OG Loc is VIP, klant, uitsmijter en boegbeeld voor alle goede mensen.quote:
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:53 schreef Aslan-61 het volgende:
moet ik jou blind maken...zo dit word gezellig man...telkens meer mensen om te haten
Please continue
Pas op ik ben wel allochtoon hoorzzquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:50 schreef Chriz2k het volgende:
Potentieel legendarisch topic wordt om zeep geholpen door wat kneuzen.
ojo jij toucht mijn ogen niet gekquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:53 schreef Aslan-61 het volgende:
moet ik jou blind maken...zo dit word gezellig man...telkens meer mensen om te haten
Please continue
Ik word hier gewoon buitengeslotenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
Ik ben niet zoals jullie..heb geen mensen nodig om men strijd te strijden....reetveter het zou dus alleen jij en ik zijn
ojo heb je over mijn diss gelezen f heb ik je echt gedisst gek. Je bent 1 shenkie.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
Ik ben niet zoals jullie..heb geen mensen nodig om men strijd te strijden....reetveter het zou dus alleen jij en ik zijn
Ik voorzie een rap-battle..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
Ja, ik diss jou tantoehard lollerpukkel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:55 schreef Aslan-61 het volgende:
dein mutter !quote:
JE PRAAT OVER ZIJN MOEDER, NU GA JE DOODquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, ik diss jou tantoehard lollerpukkel.
Jou moeder is zoeen lollerdik persoonz0rz, dat wanneer ze op de kat gaat staan, de lollerkat dood is.
AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH
pwnage
eee homie luv? Waar is dat gebleven dng?quote:
Hij zegt ook niks tegen mij... Misschien ff aanzetten tot haat fso..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
dein mutter !
Heb ik nu je aandacht?
Aslan homoman?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef Vodkadruppel het volgende:
De flauwe inkoppertjes over zijn naam blijven achterwege he?
Misschien maar goed ook.
Over wat? Zijn zusjes die het geld voor de familie verdienenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:59 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij zegt ook niks tegen mij... Misschien ff aanzetten tot haat fso..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |