Ik heb ook getwijfeld of ik die SB's zou kopen, maar ik vind ze toch net te blauw. Ze staan je wel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
geflipte teije fan op fokhihih
[ afbeelding ]
Fraaie boots, Barend. En wat is dat voor overhemd?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef jovink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bitch your breakfast
Hilfiger, normaal zit alles keurig bij de broek in met riem net zo geil bruin als de bootys maar het was was weer een lange dag vandaagquote:Op donderdag 25 september 2008 15:30 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Fraaie boots, Barend. En wat is dat voor overhemd?
Je inbox is niet beschikbaar, dus maar even zo: kun je me vertellen waar ik aan zo'n Hooded Colbert kan komen? Ben er al enige tijd naar op zoek.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:31 schreef eR1k_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hooded colbert
Tank Theory
Cheap Monday
Nike
Tofquote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef jovink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bitch your breakfast
schoenen passen niet imo.quote:
Ik vind de schoenen wel bij het geheel passen.quote:
Dan lijkt dat gewoon anders op de foto, want ik vond ze er ook al zo bij afsteken. Verder wel tof gecombineerdquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dank jullie wel
De scoenen zijn dezelfde kleur als het cremekleurige in het blousje, dus ik vind persoonlijk dat het wel past. Zwart was weer zo saai geweest.
Schoenen passen ook wel, maar ik denk als je net een ander/lichter tintje voor je kousen had dat die schoenen beter aanslotenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dank jullie wel
De scoenen zijn dezelfde kleur als het cremekleurige in het blousje, dus ik vind persoonlijk dat het wel past. Zwart was weer zo saai geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |