hey! weer geen triple date -_-quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:48 schreef Harpert het volgende:
Het was Dennis, de begeleider van DC05
Net terug van dat heerlijke kamp, wat een genot zeg! En heerlijk in de bus liggen slapen naast Bintie! Alleen Heeg is wel één klein gat zeg, weinig te beleven zelf behalve die saaie local dancing die per biertje leuker werd
.
ik heb in mijn klas denk ik stuk of 5/6 mensen die ook grafisch lyceum hebben gedaanquote:Op woensdag 10 september 2008 02:04 schreef Synthesist het volgende:
Zijn er Digitale Communicatiestudenten die mijn vragen zouden kunnen beantwoorden via msn/mail?
Ik doe nu mediatechnologie@hu, maar ik zoek iets wat beter aansluit bij mijn multimedia vormgeven vooropleiding (MBO 4 Grafisch Lyceum) Ik ben eigenlijk voornamelijk geïnteresseerd in webdesign en scripten, en ik wil gewoon creatief bezig zijn.
De gigantische hoeveelheid theorie binnen de mediatechnologie opleiding wordt voor mij persoonlijk gewoon een struikelblok. Gewoon verkeerde studiekeuze dus.
Maar het klinkt vast dom om te zeggen dat je wat anders wilt als je 2 weken bezig bent... Maar toch Liever switchen, nu in de eerste 2 weken dan over 6 weken wanneer switchen geen reële optie meer is. Daarom zou ik graag wat ervaringen willen weten. Het liefste van mensen die al wat verder zijn. nieuwe studenten mag ook natuurlijk
Aaah, op die fiets...quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:48 schreef Harpert het volgende:
Het was Dennis, de begeleider van DC05
Net terug van dat heerlijke kamp, wat een genot zeg! En heerlijk in de bus liggen slapen naast Bintie! Alleen Heeg is wel één klein gat zeg, weinig te beleven zelf behalve die saaie local dancing die per biertje leuker werd
.
ohh jammer dat ik hem niet gedag kon zeggen...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Bintie het volgende:
Wiel was er wel! Hij ging alleen woensdagavond weg. Heb wel gezellig gekletst, ofnie?
En Harpert, was je nou echt in slaap gevallen in de bus? Ik dacht dat je net alsof deed. We hebben trouwens wel een triple date gehad hoor; van 1 minuutje, voordat we woensdag naar de 'dancing' gingen. Waar donderdagavond overigens een sletje van 14 zat te schuren, heb me ziek gelachen.
En ik heb negerbillen gezien!!
Edit; nog even de hunk van de intro: klikkerdeklik
wanneer moet je precies? eens een bakkie doen bij stefs, kan je al die enge verhalen vertellenquote:Op maandag 15 september 2008 15:51 schreef Scorpie het volgende:
Kap eens met dat slowchat![]()
Ontopic: binnenkort weer opfris Usability Design op de HU, gelukkig maar, 2 jaar niks mee gedaan
Hahaquote:Op maandag 15 september 2008 16:01 schreef Kersje86 het volgende:
[..]
wanneer moet je precies? eens een bakkie doen bij stefs, kan je al die enge verhalen vertellen
Maar eerst wat? Boefje! (en ik ben helemaal niet dronken op dit momentquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:31 schreef zwahiel het volgende:
da's de opleidingsdirecteur dus bereid je maar vast voor!
Muha, morgen snowboarden! Jeej! Eindelijk, mijn voet is genezen en nu ga ik doen wat ik al wilde doen de dag na mijn diploma uitreiking. Die foto's komen er nog aan hoor! Maar eerst dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |