abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:34:56 #226
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_62153372
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 00:40 schreef Drakire het volgende:

[..]

Sorry hoor maar niet weten hoe je iets upload , het kan zelf met dos (voor de die-hards) .
Jemig hee, je zit op school om wat te leren hoor!!! Ik kan het ook niet en de leraar heeft het me uitgelegd. Ik word echt gek van die mentaliteit in dit forumpje hier: zo van, tsss, kan je dat nog geeneens? Op een school leer je. Als je alles al wist zou je er niet naar toe hoeven gaan.

En nu ga ik weer verder met mijn huiswerk...
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:43:12 #227
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_62153556
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:34 schreef Bintie het volgende:

[..]

Jemig hee, je zit op school om wat te leren hoor!!! Ik kan het ook niet en de leraar heeft het me uitgelegd. Ik word echt gek van die mentaliteit in dit forumpje hier: zo van, tsss, kan je dat nog geeneens? Op een school leer je. Als je alles al wist zou je er niet naar toe hoeven gaan.

Je hebt natuurlijk gelijk, maar wellicht ging hij er van uit dat je bij een dergelijke opleiding op zijn minst affiniteit met computers hebt en de vaak daar bijbehorende basiskennis (daar valt uploaden op zich ook wel onder).

Maar goed, er zijn er meer en wij hadden ze ook in de klas (zijn dan wel weer vaak degenen die na een paar weekjes/maandjes stopten )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 5 oktober 2008 @ 21:12:44 #228
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_62157384
Ik begrijp er echt wel wat van hoor, wees niet bang. Ben echt niet de domste, kan me uitstekend redden met Photoshop, maar Dreamweaver was nog nieuw voor mij. Dus vandaar.

En inderdaad, ik heb ze ook in mijn klas hoor, die amper weten hoe hun laptop werkt zegmaar . Maar dat ben ik niet.

zondag 5 oktober 2008 @ 23:37:02 #229
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_62162264
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:34 schreef Bintie het volgende:

[..]

True, was misschien een wat overtrokken reactie, ik ben zelf min of meer computernerd tbh dus vandaar.

Echter is affiniteit met computers inderdaad wel gewenst bij een opleiding digitale communicatie en met affiniteit bedoel ik dan; iets meer dan de gemiddelde huis tuin en keukengebruiker doet op zijn of haar pc.

Wie heb je eigenlijk als docent voor webtechnieken1 (heet dat nog zo?)

[ Bericht 2% gewijzigd door Drakire op 06-10-2008 02:39:05 ]
pi_62168032
Ik heb Martijn Vreeken... dies wel relaxed

heet nog steeds zo ja
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:27:23 #231
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_62173045
Ik heb Guus Koning... Krijg je niet erg veel hoogte van.

Kersje, wat is de eindopdracht van Marketing en E-Business?
pi_62173188
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 14:27 schreef Bintie het volgende:
Ik heb Guus Koning... Krijg je niet erg veel hoogte van.

Kersje, wat is de eindopdracht van Marketing en E-Business?
Herkenbaar!
pi_62173503
Party plug... zijn waarvan ik weet al minimaal 5 groepjes die het hierover doen -_-
pi_62175022
HC aanwezig, taart en brood inbegrepen!
Monique Gruijthuizen voor webtech trouwens
Bliksems!
  maandag 6 oktober 2008 @ 18:01:04 #235
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_62179206
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:40 schreef Harpert het volgende:
HC aanwezig, taart en brood inbegrepen!
Monique Gruijthuizen voor webtech trouwens
Monique Gruijthuijzen. das mijn slb'er.
pi_62182613
De mijne ook , je zat in het tweede jaar zei je?
Bliksems!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:28:12 #237
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_62192021
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:00 schreef Harpert het volgende:
De mijne ook , je zat in het tweede jaar zei je?
Uhuh, DCB03.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:53:10 #238
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_62195012
Prince2 is vaagjes Vandaag lekker van half 9 tot half 6.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:07:54 #239
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_62196740
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 14:23 schreef LuNaTiC het volgende:
leuk om dit te lezen, schattig die kers(:P)verse nieuwe adc studenten. En Wiel, jij bent dus daar blijven hangen?
Ghehe Tom! Ja vond die workshop van jou zo leuk toen

haha 't is mijn bijbaan hé, naast mijn studie in Antwerpen. Zit maar weinig bij DC, komende week weer les bij 't eerste jaar. Wel elke week 4 uur bij de SCOM aan het lessen. Misschien komend blok weer, dat moet ik even bekijken qua tijd e.d. Schijn wel binnenkort een gastcollege aan derde en vierde jaars te moeten geven, dat wordt wel leuk. Gaat over mijn afstuderen (motivatie van mensen, waarom ze dingen doen en hoe). Bij Pieter en Wendy.

Maar ik blijf er niet 't hele jaar lesgeven, moet me ook focussen op mijn eigen studie en aangezien die langzaam aantrekt qua tijd en ik niet meer in Utrecht woon (en straks ook geen kamer meer heb over vier weken) wordt 't toch meer en meer Antwerpen
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_62200404
wat blijkt nu nou dat de P-klas van vorig jaar hebben gezegt dat ze te weinig huiswerk en druk krijgen... hebben ze dit jaar er 100% bij op gegooid!

ik vind dat we veel te veel hw krijgen en SNEL van webdesign.. vinden jullie niet? Hebben we ook aangegeven bij de slb-er en die zou nu een werkoverleg hebben met de overige webdesign docenten

ook de eindopdracht moet deze week ingeleverd worden terwijl er maar 1 workshop opdracht is nagekeken.. strax blijkt alles fout te zijn.. hebben we dat als leidraad gebruikt voor de eindopdracht... dan is dat dus ook automatisch fout.. beetje zonde
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 13:53:23 #241
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_62200983
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 11:07 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Ghehe Tom! Ja vond die workshop van jou zo leuk toen

haha 't is mijn bijbaan hé, naast mijn studie in Antwerpen. Zit maar weinig bij DC, komende week weer les bij 't eerste jaar. Wel elke week 4 uur bij de SCOM aan het lessen. Misschien komend blok weer, dat moet ik even bekijken qua tijd e.d. Schijn wel binnenkort een gastcollege aan derde en vierde jaars te moeten geven, dat wordt wel leuk. Gaat over mijn afstuderen (motivatie van mensen, waarom ze dingen doen en hoe). Bij Pieter en Wendy.

Maar ik blijf er niet 't hele jaar lesgeven, moet me ook focussen op mijn eigen studie en aangezien die langzaam aantrekt qua tijd en ik niet meer in Utrecht woon (en straks ook geen kamer meer heb over vier weken) wordt 't toch meer en meer Antwerpen
Ah cool, ja ik snapte het ook al niet zo toen ik in het studentenwoning-topic ineens 'zwahiel's studio in Antwerpen (nice optrekje!) zag staan. wtf, die woonde toch in Utrecht en gaf daar toch les?

nouja, ik snap het weer helemaal nu
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:18:41 #242
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_62206946
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 13:28 schreef Kersje86 het volgende:
wat blijkt nu nou dat de P-klas van vorig jaar hebben gezegt dat ze te weinig huiswerk en druk krijgen... hebben ze dit jaar er 100% bij op gegooid!

ik vind dat we veel te veel hw krijgen en SNEL van webdesign.. vinden jullie niet? Hebben we ook aangegeven bij de slb-er en die zou nu een werkoverleg hebben met de overige webdesign docenten

ook de eindopdracht moet deze week ingeleverd worden terwijl er maar 1 workshop opdracht is nagekeken.. strax blijkt alles fout te zijn.. hebben we dat als leidraad gebruikt voor de eindopdracht... dan is dat dus ook automatisch fout.. beetje zonde
Wat voor huiswerk krijgen jullie dan allemaal voor webdesign? Ik kan me van het eerste jaar herinneren dat we idd weinig huiswerk hadden, het was iig niets in vergelijking tot wat we nu in het 2e jaar krijgen.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:31:49 #243
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_62207298
ik kan me ook herinneren dat we bar weinig huiswerk kregen voor WT1, nu de vakken veranderd zijn weet ik natuurlijk niet wat het vak nu inhoud.
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_62207894
voor de overige modules is het wel normaal.. zoals WT1, Marketing &e-business

maar voor webdesign moeten we 2x in de week een workshop inleveren en dat is echt veel en snel. wat we tot nu toe hebben gehad niet in volgorde:

wireframes
requirements en usecases
nieuwe navigatie uitwerken van een website die al een goeie navigatie heeft
organiseren en structureren van informatie(adressen, labelen)
formulieren maken en logo's met gestalt

daarbij komt dat je elke week(welis waar nog niet inleveren) een deel van je eindopdracht moet maken(dus alles opnieuw maken voor de bovenstaande punten) waar we totaal geen tijd voor hebben want de WS zelf zijn al erg groot.

Het probleem nu is dat we EN de WS moeten inleveren en tegelijker tijd vrijdag al de eindopdracht moeten inleveren... denken ze dat we te veel tijd hebben ofzo... en ik meen het zegt... tot nu toe heb ik ruim 80% aan webdesign gedaan en de overige aan de andere 2 modules
pi_62208076
weet niet of je erop kan komen.. denk het wel.. kijk maar ff

https://www.sharepoint.hu(...)staken/AllItems.aspx
pi_62208724
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 17:31 schreef Pizzahut het volgende:
ik kan me ook herinneren dat we bar weinig huiswerk kregen voor WT1, nu de vakken veranderd zijn weet ik natuurlijk niet wat het vak nu inhoud.
Ik geloof er niks van pizzahut!.. volgens mij zit jij niet eens op de HU..! Hup, ga maar gauw even een PIDje in elkaar flansen :-)

oh ps: luisteren in de les.. je mag NIET filmen in hoog catherijne!.. foei!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:07:19 #247
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_62209605
Kersje, ik ben het met je eens! Gelukkig vind ik Webdesign best leuk, maar het is inderdaad wel veel. En volgens Maratien is wat we moeten inleveren vrijdag maar een deel van de eindopdracht (opdr. 1,2,3).

Maar idd, het huiswerk is niet niks, en vooral niet in combinatie met mijn rooster (7 uur, half 8 thuis).
pi_62209644
ja klopt... eindopdracht is alleen de eerste 3 delen... maar daar krijgen we in onze lessen tenminste totaal geen tijd voor om daaraan te werken omdat we al zo druk zijn met de workshops... ook buiten de lestijd -_-
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:10:33 #249
218671 Bintie
kroketwerpen
pi_62209690
Ja! En nu workshop 9 weer erbij... Big party!

En als die andere mensen zeiken om meer huiswerk, waarom geven ze het dan niet aan hun? Nu zijn wij er de dupe van.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:13:53 #250
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_62209788
Tsjah, ik kan natuurlijk niet in jullie agenda's en werk kijken, maar het is niet ongewoon dat je gewoon even moet aanpoten in het begin. Toen ik van het gymnasium naar de universiteit ging, moest ik in mijn eerste week al meer (academisch/wetenschappelijk) Engels lezen dan ik waarschijnlijk in m'n laatste 2/3 jaar op school had gedaan.

Toen ik even later overstapte naar het HBO had ik weer een makkie, maar als je van de HAVO of het MBO komt, dan kan het even wennen zijn. En nogmaals, het zou best kunnen dat jullie teveel krijgen. Maar je bent wel aan het studeren natuurlijk

Een troost, later wen je er aan en wordt het meestal een stuk minder zwaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')