activity diagrams, Funtional Requirementsquote:Op donderdag 18 september 2008 13:01 schreef Kersje86 het volgende:
Requirements... usecases... best een kut opdracht -_-
Welnee, dat is juist 1 van de leukste dingen van de opleidingquote:Op donderdag 18 september 2008 13:01 schreef Kersje86 het volgende:
Antwerpuhhh!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:13 schreef Kersje86 het volgende:
tis irri! :p vind dat de opdrachten nogal snel af moeten zijn.. gister opdracht gekregen. Moet maandag alweer af zijn. Ik zit hele weekend in Antwerpen
Tja, dat krijg je he met studenten die dingen nog niet kunnen plannenquote:Op donderdag 18 september 2008 22:11 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Antwerpuhhh!
Gisteren was overigens woensdag en je hebt tot en met maandag, dus wat is het probleem. Zo'n opdracht jas je d'r in een paar uurtjes makkelijk doorheen (ok ok, ik weet dat ik nu erg docenterig klink, maar 't is toch zo!?)
zeurpiet,quote:Op donderdag 18 september 2008 17:13 schreef Kersje86 het volgende:
tis irri! :p vind dat de opdrachten nogal snel af moeten zijn.. gister opdracht gekregen. Moet maandag alweer af zijn. Ik zit hele weekend in Antwerpen
In jaar 2 en 3 wordt het wel wat meer, geloof mequote:Op vrijdag 19 september 2008 00:14 schreef Synthesist het volgende:
[..]
zeurpiet,
Je hebt gewoon een dag vrij bij deze opleiding.
Ik doe t nu een week. Owk, het is het allerbegin, maar voor HBO valt dit echt 3x mee
/confirms, alhoewel ik het nog steeds erg vind meevallen ik werk nog zo’n 10 uur in de week en heb ook nog een project lopen buiten school om.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
In jaar 2 en 3 wordt het wel wat meer, geloof me
Zo'n opdracht kun je makkelijk in een les af hebben als je een beetje doorwerkt.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:01 schreef Kersje86 het volgende:
Kersje is wel lief en naiefquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:49 schreef zwahiel het volgende:
HBO is toch vakantie?
Ik had 2 jaar fulltime gewerkt voor ik begon, 't was voor mij een ware verademing hoor dat naar school gaan. Heerlijk zeg!
In een boek wordt dat niet plannen van bijvoorbeeld projecten ook het 'studenteneffect' genoemd.
Lekker SOGgenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:25 schreef Synthesist het volgende:
Ik denk niet dat het te maken heeft met plannen, wel met naiviteit. Op het MBO waren er ook tig mensen die grote opdrachten voor zich uit schoven tot het laatste moment.
Studie ontwijkend gedrag heet dat :p
Lekker modelleren idd.... en bij ons konden ze het vak "argumenteren" er gelijk bij doen, want elke werkcollege liep uit op een eindeloze discussie waarom een model nu wel of niet goed wasquote:Op donderdag 18 september 2008 16:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, dat is juist 1 van de leukste dingen van de opleidingBeetje modelleren enzo
Ik weet dat marten een 1.1 heeft, heyko een 3, jeffrey een 6.2 voor de rest weet ik het niet.quote:Op zondag 21 september 2008 03:23 schreef zwahiel het volgende:
Werd ook tijd!
Goedzo, samenvattingen van bepaalde mensen helpen nog wel een beetjeWat heeft de rest gehaald?
van marten volgens mij wel, heyko heeft ook nog prv, welke hij ook niet gehaald heeft.quote:Op zondag 21 september 2008 21:08 schreef zwahiel het volgende:
jezus wat een dramatische punten voor een vrij redelijk te doen vak :/
Heyko en Marten hun P hing hier toch van af?
Valt mee, wij hadden Gérard en die kan wel lekker uitleggen.quote:
Wij hadden Maratien, dat was niet zo`n succes.quote:Op maandag 22 september 2008 08:24 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Valt mee, wij hadden Gérard en die kan wel lekker uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |