Ik zat laatst nog met spencers in mn hoofd (quote:
Welk merk zijn die woeste stappers? duur?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef jovink het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bitch your breakfast
Is rood, en niet gephotoshopped.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:54 schreef Cloud_SB het volgende:
Zeg me asjeblieft dat je die roze patches hebt gephotoshopped.
En all stars bij zo'n oufit is een [gay] no-no [/gay]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:58 schreef Rutgerr het volgende:
Pasvorm van je shirt en je broek zijn prima! Ik ben geen All Stars fan maar dat wist je al
Zal ik even maken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:03 schreef Adelante het volgende:
heb je ook nog een foto van de boord van het shirt van CG?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:03 schreef Adelante het volgende:
heb je ook nog een foto van de boord van het shirt van CG?
Die All stars doen je outfit echt geen goed. Wat nettere schoenen, en een subtielere riem zou al een stuk beter zijn..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Circle of Gentlemen![]()
Paul Smith
All Stars
Ja, het logeerbed is doorgezakt
Ik heb ook zwarte magnanni's, dat kan wel neem ik aan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:17 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Die All stars doen je outfit echt geen goed. Wat nettere schoenen, en een subtielere riem zou al een stuk beter zijn..
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:05 schreef Erotica_ het volgende:
net ff brood halen, kanker.. wat was het koud
[ afbeelding ]
Zelfde kleur als je schoenen kan je doen. Of je neemt een andere egale kleur die bij je schoenen past.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb ook zwarte magnanni's, dat kan wel neem ik aan?Wat voor riem adviseer je dan?
Okequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:29 schreef irencus het volgende:
[..]
Zelfde kleur als je schoenen kan je doen. Of je neemt een andere egale kleur die bij je schoenen past.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:57 schreef Beauregard het volgende:
Vooral dat AJ shirt zeg, erg mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |