lolquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan lees ik nog liever de Bijbel dan naar haar sprookjes te luisteren.
Onmens.
Ja fantastischquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Keuze genoeg hè
. Voor elk wat wil(d)s
.
En toch blijf ik het briljant vinden. Rol elke keer weer van de bank...quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Bert Visscheral jaren hetzelfde truukje net als Youp.
Ik denk dat die talentjes veel meer gaan doen dan blijven slapen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef NeonPanda het volgende:
Ah, Wibi krijgt morgen talentjes in huis. Ze blijven ook slapen.
Er rijden treinen hèquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:49 schreef .txt het volgende:
[..]
Ja fantastischHelaas ken ik al die chicks niet want ik zit in het hoge noorden.
Da's Joss Stonequote:Maar wie is dat op je avatar?![]()
Ze heeft dezelfde maffe ideeën als Jan, maar mist zijn uitstraling. Het kan altijd erger, dat blijkt maar weerquote:
Dat gaat haar opbreken, ik hoop het ook zo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:41 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze heeft dezelfde maffe ideeën als Jan, maar mist zijn uitstraling. Het kan altijd erger, dat blijkt maar weer
ze heeft een permanente staat van verontwaardigheid en verongelijktheid, over alles wat de poltiek betreftquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gaat haar opbreken, ik hoop het ook zo.
Bovendien is ze ook altijd zo serieus, altijd dat semi-pruilmondje.
Ach ja, SP is Jan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef Derfel het volgende:
[..]
ze heeft een permanente staat van verontwaardigheid en verongelijktheid, over alles wat de poltiek betreft
Goeie duiding. Dat is inderdaad wat tegenstaat. Niets is ooit goed en niemand heeft het ooit bij het juiste eind, behalve natuurlijk Agnes zelf. Ze komt over als een verwend kind dat nooit ergens tevreden mee is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef Derfel het volgende:
[..]
ze heeft een permanente staat van verontwaardigheid en verongelijktheid, over alles wat de poltiek betreft
Het kan verkeren: zo zit je nog breedgrijnzend in een televisiestudio en zo zit je achter tralies.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die aspergekweekster is inmiddels opgepakt
http://www.limburger.nl/a(...)1/705131042/1030/RSS
Nu nog even het Telegraaf niveau overstijgen en het wordt echt wat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef SCH het volgende:
Wat een verademing na die zure Pauw & Witteman
eens, gasten krijgen ook wat meer tijd om hun zegje te doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef SCH het volgende:
Wat een verademing na die zure Pauw & Witteman
Dat was bij P en W veel erger maar dat blijft een probleem iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu nog even het Telegraaf niveau overstijgen en het wordt echt wat.
Ik ook. Verschrikkelijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef marcodej het volgende:
Ze zijn begonnen.
Ze hebben toch besloten aandacht te besteden aan PalingGate en hebben Evert Santegoeds uitgenodigd... Ik sla over.
Ik kijk vannacht niet eens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef marcodej het volgende:
Ze zijn begonnen.
Ze hebben toch besloten aandacht te besteden aan PalingGate en hebben Evert Santegoeds uitgenodigd... Ik sla over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |