Oh ja, je hebt gelijk (gelijk even in m'n aantekeningen gekeken)quote:Op donderdag 4 september 2008 14:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoi!
* veiligheidsspeldje moet zo op de foto voor een pasje![]()
Op de een of andere manier zijn zelfs foto's uit een automaat beter dan wanneer ze door zo'n fotograaf gemaakt wordenHet wordt wel m'n tweede niet-vadsige pasje.
PF: alcohol maakt 7, vet maakt 9 kcal/gram
Dat heb ik ook. Hier bij de VenD hebben ze zo'n automaat en die overbelicht je een beetje. Ik zie eruit als 16 op mijn paspoort. Geen rimpel of wal te zienquote:Op donderdag 4 september 2008 14:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoi!
* veiligheidsspeldje moet zo op de foto voor een pasje![]()
Op de een of andere manier zijn zelfs foto's uit een automaat beter dan wanneer ze door zo'n fotograaf gemaakt wordenHet wordt wel m'n tweede niet-vadsige pasje.
PF: alcohol maakt 7, vet maakt 9 kcal/gram
Foto!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Hier bij de VenD hebben ze zo'n automaat en die overbelicht je een beetje. Ik zie eruit als 16 op mijn paspoort. Geen rimpel of wal te zien![]()
Beetje genant wel, want dan gaan ze nog eens 2x naar je kijken, bij de douane. Zo van: heeft ze per ongeluk het paspoort van dochterlief meegenomen...
Dat als een mooi gezond product zo chemisch bewerkt is, dat het dan nog gezond voor je is. (Sprak de toekomstige diëtistquote:Op donderdag 4 september 2008 15:09 schreef kwakveense het volgende:
waar geloof je niet in PF? dat blue band brood t zelfde bevat als volkorenbrood? voor zover ik t etiket goed gelezen heb wel. incl. minder vet en minder suikers....
De zoete smaak komt van enkel(een?)voudige koolhydratenquote:Op donderdag 4 september 2008 15:19 schreef kwakveense het volgende:
er zit deels tarwe en deels inuline in blue band goede start als vezels. dit zegt wikipedia over inuline:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Inuline
lijkt me dus niet echt ongezond. en t verklaart ook een beetje de zoetige smaak terwijl er toch minder suikers in t brood zitten...
quote van wiki:quote:Op donderdag 4 september 2008 15:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De zoete smaak komt van enkel(een?)voudige koolhydraten![]()
Zetmeel wordt door je speeksel (amylase) omgezet in glucoseDoor goed kauwen smaakt je brood dus zoet
![]()
En volgens mij zijn complexe koolhydraten beter (GI index etc.)
hm, ik ben ook vrij wikisceptisch. maar dit was in een link vanaf een wetenschapsforum waar ze t er over hadden dus ik vertrouw t wel.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:41 schreef Ewelina het volgende:
Wikipedia klopt ook niet altijd hoor. (Vaak wel, maar in dit geval durf ik het niet te zeggen)
Ik probeer het me gewoon voor te stellenquote:Op donderdag 4 september 2008 16:02 schreef kwakveense het volgende:
ik heb t net toch uitgelegd: ik lúst wel bruinbrood, maar als ik bruinbrood eet ontgaat elke eetlust me en zit ik met lange tanden iets weg te werken wat ik gewoon vies vind. dan eet ik liever iets wat net zo gezond is (als je naar veodingswaardes kijkt) en waar ik wel met plezier van eet. en je kunt wel anti zijn DML. maar ik eet liever blue band brood dan wit brood als t om mn ingewanden gaat....
en PF ik lust echt heel veel dingen echt niet. ik ga nog steeds kokhalzen van bepaalde structuren en smaken. ik krijg t gewoon niet weg. punt.
Die kinderen ken ik nietquote:Op donderdag 4 september 2008 16:09 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik snap dat nooit zo, volgens mij is dat gewoon net zoiets als dat kinderen champignons en olijven niet lekker vinden, gewoon een paar keer proberen en je vindt het vanzelf lekker.
Nou ja dat is dus waar voor mij het punt 'm in zit. Ik geloof niet dat het net zo gezond is.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:02 schreef kwakveense het volgende:
ik heb t net toch uitgelegd: ik lúst wel bruinbrood, maar als ik bruinbrood eet ontgaat elke eetlust me en zit ik met lange tanden iets weg te werken wat ik gewoon vies vind. dan eet ik liever iets wat net zo gezond is (als je naar veodingswaardes kijkt) en waar ik wel met plezier van eet. en je kunt wel anti zijn DML. maar ik eet liever blue band brood dan wit brood als t om mn ingewanden gaat....
Donker brood is dat ook niet altijd van zichzelf. Dat superdonkere brood, dat er zo supergezond uitziet met al zn pitjes enzo, is vaak kunstmatig donkerder gekleurd, om het er gezonder uit te laten zien. Gezonder door chemische kleurstoffen ... Right.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm, ik ben ook vrij wikisceptisch. maar dit was in een link vanaf een wetenschapsforum waar ze t er over hadden dus ik vertrouw t wel.
edit: ik ben er trouwens ernstig voor om je kinderen eerst te proberen donker brood te leren eten hoor! ik ben er nu een beetje de dupe van dat mn ouders het met mij opgegeven hebben... ik zoek ook alleen maar alternatieven die ik wel lust
(heb net een bento box besteld...een hele lieve met roze aardbeien)
Doe ik heel vaak! Dan vind ik iets zo leuk dat ik het in 4 kleuren moet hebben.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en twee dezelfde truitjes kopen maar dan in een andere kleur is ook niet handigIk wil de zwarte aan maar de grijze staat leuker op deze broek
Ik koop heel vaak dingen 2x, wel in een andere kleur. Omdat de meeste kleding me niet zo heel geweldig staat, koop ik iets vaak dubbel als ik het echt mooi vind.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en twee dezelfde truitjes kopen maar dan in een andere kleur is ook niet handigIk wil de zwarte aan maar de grijze staat leuker op deze broek
quote:
Ja, en ik als een crimineelquote:Op donderdag 4 september 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]Je ziet er zo echt jong uit ...
Ik als spook (wallen etc) op mn ID en als schim (te lichte kleuren) op mn paspoort. Echt lachenquote:Op donderdag 4 september 2008 18:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, en ik als een crimineelKutpaspoorten
De Yasmin maakte van mij een totaal hormonster. Ik werd er gek van en mijn vriend al helemaal. Heftige moodswings, agressie, jankerigheid, helemáál geen libido meer. Het lijkt alsof mijn reacties op een bepaalde pil altijd tegenovergesteld zijn van wat wordt voorspeld in de bijsluiter... Misschien heb ik wel een hele vreemde hormoonhuishouding...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Theoretisch gezien zou je libido hoger moeten zijn, zeker omdat je de Diane gebruikte. Vrij testosteron is de belangrijkste factor voor je libido. Het progestageen van de Diane zorgt er juist voor dat er minder vrij testosteron is, waardoor je zou verwachten dat je libido bij stoppen weer toeneemt. Kortom, ik heb geen idee waarom jouw libido tijdens de Diane hoger was.
Je schrijft dat je uit angst voor acne niet weer aan de pil wilt. Niet dat ik je aan de pil wil hebben, maar even een tip voor als je het wel overweegt. De meeste pillen hebben een progestageen met een (licht) androgeen effect en dat wil je niet. Pillen die het minste androgeen effect heben of zelfs een licht anti-androgeen effect zijn pilen met desogestrel of drospirenon (Marvelon, Mercilon, Yasmin). Deze pillen geven wel weer een licht verhoogd risico op trombose.
En alleen als jij dat zelf wilt moet je op zoek naar een andere man
Nee. Ik doe regelmatig een test, gewoon voor de zekerheid en ik heb geen morele problemen met de map / overtijdbehandeling / abortus. Dus dat is 't niet...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Gisteravond was ik om half 8 thuis en ik had al een hoop boterhammen op, dus nog een klein hapje risotto gemaakt, verder nog wat yoghurt en dat was wel genoeg. Vanochtend kon ik het niet laten om zo'n knetterzoete spaanse cracker met anijs te pakkenDie zijn wel erg slecht.
Isegrim, zou het niet kunnen dat het met pil beter gaat omdat je liever geen kinderen wil?(je overweegt sterilisatie immers al een tijdje) Dat je je dus relaxter voelt met het gebruik van de pil?
En dan te bedenken dat het nog een oud wijf is ook.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:11 schreef Vivi het volgende:
Co is sowieso walgelijk naturel mooi.
Oh, ik zet het ook ff aan.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk nu 'De naakte waarheid' op RTL8.
Wat een negatief zelfbeeld heeft die Wendy. Ze heeft helemaal geen slecht lijf, en is verre van lelijk. Maar zij ziet alleen lelijkheid in de spiegel...
In V sexy en gewaagd staat een mooi plaatje.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan nu geen plaatjes vinden helaas
Zo'n corset heb ik niet dubbelquote:Op donderdag 4 september 2008 21:02 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
In V sexy en gewaagd staat een mooi plaatje.
Onwijs overdone, overdramatisch...quote:Op donderdag 4 september 2008 21:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja het is echt helemaal gejat, ook die billboard. En die coach steeds met zijn 'in je kracht staan'. Het is één van de meest door mij gehate uitdrukkingen.
Volgens mij zijn er weinig vrouwen die dat niet hebben. Bij mij zijn het altijd van die extremen. Er zijn dagen dat ik mezelf vreselijk mooi vind en dagen dat ik liever niet in de spiegel kijk.quote:Maar over die Wendy: pijnlijk om te zien, haar vertekende zelfbeeld. Temeer omdat ik er zelf ook in meer in mindere mate last van heb.
Ik kan mezelf soms zo'n gedrocht vinden. Op zulke dagen moet ik mezelf dwingen de deur uit te gaan!
http://www.corsets.nl/quote:Op donderdag 4 september 2008 21:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zo'n corset heb ik niet dubbelIk heb wel een ander topje wat iets wegheeft van een corset, maar die zit niet zo mooi (taille is te wijd).
Ooit wil ik wel graag een goede (mooie) kopen, waarmee je je taille écht kan insnoerenZo sexy
Oooh, wat een mooiequote:Op donderdag 4 september 2008 21:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://www.corsets.nl/
Aanrader. Handgemaakt, gunstige prijs.
De site is van een meisje dat als hobby korsetten maakt en ze vervolgens verkoopt. Ik heb deze bij haar gekocht:quote:Op donderdag 4 september 2008 21:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oooh, wat een mooie
Favorieten:
http://www.corsets.nl/Overbust/7063/7063.html
http://www.corsets.nl/Overbust/8001/8001.html
http://www.corsets.nl/Overbust/7062/7062.html
de onderste zou qua maten mij het best passen denk ik. Alleen jammer dat wit me niet staat. Die cm's, slaat dat op de omtrek die je taille nu heeft (zonder insnoeren)? En dan neem ik aan dat je je taille nog verder kunt insnoeren. Wordt het aanbod regelmatig ververst?
quote:Minder menstruatieklachten met nieuwe pil
Uitgegeven: 2 september 2008 11:10
Een nieuw soort anticonceptiepil moet er voor zorgen dat vrouwen minder last van hormoonschommelingen en minder klachten rond de menstruatie hebben.
De pil heet YAZ 24+4 en heeft een innameschema met 24 pillen, gevolgd door 4 stopdagen. Met de huidige generatie pillen slik je 21 dagen achtereen en stop je daarna 7 dagen. Door het nieuwe innameschema wordt de eisprong langer onderdrukt en hebben vrouwen minder last van klachten rond de menstruatie.
Jarenlang is onderzoek gedaan naar de nieuwe pil. Het grootste deel van de vrouwen heeft tijdens de stopweek en rond de menstruatie veel klachten. In Amerika is de pil al op de markt en daar is het een enorm succes. Vrouwen hebben minder last van klachten als hoofdpijn, stemmingswisselingen, gespannen borsten en een opgeblazen gevoel.
bron: nu.nl
Je woont toch in Amsterdam? JC-Creations heeft geweldig spul. Oerdegelijk en heel mooi. Ze hebben altijd wel een paar modellen voor relatief weinig, loop gewoon een keer binnen en vraag of je wat mag passen om je maat te weten.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:05 schreef Ewelina het volgende:
Ooit wil ik wel graag een goede (mooie) kopen, waarmee je je taille écht kan insnoerenZo sexy
Verreweg het meeste brood is ook al niet meer wat het vroeger was. Vroeger zat er nog gewoon gemalen graan, water, gist en vet in. Nu wordt dat graan uitgesplitst in onderdelen die in bepaalde verhoudingen in een broodmix gaan. Verder wordt broodverbetermiddel toegevoegd, vroeger was dat ouderwets varkensvet maar nu waarschijnlijk iets van Unilever. Wat karamel voor de kleurstof en idd inuline voor de vezels.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat als een mooi gezond product zo chemisch bewerkt is, dat het dan nog gezond voor je is. (Sprak de toekomstige diëtist)
Ik denk er wel vaak over na.. maar het is toch best een grote stap om heel erg bewust/gezond/biologisch te gaan eten. Ik word trouwens niet vegetarisch maar ik ga bewust biologisch vlees eten. Wel makkelijk dat m'n vriendje vegetarisch is/graag gezond eet/voorstander is van biologisch en fair trade en tegen plastic zakjesquote:Op donderdag 4 september 2008 22:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Verreweg het meeste brood is ook al niet meer wat het vroeger was. Vroeger zat er nog gewoon gemalen graan, water, gist en vet in. Nu wordt dat graan uitgesplitst in onderdelen die in bepaalde verhoudingen in een broodmix gaan. Verder wordt broodverbetermiddel toegevoegd, vroeger was dat ouderwets varkensvet maar nu waarschijnlijk iets van Unilever. Wat karamel voor de kleurstof en idd inuline voor de vezels.
Een vezel is simpelweg een suiker net zoveel ketens dat die niet door de darm kan en weer wordt uitgepoept (voor de liefhebbers onder ons). In veel 'gezonde' en 'light' producten wordt een deel van de suiker vervangen door inuline, simpelweg omdat het veel vergelijkbare eigenschappen heeft en omdat je inuline mag vermelden als vezel (dus gezond!!!). Suiker wordt niet alleen gebruikt als zoetstof, maar het geeft ook body aan het product, het is een bulkstof. Als je suiker in bv cake zou vervangen door zoetstof, heb je de helft minder cake en geen caramellisering.
Verder nog wat om over na te denken: een cake die in de winkel ligt, moet volgens de warenwet een jaar houdbaar zijn. Heb je enig idee wat je allemaal binnenkrijgt als je standaard supermarktvoer eet? Om terug te komen op de opmerking die je maakte, ik ben er geen voorstander van om mooie gezonde producten chemisch te bewerken, maar het is wel dagelijkse kost. Zelfs een doodnormale komkommer is niet wat het geweest is, die dingen worden op glaswol geteeld en in het water zit een substraat met daarin wat vitaminen en mineralen. De vertegenwoordiger overtuigt de teler zijn spul te kopen en dat bepaalt uiteindelijk wat wij in onze mond stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broodverbetermiddel bestaat o.a. uit gemalen haren / veren.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Verreweg het meeste brood is ook al niet meer wat het vroeger was. Vroeger zat er nog gewoon gemalen graan, water, gist en vet in. Nu wordt dat graan uitgesplitst in onderdelen die in bepaalde verhoudingen in een broodmix gaan. Verder wordt broodverbetermiddel toegevoegd, vroeger was dat ouderwets varkensvet maar nu waarschijnlijk iets van Unilever. Wat karamel voor de kleurstof en idd inuline voor de vezels.
Sorry maar het is echt één van mijn grootste irritaties dus neem het me vooral niet kwalijkquote:Op donderdag 4 september 2008 23:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik denk er wel vaak over na.. maar het is toch best een grote stap om heel erg bewust/gezond/biologisch te gaan eten. Ik word trouwens niet vegetarisch maar ik ga bewust biologisch vlees eten. Wel makkelijk dat m'n vriendje vegetarisch is/graag gezond eet/voorstander is van biologisch en fair trade en tegen plastic zakjesDan hoef ik iig 1 persoon minder uit te leggen wat mijn beweegredenen zijn. Ik merk het zo erg aan m'n lichaam als ik er rommel instop, als ik veel koek/suiker eet slaap ik overdag uren. En ik heb m'n tijd en energie nu gewoon nodig! Vanuit dit oogpunt wil ik steeds gezonder en beter gaan eten, niet per se omdat ik dun wil worden, want stiekem ben ik dat al ook al weeg ik 70 kilo. (Jaa... als ik zwart draag met 10 cm hakken. Zoals bijna dagelijks. Maar toch. Goed gevuld is ook prima) Want dan denk ik iedere keer, ooo ik kan nog wel een stroopwafel eten, ik ben toch wel dun!
Waren die ergens in de aanbieding ofzo, we hebben ze ook al thuis liggen, terwijl we ze nooooit hebben. Altijd King pepermunt. En inderdaad rotspul voor je darmenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gister en eergister 10-20 Wilhelmina pepermuntjes per dag gegeten (schatting, het zakje is nog lang niet leeg)
En m'n darmen deden naar en vervelend.kutspul
arghquote:Op vrijdag 5 september 2008 07:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Sorry maar het is echt één van mijn grootste irritaties dus neem het me vooral niet kwalijkmaar je eet vegetarisch en bent/wordt vegetariër.
Ik dus ook.quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:03 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind zelfgemaakte dingen veel lekkerder dan voorgebrouwen supermarkt spul. En daar komt nog eens bij dat het ontzettend leuk is om zelf taart te bakken enzo.![]()
Idem voor soep maken enzo.
Die van Valess vind ik wel lekker, alhoewel ik nu een beetje uitgegeten ben op de gewone variant. Die met kaas was idd vies. Ik heb nu de hawai-smaak in de diepvries liggen, ik zal volgende week eens kijken of die eetbaar zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vegetarisch eten doe ik ook regelmatig, maar vooral omdat ik dan geen vlees of vis in huis heb en geen zin heb om het te halen. Maar dan laat ik dus het vlees gewoon weg en doe wat meer van de overige ingredienten. Het lijkt me wel lastig om elke keer een goede vleesvervanger uit te zoeken (die dingen die in het vegetarische schap van de supermarkt liggen lijken me niet lekker....)
Je hoeft geen nepvlees te eten hoor! Belangrijk is dat je veel afwisseling brengt in je voedselpatroon, daarnaast eieren eten (als je niet veganistisch eet), bonen, zaden, linzen, kiemen en noten op het menu zetten. Soja kan natuurlijk ook, maar dan moet je goed opletten dat het wel echte biosoja is. Eventueel kun je nog wat extra vitaminen slikken, waarbij vooral 1 bepaalde vitamine/enzym belangrijk is. Weet even niet welke.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het lijkt me wel lastig om elke keer een goede vleesvervanger uit te zoeken (die dingen die in het vegetarische schap van de supermarkt liggen lijken me niet lekker....)
Ik geloof ook best dat dat zo is. Ik ben gek op vlees en zal dan ook noooooit vegetariër worden, maar ik eet ook absoluut geen 7 dagen in de week vlees. Eerder 5 dagen per week. Ter vervanging eet ik soms een ei of wat nootjes, en ik geloof niet echt dat ik nu zware tekorten heb aan bepaalde voedingsstoffen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:17 schreef Tinkepink het volgende:
Mensen eten tegenwoordig eerder teveel vlees.
Die nieuwe pil klinkt als een droom. Ik ben voor het eerst sinds tijden weer ongesteld (ik slik meestal enkele maanden achter elkaar de pil door) en ik voel me werkelijk vreselijk.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ik viel er op het laatst in. Ongelooflijk dat zij zich lelijk voelt.Ze heeft een prachtlichaam en een mooi koppie.
Nog even over de pildiscussie: Zelf zal ik niet snel weer aan de pil gaan, maar er schijnt een nieuwe pil op de markt te zijn:
[..]
Veel vleesvervangers smaken idd nergens naar. Vallen bovendien snel uiteen in je mond enzo, branden snel aan in de pan...quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen![]()
Pasje laten maken hoefde niet, ik had er al een (Waarom krijg ik dan zo'n oproep). Voordeel: ik hoefde niet een nieuwe foto te laten maken. Nadeel: De oude is verschrikkelijk en varkentje.
Vegetarisch eten doe ik ook regelmatig, maar vooral omdat ik dan geen vlees of vis in huis heb en geen zin heb om het te halen. Maar dan laat ik dus het vlees gewoon weg en doe wat meer van de overige ingredienten. Het lijkt me wel lastig om elke keer een goede vleesvervanger uit te zoeken (die dingen die in het vegetarische schap van de supermarkt liggen lijken me niet lekker....)
Dat is B12 en B12 kun je nergens anders uit halen dan vlees. Daarnaast is B12 nogal essentieel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je hoeft geen nepvlees te eten hoor! Belangrijk is dat je veel afwisseling brengt in je voedselpatroon, daarnaast eieren eten (als je niet veganistisch eet), bonen, zaden, linzen, kiemen en noten op het menu zetten. Soja kan natuurlijk ook, maar dan moet je goed opletten dat het wel echte biosoja is. Eventueel kun je nog wat extra vitaminen slikken, waarbij vooral 1 bepaalde vitamine/enzym belangrijk is. Weet even niet welke.
Maar als je deeltijdvegetarier bent hoef je je zeker niet druk te maken. Als je normaal eet krijg je waarschijnlijk meer dan genoeg vitaminen/enzymen binnen volgens mij. Mensen eten tegenwoordig eerder teveel vlees.
Wat voor mandjes?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:54 schreef SHE het volgende:
Aangezien ik volgende week superdruk ben en eigenlijk alleen morgen tijd heb om langs de italiaan te gaan, wil ik vandaag de mandjes verloten.
Stuur ff een sms met yummy ON naar 0900-SHE
grappie, PM even een ja naar mij, dan stop ik je op een lootje. Mijn lief is erbij, dus alles gaat eerlijk.
Daarbij heb ik een hekel aan iedereen dus maakt u geen zorgen om voorkeur
(grappie he! )
Dan verstuur ik morgen de mandjes
Zeker als je zulk verantwoordelijk werk doet!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:35 schreef conleche het volgende:
BJ: ik moet je nu toch echt vermanend toespreken: je eet veuls te weinig. Ik dacht laatst dat het 1 dagje was, maar nu is het weer zo. Nog geen 500 cal. jouw lijstje!! Whazzup??
Maar het is optimel, een koekje, een fruit en een plakje kaas!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
en het is wel meer dan 500 calorieen hoor
We houden het beschaafdquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:41 schreef Vivi het volgende:
Je moet er alleen geen mandjes van 75 euro van maken hoor SHE....
Niet om lullig te zijn, maar ik heb het net even uitgerekend en kom op 571 kcal. Met volvette kaas, 2 kiwi's, 2 koppen Kellogs, 3 dropjes, een grote koek en 2 schaaltjes optimel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
en het is wel meer dan 500 calorieen hoor
Zit toch ook in melk en eieren?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:58 schreef SHE het volgende:
Dat is B12 en B12 kun je nergens anders uit halen dan vlees. Daarnaast is B12 nogal essentieel.
Waar baseer je dat op?quote:Overigens is fulltime, strikt vegetarisme en ook veganisme niet zo goed voor je.
Tijdelijk kan geen kwaad, maar niet iets wat je een leven lang vol wil houden.
En helemaal biologisch verantwoord en onbespoten en allesquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:12 schreef Merel het volgende:
Dit zijn trouwens ook heeeeeeerlijke Italiaanse productenEn ze sturen je een geweldige catalogus met een leuk kaartje en een CD'rommetje met een rondleiding over het landgoed. Superschattig. En zo lekker dat ik er álles wel van wil eten en dat is natuurlijk absoluut niet goed voor de lijn
Volgens mij zat er ooit een foldertje voor een vakantie daarheen bij de arts & autoquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:15 schreef conleche het volgende:
Wat een mooi huis en je kan er komen werken!
neej eigenlijk nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Maar het is optimel, een koekje, een fruit en een plakje kaas!
Ga je daar niet trillerig en chagrijnig van worden?
heb jij zeker mijn vakantietoetjes enzo niet gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |