ik bedoel voor half 4... tussen 15.15 en 15.30 ofzo 2e verdieping, zat je volgens mij op die stoeltjesquote:Kersje, waar bedoel je precies? Ik had geen hoorcolleges of iets dergelijks vandaag en om 4 uur had ik Webdesign.
Hey Zwahiel... lees ik nou goed dat jij Wiel heet? dan ken ik jou nog welquote:Op donderdag 4 september 2008 18:45 schreef zwahiel het volgende:
Zeg Kersje, ik kan d'r zo achter komen hoor wie Harpert is, da's niet zo moeilijk. Aangezien hij een trein uit Friesland moet pakken. Zoveel zitten er niet in 't eerste jaar die langs die route wonen. En laat ik nou net toegang hebben tot jullie gegevens als docent zijnde (alhoewel, ja nu nog niet, maar die toegang komt eraan!)
Ik ga maandag overigens ook mee, maar later want ik heb eerst lessen die ik moet geven
(hoorcollege ging niet helemaal als geplant, maar 't tweede gedeelte dan weer wel, eerste was een drama! Maar ja, de vuurdoop is achter de rug.)
Het zou zomaar kunnen hoor, wat had ik aan dan volgens jou? (niet precies, maar richtlijnenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:44 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
ik bedoel voor half 4... tussen 15.15 en 15.30 ofzo 2e verdieping, zat je volgens mij op die stoeltjesof ik zal het wel mis hebben... ben ik blij dat ik die jongen niet heb aangesproken, stond ik voor lul
Een roze tangaquote:Het zou zomaar kunnen hoor, wat had ik aan dan volgens jou? (niet precies, maar richtlijnen)
Jup Wiel met een hoofdletter en zwahiel met een kleine letter :>quote:Op donderdag 4 september 2008 22:50 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
Hey Zwahiel... lees ik nou goed dat jij Wiel heet? dan ken ik jou nog wel![]()
Groepje 5 waren jullie
Ik was die opdrachtgever die altijd ging zeuren over taalgebruik in verslagen en e-mailsquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:03 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Jup Wiel met een hoofdletter en zwahiel met een kleine letter :>
Eerst 04.6 en laterna 04.5 CS.
Maar euhm ik ken jou dan weer niet
Zeg Kersje, wie zegt dat ik woensdag niet mee ga, moet alleen donderdagmiddag weer terug zijn voor mijn lessen
Je moet in IE (in Firefox of Safari wil ie regels niet laten zien :S) inloggen op webmail en dan zie je links onderin 'regels' staan. Daar kun je een nieuwe regel maken en er voor zorgen dattie wordt geforward.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:14 schreef Kersje86 het volgende:
weet iemand hoe ik mijn mail moet forwarden vanaf die webmail? ik heb alle opties geklikt wat ik maar tegen ben gekomen en nergens staat er iets over forwarden.. op google gezocht zegtie dat het wel kan maar ik kan nix vinden -_-
Sharepoint en Outlook web zijn beide applicaties van Microsoft het werkt wel in een andere browser dan I.e. alleen mis je een boel opties en ziet het er anders uit.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:21 schreef Kersje86 het volgende:
ik ben er inmiddels achter idd... lag gewoon aan firefox -_-
thxquote:Op zondag 7 september 2008 00:40 schreef zwahiel het volgende:
En als ik persé internet explorer nodig heb, dan start ik die toch op. Simpel. Er is ook Iexplorer voor Mac, maar die is uitgefaseerd door Microsoft. Voor Sharepoint en andere MS dingen werkt die versie echter prima!
Als je daarmee bedoelt: je koopt geen Mac om er IE op te zetten, dan geef ik je gelijk.quote:Op zondag 7 september 2008 15:33 schreef Harpert het volgende:
Je koopt toch ook geen Mercedes voor het Ferrari-logo wat er op zit![]()
![]()
Whahaha!quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:08 schreef Harpert het volgende:
Ja DC07 won, maar wij deden dan ook niet actief mee. Het was meer een dagje in de zon zitten en bier drinken voor ons. Trouwens Lukas, ik heb over jou wat pikante dingen gehoord zoals spelen met een dildo tijdens introductie, of heb ik dingen over een andere Lukas gehoord?
Hij staat toevallig sinds vandaag ook in mn foboquote:Op woensdag 10 september 2008 22:43 schreef zwahiel het volgende:
Volgens mij heeft ie gewoon op de fotosite van vorig jaar gekeken
hey! weer geen triple date -_-quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:48 schreef Harpert het volgende:
Het was Dennis, de begeleider van DC05
Net terug van dat heerlijke kamp, wat een genot zeg! En heerlijk in de bus liggen slapen naast Bintie! Alleen Heeg is wel één klein gat zeg, weinig te beleven zelf behalve die saaie local dancing die per biertje leuker werd
.
ik heb in mijn klas denk ik stuk of 5/6 mensen die ook grafisch lyceum hebben gedaanquote:Op woensdag 10 september 2008 02:04 schreef Synthesist het volgende:
Zijn er Digitale Communicatiestudenten die mijn vragen zouden kunnen beantwoorden via msn/mail?
Ik doe nu mediatechnologie@hu, maar ik zoek iets wat beter aansluit bij mijn multimedia vormgeven vooropleiding (MBO 4 Grafisch Lyceum) Ik ben eigenlijk voornamelijk geïnteresseerd in webdesign en scripten, en ik wil gewoon creatief bezig zijn.
De gigantische hoeveelheid theorie binnen de mediatechnologie opleiding wordt voor mij persoonlijk gewoon een struikelblok. Gewoon verkeerde studiekeuze dus.
Maar het klinkt vast dom om te zeggen dat je wat anders wilt als je 2 weken bezig bent... Maar toch Liever switchen, nu in de eerste 2 weken dan over 6 weken wanneer switchen geen reële optie meer is. Daarom zou ik graag wat ervaringen willen weten. Het liefste van mensen die al wat verder zijn. nieuwe studenten mag ook natuurlijk
Aaah, op die fiets...quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:48 schreef Harpert het volgende:
Het was Dennis, de begeleider van DC05
Net terug van dat heerlijke kamp, wat een genot zeg! En heerlijk in de bus liggen slapen naast Bintie! Alleen Heeg is wel één klein gat zeg, weinig te beleven zelf behalve die saaie local dancing die per biertje leuker werd
.
ohh jammer dat ik hem niet gedag kon zeggen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Bintie het volgende:
Wiel was er wel! Hij ging alleen woensdagavond weg. Heb wel gezellig gekletst, ofnie?
En Harpert, was je nou echt in slaap gevallen in de bus? Ik dacht dat je net alsof deed. We hebben trouwens wel een triple date gehad hoor; van 1 minuutje, voordat we woensdag naar de 'dancing' gingen. Waar donderdagavond overigens een sletje van 14 zat te schuren, heb me ziek gelachen.
En ik heb negerbillen gezien!!
Edit; nog even de hunk van de intro: klikkerdeklik
wanneer moet je precies? eens een bakkie doen bij stefs, kan je al die enge verhalen vertellenquote:Op maandag 15 september 2008 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Kap eens met dat slowchat![]()
Ontopic: binnenkort weer opfris Usability Design op de HU, gelukkig maar, 2 jaar niks mee gedaan
Hahaquote:Op maandag 15 september 2008 16:01 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
wanneer moet je precies? eens een bakkie doen bij stefs, kan je al die enge verhalen vertellen
Maar eerst wat? Boefje! (en ik ben helemaal niet dronken op dit momentquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:31 schreef zwahiel het volgende:
da's de opleidingsdirecteur dus bereid je maar vast voor!
Muha, morgen snowboarden! Jeej! Eindelijk, mijn voet is genezen en nu ga ik doen wat ik al wilde doen de dag na mijn diploma uitreiking. Die foto's komen er nog aan hoor! Maar eerst dit!
activity diagrams, Funtional Requirementsquote:Op donderdag 18 september 2008 13:01 schreef Kersje86 het volgende:
Requirements... usecases... best een kut opdracht -_-
Welnee, dat is juist 1 van de leukste dingen van de opleidingquote:Op donderdag 18 september 2008 13:01 schreef Kersje86 het volgende:
Antwerpuhhh!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:13 schreef Kersje86 het volgende:
tis irri! :p vind dat de opdrachten nogal snel af moeten zijn.. gister opdracht gekregen. Moet maandag alweer af zijn. Ik zit hele weekend in Antwerpen
Tja, dat krijg je he met studenten die dingen nog niet kunnen plannenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:11 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Antwerpuhhh!
Gisteren was overigens woensdag en je hebt tot en met maandag, dus wat is het probleem. Zo'n opdracht jas je d'r in een paar uurtjes makkelijk doorheen (ok ok, ik weet dat ik nu erg docenterig klink, maar 't is toch zo!?)
zeurpiet,quote:Op donderdag 18 september 2008 17:13 schreef Kersje86 het volgende:
tis irri! :p vind dat de opdrachten nogal snel af moeten zijn.. gister opdracht gekregen. Moet maandag alweer af zijn. Ik zit hele weekend in Antwerpen
In jaar 2 en 3 wordt het wel wat meer, geloof mequote:Op vrijdag 19 september 2008 00:14 schreef Synthesist het volgende:
[..]
zeurpiet,
Je hebt gewoon een dag vrij bij deze opleiding.
Ik doe t nu een week. Owk, het is het allerbegin, maar voor HBO valt dit echt 3x mee
/confirms, alhoewel ik het nog steeds erg vind meevallen ik werk nog zo’n 10 uur in de week en heb ook nog een project lopen buiten school om.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In jaar 2 en 3 wordt het wel wat meer, geloof me
Zo'n opdracht kun je makkelijk in een les af hebben als je een beetje doorwerkt.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:01 schreef Kersje86 het volgende:
Kersje is wel lief en naiefquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:49 schreef zwahiel het volgende:
HBO is toch vakantie?
Ik had 2 jaar fulltime gewerkt voor ik begon, 't was voor mij een ware verademing hoor dat naar school gaan. Heerlijk zeg!
In een boek wordt dat niet plannen van bijvoorbeeld projecten ook het 'studenteneffect' genoemd.
Lekker SOGgenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:25 schreef Synthesist het volgende:
Ik denk niet dat het te maken heeft met plannen, wel met naiviteit. Op het MBO waren er ook tig mensen die grote opdrachten voor zich uit schoven tot het laatste moment.
Studie ontwijkend gedrag heet dat :p
Lekker modelleren idd.... en bij ons konden ze het vak "argumenteren" er gelijk bij doen, want elke werkcollege liep uit op een eindeloze discussie waarom een model nu wel of niet goed wasquote:Op donderdag 18 september 2008 16:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, dat is juist 1 van de leukste dingen van de opleidingBeetje modelleren enzo
Ik weet dat marten een 1.1 heeft, heyko een 3, jeffrey een 6.2 voor de rest weet ik het niet.quote:Op zondag 21 september 2008 03:23 schreef zwahiel het volgende:
Werd ook tijd!
Goedzo, samenvattingen van bepaalde mensen helpen nog wel een beetjeWat heeft de rest gehaald?
van marten volgens mij wel, heyko heeft ook nog prv, welke hij ook niet gehaald heeft.quote:Op zondag 21 september 2008 21:08 schreef zwahiel het volgende:
jezus wat een dramatische punten voor een vrij redelijk te doen vak :/
Heyko en Marten hun P hing hier toch van af?
Valt mee, wij hadden Gérard en die kan wel lekker uitleggen.quote:
Wij hadden Maratien, dat was niet zo`n succes.quote:Op maandag 22 september 2008 08:24 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Valt mee, wij hadden Gérard en die kan wel lekker uitleggen.
Tuurlijk wel. In het begin moet je ff tempo maken, thats allquote:Op maandag 22 september 2008 20:54 schreef Bintie het volgende:
En hoe het me bevalt nu? Ja best redelijk. Maar toch wordt ik elke avond doodsbang omdat ik het gevoel heb dat ik het niet kan. Terwijl ik dat nog helemaal niet weet en het best goed gaat.
Het is toch wel te doen voor iemand die op de Havo cijfers haalde zo rond de 7 a 8?
tijdens de werkcolleges heb je in principe genoeg tijd om alles af te maken.quote:Op maandag 22 september 2008 21:07 schreef Kersje86 het volgende:
ik moet enorm wennen dat je de opdrachten zo snel af moet hebben... vorig jaar had ik zoveel tijd en geen huiswerk... nu kom ik gewoon tijd te kort... en dan ook nog 3 dagen in de week tot half 6... 7 uur thuis... eten enzo is het ook al weer 8 uur. Vanaf volgende week begint competitie weer enzo
daar wacht ik op.... wel weer een voordeel dat ik veel motivatie heb en erg zin heb, dat maakt het al een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:31 schreef zwahiel het volgende:
Alle begin is moeilijk, maar na een tijdje wen je d'r van zelf aan en zul je zien dat je in een ritme komt en dat alles ineens wel logisch in elkaar zit en 't wel voor je werkt
Niet bang zijn, gewoon doen!
*Foto`s spiekt*quote:Op donderdag 25 september 2008 11:40 schreef Bintie het volgende:
Gelukkig is het internet hier op de HU heel snel... *not*
Maar ik ben natuurlijk erg blij met de ingezoomde foto's op mijn hoofd
Bjorn in de wasbakquote:Op donderdag 25 september 2008 03:07 schreef zwahiel het volgende:
Ghehe ik zeil alleen niet, ik neem alleen maar foto's
heb ze hier neer geplempt trouwens. Maar weer ff picasa geordend en alles eraf wat er niet hoorde (per ongeluk alles) http://picasaweb.google.com/zwahiel
Nou, hopelijk mag je blijven, hahaquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:08 schreef zwahiel het volgende:
Bintie, momenteel maar een keer per week, ik heb mijn lessen zo geschoven dat alles op een moment valt. Maar als er groepen zijn die een afspraak willen (consult) dan moet ik ook opdravenDaarbij is eens per twee weken een blokuur DC lessen voor me ingeroosterd ...
ontwerp ze lekker zelf, word je creatief van. Maak in dreamweaver gewoon 5 divjes aan: container, header, menu, content en footer. Geef ze in de css de juiste positie zodat je de basis hebt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:04 schreef Bintie het volgende:
Oke, en nu nog even een algemene vraag aan iedereen: voor webtechnieken moet je dus een website over jezelf maken. Ik ga dus heel leuk naar een template site, maar daar heb je alleen maar homa pagina's. Als ik een tweede pagina wil maken (dus geen home), moet ik zo'n lelijke template van Dreamweaver zelf kiezen. Heeft iemand een idee waar ik templates kan downloaden waar je meerdere pagina's hebt?
Tabellen zijn enkel voor tabulaire data. Gebruik divs. Je kan binnen een dagje klaar zijn met die opdracht, zoveel stelt het niet voor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:22 schreef Bintie het volgende:
Hmmm oke, maare van m'n docent mag ik niet met tabellen werken?
Ook al heb je niet of nauwelijks ervaring is het prima te doen. Er zaten bij mensen in de klas die niks wisten en nu de mooiste sites kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:33 schreef Kersje86 het volgende:
ja als je ervaring hebt ja... er zijn veel mensen die er nooit in aanraking is geweest met website bouwen enzo
Bedoel je een lekkere hoeveelheid werk qua economie of bedoel je de hele opleiding?quote:Op zondag 28 september 2008 15:31 schreef Bintie het volgende:
Maar reken wel op een lekkere hoeveelheid werk.
Ja had ik dus ook last van, ben zelf ook 2e jaars CMD'er.quote:Op maandag 29 september 2008 01:34 schreef Drakire het volgende:
Ik volg het ook niet helemaal meer, volgens mij zijn de richtingen cmd & cs gewoon samengevoegd tot 1 richting?
Ik doe namelijk CMD (2e jaar) en ze waarschuwen ons alvast als we toetsen niet halen dat het dan lastig wordt om deze te herkansen aangezien de richting cmd is verdwenen.
Best lekker geregeld.
Was ik wel van planquote:Op maandag 29 september 2008 16:15 schreef Scorpie het volgende:
Oei, 6 november alumni bijeenkomst, wie gaan er?
Zeus ga jij nog?
QFT, ik zie om me heen allerlei mensen die alleen de opdrachten van school doen en that’s it verder verdiepen ze zich niet in de stof / programmatuur / theorie /etc.quote:Op maandag 29 september 2008 10:02 schreef zwahiel het volgende:
Moet ik er nog even bijzeggen dat CMD een populaire richting is, maar dat veel CMD-ers (sorry dat ik 't zeg) nou niet echt rooskleurige vooruitzichten hebben op een fatsoenlijke baan. Wel als je je verder ontwikkeld op persoonlijk vlak, daar nog dingen bij doet. Maar helaas doen veel mensen dat niet en kiezen ze CMD omdat 't leuk vinden of omdat ze 'iets moeten kiezen'. Dat laatste komt helaas vaker voor dan je denkt. En dat is jammer! Overigens is het enorm duidelijk gecommuniceerd dat CMD vanaf schooljaar 2008 niet meer gegeven wordt. (ik kan 't weten want ik héb 't o.a. gecommuniceerd)
helemaal mee eens.. vooral Webdesign heb je het over denk ik dan.....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:11 schreef Bintie het volgende:
Wat ga je nou doen met deze opleiding? Dingen maken of een beetje verslagjes schrijven en onderzoekjes doen? Ik vind het momenteel niks meer aan.
Hoe kun je nou wat leren als de leraren elkaar tegenspreken, je vage opdrachten krijgt, als je iets vraagt halve uitleg krijgt en pas achteraf wordt gezegd hoe je het moest doen?
Ha, de eerste twijfel! Herkenbaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:11 schreef Bintie het volgende:
Wat ga je nou doen met deze opleiding? Dingen maken of een beetje verslagjes schrijven en onderzoekjes doen? Ik vind het momenteel niks meer aan.
Hoe kun je nou wat leren als de leraren elkaar tegenspreken, je vage opdrachten krijgt, als je iets vraagt halve uitleg krijgt en pas achteraf wordt gezegd hoe je het moest doen?
Haha, dat bedoelde ik ook. Dat is juist het leuke. Ik als opdrachtgever (vroegah) vond het heerlijk om mensen helemaal te verwarren met de antwoorden die ik gafquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:37 schreef Kersje86 het volgende:
niet zozeer twijfel of je hier goed zit(als je dat bedoelde) maar er word gewoon slecht gecommuniceerd tussen de leraren, vooral tussen de persoon die de betreffende opdrachten/hoorcollege geeft en de docent waar ik het vak webdesign van heb.. ze spreken elkaar tegen, die vind dat hij het niet goed doet en doet hij het dus maar zo, hier heb ik dan wel een punt hoger gekregen dus dat vind ik weer niet zo ergmaar wat als het andersom is geweest? Er word gewoon verschillend les gegeven -_-
DCD03 hier. Bevalt het nog een beetje tot nu toe?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:32 schreef Kersje86 het volgende:
in welke klas zit je? DCD07 meldt zich
Aahh... Jan Hein! Aardig kereltje hoor. Ik zit meer in met Marketing & E-commerce.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:55 schreef Kersje86 het volgende:
op de opdrachten na van Webdesign (A)
D03.... dan zit je bij Chun Hinfamilie van me
Heb het zelf gehad toen ik Commerciële economie deed, het probleem is dat ik mijn P niet heb gehaald, dus vrijstelling gaat er waarschijnlijk niet in zitten. Je moet iets kunnen laten zien, zodat je er recht op hebt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:01 schreef Kersje86 het volgende:
jan hein.. xD
marketing is idd ook erg nutteloos... nutteloos in de zin van hoe er les word gegeven en de hoorcolleges... ik denk dat ik wel een vrijstelling ga proberen aan te vragen.. heb soortgelijk vorig jaar namelijk ook gehad.. scheelt me weer een tentamen
Als het lukt moet je het me even laten weten, dan ga ik die moeite er ook voor doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:06 schreef Kersje86 het volgende:
maja ik heb de tentamen wel gehaaldik kijk wel... ik heb bedrijfseconomie gedaan
Mja ik merk het in het 2e jaar nog steeds eigenlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:06 schreef Bintie het volgende:
DCD06 hier!
Maar inderdaad: in het hoorcollege zegt docent A iets wat docent B in het werkcollege volledig afkraakt. Maargoed, we zien het wel. Volgens mij ben ik nog te havo
wie heb jij dan voor vormgeving en onderzoek?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:02 schreef Drakire het volgende:
[..]
Mja ik merk het in het 2e jaar nog steeds eigenlijkonze leraar onderzoek heeft een hele andere uitleg bij de opleiding dan bijvoorbeeld onze docente voor vormgeving.
het is wel handig om voor jezelf alvast te weten welke kant je zelf een beetje op wilt gaan, dan kun je je hier ook op focussen met bijvoorbeeld je minor.
Slechte instellingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:03 schreef Kersje86 het volgende:
weekend is voor mijn vriend... sorry school
ik heb me opgegeven, jij ook? Check ook even het event op mijn hyvequote:Op maandag 29 september 2008 20:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga ik me ook ff opgeven, altijd leuk
Sanne Hille voor vormgevingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:05 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
wie heb jij dan voor vormgeving en onderzoek?
Ik heb Marco voor vormgeving![]()
en Koetsier voor onderzoek
Vincent kan zo`n rol echt goed uitvoeren ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Sanne Hille voor vormgeving![]()
Pieter van waesberghe voor onderzoek, vaaksoms:
![]()
Marco is trouwens wel zwaar relaxed hij nam laatst een les van ons over omdat onze docente ziek was, heb toen nog een paar honderd MB aan fonts van em gehad (600mb ofzo en dat is ge-winrarred)
Vandaag hadden we koetsier voor de wijnopdracht van onderzoek, was wel grappig hoe hij de opdrachtgever speelde, helemaal zijn eigen verhaal vertellen het was best moeilijk om het interview te sturen zonder zijn verhaal abrupt en onbeleefd af te breken.
Een groepje liet em maar praten en praten ze wisten bijna geen informatie los te krijgen en hetgeen wat ze hadden kon je met deskresearch ook wel vinden.
die fonts hebben wij ook jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Sanne Hille voor vormgeving![]()
Pieter van waesberghe voor onderzoek, vaaksoms:
![]()
Marco is trouwens wel zwaar relaxed hij nam laatst een les van ons over omdat onze docente ziek was, heb toen nog een paar honderd MB aan fonts van em gehad (600mb ofzo en dat is ge-winrarred)
Vandaag hadden we koetsier voor de wijnopdracht van onderzoek, was wel grappig hoe hij de opdrachtgever speelde, helemaal zijn eigen verhaal vertellen het was best moeilijk om het interview te sturen zonder zijn verhaal abrupt en onbeleefd af te breken.
Een groepje liet em maar praten en praten ze wisten bijna geen informatie los te krijgen en hetgeen wat ze hadden kon je met deskresearch ook wel vinden.
Ik heb blok 1 niet gehaald omdat ik één lesje gemist heb...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:01 schreef Kersje86 het volgende:
ik blij dat ik Wiel niet heb voor projectvaardigheden... kheb al genoeg HW
Die moeite ga ik er niet voor nemen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:57 schreef Kersje86 het volgende:
mijnes is ook al af voor 99%... flashbannertje moet ik nog maken
Is ons niet verteld.quote:
Ik doe het niet via dreamweaver, gebruik eigenlijk dat hele kut programma niet eens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:16 schreef Kersje86 het volgende:
uploaden via dreamweaver? jij en chun hin dan... die liet net zun site zien hahah... ik kan het ook
Sorry hoor maar niet weten hoe je iets uploadquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:42 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Is ons niet verteld.Er zitten maar twee mensen in onze klas die weten hoe ze het moeten uploaden geloof ik.
Ik en iemand anders.
Jemig hee, je zit op school om wat te leren hoor!!! Ik kan het ook niet en de leraar heeft het me uitgelegd. Ik word echt gek van die mentaliteit in dit forumpje hier: zo van, tsss, kan je dat nog geeneens? Op een school leer je. Als je alles al wist zou je er niet naar toe hoeven gaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:40 schreef Drakire het volgende:
[..]
Sorry hoor maar niet weten hoe je iets upload![]()
![]()
![]()
![]()
, het kan zelf met dos (voor de die-hards)
.
Je hebt natuurlijk gelijk, maar wellicht ging hij er van uit dat je bij een dergelijke opleiding op zijn minst affiniteit met computers hebt en de vaak daar bijbehorende basiskennis (daar valt uploaden op zich ook wel onder).quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:34 schreef Bintie het volgende:
[..]
Jemig hee, je zit op school om wat te leren hoor!!! Ik kan het ook niet en de leraar heeft het me uitgelegd. Ik word echt gek van die mentaliteit in dit forumpje hier: zo van, tsss, kan je dat nog geeneens? Op een school leer je. Als je alles al wist zou je er niet naar toe hoeven gaan.
En nu ga ik weer verder met mijn huiswerk...
True, was misschien een wat overtrokken reactie, ik ben zelf min of meer computernerd tbhquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:34 schreef Bintie het volgende:
[..]
Jemig hee, je zit op school om wat te leren hoor!!! Ik kan het ook niet en de leraar heeft het me uitgelegd. Ik word echt gek van die mentaliteit in dit forumpje hier: zo van, tsss, kan je dat nog geeneens? Op een school leer je. Als je alles al wist zou je er niet naar toe hoeven gaan.
En nu ga ik weer verder met mijn huiswerk...
Herkenbaar!quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:27 schreef Bintie het volgende:
Ik heb Guus Koning... Krijg je niet erg veel hoogte van.
Kersje, wat is de eindopdracht van Marketing en E-Business?
Monique Gruijthuijzen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:40 schreef Harpert het volgende:
HC aanwezig, taart en brood inbegrepen!
Monique Gruijthuizen voor webtech trouwens
Uhuh, DCB03.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Harpert het volgende:
De mijne ook, je zat in het tweede jaar zei je?
Ghehe Tom! Ja vond die workshop van jou zo leuk toenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:23 schreef LuNaTiC het volgende:
leuk om dit te lezen, schattig die kers(:P)verse nieuwe adc studenten. En Wiel, jij bent dus daar blijven hangen?![]()
Ah cool, ja ik snapte het ook al niet zo toen ik in het studentenwoning-topic ineens 'zwahiel's studio in Antwerpen (nice optrekje!) zag staan. wtf, die woonde toch in Utrecht en gaf daar toch les?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ghehe Tom! Ja vond die workshop van jou zo leuk toen
haha 't is mijn bijbaan hé, naast mijn studie in Antwerpen. Zit maar weinig bij DC, komende week weer les bij 't eerste jaar. Wel elke week 4 uur bij de SCOM aan het lessen. Misschien komend blok weer, dat moet ik even bekijken qua tijd e.d. Schijn wel binnenkort een gastcollege aan derde en vierde jaars te moeten geven, dat wordt wel leuk. Gaat over mijn afstuderen (motivatie van mensen, waarom ze dingen doen en hoe). Bij Pieter en Wendy.
Maar ik blijf er niet 't hele jaar lesgeven, moet me ook focussen op mijn eigen studie en aangezien die langzaam aantrekt qua tijd en ik niet meer in Utrecht woon (en straks ook geen kamer meer heb over vier weken) wordt 't toch meer en meer Antwerpen
Wat voor huiswerk krijgen jullie dan allemaal voor webdesign? Ik kan me van het eerste jaar herinneren dat we idd weinig huiswerk hadden, het was iig niets in vergelijking tot wat we nu in het 2e jaar krijgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:28 schreef Kersje86 het volgende:
wat blijkt nu nou dat de P-klas van vorig jaar hebben gezegt dat ze te weinig huiswerk en druk krijgen... hebben ze dit jaar er 100% bij op gegooid!
ik vind dat we veel te veel hw krijgen en SNEL van webdesign.. vinden jullie niet? Hebben we ook aangegeven bij de slb-er en die zou nu een werkoverleg hebben met de overige webdesign docenten
ook de eindopdracht moet deze week ingeleverd worden terwijl er maar 1 workshop opdracht is nagekeken.. strax blijkt alles fout te zijn.. hebben we dat als leidraad gebruikt voor de eindopdracht... dan is dat dus ook automatisch fout.. beetje zonde
Ik geloof er niks van pizzahut!.. volgens mij zit jij niet eens op de HU..! Hup, ga maar gauw even een PIDje in elkaar flansen :-)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:31 schreef Pizzahut het volgende:
ik kan me ook herinneren dat we bar weinig huiswerk kregen voor WT1, nu de vakken veranderd zijn weet ik natuurlijk niet wat het vak nu inhoud.
ja wist ik veelquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef daanoontje86 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van pizzahut!.. volgens mij zit jij niet eens op de HU..! Hup, ga maar gauw even een PIDje in elkaar flansen :-)
oh ps: luisteren in de les.. je mag NIET filmen in hoog catherijne!.. foei!
Ik heb hiervoor een HBO studie economie gedaan en vergeleken met het huiswerk bij DC viel dat in het niets.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Tsjah, ik kan natuurlijk niet in jullie agenda's en werk kijken, maar het is niet ongewoon dat je gewoon even moet aanpoten in het begin. Toen ik van het gymnasium naar de universiteit ging, moest ik in mijn eerste week al meer (academisch/wetenschappelijk) Engels lezen dan ik waarschijnlijk in m'n laatste 2/3 jaar op school had gedaan.
Toen ik even later overstapte naar het HBO had ik weer een makkie, maar als je van de HAVO of het MBO komt, dan kan het even wennen zijn. En nogmaals, het zou best kunnen dat jullie teveel krijgen. Maar je bent wel aan het studeren natuurlijk
Een troost, later wen je er aan en wordt het meestal een stuk minder zwaar
Ghehe ja, thanks dat je 't wat vind, binnenkort wat meer pic's als mijn eettafel d'r staat en en de rest wat meer vorm gekregen heeft. Sja bijbeunen in Utrecht hé, komende blok misschien weer, maar ik moet eerst even kijken. Het wordt me aardig wat veel momenteel. Merk 't vrij had. Vandaag even een dagje 'vrij' genomen van Antwerpen en bijgekomen van het iets te heftige weekendquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:53 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ah cool, ja ik snapte het ook al niet zo toen ik in het studentenwoning-topic ineens 'zwahiel's studio in Antwerpen (nice optrekje!) zag staan. wtf, die woonde toch in Utrecht en gaf daar toch les?
nouja, ik snap het weer helemaal nu
Ook de Marketing en E-Business eindopdracht en workshop 6?? En alle tentamenstof?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:58 schreef LasTeR het volgende:
Vakantie en zo ongeveer al het schoolwerk is al af.
toen had ik ook vakantie hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:34 schreef Scorpie het volgende:
Vakantie? Wat is dat? Wacht maar totdat je gaat werken
jij zei 't W-woord!!!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:34 schreef Scorpie het volgende:
Vakantie? Wat is dat? Wacht maar totdat je gaat werken
Dus?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:52 schreef Bintie het volgende:
Maar dan hebben we 1 week voor de realistatie... De week na de vakantie.
Ik had het gemaakt met iemand, en we leverden het tussentijds even in om te laten zien, alles was perfect.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:57 schreef Bintie het volgende:
Jawel, we hebben 3 tentamens! Voor webdesign, marketing en e-business en spelling. En dan hebben we ook nog voor alle vakken een eindopdracht.
Heb nu alles af, moet alleen nog aan de eindopdracht van marketing beginnen, maar het wil gewoon niet
De uitleg is zo vaag. "Maak een plan van aanpak". Ja en dan maak je dat en dan zeggen ze: maar dat en dat en dat moet er nog in!
Ik denk niet dat spelling iets gaat worden bij juh.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:19 schreef Kersje86 het volgende:
weeee nog een 8 erbij voor webtechnieken voor mun site
Ik zie sowieso spelfouten in je posts hier.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:55 schreef Kersje86 het volgende:
nee dat weet ik nu al
wat... heb je fouten gezien in mun site?
in mijn tijd was het een ECTS..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:06 schreef Evolet het volgende:
Hallo mensen aangezien ik geheel afgeknapt ben op de studie interactieve media aan de hva lijkt deze studie me wat interessanter.
Ik lees nu hier en daar wat over een spellingstoets, hoe zwaar telt deze mee?
En wat heb je nou aan corerct nederlands als je ict studeert?
ik zie het aan je post ja... (je mist twee keer een 't' )quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:20 schreef Evolet het volgende:
Ja ik snap wel dat het belangrijk is maar hoe nauw word er gekeken?
Als ze alle dtjes en t'jes gaan bekijken word dit alvast erg lastig voor mij.
"Je" is toch het persoonlijk voornaamwoord in de zin van Kersje? Dan lijkt het me dat die T niet achter word hoort...quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:18 schreef Drakire het volgende:
verplaats word anders eens met het woordje "loop"
Loop je? - Word je?
Je loopt - Je wordt
Loopt je broer? - Wordt je broer (je broer is hier het onderwerp).
Klopt de T hoort er dan ook niet achterquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:53 schreef LasTeR het volgende:
[..]
"Je" is toch het persoonlijk voornaamwoord in de zin van Kersje? Dan lijkt het me dat die T niet achter word hoort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |