Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:09 schreef FatihTerim het volgende:
[..]
mooi, alleen je kan beter in plaats van je rokje iets anders dragen, want je rokje wordt bijna totaal overlapt door het bovenste grijs/witte gedeelte.
Jouw jurkjequote:Op maandag 6 oktober 2008 18:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Jackje van Cars, jurkje met col/shawl van M by M, maillot van H&M, enkellaarsjes van Zara.
Hahaha. Grapjas.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Niet verwacht? Ach, dat ik een Übermensch ben is slechts een façade, zo blijkt.
Ziet er best leuk uit.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw jurkje.
Ik zal zo een foto maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb een buikje :x. En een huis zonder lange spiegels is niet leuk.
Hema - EDC by Esprit - Nudie - Manfield.
Nee jij dan, met je Nikehandel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:33 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Dat is al 3 jaar zo? Onder welke steen kom je vandaan?
Komt me zo op het eerste gezicht wel bekend voor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw jurkje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hou ook van jou liefjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Komt me zo op het eerste gezicht wel bekend voor.
Altijd op all stars lopen is ook weer zo wat.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:48 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Geen eens allstars eronder aanCool shirt
Vind ze wat apart, hou niet van dat randje/stippellijn op schoenenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Altijd op all stars lopen is ook weer zo wat.Deze zijn ook leuk.
Coole nikes en shirtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik zie een poeees
[ afbeelding ]
guess - cheap monday - nike
wowquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:43 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Burlington sokken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zara - H&M.
Schoentjes zijn leukquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw jurkje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heroinejunkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw jurkje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft dat er mee te makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:11 schreef HPoi het volgende:
En toen kwam de kredietcrisis...............
En?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:11 schreef HPoi het volgende:
En toen kwam de kredietcrisis...............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |