Jemig hee, je zit op school om wat te leren hoor!!! Ik kan het ook niet en de leraar heeft het me uitgelegd. Ik word echt gek van die mentaliteit in dit forumpje hier: zo van, tsss, kan je dat nog geeneens? Op een school leer je. Als je alles al wist zou je er niet naar toe hoeven gaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:40 schreef Drakire het volgende:
[..]
Sorry hoor maar niet weten hoe je iets upload![]()
![]()
![]()
![]()
, het kan zelf met dos (voor de die-hards)
.
Je hebt natuurlijk gelijk, maar wellicht ging hij er van uit dat je bij een dergelijke opleiding op zijn minst affiniteit met computers hebt en de vaak daar bijbehorende basiskennis (daar valt uploaden op zich ook wel onder).quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:34 schreef Bintie het volgende:
[..]
Jemig hee, je zit op school om wat te leren hoor!!! Ik kan het ook niet en de leraar heeft het me uitgelegd. Ik word echt gek van die mentaliteit in dit forumpje hier: zo van, tsss, kan je dat nog geeneens? Op een school leer je. Als je alles al wist zou je er niet naar toe hoeven gaan.
En nu ga ik weer verder met mijn huiswerk...
True, was misschien een wat overtrokken reactie, ik ben zelf min of meer computernerd tbhquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:34 schreef Bintie het volgende:
[..]
Jemig hee, je zit op school om wat te leren hoor!!! Ik kan het ook niet en de leraar heeft het me uitgelegd. Ik word echt gek van die mentaliteit in dit forumpje hier: zo van, tsss, kan je dat nog geeneens? Op een school leer je. Als je alles al wist zou je er niet naar toe hoeven gaan.
En nu ga ik weer verder met mijn huiswerk...
Herkenbaar!quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:27 schreef Bintie het volgende:
Ik heb Guus Koning... Krijg je niet erg veel hoogte van.
Kersje, wat is de eindopdracht van Marketing en E-Business?
Monique Gruijthuijzen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:40 schreef Harpert het volgende:
HC aanwezig, taart en brood inbegrepen!
Monique Gruijthuizen voor webtech trouwens
Uhuh, DCB03.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Harpert het volgende:
De mijne ook, je zat in het tweede jaar zei je?
Ghehe Tom! Ja vond die workshop van jou zo leuk toenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:23 schreef LuNaTiC het volgende:
leuk om dit te lezen, schattig die kers(:P)verse nieuwe adc studenten. En Wiel, jij bent dus daar blijven hangen?![]()
Ah cool, ja ik snapte het ook al niet zo toen ik in het studentenwoning-topic ineens 'zwahiel's studio in Antwerpen (nice optrekje!) zag staan. wtf, die woonde toch in Utrecht en gaf daar toch les?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ghehe Tom! Ja vond die workshop van jou zo leuk toen
haha 't is mijn bijbaan hé, naast mijn studie in Antwerpen. Zit maar weinig bij DC, komende week weer les bij 't eerste jaar. Wel elke week 4 uur bij de SCOM aan het lessen. Misschien komend blok weer, dat moet ik even bekijken qua tijd e.d. Schijn wel binnenkort een gastcollege aan derde en vierde jaars te moeten geven, dat wordt wel leuk. Gaat over mijn afstuderen (motivatie van mensen, waarom ze dingen doen en hoe). Bij Pieter en Wendy.
Maar ik blijf er niet 't hele jaar lesgeven, moet me ook focussen op mijn eigen studie en aangezien die langzaam aantrekt qua tijd en ik niet meer in Utrecht woon (en straks ook geen kamer meer heb over vier weken) wordt 't toch meer en meer Antwerpen
Wat voor huiswerk krijgen jullie dan allemaal voor webdesign? Ik kan me van het eerste jaar herinneren dat we idd weinig huiswerk hadden, het was iig niets in vergelijking tot wat we nu in het 2e jaar krijgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:28 schreef Kersje86 het volgende:
wat blijkt nu nou dat de P-klas van vorig jaar hebben gezegt dat ze te weinig huiswerk en druk krijgen... hebben ze dit jaar er 100% bij op gegooid!
ik vind dat we veel te veel hw krijgen en SNEL van webdesign.. vinden jullie niet? Hebben we ook aangegeven bij de slb-er en die zou nu een werkoverleg hebben met de overige webdesign docenten
ook de eindopdracht moet deze week ingeleverd worden terwijl er maar 1 workshop opdracht is nagekeken.. strax blijkt alles fout te zijn.. hebben we dat als leidraad gebruikt voor de eindopdracht... dan is dat dus ook automatisch fout.. beetje zonde
Ik geloof er niks van pizzahut!.. volgens mij zit jij niet eens op de HU..! Hup, ga maar gauw even een PIDje in elkaar flansen :-)quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:31 schreef Pizzahut het volgende:
ik kan me ook herinneren dat we bar weinig huiswerk kregen voor WT1, nu de vakken veranderd zijn weet ik natuurlijk niet wat het vak nu inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |