Bedankt voor je medeleven ik stel het erg op prijs.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:28 schreef mrcool het volgende:
Zo, die ziet er idd wel eng uit, kan me voorstellen dat je daar bang voor bent!
En dan een stukje stof omhoog zien kruipen als je achter d'r zit? Of een erger scenario: NIET.quote:
Ai da's best kwalijk. Bak een sero-positiv taart voor d'rquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:31 schreef Nastyman het volgende:
Het ergste is nog. Ik zit niet eens op VMBO. Dus ik snap ook niet hoe dat tuig op Havo terecht is gekomen.
Die dikzak zelf?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:30 schreef Opperkwal het volgende:
Ze heeft de nodige kilo's aan haar lichaam hangen. Though, waar is je klacht?
Wat wil je worden jongen uit GT's klas?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn nieuwe klas is ook eng. Zoeen hele nerd act zit altijd over computer spellen te praten enzo![]()
Ja ik dacht mischien is het wat voor het Breezer topicquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Goed begin om je klasgenoten op fok te zetten
(((quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:31 schreef Nastyman het volgende:
Het ergste is nog. Ik zit niet eens op VMBO. Dus ik snap ook niet hoe dat tuig op Havo terecht is gekomen.
Dat is gewoon erg.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat wil je worden jongen uit GT's klas?
Gamedesigner.
Oh ok. Wat heb je daar voor nodig?
kilobytes, whehehehe.
*hele klas stil*
*GT moest wel lachen*
Integratie, slecht voor je libido.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:30 schreef Sackboy het volgende:
Ik schrok meer van deze:
[ afbeelding ]
Als de rest zou meoten lachen zou ik neit hebben gelachen eigenlijks, maar vooral die stilte en de persoon zelf PLUS de infantiele koelielerares waren hi-la-rischquote:
MAN THE HARPOONSquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:36 schreef Nastyman het volgende:
Maar jongens wat vinden jullie nou? Wat moet ik hier aan doen?
dat is negativquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef ach het volgende:
Ik vind het wel een lekker dingMaar ze heeft iets met een turk van 30 ofzo? (zie pics)
Ik zou wel wat walvissen jagers kunnen inhuren.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
MAN THE HARPOONS
Villen, pesten, doodschoppen. Weet ik veel?
Ja idd, een 1 of andere turk, nog een neger, nog 200 negers op de achtergrond...quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef ach het volgende:
Ik vind het wel een lekker dingMaar ze heeft iets met een turk van 30 ofzo? (zie pics)
LMAOquote:
Ik heb er 25, en 6 gayzorz.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:49 schreef Teunebeun het volgende:
Van mijn klas word je ook niet vrolijk van. Welgeteld een meid...
Welk deel? De 25 meiden of de 6 gayzorz?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Zat ik maar bij jou in de klas. Dan viel er nog wat te beleven
De 25 meiden natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:53 schreef JelleJelleJelle het volgende:
[..]
Welk deel? De 25 meiden of de 6 gayzorz?
Als er een tof iemand in zat wel ja, maar nu zit alleen god himself (ik) erin, en dat is ook af en toe gaar.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Zat ik maar bij jou in de klas. Dan viel er nog wat te beleven
No offense...quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:54 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
De 25 meiden natuurlijkof dacht je dat ik gay was?
Misschien.quote:
Bedoel je deze http://www.shining-bitch.hyves.nl ? Of is dat een ander dan uit de OP?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:05 schreef GasTurbine het volgende:
shining bitch@hyves? Die is wel vet ja, die shining bitch (die op hyves)
quote:
http://www.shining-bitch.hyves.nl/ is het ja. http://www.shining-bitch.hyves.nl/ dus.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:07 schreef pimbah het volgende:
[..]
Bedoel je deze http://www.shining-bitch.hyves.nl ? Of is dat een ander dan uit de OP?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:06 schreef Sackboy het volgende:
Is de meid zelf inmiddels al langsgeweest n.a.v. het berichtje?
Dat dat eventjes duidelijk is.quote:Heey thx voor de tip,
wat een zielige kinderen!
AIGHT BRADA.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
welke kanker mongolen zijn jullie
waarom beoordeel je een meisje die je niet kent??
dit meisje is heel lief en jullie zijn kanker dom als je iemands site op gaat zoeken om vervolgens fotos te bekijken en uit te lachen...jullie zijn vast allemaal domme nederlandse nerds en ik zou een keer in der gezicht zeggen... maar dat durf je niet he
je krijgt een kanker klap voor je kop ...ik wil echt weten wie jij bent he vieze kk lijer ga je zien wat er gebeurt
oruspu cocuklari tffoe
De URL uit de OP was een directe link naar 1 van haar foto's, maar neem ze gerust allemaal door.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:07 schreef pimbah het volgende:
[..]
Bedoel je deze http://www.shining-bitch.hyves.nl ? Of is dat een ander dan uit de OP?
Wil jij uit het land van de domme nederlanders aub? Niks persoonlijks hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
dit meisje is heel lief en jullie zijn kanker dom als je iemands site op gaat zoeken om vervolgens fotos te bekijken en uit te lachen...jullie zijn vast allemaal domme nederlandse nerds en ik zou een keer in der gezicht zeggen... maar dat durf je niet he
je krijgt een kanker klap voor je kop ...ik wil echt weten wie jij bent he vieze kk lijer ga je zien wat er gebeurt
oruspu cocuklari tffoe
Go GasTurbinequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:09 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wil jij uit het land van de domme nederlanders aub? Niks persoonlijks hoor.
Huh?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
oruspu cocuklari tffoe
EEWAAA, ASLAN. HOU HET STRAAT!quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
oruspu cocuklari tffoe
Aslan is toch die leeuw uit narnia?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:11 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
EEWAAA, ASLAN. HOU HET STRAAT!
wasup dnG? Ben jij niet die ene gangster? jij bent toch die homeboy uit de sloppenwijken?! ai.
Maak jezelf dan ook bekend kankerturk, voor ¤500 krijg je een headshotquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
..ik wil echt weten wie jij bent he vieze kk lijer ga je zien wat er gebeurt
Dit is zegmaar een vrij land, wij mogen onze mening geven, weetjewel. Ik weet niet hoe het in het midden-oosten werkt...quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:13 schreef Aslan-61 het volgende:
Ojaa het land dat door de gastarbeiders (note: niet van nederlandse afkomst) is opgebouwd
Fok jullie man...het gaat me nu niet om allochtoon of autochtoon fok dat
het zielige is is dat jullie je mening wel klaar hebben heel stoer hoor maar zet je naam er dan onder
Sackboy.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:13 schreef Aslan-61 het volgende:
Ojaa het land dat door de gastarbeiders (note: niet van nederlandse afkomst) is opgebouwd
het zielige is is dat jullie je mening wel klaar hebben heel stoer hoor maar zet je naam er dan onder
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:14 schreef Chriz2k het volgende:
De gedachte dat Nastyman dankzij mij de kanker in wordt geslagen is best bevredigend.
Die bolle vetzak genaamd shining-bitch moet gewoon niet zulke semi-sexy foto's proberen te makenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:13 schreef Aslan-61 het volgende:
quote:
Hou je ons wel op de hoogte van eventuele vechtpartijenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:17 schreef Nastyman het volgende:
Ik heet trouwens Raymond, zoek zelf maar uit welke
Gozer, doe eens rustig aan, ben je nieuw op het internet ofzo?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:17 schreef Aslan-61 het volgende:
hey geef je mening geen probleem...dat doe ik toch ik vind jullie zielige kk lijers
maar zet zelf een foto van jezelf ..kijken wat mensend daarop zeggen en of je dat leuk vind
dit allemaal doet mensen namelijk ook pijn he
en voor Jelle wtf ...dat werkt over heel de wereld hetzelfde ...beoordeel iemand niet op zen uiterlijk, ras, geloof of wat dan ook..zoek een leven man
Tfooee tazzz kanker man, als die meisje nu even vertelt wie Nastyman is.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef GasTurbine het volgende:
http://www.shining-bitch.hyves.nl/ is het ja. http://www.shining-bitch.hyves.nl/ dus.
Kloon van?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:08 schreef Aslan-61 het volgende:
oruspu cocuklari tffoe
Wat toevallig, mijn pizza komt over 10 minuten aanquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:18 schreef JelleJelleJelle het volgende:
Krijg honger van al dat gelach!![]()
Ik ga een pizza eten hoor
Wil je niet komen helpen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hou je ons wel op de hoogte van eventuele vechtpartijen?
Gebouwd door gastarbeiders, en afgebroken door het incestproduct van die gastarbeiders.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:13 schreef Aslan-61 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |