Natuurlijk. Neemt niet weg dat die tegenstelling zichtbaar was.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef Toad het volgende:
[..].
Albayrak is staatssecretaris van Justitie. Zij gaat niet in discussie over beleid wat valt onder sociale zaken.
Idd, dat gelul over de Mexicaanse griep isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer komen ze nou bij Peter Jan Rens, die man is knettergek, leuke tv.
Ik vond haar anders niet bijzonder dom, agressief of opzienbarend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef ShadyLane het volgende:
Zelfs als ze wel volledig gelijk had was ze de slechtst mogelijke pleitbezorger voor haarzelf en boeren in een soortgelijke situatie. Ik heb nog zelden zoiets mogen aanschouwen zeg, moet er nog van bijkomen.
Ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:42 schreef Lkw het volgende:
Alsof ze daadwerkelijk zullen worden teruggestuurd naar Somalië, zolang daar anarchie heerst.
En hoe weet jij dat?quote:
Omdat Nederland - terecht overigens - geen mensen terugstuurt naar onveilige landen. Crimineel of niet.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Omdat Nederland - terecht overigens - geen mensen terugstuurt naar onveilige landen. Crimineel of niet.
Vind het iig veel boeiender dan de laatste paar weken P&Wquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Knevel en v.d. Brink weten wel boeiende gasten te trekken, dat doen ze best goed
Hm, biedt nog genoeg mogelijkheden om veel mensen hier te houden. Zeker tegen de tijd dat iedereen die zeerovers alweer vergeten is.quote:
Idd, lekker makkelijk achteraf.quote:
Toch wordt dit een beetje gezien als opvullertje voor P&W. Eigenlijk raar. Hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:02 schreef marcodej het volgende:
Goeie gasten, goeie uitzending. In ieder geval stukken beter dan het gemiddelde niveau van het afgelopen seizoen van P&W.
Het zijn er 100quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:21 schreef Lkw het volgende:
Verklaringen van willekeurige Roemenen geloven
Verklaringen of Roemenen?quote:
Brrrr, enge vent, enge vragen, enge kop brrrr.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een geniepige kerel eigenlijk zo die Van den Brink.
Nee die Nederlandse is een altruïstquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Brrrr, enge vent, enge vragen, enge kop brrrr.
Ik ook niet.quote:
Absoluutquote:
Dat heb ik ook al een tijdje. Zeker na het feit dat hij openlijk vertelde dat hij hier in Nederland een vrouw heeft, maar ook in Thailand.quote:Op woensdag 20 mei 2009 04:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Peter Jan Rens komt op mij ook niet betrouwbaar over.
Ik heb eigenlijk het idee dat hij ieder jaar wel weer zijn failliet-momentje heeftquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:12 schreef tong80 het volgende:
Peter Jan Rens denkt dat ie nog actueel is.
Al gaat ie 20 keer failliet
Alles voor aandachtquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:48 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk het idee dat hij ieder jaar wel weer zijn failliet-momentje heeft
Ik dacht dat hij voorgoed naar Singapore was vertrokken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 04:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Peter Jan Rens komt op mij ook niet betrouwbaar over.
Thailand dan tochquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij voorgoed naar Singapore was vertrokken?
Wat dacht je van: geen aandacht aan besteden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef Toad het volgende:
twitter tijs:
Redactiedebat: moeten we wat met Jan en Jolanthe, eh, Wesley?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat Twitter. Dus ook die verdomde Tijs die Twitterd, met zijn kop als een vloertegel. Op de brandstapel ermee.
Ik vind het voor de afwisseling wel aardig 2 van die EO reli gekken als presentatoren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef .txt het volgende:
Wat is het toch een vreselijk programma. Ik had niet gedacht dat ik het ooit als rechtse bal zijnde zou verkondigen, maar de VARA maakt veeeeeeeel betere programma's.
Lang leve de VARA,
hoera,
hoera,
hoera.
Van welke foto heb je genoten?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef .txt het volgende:
[..]
Wooow, je bent echt een goede fotograaf Roel_Jewel!
Dan lees ik nog liever de Bijbel dan naar haar sprookjes te luisteren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:35 schreef marcodej het volgende:
Agnes sluit haar ogen: volgens haar komt het allemaal wel goed, en is er niets aan de hand.
lolquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan lees ik nog liever de Bijbel dan naar haar sprookjes te luisteren.
Onmens.
Ja fantastischquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Keuze genoeg hè
. Voor elk wat wil(d)s
.
En toch blijf ik het briljant vinden. Rol elke keer weer van de bank...quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Bert Visscheral jaren hetzelfde truukje net als Youp.
Ik denk dat die talentjes veel meer gaan doen dan blijven slapen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef NeonPanda het volgende:
Ah, Wibi krijgt morgen talentjes in huis. Ze blijven ook slapen.
Er rijden treinen hèquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:49 schreef .txt het volgende:
[..]
Ja fantastischHelaas ken ik al die chicks niet want ik zit in het hoge noorden.
Da's Joss Stonequote:Maar wie is dat op je avatar?![]()
Ze heeft dezelfde maffe ideeën als Jan, maar mist zijn uitstraling. Het kan altijd erger, dat blijkt maar weerquote:
Dat gaat haar opbreken, ik hoop het ook zo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:41 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze heeft dezelfde maffe ideeën als Jan, maar mist zijn uitstraling. Het kan altijd erger, dat blijkt maar weer
ze heeft een permanente staat van verontwaardigheid en verongelijktheid, over alles wat de poltiek betreftquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gaat haar opbreken, ik hoop het ook zo.
Bovendien is ze ook altijd zo serieus, altijd dat semi-pruilmondje.
Ach ja, SP is Jan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef Derfel het volgende:
[..]
ze heeft een permanente staat van verontwaardigheid en verongelijktheid, over alles wat de poltiek betreft
Goeie duiding. Dat is inderdaad wat tegenstaat. Niets is ooit goed en niemand heeft het ooit bij het juiste eind, behalve natuurlijk Agnes zelf. Ze komt over als een verwend kind dat nooit ergens tevreden mee is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef Derfel het volgende:
[..]
ze heeft een permanente staat van verontwaardigheid en verongelijktheid, over alles wat de poltiek betreft
Het kan verkeren: zo zit je nog breedgrijnzend in een televisiestudio en zo zit je achter tralies.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die aspergekweekster is inmiddels opgepakt
http://www.limburger.nl/a(...)1/705131042/1030/RSS
Nu nog even het Telegraaf niveau overstijgen en het wordt echt wat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef SCH het volgende:
Wat een verademing na die zure Pauw & Witteman
eens, gasten krijgen ook wat meer tijd om hun zegje te doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef SCH het volgende:
Wat een verademing na die zure Pauw & Witteman
Dat was bij P en W veel erger maar dat blijft een probleem iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu nog even het Telegraaf niveau overstijgen en het wordt echt wat.
Ik ook. Verschrikkelijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef marcodej het volgende:
Ze zijn begonnen.
Ze hebben toch besloten aandacht te besteden aan PalingGate en hebben Evert Santegoeds uitgenodigd... Ik sla over.
Ik kijk vannacht niet eens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef marcodej het volgende:
Ze zijn begonnen.
Ze hebben toch besloten aandacht te besteden aan PalingGate en hebben Evert Santegoeds uitgenodigd... Ik sla over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |