Op de lange termijn wel ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En?
Veranderd dat de inhoud van iemand klerenkast dan?
zitten inderdaad heel lekkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die AA-shirtjes zijn zo fijn he
[ afbeelding ]
ja alweer dat leren jasje ja.
het overhemd is wel over-the-top, maar het past goed waardoor dandy effect. en weer eens iets anders dan het praktisch standaard uniforme hippe t-shirt outfit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Circle of Gentlemen![]()
Paul Smith
All Stars
Ja, het logeerbed is doorgezakt
Meeeentals.... jaloersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
American Apparel - Cheap Monday - Nike SB
welk merk (je jas)?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:57 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor slechte kwaliteit foto
Hoezo dat? In dit land waar meer dan de helft van de Nederlanders kampt met overgewicht (BMI meer dan 25, als het aan mij lag had je het al vanaf 20 maargoed) zou ik die gozer eerder complimenteren met zijn gezonde figuur dan hem een anorexia-patient noemen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:59 schreef feelsgoodman het volgende:
Ziet er goed uit, ook al zie je er uit als een anorexia patientje.
Door het mode beeld is dit tegenwoordig misschien een "gezond figuur" maar in realiteit is dit natuurlijk onzin. Allemaal leuk een aardig natuurlijk al die magere ventjes/meisjes waar je de botten bij ziet uitsteken, maar gezond is iets anders.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:47 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Hoezo dat? In dit land waar meer dan de helft van de Nederlanders kampt met overgewicht (BMI meer dan 25, als het aan mij lag had je het al vanaf 20 maargoed) zou ik die gozer eerder complimenteren met zijn gezonde figuur dan hem een anorexia-patient noemen.
Jasje zou leuker zijn als het wat korter was en strakker in de armen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Die AA-shirtjes zijn zo fijn he
[ afbeelding ]
ja alweer dat leren jasje ja.
eindelijk iets fatsoenlijksquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:57 schreef Pie.cr het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor slechte kwaliteit foto
Leukquote:
Tnks!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:19 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Leukalleen vind je schoentjes minder
![]()
Coole piercing deed dat pijn daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |