Je kunt hem dus weer binnenkort aanschouwen bij Netwerk, voor het geval je ontwenningsverschijnselen krijgt.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
Die zure kop van van den Brink en dat zielige "dag" aan het einde ga ik wel missen komende maanden
Dat heeft god gewild.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:
Net inj bed liggen kijken.
Kan iemand me uitlegen waarom Koeman er zat ?
Daphne Deckers is zelf ook zo lelijk als de nacht.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:04 schreef bloodymary het volgende:
Haha, Daphne Deckers tegen Van den Brink: als je in de spiegel kijkt zie je een gedrocht!Dat zien wij ook als we naar hem kijken.
Waarom wil je dr dan palen?quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daphne Deckers is zelf ook zo lelijk als de nacht.
Kut is kut op mijn leeftijdquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waarom wil je dr dan palen?
Maar wat je betaald blijft hetzelfdequote:Op zaterdag 6 september 2008 01:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Je legt de lat te laag.
Kut is altijd kut.
Ik weet het niet. Lijkt net of er soms nauwelijks wat aan voorbereiding wordt gedaan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 01:07 schreef koningdavid het volgende:
tvp.
Als ze alleen maar een programma zouden maken met politici en 'serieuze gasten' (dus niet showbizz o.i.d.) zou het een topprogramma zijn.
Ik hoop die oude oma weer, maar of die nog leeftquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik hoop die oude oma weer, maar of die nog leeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |