Ja ik dacht mischien is het wat voor het Breezer topicquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Goed begin om je klasgenoten op fok te zetten
(((quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:31 schreef Nastyman het volgende:
Het ergste is nog. Ik zit niet eens op VMBO. Dus ik snap ook niet hoe dat tuig op Havo terecht is gekomen.
Dat is gewoon erg.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat wil je worden jongen uit GT's klas?
Gamedesigner.
Oh ok. Wat heb je daar voor nodig?
kilobytes, whehehehe.
*hele klas stil*
*GT moest wel lachen*
Integratie, slecht voor je libido.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:30 schreef Sackboy het volgende:
Ik schrok meer van deze:
[ afbeelding ]
Als de rest zou meoten lachen zou ik neit hebben gelachen eigenlijks, maar vooral die stilte en de persoon zelf PLUS de infantiele koelielerares waren hi-la-rischquote:
MAN THE HARPOONSquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:36 schreef Nastyman het volgende:
Maar jongens wat vinden jullie nou? Wat moet ik hier aan doen?
dat is negativquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef ach het volgende:
Ik vind het wel een lekker dingMaar ze heeft iets met een turk van 30 ofzo? (zie pics)
Ik zou wel wat walvissen jagers kunnen inhuren.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
MAN THE HARPOONS
Villen, pesten, doodschoppen. Weet ik veel?
Ja idd, een 1 of andere turk, nog een neger, nog 200 negers op de achtergrond...quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:40 schreef ach het volgende:
Ik vind het wel een lekker dingMaar ze heeft iets met een turk van 30 ofzo? (zie pics)
LMAOquote:
Ik heb er 25, en 6 gayzorz.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:49 schreef Teunebeun het volgende:
Van mijn klas word je ook niet vrolijk van. Welgeteld een meid...
Welk deel? De 25 meiden of de 6 gayzorz?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Zat ik maar bij jou in de klas. Dan viel er nog wat te beleven
De 25 meiden natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:53 schreef JelleJelleJelle het volgende:
[..]
Welk deel? De 25 meiden of de 6 gayzorz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |