iddquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:33 schreef Cloud_SB het volgende:
wohahahahahaomioehkowalsmemoshawuahauahauah!.........nee
Grappige shirts zijn niet grappig.
Blastoisequote:Op zaterdag 6 september 2008 13:08 schreef Cloud_SB het volgende:
[ afbeelding ]
Nike SB Dunk Tweed X MHI Snocord X Futura T-shirt X Maharishi Vest
Fout is? Dat laat ik me door jullie aanpraten zeker. Royal failquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
ga maar foto's plaatsen in plaats van alleen maar negatief commentaar te leveren, na 1 keer is het denk ik wel duidelijk dat het sjaaltje fout is, en een shirt met een zogenaamde grappig bedoelde tekst erop ook.
het is natuurlijk je eigen smaak, maar de meeste mensen waaronder ik vinden t-shirts met grappige teksten not donequote:Op zaterdag 6 september 2008 14:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Fout is? Dat laat ik me door jullie aanpraten zeker. Royal fail
Enkeltje Keileweg, een, twee, hoplakee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
![]()
Kzie wel dat mn rok een beetje omhoog gekropen is op deze foto, en mn vestje afgezakt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je haar zit juist leuk! En je outfit is ook leuk!quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
BlastoiseIk vind dat jij wel een stoer stijltje hebt
[ afbeelding ]
Blazer van H&M, shirtje van American Apparel, ketting van Asos, jeans van H&M, heels van Zara, tas van H&M Trend. Net onder de douche vandaan haar: onbetaalbaar
Vandaar ook dat "de meeste mensen".quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:19 schreef bbaadd het volgende:
[..]
het is natuurlijk je eigen smaak, maar de meeste mensen waaronder ik vinden t-shirts met grappige teksten not done
Leuk, jammer van die hakdingschoenen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:17 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
BlastoiseIk vind dat jij wel een stoer stijltje hebt
[ afbeelding ]
Blazer van H&M, shirtje van American Apparel, ketting van Asos, jeans van H&M, heels van Zara, tas van H&M Trend. Net onder de douche vandaan haar: onbetaalbaar
Ik maak er even "Tof, op alleen de schoenen na" vanquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:12 schreef Cloud_SB het volgende:
Geil, en nee niet alleen de schoenen.
Dan kan je lang gaan tellenquote:Op woensdag 10 september 2008 00:18 schreef xqlusivv het volgende:
ik zou geen normaal gesprek met miss_s kunnen voeren totdat het moment is aangebroken ik weet hoeveel panda's het zijn.. niets negatiefs over het jurkje, vind m wel nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |