Ik heb ook getwijfeld of ik die SB's zou kopen, maar ik vind ze toch net te blauw. Ze staan je wel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
geflipte teije fan op fokhihih
[ afbeelding ]
Fraaie boots, Barend. En wat is dat voor overhemd?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef jovink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bitch your breakfast
Hilfiger, normaal zit alles keurig bij de broek in met riem net zo geil bruin als de bootys maar het was was weer een lange dag vandaagquote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Fraaie boots, Barend. En wat is dat voor overhemd?
Je inbox is niet beschikbaar, dus maar even zo: kun je me vertellen waar ik aan zo'n Hooded Colbert kan komen? Ben er al enige tijd naar op zoek.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:31 schreef eR1k_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hooded colbert
Tank Theory
Cheap Monday
Nike
Tofquote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef jovink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bitch your breakfast
schoenen passen niet imo.quote:
Ik vind de schoenen wel bij het geheel passen.quote:
Dan lijkt dat gewoon anders op de foto, want ik vond ze er ook al zo bij afsteken. Verder wel tof gecombineerdquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dank jullie wel
De scoenen zijn dezelfde kleur als het cremekleurige in het blousje, dus ik vind persoonlijk dat het wel past. Zwart was weer zo saai geweest.
Schoenen passen ook wel, maar ik denk als je net een ander/lichter tintje voor je kousen had dat die schoenen beter aanslotenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dank jullie wel
De scoenen zijn dezelfde kleur als het cremekleurige in het blousje, dus ik vind persoonlijk dat het wel past. Zwart was weer zo saai geweest.
Ik zat laatst nog met spencers in mn hoofd (quote:
Welk merk zijn die woeste stappers? duur?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef jovink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bitch your breakfast
Is rood, en niet gephotoshopped.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:54 schreef Cloud_SB het volgende:
Zeg me asjeblieft dat je die roze patches hebt gephotoshopped.
En all stars bij zo'n oufit is een [gay] no-no [/gay]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:58 schreef Rutgerr het volgende:
Pasvorm van je shirt en je broek zijn prima! Ik ben geen All Stars fan maar dat wist je al
Zal ik even maken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:03 schreef Adelante het volgende:
heb je ook nog een foto van de boord van het shirt van CG?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:03 schreef Adelante het volgende:
heb je ook nog een foto van de boord van het shirt van CG?
Die All stars doen je outfit echt geen goed. Wat nettere schoenen, en een subtielere riem zou al een stuk beter zijn..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Circle of Gentlemen![]()
Paul Smith
All Stars
Ja, het logeerbed is doorgezakt
Ik heb ook zwarte magnanni's, dat kan wel neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:17 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Die All stars doen je outfit echt geen goed. Wat nettere schoenen, en een subtielere riem zou al een stuk beter zijn..
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:05 schreef Erotica_ het volgende:
net ff brood halen, kanker.. wat was het koud
[ afbeelding ]
Zelfde kleur als je schoenen kan je doen. Of je neemt een andere egale kleur die bij je schoenen past.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb ook zwarte magnanni's, dat kan wel neem ik aan?Wat voor riem adviseer je dan?
Okequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:29 schreef irencus het volgende:
[..]
Zelfde kleur als je schoenen kan je doen. Of je neemt een andere egale kleur die bij je schoenen past.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:57 schreef Beauregard het volgende:
Vooral dat AJ shirt zeg, erg mooi!
Je hapt nog ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:57 schreef Beauregard het volgende:
Vooral dat AJ shirt zeg, erg mooi!
Tevreden over de Alessandro di Roma schoenen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:47 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen: Alessandro di Roma
Broek: Boss
T-shirt: AJ
Trui: Nikson (uit Italië)
Sarcasme?quote:
100% Voor een prikkie kunnen kopen, loop er best een tijdje mee en ze lopen nog steeds perfectquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tevreden over de Alessandro di Roma schoenen?
[..]
Sarcasme?
I know ik had ze zelf ook.... had gelukkig!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:14 schreef honda1990 het volgende:
[..]
100% Voor een prikkie kunnen kopen, loop er best een tijdje mee en ze lopen nog steeds perfectHet is wel een wat sportiever model, dus je kan het gewoon onder t-shirt spijkerbroek aan bijv.
Hoezo ''had''quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
I know ik had ze zelf ook.... had gelukkig!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:05 schreef Erotica_ het volgende:
net ff brood halen, kanker.. wat was het koud
[ afbeelding ]
Merciquote:
Ach het misschien geen topschoenen, maar aan mijn wensen voldoen ze volledig. Ik heb ze voor echt een prikkie kunnen kopen en loop er nog steeds gelukkig op rondquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
I know ik had ze zelf ook.... had gelukkig!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Circle of Gentlemen![]()
Paul Smith
All Stars
Ja, het logeerbed is doorgezakt
Die 2de outfit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Maar dan zonder allstars
![]()
Ik speel vals.
Gisteren:
[ afbeelding ]
Girbaud - Day- Girbaud - Minnetonka
Vandaag
[ afbeelding ]
Zara - Armani - Shabbies
Eigenlijk altijd leuke outfits (Y)quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Maar dan zonder allstars
![]()
Ik speel vals.
Gisteren:
[ afbeelding ]
Vandaag
[ afbeelding ]
Zara - Armani - Shabbies
Eerste outfit =quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Maar dan zonder allstars
![]()
Ik speel vals.
Gisteren:
[ afbeelding ]
Vandaag
[ afbeelding ]
Zara - Armani - Shabbies
quote:
quote:
quote:
Merci NoelGallagher, Japin, Edwinuss, en WHATSHESAIDquote:
@ InTheDarknes dat kan wel wezen maar mijn voorkeur zal toch uitgaan naar schoenen bijpassende bij de riem, of andersomquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:58 schreef InTheDarkness het volgende:
@Zonnebril:
All Stars passen overal onder![]()
Wil hier overigens zelf ook posten maar laptop is dood en de vaste PC heeft geen blauwe tand dus dat gaat helaas niet
Wat voor schoenen adviseer jij dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:35 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Merci NoelGallagher, Japin, Edwinuss, en WHATSHESAID![]()
![]()
[..]
@ InTheDarknes dat kan wel wezen maar mijn voorkeur zal toch uitgaan naar schoenen bijpassende bij de riem, of andersom
Kan even geen plaatjes vinden. Maar cognac bruine leren veterschoen, van Magnanni bijvoorbeeldquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat voor schoenen adviseer jij dan?
Op zich kunnen all stars natuurlijk altijd, maar in combinatie met dit overhemd zou ik toch kiezen voor een paar nette leren schoenen. Riem inderdaad iets minder opzichtig en in combinatie met de schoenen. Zelf loop ik ook vaak in de combi overhemd, spijkerbroek, all stars maar dan is het overhemd wel net iets meer casual. Als het een "net" overhemd is dan eigenlijk ook altijd "nette" schoenen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat voor schoenen adviseer jij dan?
Heb wel zwarte magnanni's, nog niet zo lang geleden gekochtquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:14 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Kan even geen plaatjes vinden. Maar cognac bruine leren veterschoen, van Magnanni bijvoorbeeld
Donkerbruine suède?quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb wel zwarte magnanni's, nog niet zo lang geleden gekocht. wil trouwens ook wel gaan voor suede.
Suede is zo kut mooi/schoon te houden in het Nederlandse weerquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb wel zwarte magnanni's, nog niet zo lang geleden gekocht. wil trouwens ook wel gaan voor suede.
Leuke outfitsquote:Op zondag 5 oktober 2008 19:02 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Maar dan zonder allstars
![]()
Ik speel vals.
Gisteren:
[ afbeelding ]
Vandaag
[ afbeelding ]
Zara - Armani - Shabbies
Jahquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
skinnyjeans? en je bent een jongen?
Okequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:45 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jahben niet aan de dikke kant dus slim/straight/skinny staan het beste bij mij
baggy broeken of flare nee dat staat me niet echt
heb wel een baggy mar doe ik weinig aan laatste tijd
![]()
Jah pallmall jack had ff frisjes dus daarom aangetrokken
Misschien is dat in Putten nog niet zo gebruikelijkquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:33 schreef NoelGallagher het volgende:
skinnyjeans? en je bent een jongen?
Ja, oke, dat heb ik ook. Geen flodderpijpenquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:40 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Misschien is dat in Putten nog niet zo gebruikelijk![]()
Even serieus: skinnyjeans vind ik een gay naam, maar spijkerbroeken heb ik het liefst wel zo strak mogelijk, vooral qua pijpen.
Leuk!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Jackje van Cars, jurkje met col/shawl van M by M, maillot van H&M, enkellaarsjes van Zara.
Nevermind.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:46 schreef InTheDarkness het volgende:
@ Zonnebril : Komt mss ook door mijn leeftijd (17) en dat ik een All Stars verslaving heb
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:52 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Nevermind.
[ afbeelding ]
H&M - One Step - AA - Minnetonka
Mooie outfit! Zag hem ook al voorbij komen @ EG.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Jackje van Cars, jurkje met col/shawl van M by M, maillot van H&M, enkellaarsjes van Zara.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |