abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 september 2008 @ 20:54:48 #127
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_61835074
En hoe het me bevalt nu? Ja best redelijk. Maar toch wordt ik elke avond doodsbang omdat ik het gevoel heb dat ik het niet kan. Terwijl ik dat nog helemaal niet weet en het best goed gaat.

Het is toch wel te doen voor iemand die op de Havo cijfers haalde zo rond de 7 a 8?
pi_61835450
ik moet enorm wennen dat je de opdrachten zo snel af moet hebben... vorig jaar had ik zoveel tijd en geen huiswerk... nu kom ik gewoon tijd te kort... en dan ook nog 3 dagen in de week tot half 6... 7 uur thuis... eten enzo is het ook al weer 8 uur. Vanaf volgende week begint competitie weer enzo
pi_61844435
De deadlines zijn inderdaad redelijk dichtbij telkens maar zodra je in de les bezig bent heb je nog maar een klein gedeelte over voor thuis. Het is goed te doen al zeg ik het zelf, en ik was ook maar een gemiddelde Havo leerling .
Bliksems!
pi_61844759
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:54 schreef Bintie het volgende:
En hoe het me bevalt nu? Ja best redelijk. Maar toch wordt ik elke avond doodsbang omdat ik het gevoel heb dat ik het niet kan. Terwijl ik dat nog helemaal niet weet en het best goed gaat.

Het is toch wel te doen voor iemand die op de Havo cijfers haalde zo rond de 7 a 8?
Tuurlijk wel. In het begin moet je ff tempo maken, thats all
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:19:58 #131
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_61844967
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:07 schreef Kersje86 het volgende:
ik moet enorm wennen dat je de opdrachten zo snel af moet hebben... vorig jaar had ik zoveel tijd en geen huiswerk... nu kom ik gewoon tijd te kort... en dan ook nog 3 dagen in de week tot half 6... 7 uur thuis... eten enzo is het ook al weer 8 uur. Vanaf volgende week begint competitie weer enzo
tijdens de werkcolleges heb je in principe genoeg tijd om alles af te maken.

Ik kom zelf van het mbo waar ik 3 jaar niks gedaan heb, vorig jaar in mijn propedeuse jaar moest ik weer wennen om uit boeken te leren e.d.
Heb mijn propedeuse gewoon gehaald dus het zal voor een gemiddelde havo leerling goed te doen zijn. Het ligt puur aan je motivatie en je inzet.
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  dinsdag 23 september 2008 @ 13:31:09 #132
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_61849078
idd gewoon werken tijdens werkcolleges je kunt alles makkelijk op tijd af krijgen. Da's 't nadeel je moet prioriteiten stellen.

Wees overigens blij want bij DC lever je veel dingen op, maar je maakt geen papers zoals andere studies, je bent veel bezig in projectverband en met groepen. Dat is echt chill. Als ik mijn vrienden zag die studeerden wat zij allemaal moesten doen in relatie tot wat ik deed. Wereld van verschil!

Trouwens, niet lullig bedoeld, in 't beroepsveld / bedrijfsleven zijn deadlines ook deadlines. Het 'luizen' leventje van middelbaar is voorbij, al moet ik zeggen dat ik op middelbaar meer deed dan tijdens mijn HBO periode. En toch ben ik geslaagd met genoegen (jawel extra titel!)

@Bintie, kop op, dat heeft iedereen, je wil niet weten hoe vaak ik me dat afvraag hier in Antwerpen!
Alle begin is moeilijk, maar na een tijdje wen je d'r van zelf aan en zul je zien dat je in een ritme komt en dat alles ineens wel logisch in elkaar zit en 't wel voor je werkt

Niet bang zijn, gewoon doen!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_61849962
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:31 schreef zwahiel het volgende:

Alle begin is moeilijk, maar na een tijdje wen je d'r van zelf aan en zul je zien dat je in een ritme komt en dat alles ineens wel logisch in elkaar zit en 't wel voor je werkt

Niet bang zijn, gewoon doen!
daar wacht ik op.... wel weer een voordeel dat ik veel motivatie heb en erg zin heb, dat maakt het al een stuk makkelijker
  woensdag 24 september 2008 @ 11:56:40 #134
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_61873711
@ Zwahiel:
Ik snap dat ik niet de enige ben hoor, en het komt ook vast wel goed! Ben nu bijvoorbeeld met een Photoshop opdracht bezig (ontwerp een site opnieuw) en dat gaat prima. Trouwens, ik heb vannacht gedroomd dat ik met jou aan het zeilen was in Heeg.

@ Kersje en Harpert: jullie zitten nu lekker op school (6)
pi_61875967
ik wel.. harpert niet
  donderdag 25 september 2008 @ 03:07:09 #136
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_61895552
Ghehe ik zeil alleen niet, ik neem alleen maar foto's

heb ze hier neer geplempt trouwens. Maar weer ff picasa geordend en alles eraf wat er niet hoorde (per ongeluk alles ) http://picasaweb.google.com/zwahiel
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_61899934
Gelukkig is het internet hier op de HU heel snel... *not*

Maar ik ben natuurlijk erg blij met de ingezoomde foto's op mijn hoofd
pi_61901677
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:40 schreef Bintie het volgende:
Gelukkig is het internet hier op de HU heel snel... *not*

Maar ik ben natuurlijk erg blij met de ingezoomde foto's op mijn hoofd
*Foto`s spiekt*
pi_61902143
Zeg Zwahiel, jij heeft toch presenteren en Prince 2? Kun je dan niet ff regelen dat je ons ook lesgeeft? We hebben nu zo'n tosti die het alleen maar over dromen heeft en waar je geen steek mee verder komt
pi_61902914
tosti... xD!
  donderdag 25 september 2008 @ 14:31:34 #141
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_61904518
hmmmjah, ik heb gisteren les gegeven, weet nou niet of 't een van mijn betere lessen was denk van niet.
Nu ook zo en ik worstel nog redelijk met waar ik 't dadelijk precies over ga doen, dus de inhoud en de context.

't Is de laatste 2 weken een beetje lastig vanwege het hele Antwerpen gedoe, ben d'r redelijk onrustig door. Je leeft echt op een twee plaatsen maar je slaapt maar op eentje. Dus dat op en neer gereis is echt funest. Gelukkig verhuis ik dit weekend en dan gaat 't niet meer Utrecht - Antwerpen, maar Antwerpen - Utrecht. Dat zal een hoop rust geven hoop ik.
  donderdag 25 september 2008 @ 14:43:43 #142
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_61904914
quote:
Op donderdag 25 september 2008 03:07 schreef zwahiel het volgende:
Ghehe ik zeil alleen niet, ik neem alleen maar foto's

heb ze hier neer geplempt trouwens. Maar weer ff picasa geordend en alles eraf wat er niet hoorde (per ongeluk alles ) http://picasaweb.google.com/zwahiel
Bjorn in de wasbak
Disturbed Mind
pi_61905310
Die kots is echt goor.

En Zwahiel, hoe vaak moet je dan van Antwerpen naar Utrecht komen? Alleen op woensdag?
pi_61911445
Oeh foto's! Gelijk even kijken
Weer zo'n heerlijk schooldagje, ik zeg het je, ik hou van DC!

[ Bericht 1% gewijzigd door Harpert op 25-09-2008 19:02:40 ]
Bliksems!
pi_61916767
nu al?
pi_61919066
Ik hou momenteel even niet van DC
  vrijdag 26 september 2008 @ 01:08:34 #147
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_61921996
Bintie, momenteel maar een keer per week, ik heb mijn lessen zo geschoven dat alles op een moment valt. Maar als er groepen zijn die een afspraak willen (consult) dan moet ik ook opdraven Daarbij is eens per twee weken een blokuur DC lessen voor me ingeroosterd, dus dan moet ik ook komen. Dus dan 2x per week.

Op de komende twee weekenden na zit ik elk weekend nog in Utrecht op mijn oude stek, maar ik ga wel komend weekend het merendeel verhuizen naar Antwerpen, want dat op en neer gereis omdat ik nog in Utrecht woon is echt niks. Over 5 uur mag ik er alweer uit om de trein te pakken blergh!

Mag ik wel even zeggen dat ik vandaag voor mijzelf 't beste hoorcollege tot nu toe gegeven heb Alles lukte en ik was hardstikke tevreden en ik geloof mijn leerlingen ook. Zo'n hoorco klinkt eenvoudig maar 't viel in de praktijk nogal tegen moet ik bekennen.
Overigens wil school babbelen over blok 2 dus ik ben benieuwd, misschien blijf ik nog wel aan als docent, of misschien willen ze me wel juist wel weg hebben. Leuke bijbaan op zich hoor
moet wel ff babbelen over de reiskosten vergoeding... die is nu wat meer geworden
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:04:00 #148
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_61925118
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 01:08 schreef zwahiel het volgende:
Bintie, momenteel maar een keer per week, ik heb mijn lessen zo geschoven dat alles op een moment valt. Maar als er groepen zijn die een afspraak willen (consult) dan moet ik ook opdraven Daarbij is eens per twee weken een blokuur DC lessen voor me ingeroosterd ...
Nou, hopelijk mag je blijven, haha . Ga je dan door met presenteren en Prince2 enzo? Dat gaf je toch? Want als ik Marathien goed begrijp gaat dat in periode twee ook nog door. Ik moest er iig wel een nieuw boek voor bestellen..

Oke, en nu nog even een algemene vraag aan iedereen: voor webtechnieken moet je dus een website over jezelf maken. Ik ga dus heel leuk naar een template site, maar daar heb je alleen maar homa pagina's. Als ik een tweede pagina wil maken (dus geen home), moet ik zo'n lelijke template van Dreamweaver zelf kiezen. Heeft iemand een idee waar ik templates kan downloaden waar je meerdere pagina's hebt?
pi_61925152
Ontwerp ze lekker zelf veel leuker!
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:28:11 #150
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_61925612
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:04 schreef Bintie het volgende:
Oke, en nu nog even een algemene vraag aan iedereen: voor webtechnieken moet je dus een website over jezelf maken. Ik ga dus heel leuk naar een template site, maar daar heb je alleen maar homa pagina's. Als ik een tweede pagina wil maken (dus geen home), moet ik zo'n lelijke template van Dreamweaver zelf kiezen. Heeft iemand een idee waar ik templates kan downloaden waar je meerdere pagina's hebt?
ontwerp ze lekker zelf, word je creatief van. Maak in dreamweaver gewoon 5 divjes aan: container, header, menu, content en footer. Geef ze in de css de juiste positie zodat je de basis hebt.

Je kan ook in photoshop een mooi ontwerp maken, deze uitsnijden, importeren in dreamweaver converten naar divjes (gezien ps ze opslaat als tables) en voila. peace of cookie
Disturbed Mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')