ee faka dan deze fokbattis hebben wel een knokploeg meng ik ga je wel helpen als ze met kettingzagen en USBventilators komen maar we gaan niet lang uithouden meng. hoe heet je klika ik heb ook paar homeboys die me gaan helpen maar deze guys zijn echt boembiggie dus je moet niet zomaar gaan fittie want ik weet dat je onmin lauw bent enzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef Aslan-61 het volgende:
echt zielig...je moet beter weten ...woorden komen harder aan dan klappen
behalve als ik ze uitdeel...maar ja je geeft je naam niet lafaard
we komen er toch wel achter and I'll be waiting (en ja dat was engels...verrast dat je)
nohh ik ben je kamaroad je moet neit zomaar komen fokken hea mijn klika is boembiggiequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:33 schreef Aslan-61 het volgende:
GasTurbine ga naar je skinny bitches dan wat praat jij
hij maakt een fa2 swaquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:33 schreef Aslan-61 het volgende:
GasTurbine ga naar je skinny bitches dan wat praat jij
USBventilatorsquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
ee faka dan deze fokbattis hebben wel een knokploeg meng ik ga je wel helpen als ze met kettingzagen en USBventilators komen maar we gaan niet lang uithouden meng. hoe heet je klika ik heb ook paar homeboys die me gaan helpen maar deze guys zijn echt boembiggie dus je moet niet zomaar gaan fittie want ik weet dat je onmin lauw bent enzo
Lauwe shit, ik voel je.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Aslan-61 het volgende:
K zal het voor je samenvatten mij maakt het niet uit of je nederlands chinees of turks ben
als ik je tegenkomen krijg je klappen..Jij verlaagt je om zoiets te doen laat me je zien wat turk stylo is oke
Ik sla je wel een niveau naar boven
Naar wie is deze diss, brotha' van anotha' motha'?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Aslan-61 het volgende:
K zal het voor je samenvatten mij maakt het niet uit of je nederlands chinees of turks ben
als ik je tegenkomen krijg je klappen..Jij verlaagt je om zoiets te doen laat me je zien wat turk stylo is oke
Echte baas van de straat jij fnie?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Aslan-61 het volgende:
Gast laat hem toch lekker racistisch doen. Ik ga mij toch ook niet naar zijn niveau verlagen of wel? Laat hem maar lekker, op een dag komt hij er wel achter wat hij fout doet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:39 schreef Aslan-61 het volgende:
Heb laatst iemand final level geslagen... Ligt nu in een kissiequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
Bazen topic uit het niets!
Aslan, fafi g, je kan niet iemand nextlevel slaan, alleen bij mortal kombat kon dat door het plafond.
En ben je 1.45 ofzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Aslan, heb jij weleens een rode roos in je haar?
Een albino smurfquote:
Fatality!!!1quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb laatst iemand final level geslagen... Ligt nu in een kissie
Met een kankergezwel op je neus?quote:
Met matties en een foto van zichzelf zonder shirtquote:
Ik denk dat hij op dit moment zen matties laat afzoeken in hollywood naar nastymanquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef postmortum het volgende:
waar is die relkloonn gebleven ?
of hebbben Deepart en GT hem echt afgeschrikt ?
keesquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef JelleJelleJelle het volgende:
Nog steeds maar 1quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:35 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
((() ^100000)^1243124124)
reken zelf maar uit hoeveel dat is.
Heb een belletje gedaan swa.. Me matties van kanale eiland..quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef postmortum het volgende:
waar is die relkloonn gebleven ?
of hebbben Deepart en GT hem echt afgeschrikt ?
Gast probeer ik je te helpen werk je nog niet mee. Dan ga maar lekker huilen enzovoortsquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef Aslan-61 het volgende:
Teunebeun ..jij bent ook 1 van deze mensen die hierom heeft moeten lachen of niet?
voor al de mensen die dat wel doen vraag je af man en kijk naar jezlf in de spiegel zet zelf een foto van je op een site ...maar meeste blaffende honden bijten niet
Ik geef jullie 1 tip in het leven beoordeel mensen niet om hun uiterlijk want de consequenties zijn groot...want zoals jullie al opmerkte heeft ze een aantal allochtoonse vrienden...niet zo handig duss
We mogen niet beoordelen, maar je zegt zelf dat ze allochtoonse vrienden heeft waarmee je bedoelt dat ze automatisch gevaarlijke vrienden heeftquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef Aslan-61 het volgende:
Teunebeun ..jij bent ook 1 van deze mensen die hierom heeft moeten lachen of niet?
voor al de mensen die dat wel doen vraag je af man en kijk naar jezlf in de spiegel zet zelf een foto van je op een site ...maar meeste blaffende honden bijten niet
Ik geef jullie 1 tip in het leven beoordeel mensen niet om hun uiterlijk want de consequenties zijn groot...want zoals jullie al opmerkte heeft ze een aantal allochtoonse vrienden...niet zo handig duss
Of hij zit op dé foto te fappen van z'n klasgenote.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op dit moment zen matties laat afzoeken in hollywood naar nastyman
Nee inderdaad, stel ze worden opgepakt na een pangpang gevecht met geweers, word je haast gelijk medeplichtig enzoquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:45 schreef Aslan-61 het volgende:
want zoals jullie al opmerkte heeft ze een aantal allochtoonse vrienden...niet zo handig duss
Nouja, bier is iig een goed teken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Even het topic een niveau hoger geven
Zomg, hij noemt zijn matties allemaal crimineel!!!1quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
We mogen niet beoordelen, maar je zegt zelf dat ze allochtoonse vrienden heeft waarmee je bedoelt dat ze automatisch gevaarlijke vrienden heeft?
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Even het topic een niveau hoger geven
Ik mag haar uiterlijk niet. Ik schaam me als ik naast haar ga lopenquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:48 schreef Aslan-61 het volgende:
Ik zoek nooit rellen op..ze zoeken mij
en vooral als het gaat om loyale mensen zoals dit meisje...zij is zo lief je moet een keer de moeite doen om iemand te leren kennen ..je zal je verassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |