Bedankt voor je medeleven ik stel het erg op prijs.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:28 schreef mrcool het volgende:
Zo, die ziet er idd wel eng uit, kan me voorstellen dat je daar bang voor bent!
En dan een stukje stof omhoog zien kruipen als je achter d'r zit? Of een erger scenario: NIET.quote:
Ai da's best kwalijk. Bak een sero-positiv taart voor d'rquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:31 schreef Nastyman het volgende:
Het ergste is nog. Ik zit niet eens op VMBO. Dus ik snap ook niet hoe dat tuig op Havo terecht is gekomen.
Die dikzak zelf?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:30 schreef Opperkwal het volgende:
Ze heeft de nodige kilo's aan haar lichaam hangen. Though, waar is je klacht?
Wat wil je worden jongen uit GT's klas?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn nieuwe klas is ook eng. Zoeen hele nerd act zit altijd over computer spellen te praten enzo![]()
Ja ik dacht mischien is het wat voor het Breezer topicquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Goed begin om je klasgenoten op fok te zetten
(((quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:31 schreef Nastyman het volgende:
Het ergste is nog. Ik zit niet eens op VMBO. Dus ik snap ook niet hoe dat tuig op Havo terecht is gekomen.
Dat is gewoon erg.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat wil je worden jongen uit GT's klas?
Gamedesigner.
Oh ok. Wat heb je daar voor nodig?
kilobytes, whehehehe.
*hele klas stil*
*GT moest wel lachen*
Integratie, slecht voor je libido.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:30 schreef Sackboy het volgende:
Ik schrok meer van deze:
[ afbeelding ]
Als de rest zou meoten lachen zou ik neit hebben gelachen eigenlijks, maar vooral die stilte en de persoon zelf PLUS de infantiele koelielerares waren hi-la-rischquote:
MAN THE HARPOONSquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:36 schreef Nastyman het volgende:
Maar jongens wat vinden jullie nou? Wat moet ik hier aan doen?
dat is negativquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef ach het volgende:
Ik vind het wel een lekker dingMaar ze heeft iets met een turk van 30 ofzo? (zie pics)
Ik zou wel wat walvissen jagers kunnen inhuren.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
MAN THE HARPOONS
Villen, pesten, doodschoppen. Weet ik veel?
Ja idd, een 1 of andere turk, nog een neger, nog 200 negers op de achtergrond...quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef ach het volgende:
Ik vind het wel een lekker dingMaar ze heeft iets met een turk van 30 ofzo? (zie pics)
LMAOquote:
Ik heb er 25, en 6 gayzorz.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:49 schreef Teunebeun het volgende:
Van mijn klas word je ook niet vrolijk van. Welgeteld een meid...
Welk deel? De 25 meiden of de 6 gayzorz?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Zat ik maar bij jou in de klas. Dan viel er nog wat te beleven
De 25 meiden natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:53 schreef JelleJelleJelle het volgende:
[..]
Welk deel? De 25 meiden of de 6 gayzorz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |