hem toch lekker racistisch doen. Ik ga mij toch ook niet naar zijn niveau verlagen of wel? Laat hem maar lekker, op een dag komt hij er wel achter wat hij fout doet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Aslan-61 het volgende:
Heb laatst iemand final level geslagen... Ligt nu in een kissiequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
Bazen topic uit het niets!
Aslan, fafi g, je kan niet iemand nextlevel slaan, alleen bij mortal kombat kon dat door het plafond.
En ben je 1.45 ofzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Aslan, heb jij weleens een rode roos in je haar?
Een albino smurfquote:
Fatality!!!1quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb laatst iemand final level geslagen... Ligt nu in een kissie
Met een kankergezwel op je neus?quote:
Met matties en een foto van zichzelf zonder shirtquote:
Ik denk dat hij op dit moment zen matties laat afzoeken in hollywood naar nastymanquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef postmortum het volgende:
waar is die relkloonn gebleven ?
of hebbben Deepart en GT hem echt afgeschrikt ?
keesquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef JelleJelleJelle het volgende:
Nog steeds maar 1quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:35 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
((() ^100000)^1243124124)
reken zelf maar uit hoeveel dat is.
Heb een belletje gedaan swa.. Me matties van kanale eiland..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef postmortum het volgende:
waar is die relkloonn gebleven ?
of hebbben Deepart en GT hem echt afgeschrikt ?
Gast probeer ik je te helpen werk je nog niet mee. Dan ga maar lekker huilen enzovoortsquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef Aslan-61 het volgende:
Teunebeun ..jij bent ook 1 van deze mensen die hierom heeft moeten lachen of niet?
voor al de mensen die dat wel doen vraag je af man en kijk naar jezlf in de spiegel zet zelf een foto van je op een site ...maar meeste blaffende honden bijten niet
Ik geef jullie 1 tip in het leven beoordeel mensen niet om hun uiterlijk want de consequenties zijn groot...want zoals jullie al opmerkte heeft ze een aantal allochtoonse vrienden...niet zo handig duss
We mogen niet beoordelen, maar je zegt zelf dat ze allochtoonse vrienden heeft waarmee je bedoelt dat ze automatisch gevaarlijke vrienden heeftquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef Aslan-61 het volgende:
Teunebeun ..jij bent ook 1 van deze mensen die hierom heeft moeten lachen of niet?
voor al de mensen die dat wel doen vraag je af man en kijk naar jezlf in de spiegel zet zelf een foto van je op een site ...maar meeste blaffende honden bijten niet
Ik geef jullie 1 tip in het leven beoordeel mensen niet om hun uiterlijk want de consequenties zijn groot...want zoals jullie al opmerkte heeft ze een aantal allochtoonse vrienden...niet zo handig duss
Of hij zit op dé foto te fappen van z'n klasgenote.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op dit moment zen matties laat afzoeken in hollywood naar nastyman
Nee inderdaad, stel ze worden opgepakt na een pangpang gevecht met geweers, word je haast gelijk medeplichtig enzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef Aslan-61 het volgende:
want zoals jullie al opmerkte heeft ze een aantal allochtoonse vrienden...niet zo handig duss
Nouja, bier is iig een goed teken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Even het topic een niveau hoger geven
Zomg, hij noemt zijn matties allemaal crimineel!!!1quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We mogen niet beoordelen, maar je zegt zelf dat ze allochtoonse vrienden heeft waarmee je bedoelt dat ze automatisch gevaarlijke vrienden heeft?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Even het topic een niveau hoger geven
Ik mag haar uiterlijk niet. Ik schaam me als ik naast haar ga lopenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef Aslan-61 het volgende:
Ik zoek nooit rellen op..ze zoeken mij
en vooral als het gaat om loyale mensen zoals dit meisje...zij is zo lief je moet een keer de moeite doen om iemand te leren kennen ..je zal je verassen
Welke stad is dat ouwe?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Naar dat Hollywood gaat GT ook soms
Teunebeun is gewoon een mongool. En jij bent een nog grotere stumperquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef Aslan-61 het volgende:
Geeft het niveau van hem ook aanquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Zomg, hij noemt zijn matties allemaal crimineel!!!1
Karakters zijn belangrijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef Aslan-61 het volgende:
en vooral als het gaat om loyale mensen zoals dit meisje...zij is zo lief je moet een keer de moeite doen om iemand te leren kennen ..je zal je verassen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef Aslan-61 het volgende:
en vooral als het gaat om loyale mensen zoals dit meisje...zij is zo lief je moet een keer de moeite doen om iemand te leren kennen haar te palen ..je zal je verassen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef Aslan-61 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Teunebeun is gewoon een mongool. En jij bent een nog grotere stumper![]()
![]()
En ik ben ook een allochtoon ben ik nu ook gevaarlijkk samen met behangplakkert
Kom je hier nog wel terug als je hebt uitgevonden wie het is?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:50 schreef Aslan-61 het volgende:
reetveter wtf praat jij
hij praat dat hij en ik ook allochtonen zijn, kun je lezenquote:
Rotterdam.quote:
Jij weet echt niet wat je zegt ofwelquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:51 schreef Aslan-61 het volgende:
en teunebeun sorry man maar iedereen op deze site lijkt gek te zijn moet altijd voorzichtig zijn dus
Komt OG Loc daar ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:52 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Rotterdam.
Ken jij hollywood music hall niet? De broeiplaats van de negativjeugd.
Oh nee, ik ben bang voor zijn homo's iesquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:52 schreef reetveter het volgende:
Ik woon trouwens in Raalte. Kun je even langskomen met je huisjongens
de klb scquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
Potentieel legendarisch topic wordt om zeep geholpen door wat kneuzen.
Ja logisch, hij is een beetje opgefokt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij weet echt niet wat je zegt ofwel
OG Loc is VIP, klant, uitsmijter en boegbeeld voor alle goede mensen.quote:
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:53 schreef Aslan-61 het volgende:
moet ik jou blind maken...zo dit word gezellig man...telkens meer mensen om te haten
Please continue
Pas op ik ben wel allochtoon hoorzzquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
Potentieel legendarisch topic wordt om zeep geholpen door wat kneuzen.
ojo jij toucht mijn ogen niet gekquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:53 schreef Aslan-61 het volgende:
moet ik jou blind maken...zo dit word gezellig man...telkens meer mensen om te haten
Please continue
Ik word hier gewoon buitengeslotenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
Ik ben niet zoals jullie..heb geen mensen nodig om men strijd te strijden....reetveter het zou dus alleen jij en ik zijn
ojo heb je over mijn diss gelezen f heb ik je echt gedisst gek. Je bent 1 shenkie.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
Ik ben niet zoals jullie..heb geen mensen nodig om men strijd te strijden....reetveter het zou dus alleen jij en ik zijn
Ik voorzie een rap-battle..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
Ja, ik diss jou tantoehard lollerpukkel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
dein mutter !quote:
JE PRAAT OVER ZIJN MOEDER, NU GA JE DOODquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, ik diss jou tantoehard lollerpukkel.
Jou moeder is zoeen lollerdik persoonz0rz, dat wanneer ze op de kat gaat staan, de lollerkat dood is.
AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
pwnage
eee homie luv? Waar is dat gebleven dng?quote:
Hij zegt ook niks tegen mij... Misschien ff aanzetten tot haat fso..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
dein mutter !
Heb ik nu je aandacht?
Aslan homoman?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
De flauwe inkoppertjes over zijn naam blijven achterwege he?
Misschien maar goed ook.
Over wat? Zijn zusjes die het geld voor de familie verdienenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij zegt ook niks tegen mij... Misschien ff aanzetten tot haat fso..
Ja.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef Aslan-61 het volgende:
wat denk je elke turk heet mohammed ofzo?
Neejoh, ook aslanquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef Aslan-61 het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef GasTurbine het volgende:
aslan, je denkt dat je turks bent, maar je bent een koerd. Ik ben een lauwe gasturbine die in de auto, zit
je weet dat ik je dis dus ga maar naar je bed, en bid
ik ben een baas
jij niet
ik wel
maar jij niet
ali B is in de house en je gaat het weten ook
ik wil niet dat je stook
maar jij doet wel
ik niet
jij wel
ik niet
jij wel
ajjjjjjjjjjjjjjjjj 1 zieke pokoe.
neequote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef Aslan-61 het volgende:
En wat krijgt ie nu?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef Aslan-61 het volgende:
reetveter weet je wat je nodig heb...een dikke pik..als je je bek had gehouden had je die gekregen
EEWWAAAA DIE SHIT IS GRUUUUWELIJKquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef GasTurbine het volgende:
aslan, je denkt dat je turks bent, maar je bent een koerd. Ik ben een lauwe gasturbine die in de auto, zit
je weet dat ik je dis dus ga maar naar je bed, en bid
ik ben een baas
jij niet
ik wel
maar jij niet
ali B is in de house en je gaat het weten ook
ik wil niet dat je stook
maar jij doet wel
ik niet
jij wel
ik niet
jij wel
ajjjjjjjjjjjjjjjjj 1 zieke pokoe.
Zoiets.. of dat ze snor van zijn moeder in de fik staat.. noohhh dan zaldie boos worden man!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Over wat? Zijn zusjes die het geld voor de familie verdienen? (zwart geld als je snapt wat ik bedoel
)
Vrouw in kwestie doodgestoken door in woede verkerende A.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef deepart het volgende:
Morgen op sbs6...
"Forum ruzie leid tot steekpartij met fatale afloop"
Krijg ik nu billenkoekquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef Aslan-61 het volgende:
reetveter weet je wat je nodig heb...een dikke pik..als je je bek had gehouden had je die gekregen
Laat het hem maar niet horenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Zoiets.. of dat ze snor van zijn moeder in de fik staat.. noohhh dan zaldie boos worden man!
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:01 schreef postmortum het volgende:
bijna dicht![]()
krijgen we een deeltje 2 ?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:02 schreef Aslan-61 het volgende:
behangplakker...je heb me aandacht wel...ik zie dat je humor heb
maar kan 1 van jullie ook begrijpen waarom ik hier (volgens jullie) een rel kom schoppen
want ben ik de enige redelijke mens hier die voor zen vrienden op komt?
Kzei het heel zachtjesquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laat het hem maar niet horen
Ik weet niet waar het over gaat, ik ga alleen tegen jou in omdat je als een mongool praat die de wereld aankan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:02 schreef Aslan-61 het volgende:
maar kan 1 van jullie ook begrijpen waarom ik hier (volgens jullie) een rel kom schoppen
nee hoor , dit zijn allemaal fok1bazenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:02 schreef Aslan-61 het volgende:
Pas op hoor, hij heeft mattiesquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, ik ga alleen tegen jou in omdat je als een mongool praat die de wereld aankan.
heb je het breezertopic nog niet ondekt ?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:04 schreef Aslan-61 het volgende:
Ja en je vergeet de reden erbij te vermelden
Jullie dissen iemand die je niet kent en dan diss ik jou
Even lachen om iemand, groepen frontaal in elkaar slaan, nogal een gelijkenis hequote:Op zaterdag 6 september 2008 20:04 schreef Aslan-61 het volgende:
Ksnap je man...quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:02 schreef Aslan-61 het volgende:
Waar werd ik gedissdtdtquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:04 schreef Aslan-61 het volgende:
Hij heeft haar niet eens beledigd, hij praat alleen tegen jouquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef Aslan-61 het volgende:
reetveter ga uitzoeken waar het over gaat en kom dan praten
deze mensen beledigen iemand vanwege haar uiterlijk ik weet niet hoe jij daarover denk maar ik vind dat zielig en de reden dat ik zo praat is omdat ik het erg vind voor dat meisje...en ik kom voor mijn vrienden op
je hebt wel gelijk. fok!ker is een volk dat het leuk vind op een anonieme manier mensen neer te halen. en jij bent de enige eckte allochtoon hier vd dah straat en je moet hier gewoon op neerkijken. het heeft geen zin tegen al die nerds in te gaan ewaaaa. dus hou het real en fok! deze mensen die op internet stoer doenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:02 schreef Aslan-61 het volgende:
Wat is dr hyves dan? Voor extra infoness?quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef Aslan-61 het volgende:
deze mensen beledigen iemand vanwege haar uiterlijk ik weet niet hoe jij daarover denk maar ik vind dat zielig en de reden dat ik zo praat is omdat ik het erg vind voor dat meisje...en ik kom voor mijn vrienden op
in de scquote:
Respect voor deze postquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef Aslan-61 het volgende:
Hoe heb je dat gedaan dat hij tege je praat? kk zeg..quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij heeft haar niet eens beledigd, hij praat alleen tegen jou
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:06 schreef reetveter het volgende:
MWAJO WIE IS DIE NEGATIVZEEKOE!!!
Moet ik als reactie op jou reactie opeens alle turken gaan uitmoordenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:06 schreef Aslan-61 het volgende:
behangplakker --> actie , reactie
Jij gaf die actie toch dan moet je ook klaar zijn voor mijn reactie
Jij wil zeggen dat er niet zoeen glimlach op jou gezicht komt wanneer er een zeekoe aanspoelt in de schoolbankenquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:05 schreef Aslan-61 het volgende:
garpjequote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat er niet zoeen glimlach op jou gezicht komt wanneer er een zeekoe aanspoelt in de schoolbanken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |