Nee, de presentators zijn niet zo bekwaam. Ik prefeer liever de rode honden (P&W).quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:07 schreef koningdavid het volgende:
tvp.
Als ze alleen maar een programma zouden maken met politici en 'serieuze gasten' (dus niet showbizz o.i.d.) zou het een topprogramma zijn.
knevel heeft een jaar geleden of zo, aangegeven dat hij in zijn 'geloof' is opgeschoven. was hij vroeger te omschrijven als 'recht in de leer', inmiddels is hij tot andere overtuiging gekomen. Zo gelooft hij bijv. niet meer in het Creatonisme en is zijn houding tov homoseksualiteit ook veranderd.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:15 schreef golfer het volgende:
Ik ben niet zo goed thuis in het gristendom, maar begreep ik nou uit de wat suggestieve vraagstelling van Knevel dat die reformatistische club (over die scholen) niet de juiste afscheiding is van zijn geloof?
Hij benadrukte zo vaak dat het ultra-orthodoxen zijn? Dat is hij dus niet?
een gendefect?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:12 schreef Falco het volgende:
Het is ook cultuur, maar ook deels genetisch bepaald.
Wellicht!quote:
Ik zou Nada en Daphne ook wel willen palen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:09 schreef golfer het volgende:
Behalve Koeman, verder wel leuke gasten.
Die eerste is weer vrijgezel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou Nada en Daphne ook wel willen palen.
Daphne ook?quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou Nada en Daphne ook wel willen palen.
Je kunt hem dus weer binnenkort aanschouwen bij Netwerk, voor het geval je ontwenningsverschijnselen krijgt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
Die zure kop van van den Brink en dat zielige "dag" aan het einde ga ik wel missen komende maanden
Dat heeft god gewild.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:
Net inj bed liggen kijken.
Kan iemand me uitlegen waarom Koeman er zat ?
Daphne Deckers is zelf ook zo lelijk als de nacht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:04 schreef bloodymary het volgende:
Haha, Daphne Deckers tegen Van den Brink: als je in de spiegel kijkt zie je een gedrocht!Dat zien wij ook als we naar hem kijken.
Waarom wil je dr dan palen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daphne Deckers is zelf ook zo lelijk als de nacht.
Kut is kut op mijn leeftijdquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waarom wil je dr dan palen?
Maar wat je betaald blijft hetzelfdequote:Op zaterdag 6 september 2008 01:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Je legt de lat te laag.
Kut is altijd kut.
Ik weet het niet. Lijkt net of er soms nauwelijks wat aan voorbereiding wordt gedaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:07 schreef koningdavid het volgende:
tvp.
Als ze alleen maar een programma zouden maken met politici en 'serieuze gasten' (dus niet showbizz o.i.d.) zou het een topprogramma zijn.
Ik hoop die oude oma weer, maar of die nog leeftquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoop die oude oma weer, maar of die nog leeft
Waarom? Kunnen toch gewoon verder hier?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:11 schreef maril het volgende:
Dit topic dateert van September, ik ben voor een nieuwe.
Knevel en van den Brink 2009
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:00 schreef borisz het volgende:
Volgens de website komen Gordon en Brigitte Kaandorp. Alleen op de weblog van Knevel was te lezen dat Gordon niet zou komen wegens oververmoeidheid. We will see.
quote:Nog ff middagdutje gedaan. Ondertussen schijnen er vier gasten te zijn! Hou ze nog ff stil, voor je het weet zijn ze weer moe...
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tijs_van_den_Brinkquote:In oktober 2007 verklaarde Van den Brink in het programma De Nieuwste Show een voorkeur voor creationistische theoriëen te hebben met betrekking tot de afstamming van de mens, en weinig geloof te hechten aan het gangbare evolutionaire denken.
Ik word echt agressief van die zure pisbek van hemquote:Op maandag 18 mei 2009 14:50 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tijs_van_den_Brink
Een goddelijke creatie van God die Tijs.
Dito. (Ik denk trouwens de meeste niet-EO-leden).quote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik word echt agressief van die zure pisbek van hem.
Daar kunnen de 'Vara-jongetjes' nog wat van leren.quote:Knevel (EO) neemt genoegen met minder
Gepubliceerd: 14 mei 2009 14:03 | Gewijzigd: 14 mei 2009 14:14
Door een onzer redacteuren
Rotterdam, 14 mei.
In 2008 verdiende EO-presentator Andries Knevel nog meer dan een minister, maar nu neemt hij genoegen met een salaris van minder dan 181.000 euro. Over die salarisverlaging maakt hij binnenkort met zijn werkgever afspraken.
Bij de EO krijgen werknemers in vaste dienst sinds begin dit jaar niet meer betaald dan een bewindspersoon.
Het salaris van de EO-coryfee bedroeg vorig jaar 187.000 euro, exclusief pensioenpremies van 43.000 euro. „Andries werkt hier al heel wat jaren en was ook een tijdje directeur. In die tijd was salaris nog helemaal geen issue”, zegt een woordvoerder van de EO.
De EO lijkt nu een strengere norm te gaan hanteren dan andere publieke omroepen. Volgende maand presenteert een regiegroep van de publieke omroep een beloningscode voor bestuurders en presentatoren aan minister Plasterk (Media, PvdA). Daar zal in staan dat in een klein aantal gevallen meer mag worden betaald dan de Balkenende-norm, zegt een woordvoerder van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO). De code zal alleen gelden voor nieuwe werknemers. De hoogte van het maximumsalaris kent hij niet.
In de regiegroep die de code opstelt, zitten onder anderen NPO-voorzitter Hagoort en VARA-voorzitter Keur. Uit het jaarverslag over 2008 van de VARA blijkt dat vijf presentatoren er meer verdienden dan een minister, variërend van 195.024 tot 417.796 euro. Volgens Keur, die zelf ook boven de norm zit, zijn publieke omroepen genoodzaakt dit soort bedragen te betalen om de concurrentie aan te kunnen met commerciële zenders.
Wat een gezeurquote:Op maandag 18 mei 2009 15:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar kunnen de 'Vara-jongetjes' nog wat van leren.
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gadverdamme, zit 'ie weer de hele aflevering zenuwachtig te grijnzenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef Toad het volgende:
Tijs is onrustig meldt hij op z'n twitter:
Onrustige fase. Wel verkleed, niet geschminkt. Dwaal wat door het gebouw.
Dat gebruikten ze zelf ook al in de promo.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:39 schreef maril het volgende:
Net gelezen dat een van de gasten Brigitte Kaandorp is.
Volgens mij ga ik de hele tijd hier aan denken vanavond bij K&vdB
Een medestanderquote:Op maandag 18 mei 2009 14:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
+3quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gadverdamme, zit 'ie weer de hele aflevering zenuwachtig te grijnzen.
Hij kijkt nu als een lijk dat verdwaasd naar z'n kist op zoek is. Tering.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gadverdamme, zit 'ie weer de hele aflevering zenuwachtig te grijnzen.
Jammer dat Brigitte Kaandorp haar mond niet open trekt om die dame even met de grond gelijk te makenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:39 schreef maril het volgende:
Net gelezen dat een van de gasten Brigitte Kaandorp is.
Volgens mij ga ik de hele tijd hier aan denken vanavond bij K&vdB
Nou is zij protestant en gelooft ze dus niet in de Paus, maar verder heb je wel gelijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:26 schreef tha_dark het volgende:
Die vrouw is hartstikke ziek
Die man beschuldigen van onveilige seks terwijl de Paus het gebruik van condooms afraad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |