Nee, de presentators zijn niet zo bekwaam. Ik prefeer liever de rode honden (P&W).quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:07 schreef koningdavid het volgende:
tvp.
Als ze alleen maar een programma zouden maken met politici en 'serieuze gasten' (dus niet showbizz o.i.d.) zou het een topprogramma zijn.
knevel heeft een jaar geleden of zo, aangegeven dat hij in zijn 'geloof' is opgeschoven. was hij vroeger te omschrijven als 'recht in de leer', inmiddels is hij tot andere overtuiging gekomen. Zo gelooft hij bijv. niet meer in het Creatonisme en is zijn houding tov homoseksualiteit ook veranderd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:15 schreef golfer het volgende:
Ik ben niet zo goed thuis in het gristendom, maar begreep ik nou uit de wat suggestieve vraagstelling van Knevel dat die reformatistische club (over die scholen) niet de juiste afscheiding is van zijn geloof?
Hij benadrukte zo vaak dat het ultra-orthodoxen zijn? Dat is hij dus niet?
een gendefect?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:12 schreef Falco het volgende:
Het is ook cultuur, maar ook deels genetisch bepaald.
Wellicht!quote:
Ik zou Nada en Daphne ook wel willen palen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:09 schreef golfer het volgende:
Behalve Koeman, verder wel leuke gasten.
Die eerste is weer vrijgezel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou Nada en Daphne ook wel willen palen.
Daphne ook?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou Nada en Daphne ook wel willen palen.
Je kunt hem dus weer binnenkort aanschouwen bij Netwerk, voor het geval je ontwenningsverschijnselen krijgt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
Die zure kop van van den Brink en dat zielige "dag" aan het einde ga ik wel missen komende maanden
Dat heeft god gewild.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:
Net inj bed liggen kijken.
Kan iemand me uitlegen waarom Koeman er zat ?
Daphne Deckers is zelf ook zo lelijk als de nacht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:04 schreef bloodymary het volgende:
Haha, Daphne Deckers tegen Van den Brink: als je in de spiegel kijkt zie je een gedrocht!Dat zien wij ook als we naar hem kijken.
Waarom wil je dr dan palen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daphne Deckers is zelf ook zo lelijk als de nacht.
Kut is kut op mijn leeftijdquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waarom wil je dr dan palen?
Maar wat je betaald blijft hetzelfdequote:Op zaterdag 6 september 2008 01:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Je legt de lat te laag.
Kut is altijd kut.
Ik weet het niet. Lijkt net of er soms nauwelijks wat aan voorbereiding wordt gedaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:07 schreef koningdavid het volgende:
tvp.
Als ze alleen maar een programma zouden maken met politici en 'serieuze gasten' (dus niet showbizz o.i.d.) zou het een topprogramma zijn.
Ik hoop die oude oma weer, maar of die nog leeftquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoop die oude oma weer, maar of die nog leeft
Waarom? Kunnen toch gewoon verder hier?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:11 schreef maril het volgende:
Dit topic dateert van September, ik ben voor een nieuwe.
Knevel en van den Brink 2009
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:00 schreef borisz het volgende:
Volgens de website komen Gordon en Brigitte Kaandorp. Alleen op de weblog van Knevel was te lezen dat Gordon niet zou komen wegens oververmoeidheid. We will see.
quote:Nog ff middagdutje gedaan. Ondertussen schijnen er vier gasten te zijn! Hou ze nog ff stil, voor je het weet zijn ze weer moe...
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tijs_van_den_Brinkquote:In oktober 2007 verklaarde Van den Brink in het programma De Nieuwste Show een voorkeur voor creationistische theoriëen te hebben met betrekking tot de afstamming van de mens, en weinig geloof te hechten aan het gangbare evolutionaire denken.
Ik word echt agressief van die zure pisbek van hemquote:Op maandag 18 mei 2009 14:50 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tijs_van_den_Brink
Een goddelijke creatie van God die Tijs.
Dito. (Ik denk trouwens de meeste niet-EO-leden).quote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik word echt agressief van die zure pisbek van hem.
Daar kunnen de 'Vara-jongetjes' nog wat van leren.quote:Knevel (EO) neemt genoegen met minder
Gepubliceerd: 14 mei 2009 14:03 | Gewijzigd: 14 mei 2009 14:14
Door een onzer redacteuren
Rotterdam, 14 mei.
In 2008 verdiende EO-presentator Andries Knevel nog meer dan een minister, maar nu neemt hij genoegen met een salaris van minder dan 181.000 euro. Over die salarisverlaging maakt hij binnenkort met zijn werkgever afspraken.
Bij de EO krijgen werknemers in vaste dienst sinds begin dit jaar niet meer betaald dan een bewindspersoon.
Het salaris van de EO-coryfee bedroeg vorig jaar 187.000 euro, exclusief pensioenpremies van 43.000 euro. „Andries werkt hier al heel wat jaren en was ook een tijdje directeur. In die tijd was salaris nog helemaal geen issue”, zegt een woordvoerder van de EO.
De EO lijkt nu een strengere norm te gaan hanteren dan andere publieke omroepen. Volgende maand presenteert een regiegroep van de publieke omroep een beloningscode voor bestuurders en presentatoren aan minister Plasterk (Media, PvdA). Daar zal in staan dat in een klein aantal gevallen meer mag worden betaald dan de Balkenende-norm, zegt een woordvoerder van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO). De code zal alleen gelden voor nieuwe werknemers. De hoogte van het maximumsalaris kent hij niet.
In de regiegroep die de code opstelt, zitten onder anderen NPO-voorzitter Hagoort en VARA-voorzitter Keur. Uit het jaarverslag over 2008 van de VARA blijkt dat vijf presentatoren er meer verdienden dan een minister, variërend van 195.024 tot 417.796 euro. Volgens Keur, die zelf ook boven de norm zit, zijn publieke omroepen genoodzaakt dit soort bedragen te betalen om de concurrentie aan te kunnen met commerciële zenders.
Wat een gezeurquote:Op maandag 18 mei 2009 15:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar kunnen de 'Vara-jongetjes' nog wat van leren.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gadverdamme, zit 'ie weer de hele aflevering zenuwachtig te grijnzenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef Toad het volgende:
Tijs is onrustig meldt hij op z'n twitter:
Onrustige fase. Wel verkleed, niet geschminkt. Dwaal wat door het gebouw.
Dat gebruikten ze zelf ook al in de promo.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:39 schreef maril het volgende:
Net gelezen dat een van de gasten Brigitte Kaandorp is.
Volgens mij ga ik de hele tijd hier aan denken vanavond bij K&vdB
Een medestanderquote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
+3quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gadverdamme, zit 'ie weer de hele aflevering zenuwachtig te grijnzen.
Hij kijkt nu als een lijk dat verdwaasd naar z'n kist op zoek is. Tering.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gadverdamme, zit 'ie weer de hele aflevering zenuwachtig te grijnzen.
Jammer dat Brigitte Kaandorp haar mond niet open trekt om die dame even met de grond gelijk te makenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:39 schreef maril het volgende:
Net gelezen dat een van de gasten Brigitte Kaandorp is.
Volgens mij ga ik de hele tijd hier aan denken vanavond bij K&vdB
Nou is zij protestant en gelooft ze dus niet in de Paus, maar verder heb je wel gelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:26 schreef tha_dark het volgende:
Die vrouw is hartstikke ziek
Die man beschuldigen van onveilige seks terwijl de Paus het gebruik van condooms afraad.
Ja, en als je dan zegt dat ze onzin praat mag dat niet want dan beledig je haarquote:Op maandag 18 mei 2009 23:19 schreef Christiaan het volgende:
Ik word zo boos van deze vrouw. Echt woest. Kutgelovigen met hun doordringen van eigen mening en denken dat ze hiv kunnen genezen. Die homo (met alle respect) heeft gelijk!
En of hij eerlijk durft te zijn. Of hij heeft nooit HIV gehad en dient als propagandemiddel voor zijn vrouw, dat sluit ik niet eens uit.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef marcodej het volgende:
Op zich wel spannend dat ie over een paar weken terug komt met de uitslag. Kijken of ie dat echt doet.
Jepsquote:Op maandag 18 mei 2009 23:30 schreef marcodej het volgende:
Op zich wel spannend dat ie over een paar weken terug komt met de uitslag. Kijken of ie dat echt doet.
Dat maakt haar boodschap er niet interessanter op; ze zou wel een goede studieloopbaanbegeleider zijn, gok ikquote:
Hopelijk neemt ie die arts mee. Maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En of hij eerlijk durft te zijn. Of hij heeft nooit HIV gehad en dient als propagandemiddel voor zijn vrouw, dat sluit ik niet eens uit.
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:45 schreef TheArt het volgende:
Oei, wat ziet die kop van Knevel er zuur uit
Dat kan ook nog!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En of hij eerlijk durft te zijn. Of hij heeft nooit HIV gehad en dient als propagandemiddel voor zijn vrouw, dat sluit ik niet eens uit.
Mwah, totaal niet boeiende gasten eigenlijk. K&vdB doen het niet onaardig.quote:
Niemand geloofde toch dat K&vdB een ander geluid zouden laten horen? Hierbij is het ongelijk bewezen. De vragen die gesteld worden en het uitnodigen van gasten is wezenlijk anders dan bij bijvoorbeeld P&W.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
Jammer dat het toch weer eindigt met de Kerk.
maar op een of andere manier weten ze meer de hele tafel erbij te betrekken.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:52 schreef cultheld het volgende:
En toch kijk ik liever naar Pauw en Witteman.
Inderdaad, wat ik hierboven ook zeg: ze nodigen weldegelijk andere gasten uit dan P&W en bewijzen daarmee overduidelijk een ander geluid te laten horen. Waardoor een pluriformer beeld ontstaat in vergelijking met het standaard Vara-avondje DWDD-Nova-P&W.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:51 schreef Toad het volgende:
Maar Lont is erg vervelend.
@marcodej: beter dan de gemiddelde gast van P&W, die we al elke week op tv zien.
ja, het is de eo. logisch dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:51 schreef golfer het volgende:
Jammer dat het toch weer eindigt met de Kerk.
Dat valt me bij hun ook altijd op: ze betrekken de hele tafel er meer bij en kappen onderlinge gesprekken tussen de gasten minder snel af dan P&W.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:54 schreef evert het volgende:
maar op een of andere manier weten ze meer de hele tafel erbij te betrekken.
Ik vind Kaandorp al jaren leuk.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Laatst Zo gezien in Carré, en het viel me mee, ze was echt leuk.
Dat heeft haar man al van die ex-prostituee gekregen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:36 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.
Die zwarte doos gun ik een HIV infectie
Mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft haar man al van die ex-prostituee gekregen.
Zieke geest.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:36 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.
Die zwarte doos gun ik een HIV infectie
Nee zij heeft een zieke geest.quote:
Ja Yomanda weet niet wat ze met al die rolstoelen moet doen die achterblijven in de zaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:48 schreef koningdavid het volgende:
En ja, genezingen gebeuren echt. Noem het placebo, noem het een wonder, maar het gebeurt. Ik kan het weten.
Neemt niet weg dat ik geen fan ben van Lont en haar healings.
Zij gunt niemand AIDS, jij wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee zij heeft een zieke geest.
Gelijke munt heet dat.
Ze beweert het te kunnen genezen, schijnhoop.quote:
Sexual Healing Golfertquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:54 schreef golfer het volgende:
Kan je mensen ook van hun geloof genezen bij zo'n healing?
Niet geloven in de Paus, ik vind het knap.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou is zij protestant en gelooft ze dus niet in de Paus, maar verder heb je wel gelijk.
Leuk dat je haar het noemtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:59 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Niet geloven in de Paus, ik vind het knap.
Ik heb het al zo vaak verteld op FOK!, en ik ben er al zo vaak belachelijk mee gemaakt, dus ik ga niet in detail treden. Maar ik heb zelf wonderbaarlijke genezingen bij mensen meegemaakt, die dus ECHT genezen zijn.quote:
Placebo effect. Dat heeft niets met een God te maken, onze geest is gewoon enorm sterk. Sterker dan menigeen vermoedt. Als je echt ergens in gelooft en voor gaat kom je vaak een heel end. Zie bijvoorbeeld Lance Armstrong die uit kansloze positie om het zo maar te noemen kanker overwint. Puur op wilskracht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak verteld op FOK!, en ik ben er al zo vaak belachelijk mee gemaakt, dus ik ga niet in detail treden. Maar ik heb zelf wonderbaarlijke genezingen bij mensen meegemaakt, die dus ECHT genezen zijn.
Ik ben zelf een nuchter, rationeel-ingesteld persoon maar ik ben er echt van overtuigd geraakt dat dit soort genezingen gewoon echt gebeuren.
Niet 'puur op wilskracht', hij had ook ongeveer de beste medici van de wereld tot zijn beschikking. Dat is totaal wat anders dan wat ik heb zien gebeuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Placebo effect. Dat heeft niets met een God te maken, onze geest is gewoon enorm sterk. Sterker dan menigeen vermoedt. Als je echt ergens in gelooft en voor gaat kom je vaak een heel end. Zie bijvoorbeeld Lance Armstrong die uit kansloze positie om het zo maar te noemen kanker overwint. Puur op wilskracht.
Ik heb hetzelfde meegemaakt, zelfs met mijn eigen moeder. Toch ga ik je vertellen dat er een God bestaat en ook dat Hij goed is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:09 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb trouwens ontzettend lieve mensen aan kanker zien overlijden en enorme pijn zien hebben, ga mij niet vertellen dat er een God bestaat. Of het moet een slechte kerel zijn
Best redelijke kijkcijfers.quote:KNEVEL & VAN DEN BRINK 1.047.000
Natuurlijk had hij de beste medici, maar ik noemde het ook als voorbeeld, om aan te geven dat de menselijke geest gewoon enorm sterk is. En of zulks nou een wonder of een placebo-effect is, misschien ligt de waarheid in het middenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet 'puur op wilskracht', hij had ook ongeveer de beste medici van de wereld tot zijn beschikking. Dat is totaal wat anders dan wat ik heb zien gebeuren.
Ik heb deze discussie met mijn ex ook heel vaak gevoerd. Ik was het niet met haar eens. Wat ik me dan afvraa: Als God goed is, waarom laat hij zulke nare dingen gebeuren?quote:Maar goed, wat ik al eerder zei. Noem het een placebo effect, noem het een wonder, maar het gebeurt.
[..]
Ik heb hetzelfde meegemaakt, zelfs met mijn eigen moeder. Toch ga ik je vertellen dat er een God bestaat en ook dat Hij goed is.
Brigitte Kaandorp was wel leukquote:
Precies de echte Gereformeerden kijken zonder kijkcijferkastje boven op zolder.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:41 schreef borisz het volgende:
[..]
P&W en K&vdB verschillen niet zo veel qua kijkcijfers.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:41 schreef Toad het volgende:
Slavenboerin, Albayrak, Peter Jan Rens en de moeder van het zoontje die de Mexicaanse griep heeft gehad, zijn vanavond bij KvdB. (Bron: Twitter Tijs)
De heer kijkt natuurlijk ook mee met al z'n klonen, dat drijft die kijkcijfers ook omhoog..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:31 schreef Adelante het volgende:
Precies de echte Gereformeerden kijken zonder kijkcijferkastje boven op zolder.
quote:Wibi Soerjadi maakt voorzichtige rentree
Uitgegeven: 15 mei 2009 15:02
Laatst gewijzigd: 15 mei 2009 15:08
AMSTERDAM - Wibi Soerjadi gaat enkele kleine try-outs geven om speelconditie op te bouwen en weer volledig vertrouwd te worden met zijn instrument.
Dat staat vrijdag op de website van de pianist. Soerjadi was maandenlang uit de roulatie door aangetaste gehoorzenuwen.
Volgens de concertpianist is hij nog niet hersteld, maar is er een kleine verbetering geconstateerd bij de laatste gehoortest.
Volledig herstel zal nog enige tijd op zich laten wachten, zo staat op de site. In de grote zaal van het Concertgebouw in Amsterdam hoopt Soerjadi zijn terugkeer te maken met concerten op 29 en 30 mei. Daarvoor geeft hij enkele kleine proefconcerten.
© ANP
Zeker door zijn eigen gepingel.quote:aangetaste gehoorzenuwen.
Ze komt best intimiderend overquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik heb medelijden met die burgemeester.
quote:
Natuurlijk. Neemt niet weg dat die tegenstelling zichtbaar was.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef Toad het volgende:
[..].
Albayrak is staatssecretaris van Justitie. Zij gaat niet in discussie over beleid wat valt onder sociale zaken.
Idd, dat gelul over de Mexicaanse griep isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer komen ze nou bij Peter Jan Rens, die man is knettergek, leuke tv.
Ik vond haar anders niet bijzonder dom, agressief of opzienbarend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef ShadyLane het volgende:
Zelfs als ze wel volledig gelijk had was ze de slechtst mogelijke pleitbezorger voor haarzelf en boeren in een soortgelijke situatie. Ik heb nog zelden zoiets mogen aanschouwen zeg, moet er nog van bijkomen.
Ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef Lkw het volgende:
Alsof ze daadwerkelijk zullen worden teruggestuurd naar Somalië, zolang daar anarchie heerst.
En hoe weet jij dat?quote:
Omdat Nederland - terecht overigens - geen mensen terugstuurt naar onveilige landen. Crimineel of niet.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Omdat Nederland - terecht overigens - geen mensen terugstuurt naar onveilige landen. Crimineel of niet.
Vind het iig veel boeiender dan de laatste paar weken P&Wquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Knevel en v.d. Brink weten wel boeiende gasten te trekken, dat doen ze best goed
Hm, biedt nog genoeg mogelijkheden om veel mensen hier te houden. Zeker tegen de tijd dat iedereen die zeerovers alweer vergeten is.quote:
Idd, lekker makkelijk achteraf.quote:
Toch wordt dit een beetje gezien als opvullertje voor P&W. Eigenlijk raar. Hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef marcodej het volgende:
Goeie gasten, goeie uitzending. In ieder geval stukken beter dan het gemiddelde niveau van het afgelopen seizoen van P&W.
Het zijn er 100quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef Lkw het volgende:
Verklaringen van willekeurige Roemenen geloven
Verklaringen of Roemenen?quote:
Brrrr, enge vent, enge vragen, enge kop brrrr.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een geniepige kerel eigenlijk zo die Van den Brink.
Nee die Nederlandse is een altruïstquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Brrrr, enge vent, enge vragen, enge kop brrrr.
Ik ook niet.quote:
Absoluutquote:
Dat heb ik ook al een tijdje. Zeker na het feit dat hij openlijk vertelde dat hij hier in Nederland een vrouw heeft, maar ook in Thailand.quote:Op woensdag 20 mei 2009 04:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Peter Jan Rens komt op mij ook niet betrouwbaar over.
Ik heb eigenlijk het idee dat hij ieder jaar wel weer zijn failliet-momentje heeftquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:12 schreef tong80 het volgende:
Peter Jan Rens denkt dat ie nog actueel is.
Al gaat ie 20 keer failliet
Alles voor aandachtquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het idee dat hij ieder jaar wel weer zijn failliet-momentje heeft
Ik dacht dat hij voorgoed naar Singapore was vertrokken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 04:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Peter Jan Rens komt op mij ook niet betrouwbaar over.
Thailand dan tochquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij voorgoed naar Singapore was vertrokken?
Wat dacht je van: geen aandacht aan besteden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef Toad het volgende:
twitter tijs:
Redactiedebat: moeten we wat met Jan en Jolanthe, eh, Wesley?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat Twitter. Dus ook die verdomde Tijs die Twitterd, met zijn kop als een vloertegel. Op de brandstapel ermee.
Ik vind het voor de afwisseling wel aardig 2 van die EO reli gekken als presentatoren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef .txt het volgende:
Wat is het toch een vreselijk programma. Ik had niet gedacht dat ik het ooit als rechtse bal zijnde zou verkondigen, maar de VARA maakt veeeeeeeel betere programma's.
Lang leve de VARA,
hoera,
hoera,
hoera.
Van welke foto heb je genoten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef .txt het volgende:
[..]
Wooow, je bent echt een goede fotograaf Roel_Jewel!
Dan lees ik nog liever de Bijbel dan naar haar sprookjes te luisteren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:35 schreef marcodej het volgende:
Agnes sluit haar ogen: volgens haar komt het allemaal wel goed, en is er niets aan de hand.
lolquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan lees ik nog liever de Bijbel dan naar haar sprookjes te luisteren.
Onmens.
Ja fantastischquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Keuze genoeg hè
. Voor elk wat wil(d)s
.
En toch blijf ik het briljant vinden. Rol elke keer weer van de bank...quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Bert Visscheral jaren hetzelfde truukje net als Youp.
Ik denk dat die talentjes veel meer gaan doen dan blijven slapen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef NeonPanda het volgende:
Ah, Wibi krijgt morgen talentjes in huis. Ze blijven ook slapen.
Er rijden treinen hèquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:49 schreef .txt het volgende:
[..]
Ja fantastischHelaas ken ik al die chicks niet want ik zit in het hoge noorden.
Da's Joss Stonequote:Maar wie is dat op je avatar?![]()
Ze heeft dezelfde maffe ideeën als Jan, maar mist zijn uitstraling. Het kan altijd erger, dat blijkt maar weerquote:
Dat gaat haar opbreken, ik hoop het ook zo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:41 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze heeft dezelfde maffe ideeën als Jan, maar mist zijn uitstraling. Het kan altijd erger, dat blijkt maar weer
ze heeft een permanente staat van verontwaardigheid en verongelijktheid, over alles wat de poltiek betreftquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gaat haar opbreken, ik hoop het ook zo.
Bovendien is ze ook altijd zo serieus, altijd dat semi-pruilmondje.
Ach ja, SP is Jan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef Derfel het volgende:
[..]
ze heeft een permanente staat van verontwaardigheid en verongelijktheid, over alles wat de poltiek betreft
Goeie duiding. Dat is inderdaad wat tegenstaat. Niets is ooit goed en niemand heeft het ooit bij het juiste eind, behalve natuurlijk Agnes zelf. Ze komt over als een verwend kind dat nooit ergens tevreden mee is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef Derfel het volgende:
[..]
ze heeft een permanente staat van verontwaardigheid en verongelijktheid, over alles wat de poltiek betreft
Het kan verkeren: zo zit je nog breedgrijnzend in een televisiestudio en zo zit je achter tralies.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die aspergekweekster is inmiddels opgepakt
http://www.limburger.nl/a(...)1/705131042/1030/RSS
Nu nog even het Telegraaf niveau overstijgen en het wordt echt wat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef SCH het volgende:
Wat een verademing na die zure Pauw & Witteman
eens, gasten krijgen ook wat meer tijd om hun zegje te doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef SCH het volgende:
Wat een verademing na die zure Pauw & Witteman
Dat was bij P en W veel erger maar dat blijft een probleem iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu nog even het Telegraaf niveau overstijgen en het wordt echt wat.
Ik ook. Verschrikkelijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef marcodej het volgende:
Ze zijn begonnen.
Ze hebben toch besloten aandacht te besteden aan PalingGate en hebben Evert Santegoeds uitgenodigd... Ik sla over.
Ik kijk vannacht niet eens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef marcodej het volgende:
Ze zijn begonnen.
Ze hebben toch besloten aandacht te besteden aan PalingGate en hebben Evert Santegoeds uitgenodigd... Ik sla over.
ze is toch heel wat beroemder dan jij...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kijk vannacht niet eens.
Wat heeft die *** van een Yolanthe nou bereikt in haar leven? Geen ene (...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |