Er hoeft toch ook niks te gebeuren? Al die neon-hippe-clubkid acties van tegenwoordig zijn echt te lelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:27 schreef Maisnon het volgende:
Shirts met gewoon een ronde laag uitgesneden hals vind ik ook mooi, of een hemd. Zag ik iemand toevallig mee :p en het is me erg bijgebleven.
Ik vind het bovenste niet echt geweldig, er gebeurd niks, alleen donkere kleuren, hmpf, maar die onderste outfit is al beter. Vooral met die witte schoenen erbij
Zo bedoeld hij het denk ik nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:51 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Er hoeft toch ook niks te gebeuren? Al die neon-hippe-clubkid acties van tegenwoordig zijn echt te lelijk.
no man, ik vind dit mooierquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:46 schreef SunBoom het volgende:
Draag je Chucks zonder broek-achter-lip!
Leuke combi enzo hoor, maar heb je het niet koudquote:Op zondag 21 september 2008 16:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Kleding, riempje en tas van de H&M, laarzen zijn vintage.
Even een kleine correctie aangebracht.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:58 schreef eR1k_ het volgende:
WHATSHESAID heeft stijl, Zonnebril ziet er altijd leuk uit
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:02 schreef Cloud_SB het volgende:
Ja toch, stiekem heb ik een zware crush op Whatshesaid. Ik heb haar mailadres al gehosseld maar het vlot nog niet echt dus ik moet toch even tempo erin zetten he.
En overigens geef ik ook gewoon mijn mening, dat ik dat op een in mijn ogen grappig bedoelde manier doe haalt jou hele (overigens zwaar nutteloze) opmerkingt onderuit.
Beter maakt ze hier ook een account aan!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:34 schreef stijn_ het volgende:
mijn oma draagt latex ja, met bijpassend masker.
Cars? Is dat zo'n moterjack met schuine rits? Ik zoek zoiets al eeuwen, laten bestellen bij winkels, via ebay allemaal mislukte pogingen. Ga je nou vertellen dat ik bij Cars moet gaan kijken. Met een bivakmuts naar de coolcatquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]![]()
Alsjeblieft zeg, alsof dit verder een battle is wie de meest 'lauwe' of 'fashionable' outfit heeft. Ik vind zonnebril er zeker wel heel leuk uitzien, ik zou het allen zelf niet aantrekken
Wel een gruwelijk feit dat sommige mensen oma's hebben die in latex-look leggings lopen.
[ afbeelding ]
Jasje is van Carsde rest van de H&M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |