Mja ik merk het in het 2e jaar nog steeds eigenlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:06 schreef Bintie het volgende:
DCD06 hier!
Maar inderdaad: in het hoorcollege zegt docent A iets wat docent B in het werkcollege volledig afkraakt. Maargoed, we zien het wel. Volgens mij ben ik nog te havo
wie heb jij dan voor vormgeving en onderzoek?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:02 schreef Drakire het volgende:
[..]
Mja ik merk het in het 2e jaar nog steeds eigenlijkonze leraar onderzoek heeft een hele andere uitleg bij de opleiding dan bijvoorbeeld onze docente voor vormgeving.
het is wel handig om voor jezelf alvast te weten welke kant je zelf een beetje op wilt gaan, dan kun je je hier ook op focussen met bijvoorbeeld je minor.
Slechte instellingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:03 schreef Kersje86 het volgende:
weekend is voor mijn vriend... sorry school
ik heb me opgegeven, jij ook? Check ook even het event op mijn hyvequote:Op maandag 29 september 2008 20:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga ik me ook ff opgeven, altijd leuk
Sanne Hille voor vormgevingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:05 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
wie heb jij dan voor vormgeving en onderzoek?
Ik heb Marco voor vormgeving![]()
en Koetsier voor onderzoek
Vincent kan zo`n rol echt goed uitvoeren ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Sanne Hille voor vormgeving![]()
Pieter van waesberghe voor onderzoek, vaaksoms:
![]()
Marco is trouwens wel zwaar relaxed hij nam laatst een les van ons over omdat onze docente ziek was, heb toen nog een paar honderd MB aan fonts van em gehad (600mb ofzo en dat is ge-winrarred)
Vandaag hadden we koetsier voor de wijnopdracht van onderzoek, was wel grappig hoe hij de opdrachtgever speelde, helemaal zijn eigen verhaal vertellen het was best moeilijk om het interview te sturen zonder zijn verhaal abrupt en onbeleefd af te breken.
Een groepje liet em maar praten en praten ze wisten bijna geen informatie los te krijgen en hetgeen wat ze hadden kon je met deskresearch ook wel vinden.
die fonts hebben wij ook jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:41 schreef Drakire het volgende:
[..]
Sanne Hille voor vormgeving![]()
Pieter van waesberghe voor onderzoek, vaaksoms:
![]()
Marco is trouwens wel zwaar relaxed hij nam laatst een les van ons over omdat onze docente ziek was, heb toen nog een paar honderd MB aan fonts van em gehad (600mb ofzo en dat is ge-winrarred)
Vandaag hadden we koetsier voor de wijnopdracht van onderzoek, was wel grappig hoe hij de opdrachtgever speelde, helemaal zijn eigen verhaal vertellen het was best moeilijk om het interview te sturen zonder zijn verhaal abrupt en onbeleefd af te breken.
Een groepje liet em maar praten en praten ze wisten bijna geen informatie los te krijgen en hetgeen wat ze hadden kon je met deskresearch ook wel vinden.
Ik heb blok 1 niet gehaald omdat ik één lesje gemist heb...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:01 schreef Kersje86 het volgende:
ik blij dat ik Wiel niet heb voor projectvaardigheden... kheb al genoeg HW
Die moeite ga ik er niet voor nemen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:57 schreef Kersje86 het volgende:
mijnes is ook al af voor 99%... flashbannertje moet ik nog maken
Is ons niet verteld.quote:
Ik doe het niet via dreamweaver, gebruik eigenlijk dat hele kut programma niet eens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:16 schreef Kersje86 het volgende:
uploaden via dreamweaver? jij en chun hin dan... die liet net zun site zien hahah... ik kan het ook
Sorry hoor maar niet weten hoe je iets uploadquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:42 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Is ons niet verteld.Er zitten maar twee mensen in onze klas die weten hoe ze het moeten uploaden geloof ik.
Ik en iemand anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |