iddquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:33 schreef Cloud_SB het volgende:
wohahahahahaomioehkowalsmemoshawuahauahauah!.........nee
Grappige shirts zijn niet grappig.
Blastoisequote:Op zaterdag 6 september 2008 13:08 schreef Cloud_SB het volgende:
[ afbeelding ]
Nike SB Dunk Tweed X MHI Snocord X Futura T-shirt X Maharishi Vest
Fout is? Dat laat ik me door jullie aanpraten zeker. Royal failquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
ga maar foto's plaatsen in plaats van alleen maar negatief commentaar te leveren, na 1 keer is het denk ik wel duidelijk dat het sjaaltje fout is, en een shirt met een zogenaamde grappig bedoelde tekst erop ook.
het is natuurlijk je eigen smaak, maar de meeste mensen waaronder ik vinden t-shirts met grappige teksten not donequote:Op zaterdag 6 september 2008 14:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Fout is? Dat laat ik me door jullie aanpraten zeker. Royal fail
Enkeltje Keileweg, een, twee, hoplakee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
![]()
Kzie wel dat mn rok een beetje omhoog gekropen is op deze foto, en mn vestje afgezakt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je haar zit juist leuk! En je outfit is ook leuk!quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
BlastoiseIk vind dat jij wel een stoer stijltje hebt
[ afbeelding ]
Blazer van H&M, shirtje van American Apparel, ketting van Asos, jeans van H&M, heels van Zara, tas van H&M Trend. Net onder de douche vandaan haar: onbetaalbaar
Vandaar ook dat "de meeste mensen".quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:19 schreef bbaadd het volgende:
[..]
het is natuurlijk je eigen smaak, maar de meeste mensen waaronder ik vinden t-shirts met grappige teksten not done
Leuk, jammer van die hakdingschoenen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
BlastoiseIk vind dat jij wel een stoer stijltje hebt
[ afbeelding ]
Blazer van H&M, shirtje van American Apparel, ketting van Asos, jeans van H&M, heels van Zara, tas van H&M Trend. Net onder de douche vandaan haar: onbetaalbaar
Ik maak er even "Tof, op alleen de schoenen na" vanquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:12 schreef Cloud_SB het volgende:
Geil, en nee niet alleen de schoenen.
Dan kan je lang gaan tellenquote:Op woensdag 10 september 2008 00:18 schreef xqlusivv het volgende:
ik zou geen normaal gesprek met miss_s kunnen voeren totdat het moment is aangebroken ik weet hoeveel panda's het zijn.. niets negatiefs over het jurkje, vind m wel nice
Er hoeft toch ook niks te gebeuren? Al die neon-hippe-clubkid acties van tegenwoordig zijn echt te lelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:27 schreef Maisnon het volgende:
Shirts met gewoon een ronde laag uitgesneden hals vind ik ook mooi, of een hemd. Zag ik iemand toevallig mee :p en het is me erg bijgebleven.
Ik vind het bovenste niet echt geweldig, er gebeurd niks, alleen donkere kleuren, hmpf, maar die onderste outfit is al beter. Vooral met die witte schoenen erbij
Zo bedoeld hij het denk ik nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:51 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Er hoeft toch ook niks te gebeuren? Al die neon-hippe-clubkid acties van tegenwoordig zijn echt te lelijk.
no man, ik vind dit mooierquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:46 schreef SunBoom het volgende:
Draag je Chucks zonder broek-achter-lip!
Leuke combi enzo hoor, maar heb je het niet koudquote:Op zondag 21 september 2008 16:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Kleding, riempje en tas van de H&M, laarzen zijn vintage.
Even een kleine correctie aangebracht.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef eR1k_ het volgende:
WHATSHESAID heeft stijl, Zonnebril ziet er altijd leuk uit
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:02 schreef Cloud_SB het volgende:
Ja toch, stiekem heb ik een zware crush op Whatshesaid. Ik heb haar mailadres al gehosseld maar het vlot nog niet echt dus ik moet toch even tempo erin zetten he.
En overigens geef ik ook gewoon mijn mening, dat ik dat op een in mijn ogen grappig bedoelde manier doe haalt jou hele (overigens zwaar nutteloze) opmerkingt onderuit.
Beter maakt ze hier ook een account aan!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:34 schreef stijn_ het volgende:
mijn oma draagt latex ja, met bijpassend masker.
Cars? Is dat zo'n moterjack met schuine rits? Ik zoek zoiets al eeuwen, laten bestellen bij winkels, via ebay allemaal mislukte pogingen. Ga je nou vertellen dat ik bij Cars moet gaan kijken. Met een bivakmuts naar de coolcatquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]![]()
Alsjeblieft zeg, alsof dit verder een battle is wie de meest 'lauwe' of 'fashionable' outfit heeft. Ik vind zonnebril er zeker wel heel leuk uitzien, ik zou het allen zelf niet aantrekken
Wel een gruwelijk feit dat sommige mensen oma's hebben die in latex-look leggings lopen.
[ afbeelding ]
Jasje is van Carsde rest van de H&M.
Ik heb ook getwijfeld of ik die SB's zou kopen, maar ik vind ze toch net te blauw. Ze staan je wel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
geflipte teije fan op fokhihih
[ afbeelding ]
Fraaie boots, Barend. En wat is dat voor overhemd?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef jovink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bitch your breakfast
Hilfiger, normaal zit alles keurig bij de broek in met riem net zo geil bruin als de bootys maar het was was weer een lange dag vandaagquote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Fraaie boots, Barend. En wat is dat voor overhemd?
Je inbox is niet beschikbaar, dus maar even zo: kun je me vertellen waar ik aan zo'n Hooded Colbert kan komen? Ben er al enige tijd naar op zoek.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:31 schreef eR1k_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hooded colbert
Tank Theory
Cheap Monday
Nike
Tofquote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef jovink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bitch your breakfast
schoenen passen niet imo.quote:
Ik vind de schoenen wel bij het geheel passen.quote:
Dan lijkt dat gewoon anders op de foto, want ik vond ze er ook al zo bij afsteken. Verder wel tof gecombineerdquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dank jullie wel
De scoenen zijn dezelfde kleur als het cremekleurige in het blousje, dus ik vind persoonlijk dat het wel past. Zwart was weer zo saai geweest.
Schoenen passen ook wel, maar ik denk als je net een ander/lichter tintje voor je kousen had dat die schoenen beter aanslotenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dank jullie wel
De scoenen zijn dezelfde kleur als het cremekleurige in het blousje, dus ik vind persoonlijk dat het wel past. Zwart was weer zo saai geweest.
Ik zat laatst nog met spencers in mn hoofd (quote:
Welk merk zijn die woeste stappers? duur?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef jovink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bitch your breakfast
Is rood, en niet gephotoshopped.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:54 schreef Cloud_SB het volgende:
Zeg me asjeblieft dat je die roze patches hebt gephotoshopped.
En all stars bij zo'n oufit is een [gay] no-no [/gay]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:58 schreef Rutgerr het volgende:
Pasvorm van je shirt en je broek zijn prima! Ik ben geen All Stars fan maar dat wist je al
Zal ik even maken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:03 schreef Adelante het volgende:
heb je ook nog een foto van de boord van het shirt van CG?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:03 schreef Adelante het volgende:
heb je ook nog een foto van de boord van het shirt van CG?
Die All stars doen je outfit echt geen goed. Wat nettere schoenen, en een subtielere riem zou al een stuk beter zijn..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Circle of Gentlemen![]()
Paul Smith
All Stars
Ja, het logeerbed is doorgezakt
Ik heb ook zwarte magnanni's, dat kan wel neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:17 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Die All stars doen je outfit echt geen goed. Wat nettere schoenen, en een subtielere riem zou al een stuk beter zijn..
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:05 schreef Erotica_ het volgende:
net ff brood halen, kanker.. wat was het koud
[ afbeelding ]
Zelfde kleur als je schoenen kan je doen. Of je neemt een andere egale kleur die bij je schoenen past.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb ook zwarte magnanni's, dat kan wel neem ik aan?Wat voor riem adviseer je dan?
Okequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:29 schreef irencus het volgende:
[..]
Zelfde kleur als je schoenen kan je doen. Of je neemt een andere egale kleur die bij je schoenen past.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:57 schreef Beauregard het volgende:
Vooral dat AJ shirt zeg, erg mooi!
Je hapt nog ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:57 schreef Beauregard het volgende:
Vooral dat AJ shirt zeg, erg mooi!
Tevreden over de Alessandro di Roma schoenen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:47 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen: Alessandro di Roma
Broek: Boss
T-shirt: AJ
Trui: Nikson (uit Italië)
Sarcasme?quote:
100% Voor een prikkie kunnen kopen, loop er best een tijdje mee en ze lopen nog steeds perfectquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tevreden over de Alessandro di Roma schoenen?
[..]
Sarcasme?
I know ik had ze zelf ook.... had gelukkig!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:14 schreef honda1990 het volgende:
[..]
100% Voor een prikkie kunnen kopen, loop er best een tijdje mee en ze lopen nog steeds perfectHet is wel een wat sportiever model, dus je kan het gewoon onder t-shirt spijkerbroek aan bijv.
Hoezo ''had''quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
I know ik had ze zelf ook.... had gelukkig!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:05 schreef Erotica_ het volgende:
net ff brood halen, kanker.. wat was het koud
[ afbeelding ]
Merciquote:
Ach het misschien geen topschoenen, maar aan mijn wensen voldoen ze volledig. Ik heb ze voor echt een prikkie kunnen kopen en loop er nog steeds gelukkig op rondquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
I know ik had ze zelf ook.... had gelukkig!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Circle of Gentlemen![]()
Paul Smith
All Stars
Die 2de outfit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Maar dan zonder allstars
![]()
Ik speel vals.
Gisteren:
[ afbeelding ]
Girbaud - Day- Girbaud - Minnetonka
Vandaag
[ afbeelding ]
Zara - Armani - Shabbies
Eigenlijk altijd leuke outfits (Y)quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Maar dan zonder allstars
![]()
Ik speel vals.
Gisteren:
[ afbeelding ]
Vandaag
[ afbeelding ]
Zara - Armani - Shabbies
Eerste outfit =quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Maar dan zonder allstars
![]()
Ik speel vals.
Gisteren:
[ afbeelding ]
Vandaag
[ afbeelding ]
Zara - Armani - Shabbies
quote:
quote:
quote:
Merci NoelGallagher, Japin, Edwinuss, en WHATSHESAIDquote:
@ InTheDarknes dat kan wel wezen maar mijn voorkeur zal toch uitgaan naar schoenen bijpassende bij de riem, of andersomquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:58 schreef InTheDarkness het volgende:
@Zonnebril:
All Stars passen overal onder![]()
Wil hier overigens zelf ook posten maar laptop is dood en de vaste PC heeft geen blauwe tand dus dat gaat helaas niet
Wat voor schoenen adviseer jij dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:35 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Merci NoelGallagher, Japin, Edwinuss, en WHATSHESAID![]()
![]()
[..]
@ InTheDarknes dat kan wel wezen maar mijn voorkeur zal toch uitgaan naar schoenen bijpassende bij de riem, of andersom
Kan even geen plaatjes vinden. Maar cognac bruine leren veterschoen, van Magnanni bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat voor schoenen adviseer jij dan?
Op zich kunnen all stars natuurlijk altijd, maar in combinatie met dit overhemd zou ik toch kiezen voor een paar nette leren schoenen. Riem inderdaad iets minder opzichtig en in combinatie met de schoenen. Zelf loop ik ook vaak in de combi overhemd, spijkerbroek, all stars maar dan is het overhemd wel net iets meer casual. Als het een "net" overhemd is dan eigenlijk ook altijd "nette" schoenen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat voor schoenen adviseer jij dan?
Heb wel zwarte magnanni's, nog niet zo lang geleden gekochtquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:14 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Kan even geen plaatjes vinden. Maar cognac bruine leren veterschoen, van Magnanni bijvoorbeeld
Donkerbruine suède?quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb wel zwarte magnanni's, nog niet zo lang geleden gekocht. wil trouwens ook wel gaan voor suede.
Suede is zo kut mooi/schoon te houden in het Nederlandse weerquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb wel zwarte magnanni's, nog niet zo lang geleden gekocht. wil trouwens ook wel gaan voor suede.
Leuke outfitsquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Maar dan zonder allstars
![]()
Ik speel vals.
Gisteren:
[ afbeelding ]
Vandaag
[ afbeelding ]
Zara - Armani - Shabbies
Jahquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
skinnyjeans? en je bent een jongen?
Okequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:45 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jahben niet aan de dikke kant dus slim/straight/skinny staan het beste bij mij
baggy broeken of flare nee dat staat me niet echt
heb wel een baggy mar doe ik weinig aan laatste tijd
![]()
Jah pallmall jack had ff frisjes dus daarom aangetrokken
Misschien is dat in Putten nog niet zo gebruikelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
skinnyjeans? en je bent een jongen?
Ja, oke, dat heb ik ook. Geen flodderpijpenquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:40 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Misschien is dat in Putten nog niet zo gebruikelijk![]()
Even serieus: skinnyjeans vind ik een gay naam, maar spijkerbroeken heb ik het liefst wel zo strak mogelijk, vooral qua pijpen.
Leuk!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Jackje van Cars, jurkje met col/shawl van M by M, maillot van H&M, enkellaarsjes van Zara.
Nevermind.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:46 schreef InTheDarkness het volgende:
@ Zonnebril : Komt mss ook door mijn leeftijd (17) en dat ik een All Stars verslaving heb
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:52 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Nevermind.
[ afbeelding ]
H&M - One Step - AA - Minnetonka
Mooie outfit! Zag hem ook al voorbij komen @ EG.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Jackje van Cars, jurkje met col/shawl van M by M, maillot van H&M, enkellaarsjes van Zara.
Domo-kunquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
domo-kun & nike.
ziek
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:43 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Burlington sokken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zara - H&M.
Ik zei toch ook niet dat zij dat wasquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:04 schreef jovink het volgende:
staat toch dat ze ziek is. Vooral de vindi propjes kunnen er wat van dat moet ik je nageven.(ander straattuig uit de getatoeëerde samenleving buiten beschouwing gelaten)
Dat is al 3 jaar zo? Onder welke steen kom je vandaan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar je ziet tegenwoordig vaak meisjes lopen met van die grijze trainingsbroeken alsof dat er mooi uitziet
Oh hemel, wat zie ik nu?quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, pas op wat je doet hoor. Kritiek wordt je niet in dank afgenomen!
Van jou verwacht ik zoiets niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik zie een spelfout. Gemaakt op 26 september.
De moeite. Echt.
mooi, alleen je kan beter in plaats van je rokje iets anders dragen, want je rokje wordt bijna totaal overlapt door het bovenste grijs/witte gedeelte.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:43 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Burlington sokken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zara - H&M.
Niet verwacht? Ach, dat ik een Übermensch ben is slechts een façade, zo blijkt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik zoiets niet.En ik was gewoon eventjes topic aan 't doorlopen, je moet niet denken dat ik alle topics volg waar jij post hoor, das teveel eer.
Uiteraard wel mensen uit de lagere sociale klassenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:33 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Dat is al 3 jaar zo? Onder welke steen kom je vandaan?
Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:09 schreef FatihTerim het volgende:
[..]
mooi, alleen je kan beter in plaats van je rokje iets anders dragen, want je rokje wordt bijna totaal overlapt door het bovenste grijs/witte gedeelte.
Jouw jurkjequote:Op maandag 6 oktober 2008 18:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha. Grapjas.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Niet verwacht? Ach, dat ik een Übermensch ben is slechts een façade, zo blijkt.
Ziet er best leuk uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw jurkje.
Ik zal zo een foto maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb een buikje :x. En een huis zonder lange spiegels is niet leuk.
Hema - EDC by Esprit - Nudie - Manfield.
Nee jij dan, met je Nikehandel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:33 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Dat is al 3 jaar zo? Onder welke steen kom je vandaan?
Komt me zo op het eerste gezicht wel bekend voor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw jurkje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou ook van jou liefjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Komt me zo op het eerste gezicht wel bekend voor.
Altijd op all stars lopen is ook weer zo wat.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Geen eens allstars eronder aanCool shirt
Vind ze wat apart, hou niet van dat randje/stippellijn op schoenenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Altijd op all stars lopen is ook weer zo wat.Deze zijn ook leuk.
Coole nikes en shirtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik zie een poeees
[ afbeelding ]
guess - cheap monday - nike
wowquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:43 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Burlington sokken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zara - H&M.
Schoentjes zijn leukquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw jurkje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heroinejunkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw jurkje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft dat er mee te makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:11 schreef HPoi het volgende:
En toen kwam de kredietcrisis...............
En?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:11 schreef HPoi het volgende:
En toen kwam de kredietcrisis...............
Op de lange termijn wel ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En?
Veranderd dat de inhoud van iemand klerenkast dan?
zitten inderdaad heel lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die AA-shirtjes zijn zo fijn he
[ afbeelding ]
ja alweer dat leren jasje ja.
het overhemd is wel over-the-top, maar het past goed waardoor dandy effect. en weer eens iets anders dan het praktisch standaard uniforme hippe t-shirt outfit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Circle of Gentlemen![]()
Paul Smith
All Stars
Meeeentals.... jaloersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
American Apparel - Cheap Monday - Nike SB
welk merk (je jas)?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:57 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor slechte kwaliteit foto
Hoezo dat? In dit land waar meer dan de helft van de Nederlanders kampt met overgewicht (BMI meer dan 25, als het aan mij lag had je het al vanaf 20 maargoed) zou ik die gozer eerder complimenteren met zijn gezonde figuur dan hem een anorexia-patient noemen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:59 schreef feelsgoodman het volgende:
Ziet er goed uit, ook al zie je er uit als een anorexia patientje.
Door het mode beeld is dit tegenwoordig misschien een "gezond figuur" maar in realiteit is dit natuurlijk onzin. Allemaal leuk een aardig natuurlijk al die magere ventjes/meisjes waar je de botten bij ziet uitsteken, maar gezond is iets anders.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:47 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Hoezo dat? In dit land waar meer dan de helft van de Nederlanders kampt met overgewicht (BMI meer dan 25, als het aan mij lag had je het al vanaf 20 maargoed) zou ik die gozer eerder complimenteren met zijn gezonde figuur dan hem een anorexia-patient noemen.
Jasje zou leuker zijn als het wat korter was en strakker in de armen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die AA-shirtjes zijn zo fijn he
[ afbeelding ]
ja alweer dat leren jasje ja.
eindelijk iets fatsoenlijksquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:57 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor slechte kwaliteit foto
Leukquote:
Tnks!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Leukalleen vind je schoentjes minder
![]()
Coole piercing deed dat pijn daar?
Haar kleding wordt steeds strakkerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:23 schreef Pie.cr het volgende:
cool, maar wordt je nu steeds slanker of lijkt dat maar?
Mooie kleur broekquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
volcom, cheap monday + nieuwe supra's <3
Nice outfitquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:59 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
AA - Zara - H&M - Minnetonka..
Hey, ik zie Baileysquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
American Apparel - Cheap Monday - Nike SB
Whehe, ik ben verliefd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:59 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind jou idd wel een vette stijl hebben, mja, mag ik vragen hoe lang je bent?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:59 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
En hoe oudquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:16 schreef CookingCookie het volgende:
[..]
Ik vind jou idd wel een vette stijl hebben, mja, mag ik vragen hoe lang je bent?
-1 orgineelquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:13 schreef SunBoom het volgende:
Stone Island vuriend! JWZ brada, swa alles cool? No spang huh!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:16 schreef CookingCookie het volgende:
[..]
Ik vind jou idd wel een vette stijl hebben, mja, mag ik vragen hoe lang je bent?
Niets meer aan doenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Vieze spiegel![]()
Niet weten hoe flits uit moet![]()
Stone Island
CoG
Paul Smith
Magnanni
Alle vrouwen dragen namelijk hakken van 8cm in het dagelijks leven.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:56 schreef CookingCookie het volgende:
[..]
en dat is met of zonder hakken?Als het zonder is ben je ruim 1.90 met hakken?
Zonder natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:56 schreef CookingCookie het volgende:
[..]
en dat is met of zonder hakken?Als het zonder is ben je ruim 1.90 met hakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |