Tuurlijk wel. In het begin moet je ff tempo maken, thats allquote:Op maandag 22 september 2008 20:54 schreef Bintie het volgende:
En hoe het me bevalt nu? Ja best redelijk. Maar toch wordt ik elke avond doodsbang omdat ik het gevoel heb dat ik het niet kan. Terwijl ik dat nog helemaal niet weet en het best goed gaat.
Het is toch wel te doen voor iemand die op de Havo cijfers haalde zo rond de 7 a 8?
tijdens de werkcolleges heb je in principe genoeg tijd om alles af te maken.quote:Op maandag 22 september 2008 21:07 schreef Kersje86 het volgende:
ik moet enorm wennen dat je de opdrachten zo snel af moet hebben... vorig jaar had ik zoveel tijd en geen huiswerk... nu kom ik gewoon tijd te kort... en dan ook nog 3 dagen in de week tot half 6... 7 uur thuis... eten enzo is het ook al weer 8 uur. Vanaf volgende week begint competitie weer enzo
daar wacht ik op.... wel weer een voordeel dat ik veel motivatie heb en erg zin heb, dat maakt het al een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:31 schreef zwahiel het volgende:
Alle begin is moeilijk, maar na een tijdje wen je d'r van zelf aan en zul je zien dat je in een ritme komt en dat alles ineens wel logisch in elkaar zit en 't wel voor je werkt
Niet bang zijn, gewoon doen!
*Foto`s spiekt*quote:Op donderdag 25 september 2008 11:40 schreef Bintie het volgende:
Gelukkig is het internet hier op de HU heel snel... *not*
Maar ik ben natuurlijk erg blij met de ingezoomde foto's op mijn hoofd
Bjorn in de wasbakquote:Op donderdag 25 september 2008 03:07 schreef zwahiel het volgende:
Ghehe ik zeil alleen niet, ik neem alleen maar foto's
heb ze hier neer geplempt trouwens. Maar weer ff picasa geordend en alles eraf wat er niet hoorde (per ongeluk alles) http://picasaweb.google.com/zwahiel
Nou, hopelijk mag je blijven, hahaquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:08 schreef zwahiel het volgende:
Bintie, momenteel maar een keer per week, ik heb mijn lessen zo geschoven dat alles op een moment valt. Maar als er groepen zijn die een afspraak willen (consult) dan moet ik ook opdravenDaarbij is eens per twee weken een blokuur DC lessen voor me ingeroosterd ...
ontwerp ze lekker zelf, word je creatief van. Maak in dreamweaver gewoon 5 divjes aan: container, header, menu, content en footer. Geef ze in de css de juiste positie zodat je de basis hebt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:04 schreef Bintie het volgende:
Oke, en nu nog even een algemene vraag aan iedereen: voor webtechnieken moet je dus een website over jezelf maken. Ik ga dus heel leuk naar een template site, maar daar heb je alleen maar homa pagina's. Als ik een tweede pagina wil maken (dus geen home), moet ik zo'n lelijke template van Dreamweaver zelf kiezen. Heeft iemand een idee waar ik templates kan downloaden waar je meerdere pagina's hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |