abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61352847
ik voel me echt zó veel beter nu... ondanks dat ik merk dat dat ik nog helemaal niet beter ben

máár, je goed voelen is belangrijk

Zo lekker kokkerellen al heb ik weer geleerd dat ik geen last-minute boodschappen naar moet sms-en, want hij kwam thuis zonder iets, want hij had z'n sms niet gelezen. Dus is hij nu alsnog naar de supermarkt...
Ja doei.
pi_61353232
quote:
Op woensdag 3 september 2008 11:00 schreef SHE het volgende:
Ja, wat wil je nu eigenlijk zeggen Co?

Het stresshormoon cortisol heeft iedereen; het verschilt hoe mensen er op reageren, maar vaak is het zo dat langdurige spanning of depressieve klachten ervoor zorgen dat het hormoon chronisch hoog blijft. In dat geval kun je op je kop gaan staan, maar gaat er geen grammetje meer af.

Incidentele stress, zoals bv nieuwe baan, verhuizing, nieuwe liefde e.d. kan juist voor gewichtsverlies zorgen, maar dat hefet dan meer te maken met andere (geluks) stofjes die je gewoon je eetlust afnemen.

Speaking of hormones; met dank aan het stoppen met de pil attendeerde mijn lief me er gisteren op dat ik toch echt PMS heb.
Er zijn wat kwartjes gevallen.
Ik heb de diagnose IBS , maar gek genoeg heb ik daar maar *soms* last van. Nu is IBS ook een flutdiagnose, want niemand weet wat het precies is.
Ik ben dus even een dagboekje gaan bijhouden en heel bizar, hangen mijn darmklachten samen met mijn menstruele cyclus
Kortom > als ik iemand wil slaan, agressief wordt en jankerig, dan heb ik ook darmklachten.
Dat verklaart waarom ik zo vaak buikpijn had, want rond de ovulatie en voor de menstruatie is het feest.

Voor mijn lief viel het kwartje toen hij het pakje OB weer zag liggen; de afgelopen week had ik hem voor alles wat lelijk is uitgemaakt, was ik onhandelbaar, onaardig en ronduit manisch.
Hij herinnerde zich een zelfde voorval 3 jr geleden toen ik ook tijdedlijk met de pil was gestopt en ik dus blijkbaar ook zo ernstig van de kaart was.
En hij heeft me verdeurie gelijk ook..alles klopt. En ik heb helemaal geen vage darmaandoening, ik heb PMS

Nu heb ik wel een probleem, want ik ga toch echt de pil niet meer slikken. Op zoek naar een vangnet voor die 2 weken dus, want ik denk niet dat een pilletje teunisbloemolie mij ervan gaat weerhouden compleet uit mijn dak te gaan
Mocht iemand hier een tip hebben, hollar.
Mijn huisarts wil AD voorschrijven voor 2 weken per maand, maar ik heb al gezegd dat ze dat daar kan stoppen waar de zon niet schijnt.

Ik heb hetzelfde probleem sinds ik gestopt ben met de pil. Dat en een fikse afname van mijn libido, terwijl men altijd zegt dat juist de pil libidoverlagend werkt. Ik gebruikte de Diane35.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:09:54 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61353246
Mijn god, net bij wijze van avondeten een hele makreel opgegeten Ik weet dat vis gezond voor je is, maar dit natuurlijk een beetje overdreven nadat ik vandaag ook al tonijn, walnoten en ansjovis heb gegeten. En ik heb nog trek: zin in sushi
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61353413
Lijstje

O: 2 eitjes
T: VitaLinea
L: twee zuurdesempjes met kipfilet-tuinkruiden & mosterd
T: twee appels (ik heb zo'n ding gekocht dat een appel in één beweging ontklokhuist en in partjes verdeelt )

Mijn tweede VitaLineaatje staat nog in de koelkast op het werk: helemaal vergeten op te eten.

Het avondeten wordt iets van de roti-tent, want dat ging mijn halen. Ik heb hem gevraagd om een gerecht met alleen groente en vlees.
pi_61353504
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:17 schreef Isegrim het volgende:
T: twee appels (ik heb zo'n ding gekocht dat een appel in één beweging ontklokhuist en in partjes verdeelt
Ikea?
  woensdag 3 september 2008 @ 18:22:37 #206
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61353521
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:09 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn god, net bij wijze van avondeten een hele makreel opgegeten Ik weet dat vis gezond voor je is, maar dit natuurlijk een beetje overdreven nadat ik vandaag ook al tonijn, walnoten en ansjovis heb gegeten. En ik heb nog trek: zin in sushi
De makrelen van tegenwoordig zijn anders niet meer wat ze geweest zijn, zo klein!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61353532
quote:
En ik heb nog trek: zin in sushi
daar liep ik vanmiddag ook over te fantaseren zodra ik weer smaak heb is dat een van de dingen die we gaan eten
Ja doei.
pi_61353592
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Ikea?
Nee, bij een Aldi in Dld.
  woensdag 3 september 2008 @ 18:28:09 #209
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61353665
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem sinds ik gestopt ben met de pil. Dat en een fikse afname van mijn libido, terwijl men altijd zegt dat juist de pil libidoverlagend werkt. Ik gebruikte de Diane35.
Nou, ik ben dus ook een diane klant, daarvoor marvelon.
Marvelon had ik nergens last van, diane werkte extreem libido verlagend bij mij.
De klachten onderdrukte het wel iets, maar dat is omdat ik 'm afgelopen jaar heb doorgeslikt.
Ik had wel wat schommelingen, maar lang niet zo hevig als nu.

Helaas is de pil doorslikken niet een feilloze methode de klachten te omzeilen, bij mij werkte de nadelen van de pil doorslikken niet op tegen de mogelijke voordelen tov pms-klachten.
Bovendien weiger ik nog hormonen te slikken, ik wil mijn eigen lijf terug, dan maar met pms
Ik ga dit wel oplossen hoor, dat moet!

wat gebruik je nu dan?
  woensdag 3 september 2008 @ 18:30:29 #210
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61353715
quote:
Volgens mij kun je met vis onmogelijk overdrijven.
Ik had vorige week ook zo'n vis binge. Heerlijk!

Wat moet jouw huidje morgen een mooie gloed hebben zeg
pi_61354077
Hallo schattekes, lekker aan het afvallen?

Met al dat fokking gezonde eten van de afgelopen maanden is mijn stomme lijf nu fijn van slag van het eten hier; sowieso is het ritme anders, en ik loop al twee dagen rond met een buik die best voor vier maanden zwanger kan doorgaan
pi_61354261
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Marvelon had ik nergens last van, diane werkte extreem libido verlagend bij mij.
De klachten onderdrukte het wel iets, maar dat is omdat ik 'm afgelopen jaar heb doorgeslikt.

Helaas is de pil doorslikken niet een feilloze methode de klachten te omzeilen, bij mij werkte de nadelen van de pil doorslikken niet op tegen de mogelijke voordelen tov pms-klachten.
Bovendien weiger ik nog hormonen te slikken, ik wil mijn eigen lijf terug, dan maar met pms

wat gebruik je nu dan?
Condooms. Spiraaltje voel ik zitten en ik ben bang voor andere hormonen wegens ernstige acné in het verleden en de angst dat dat terugkomt als ik andere hormonen neem dan de Diane. Ik heb al een keer om sterilisatie gevraagd, maar dat wilden ze toen niet. Ik ben nu de dertig gepasseerd dus het wordt nu wel een serieuze optie.
pi_61354395
Diner is tjap tjoy met kip geworden, lijkt me wel redelijk verantwoord.
pi_61356500
Zonet dus gepilatest!
Viel me eigenlijk vies tegen. Het was wel heeeeel erg leuk en ontspannend, maar eigenlijk nog best zwaar. Ik heb allemaal spieren gebruikt waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. Het is niet intensief, maar ik weet zeker dat ik morgen spierpijn heb.... Zometeen maar even lekker warm douchen, dat zal vast helpen.
pi_61358885
Ik heb net m'n lievelingseten gegeten: crispy duck met crispy mihoen van Dynastie. Dat is zo goddelijk lekker. Heb geen voorgerecht genomen, geen nagerecht alleen de duck en mèn wat was het fijn!
pi_61361769
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo schattekes, lekker aan het afvallen?

Met al dat fokking gezonde eten van de afgelopen maanden is mijn stomme lijf nu fijn van slag van het eten hier; sowieso is het ritme anders, en ik loop al twee dagen rond met een buik die best voor vier maanden zwanger kan doorgaan
maar wel Schotland
Ja doei.
pi_61364593
Ik heb lekker een dagje gesnowboard . Heerlijk was dat. Mijn eetlijst is er niet een om over naar huis te schrijven, dus dat doe ik hier ook maar niet. Maar men, ik wil weer op wintersport

@Plukie: WB en ik heb wel wat 'rugzak-proof' tussendoortjes gevonden door de jaren heen. Meeste dingen zijn wel rugzakproof te maken door een bakje, grootste probleem zijn bij mij de vieze vingers . Hou je over: rijstwafels, snack a jacks, appel, druiven (in een bakje), banaan (in zo'n stoere banaanbox ), komkommer, cherrytomaatjes, snoeppaprika, worteltjes, fruitsalade van de AH (zit lepeltje bij) etc maar vergeten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? donderdag 4 september 2008 @ 01:43:22 #218
70532 loveli
N
pi_61366336
quote:
Op woensdag 3 september 2008 18:28 schreef SHE het volgende:

wat gebruik je nu dan?
Duidelijke samenvatting van pil en libido, even naar beneden scrollen:
http://www.anticonceptie-online.nl/bijwerkingen_pil.htm
Voor meer info google op Sex hormone-binding globulin en deze link is ook nuttig: http://www.epigee.org/guide/pill_sex.html
Recent onderzoek heeft uitgewezen dat libidoverlies door de pil kan nog lang aanhouden nadat je bent gestopt. Een verhoogde insulinespiegel wordt ook in verband gebracht met het SHBG-gehalte.

Na de Diane wordt aangeraden niet direct zwanger te worden vanwege de mogelijke effecten op de ongeborene. Niet helemaal terecht, want de halfwaardetijd van de hormonen is niet heel lang en de delen van het kind waarop die hormonen van invloed kunnen zijn, ontwikkelen zich pas vanaf 6 weken als ik het goed heb.

Als je behoefte hebt aan info over de 'natuurlijke methode' roep je maar. De ideale methode voor mensen die van kinderen houden
crap in = crap out
  donderdag 4 september 2008 @ 03:20:29 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61366701
Bleh, ik lig al een uur wakker en ik heb honger . Zo even een bakje kwark eten, denk ik.
Ik ging een uurtje geleden naar het toilet en zag dat het licht op Marks kamer nog brandde. Dus ik naar binnen: zit 'ie gewoon op de bank te pitten . TV nog aan, laptop nog open, Desperado op schoot . Heb z'n drankje weggezet, tv uitgezet en hem wakker gemaakt, maar ik zag net dat 'ie gewoon weer zit te slapen op de bank .
Niet meer actief op Fok!
pi_61367074
quote:
Op donderdag 4 september 2008 01:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Duidelijke samenvatting van pil en libido, even naar beneden scrollen:
http://www.anticonceptie-online.nl/bijwerkingen_pil.htm
Voor meer info google op Sex hormone-binding globulin en deze link is ook nuttig: http://www.epigee.org/guide/pill_sex.html
Recent onderzoek heeft uitgewezen dat libidoverlies door de pil kan nog lang aanhouden nadat je bent gestopt. Een verhoogde insulinespiegel wordt ook in verband gebracht met het SHBG-gehalte.

Na de Diane wordt aangeraden niet direct zwanger te worden vanwege de mogelijke effecten op de ongeborene. Niet helemaal terecht, want de halfwaardetijd van de hormonen is niet heel lang en de delen van het kind waarop die hormonen van invloed kunnen zijn, ontwikkelen zich pas vanaf 6 weken als ik het goed heb.

Als je behoefte hebt aan info over de 'natuurlijke methode' roep je maar. De ideale methode voor mensen die van kinderen houden
Heb je ook informatie over waarom mijn libido hóger was toen ik de pil gebruikte? Of moet ik dat zoeken in dat bericht van laatst dat vrouwen die de pil gebruiken andere mannen aantrekkelijk vinden en moet ik nu op zoek naar een andere man?
pi_61368045
Lijstje van gister:
O: 2 mandarijnen
T: 1 mandarijn
L: soep met brood
T: 1 mandarijn
D: Rode kool, aardappelen en hashee.
T: klein bakje chips (behoefde aan een positieve prikkel ;p )

Dit is op zich genoeg toch? Bakje chips was misschien niet nodig, maar de rest vind ik wel netjes..

Vandaag wordt het:
O: Stukjes ananas
T: Stukjes ananas
L: Noodles
T: Mandarijn
D: Rijst met bosui, paprika, broccoli en kip.
T: dunno

Ik gebruik geen pil, nooit gedaan ook, dus ik heb gelukkig niet veel last van dat soort dingen als hierboven. Als ik ongesteld moet worden ben ik iets geirriteerder, maar thats all. Ik heb ook alleen maar de eerste dag "pijn", wat na een halve dag afzakt naar een zoemende pijn, dus ik hoef niets te laten gelukkig. Vervelend dat sommige mensen er erge last van hebben.
Stage is over 2 maanden voorbij. 2 maanden voor tijd. Ik ben nog steeds blij.
  Vis een optie? donderdag 4 september 2008 @ 09:09:11 #222
70532 loveli
N
pi_61368267
quote:
Op donderdag 4 september 2008 06:29 schreef Isegrim het volgende:
Heb je ook informatie over waarom mijn libido hóger was toen ik de pil gebruikte? Of moet ik dat zoeken in dat bericht van laatst dat vrouwen die de pil gebruiken andere mannen aantrekkelijk vinden en moet ik nu op zoek naar een andere man?
Theoretisch gezien zou je libido hoger moeten zijn, zeker omdat je de Diane gebruikte. Vrij testosteron is de belangrijkste factor voor je libido. Het progestageen van de Diane zorgt er juist voor dat er minder vrij testosteron is, waardoor je zou verwachten dat je libido bij stoppen weer toeneemt. Kortom, ik heb geen idee waarom jouw libido tijdens de Diane hoger was.

Je schrijft dat je uit angst voor acne niet weer aan de pil wilt. Niet dat ik je aan de pil wil hebben, maar even een tip voor als je het wel overweegt. De meeste pillen hebben een progestageen met een (licht) androgeen effect en dat wil je niet. Pillen die het minste androgeen effect heben of zelfs een licht anti-androgeen effect zijn pilen met desogestrel of drospirenon (Marvelon, Mercilon, Yasmin). Deze pillen geven wel weer een licht verhoogd risico op trombose.

En alleen als jij dat zelf wilt moet je op zoek naar een andere man
crap in = crap out
  donderdag 4 september 2008 @ 09:26:32 #223
331 Merel
Be here now.
pi_61368599
Sinds ik de Diane slik heb ik een mooi huidje en een veel hoger libido dan daarvoor Maar eigenlijk zou je libido dus nog verder moeten toenemen als je met de Diane stopt? Dan moet ik toch wat extra minnaars gaan zoeken
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61368615
Goedemorgen

mijn lijstje van gisteren:

o: geen (uitgeslapen tot 11:30)
l: optimel met allbran
t: biscuitje
d: optimel met allbran (late dienst)
t: 2 kiwi's
t: biscuitje

vandaag wederom late dienst, dus geen warm eten. en nog maar veeeeel te kort geslapen. Sliep pas na 2 uur en was dr om 8 uur weer uit.
Dus ga zo een poging doen om nog wel ff een paar uur lekker te slapen.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 4 september 2008 @ 09:29:50 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61368648
Ik ben vaak zo blij met de posts van loveli

Bedoel je met natuurlijke methode , periodieke onthouding?
Zoiets waren wij ook van plan en voorlopig even condooms tot ik het idee heb dat ik mijn cyclus begrijp.
Ik had voor de pil echt een supernauwkeurige cyclus, zeer regelmatig, dus ik hoop eigenlijk dat dat terugkomt.
  donderdag 4 september 2008 @ 09:38:06 #226
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61368836
Ik snap dat echt niet, die libido verhoging bij Diane.
Sinds ik Diane slik ben ik bijna frigide

Ik slikte het overigens omdat het iets zwaarder was dan marvelon/microgynon. Vorige pillen werd ik gewoon zwanger door de pil heen .
Alleen bij Diane stopte het. Mijn HA wilde dat eerst proberen voor ze me op de zwaarste pil zou zetten.
Aan mijn huid heb ik niets gemerkt, maar die was daarvoor al vrij clean.
Ik hoop vooral dat mijn libido weer herstelt.

@ BJ: wat heb je weinig gegeten gisteren!

Mijn eetlijst voor vandaag:

- 1 liter anti PMS yoghurt
- roggebrood
- veel tomatensoep
pi_61368981
goedemorgen

ben de verhuizingsnacks en ziekzijngewoontes weer aan het uitbannen, en het werkt

70,7kg weer vanochtend
Nu ik weer sport moet het wel weer naar beneden gaan, en dan werken aan die buik! Weg zal hij gaan! Ik zweer jou!

Eetplanlijst voor vandaag:

O: twee knackebrods met filet americain
T: banaan
L: twee boterhammen met 'iets'
T: appel
D: we gaan uit eten, maar ik ga denk ik voor iets met zalm en salade vooraf... fruitmeuk toe, dan moet het meevallen
Ja doei.
pi_61369046
Goedemorgen allemaal
Gisteravond was ik om half 8 thuis en ik had al een hoop boterhammen op, dus nog een klein hapje risotto gemaakt, verder nog wat yoghurt en dat was wel genoeg. Vanochtend kon ik het niet laten om zo'n knetterzoete spaanse cracker met anijs te pakken Die zijn wel erg slecht.

Isegrim, zou het niet kunnen dat het met pil beter gaat omdat je liever geen kinderen wil?(je overweegt sterilisatie immers al een tijdje) Dat je je dus relaxter voelt met het gebruik van de pil?
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 4 september 2008 @ 09:49:43 #229
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61369065
mjn eetplan:

O: cornflakes (droog, gebruik geen melk) en parmaham
T: rode paprika
L :twee boterhammen (blue band goede start ik haaaaaat bruin brood met een diepe passie) met kipfilet
T: groene paprika
D: argentijns gemarineerd fletlapje, aardappeltjes en radijsjes
T: feestje, dus een wit wijntje of twee

(oh en 83,4 vanochtend... kan t toch niet laten dat wegen...)

nu naar t werk, en dan uit werk naar dance workout, uurtje zweten.... vanavond afscheidsfeetsje van n vriendinnetje en dan lekker slapen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61369084
hoe kun je bruin brood nu haten?

is psychisch, ik zweer jou
Ja doei.
  donderdag 4 september 2008 @ 09:52:41 #231
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61369135
nee, ik lust t wel zonder iets erop, maar ik vind ALLE beleg op bruinbrood vies

heb t geprobeerd mezelf te leren etne, maar dan at ik mn lunchpakketten uiteindeljk niet op omdt ik t niet lekke rvond (echt met lange tanden eten) en dan ging ik s middags lopen snakcen, of een ongezond rboodje in de kantine halen...
  donderdag 4 september 2008 @ 09:53:13 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61369162
Mijn planning voor vandaag:

O: gebakken ei op cracotte
T: 5 dropjes (heb keelpijn en ben mijn stem kwijt)
T: kwarkyoghurt met een paar aardbeien
T: honger! en geen tussendoortjes meer!
L: wortel/courgette/pruimenstoofpot
T: kiwi
D: ?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61369166
ok...
Ja doei.
pi_61369258
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:26 schreef Merel het volgende:
Sinds ik de Diane slik heb ik een mooi huidje en een veel hoger libido dan daarvoor Maar eigenlijk zou je libido dus nog verder moeten toenemen als je met de Diane stopt? Dan moet ik toch wat extra minnaars gaan zoeken
Dat mooie huidje nog niet direct, maar van dat libido zou vrij goed kunnen kloppen . Waarschijnlijk ook hoger dus . Maar misschien daalt je libido juist als je stopt, als ie nu omhoog is gegaan ... ik stop iig voorlopig nog niet .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? donderdag 4 september 2008 @ 10:07:11 #235
70532 loveli
N
pi_61369487
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:29 schreef SHE het volgende:
Ik ben vaak zo blij met de posts van loveli

Bedoel je met natuurlijke methode , periodieke onthouding?
Zoiets waren wij ook van plan en voorlopig even condooms tot ik het idee heb dat ik mijn cyclus begrijp.
Ik had voor de pil echt een supernauwkeurige cyclus, zeer regelmatig, dus ik hoop eigenlijk dat dat terugkomt.
Tnx, ik post ook zo heerlijk on-topic

Periodieke onthouding, maar dan zo'n beetje alle methodes gecombineerd. Als je je lijf begrijpt, leef je een stuk makkelijker. Je kunt met temperaturen, de slijm-methode en eventueel zelfs door te kijken naar de baarmoedermond (ja, kijken) behoorlijk nauwkeurig bepalen wanneer de eisprong is. Handige google-woorden zijn NFP en Billings.
Op deze site staat de cyclus heel duidelijk uitgelegd: http://www.woomb.org/index_nl.html

Als je geen zin hebt in condooms bestaat er ook zoiets als dit http://www.leasshield.com/, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het niet bij iedereen feilloos werkt (lees: hij gaat nu naar de kleuterschool).

Naar mate je ouder wordt verandert je cyclus ook, dus het kan zijn dat 'ie wat minder regelmatig is dan vroeger. De mijne was altijd stipt 29 1/2 dag, maar na m'n 30ste werd hij opeens korter.

O, en roken veroudert je baarmoederslijmvlies!
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 4 september 2008 @ 10:20:34 #236
70532 loveli
N
pi_61369826
Ook nog maar even on-topic: geen tijd gehad om te sporten, nauwelijks tijd om fatsoenlijk te eten maar wel keihard bezig om een hoop achterstallige zaken af te handelen. Volgende week kom ik wel weer eens een weegschaal tegen, tot die tijd zie ik wel hoever m'n broek afzakt.
En waarschijnlijk heb ik vorig jaar voor jan met de korte achternaam scheepsladingen lingerie gekocht, ik pas nu beter in een maatje kleiner
crap in = crap out
pi_61369932
ik weet echt niets van de pil, alleen dat ik m al sinds mn 17e slik

maar zodra mijn partner en ik weten dat we écht geen kinderen willen (ik sluit de mogelijkheid nog niet 100% uit op dit moment) ga ik ook sterelisatie overwegen

Verder vandaag voor het eerst kickboksen
Ja doei.
  donderdag 4 september 2008 @ 10:57:06 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61370763
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet echt niets van de pil, alleen dat ik m al sinds mn 17e slik

maar zodra mijn partner en ik weten dat we écht geen kinderen willen (ik sluit de mogelijkheid nog niet 100% uit op dit moment) ga ik ook sterelisatie overwegen

Verder vandaag voor het eerst kickboksen
Moblo, heb je koorts? .
Niet meer actief op Fok!
pi_61370862
om me nu al te stereliseren lijkt me wat vroeg, op mn 23ste.

ik ben er vrijwel zeker van, maar ben iemand die niet snel NOOIT NOOIT NOOIT roept... tenzij ervaring ermee

maar als ik bedenk dat ik na Informatiekunde ook nog Engelse Taal en Cultuur wil gaan studeren ben ik écht >30 als ik klaar ben met studeren
Ja doei.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:07:29 #240
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61370967
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Tnx, ik post ook zo heerlijk on-topic

Periodieke onthouding, maar dan zo'n beetje alle methodes gecombineerd. Als je je lijf begrijpt, leef je een stuk makkelijker. Je kunt met temperaturen, de slijm-methode en eventueel zelfs door te kijken naar de baarmoedermond (ja, kijken) behoorlijk nauwkeurig bepalen wanneer de eisprong is. Handige google-woorden zijn NFP en Billings.
Op deze site staat de cyclus heel duidelijk uitgelegd: http://www.woomb.org/index_nl.html

Als je geen zin hebt in condooms bestaat er ook zoiets als dit http://www.leasshield.com/, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het niet bij iedereen feilloos werkt (lees: hij gaat nu naar de kleuterschool).

Naar mate je ouder wordt verandert je cyclus ook, dus het kan zijn dat 'ie wat minder regelmatig is dan vroeger. De mijne was altijd stipt 29 1/2 dag, maar na m'n 30ste werd hij opeens korter.

O, en roken veroudert je baarmoederslijmvlies!
Ik voel mijn eisprong altijd, en niet zo zuinig ook. Bij mij doet mijn eisprong echt vreselijk pijn. Ik stel mij altijd voor dat mijn eitjes echt met een luid whooooooooooooohaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die follikels uit komen.
Naja, zo voelt het

Ik ga de links even bekijken. Ik heb al een persona trouwens.

@ Moblo: Jij bent echt wel een moeder-type
pi_61371026
écht niet

oh ja, kinderen houden van me, en vinden me tof en leuk en al ik het wíl kan ik ook best leuk zijn met kinderen, maar heb er laatst nog een zijn vingers tussen de prullenbak in de IKEA laten klemmen toen 't kreng niet weg wilde nadat ik het vriendelijk vroeg

Dus ja, men ziet mij wel met kinderen en als ik ze zou hebben zou ik er ook alles aan doen om een goede moeder te zijn, uiteraard maar ik wil ze gewoon niet
Ja doei.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:12:27 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61371066
Ik zie mezelf ook wel met kinderen, maar nu nog niet.
Mijn zus heeft ook twee kinderen en haar zagen we vroeger ook écht niet de moeder uithangen. Maar ze is zó veranderd na de geboorte van haar oudste. Echt een leuke, goede moeder .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 september 2008 @ 11:15:28 #243
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61371141
ik voel een herhaling van een discussie aankomen

2 moblo *puh!* já ik ben een bruin brood huilie... maar ik eet in elk geval geen witbrood en wel iets met vezels... dan maar duur...
pi_61371155
bruinbroodhuilie
Ja doei.
pi_61371182
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie mezelf ook wel met kinderen, maar nu nog niet.
Mijn zus heeft ook twee kinderen en haar zagen we vroeger ook écht niet de moeder uithangen. Maar ze is zó veranderd na de geboorte van haar oudste. Echt een leuke, goede moeder .
Zo van: Mammaaa, ik ben zwanger Moeder kijkt bezorgd en zegt streng 'Zou je dat nou wel doen schat?'

Ik wil ze ook niet, maar ik zeg niet nooit, want wie weet hoe ik er 'later' over denk.
Nu denk ik vooral dat ik vast een kutkind zou krijgen en dat we wederzijds een hekel aan elkaar zouden hebben voor heel het leven
pi_61371196
Kwak: en als je het bruine brood roostert, vind je het dan nog vies?
pi_61371211
oh, René en ik kunnen denk ik best mooie kindertjes maken, met heul mooie blauwe ogen maar ze zullen idd wel duivels zijn als ze het grootste deel van mij erven, en dat risico is te groot
Ja doei.
  donderdag 4 september 2008 @ 11:22:14 #248
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61371302
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:17 schreef conleche het volgende:
Kwak: en als je het bruine brood roostert, vind je het dan nog vies?
minder vies met beleg idd., en ik vind t brood op zich ook wel lekker hoor.... maar geroosterd brood meenemen is sowieso niet te eten...

maar ik snap t probleem niet zo met blue band goede start eten ipv bruin brood.
pi_61371329
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:22 schreef kwakveense het volgende:
maar ik snap t probleem niet zo met blue band goede start eten ipv bruin brood.
Heb dat spul ooit gekocht toen ik 's avonds brood moest halen en alle rest op was. Niet te eten dat spul Ik vond het synthetisch smaken
pi_61371351
vind 't ook wat 'chemisch' smaken.. het blijft gewoon witbrood
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')