Alles voor aandachtquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het idee dat hij ieder jaar wel weer zijn failliet-momentje heeft
Ik dacht dat hij voorgoed naar Singapore was vertrokken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 04:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Peter Jan Rens komt op mij ook niet betrouwbaar over.
Thailand dan tochquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij voorgoed naar Singapore was vertrokken?
Wat dacht je van: geen aandacht aan besteden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef Toad het volgende:
twitter tijs:
Redactiedebat: moeten we wat met Jan en Jolanthe, eh, Wesley?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat Twitter. Dus ook die verdomde Tijs die Twitterd, met zijn kop als een vloertegel. Op de brandstapel ermee.
Ik vind het voor de afwisseling wel aardig 2 van die EO reli gekken als presentatoren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef .txt het volgende:
Wat is het toch een vreselijk programma. Ik had niet gedacht dat ik het ooit als rechtse bal zijnde zou verkondigen, maar de VARA maakt veeeeeeeel betere programma's.
Lang leve de VARA,
hoera,
hoera,
hoera.
Van welke foto heb je genoten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef .txt het volgende:
[..]
Wooow, je bent echt een goede fotograaf Roel_Jewel!
Dan lees ik nog liever de Bijbel dan naar haar sprookjes te luisteren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:35 schreef marcodej het volgende:
Agnes sluit haar ogen: volgens haar komt het allemaal wel goed, en is er niets aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |