Domo-kunquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
domo-kun & nike.
ziek
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:43 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Burlington sokken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zara - H&M.
Ik zei toch ook niet dat zij dat wasquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:04 schreef jovink het volgende:
staat toch dat ze ziek is. Vooral de vindi propjes kunnen er wat van dat moet ik je nageven.(ander straattuig uit de getatoeëerde samenleving buiten beschouwing gelaten)
Dat is al 3 jaar zo? Onder welke steen kom je vandaan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar je ziet tegenwoordig vaak meisjes lopen met van die grijze trainingsbroeken alsof dat er mooi uitziet
Oh hemel, wat zie ik nu?quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:13 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, pas op wat je doet hoor. Kritiek wordt je niet in dank afgenomen!
Van jou verwacht ik zoiets niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:50 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik zie een spelfout. Gemaakt op 26 september.
De moeite. Echt.
mooi, alleen je kan beter in plaats van je rokje iets anders dragen, want je rokje wordt bijna totaal overlapt door het bovenste grijs/witte gedeelte.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:43 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Burlington sokken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zara - H&M.
Niet verwacht? Ach, dat ik een Übermensch ben is slechts een façade, zo blijkt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik zoiets niet.En ik was gewoon eventjes topic aan 't doorlopen, je moet niet denken dat ik alle topics volg waar jij post hoor, das teveel eer.
Uiteraard wel mensen uit de lagere sociale klassenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:33 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Dat is al 3 jaar zo? Onder welke steen kom je vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |