Doe ik heel vaak! Dan vind ik iets zo leuk dat ik het in 4 kleuren moet hebben.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en twee dezelfde truitjes kopen maar dan in een andere kleur is ook niet handigIk wil de zwarte aan maar de grijze staat leuker op deze broek
Ik koop heel vaak dingen 2x, wel in een andere kleur. Omdat de meeste kleding me niet zo heel geweldig staat, koop ik iets vaak dubbel als ik het echt mooi vind.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en twee dezelfde truitjes kopen maar dan in een andere kleur is ook niet handigIk wil de zwarte aan maar de grijze staat leuker op deze broek
quote:
Ja, en ik als een crimineelquote:Op donderdag 4 september 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]Je ziet er zo echt jong uit ...
Ik als spook (wallen etc) op mn ID en als schim (te lichte kleuren) op mn paspoort. Echt lachenquote:Op donderdag 4 september 2008 18:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, en ik als een crimineelKutpaspoorten
De Yasmin maakte van mij een totaal hormonster. Ik werd er gek van en mijn vriend al helemaal. Heftige moodswings, agressie, jankerigheid, helemáál geen libido meer. Het lijkt alsof mijn reacties op een bepaalde pil altijd tegenovergesteld zijn van wat wordt voorspeld in de bijsluiter... Misschien heb ik wel een hele vreemde hormoonhuishouding...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Theoretisch gezien zou je libido hoger moeten zijn, zeker omdat je de Diane gebruikte. Vrij testosteron is de belangrijkste factor voor je libido. Het progestageen van de Diane zorgt er juist voor dat er minder vrij testosteron is, waardoor je zou verwachten dat je libido bij stoppen weer toeneemt. Kortom, ik heb geen idee waarom jouw libido tijdens de Diane hoger was.
Je schrijft dat je uit angst voor acne niet weer aan de pil wilt. Niet dat ik je aan de pil wil hebben, maar even een tip voor als je het wel overweegt. De meeste pillen hebben een progestageen met een (licht) androgeen effect en dat wil je niet. Pillen die het minste androgeen effect heben of zelfs een licht anti-androgeen effect zijn pilen met desogestrel of drospirenon (Marvelon, Mercilon, Yasmin). Deze pillen geven wel weer een licht verhoogd risico op trombose.
En alleen als jij dat zelf wilt moet je op zoek naar een andere man
Nee. Ik doe regelmatig een test, gewoon voor de zekerheid en ik heb geen morele problemen met de map / overtijdbehandeling / abortus. Dus dat is 't niet...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Gisteravond was ik om half 8 thuis en ik had al een hoop boterhammen op, dus nog een klein hapje risotto gemaakt, verder nog wat yoghurt en dat was wel genoeg. Vanochtend kon ik het niet laten om zo'n knetterzoete spaanse cracker met anijs te pakkenDie zijn wel erg slecht.
Isegrim, zou het niet kunnen dat het met pil beter gaat omdat je liever geen kinderen wil?(je overweegt sterilisatie immers al een tijdje) Dat je je dus relaxter voelt met het gebruik van de pil?
En dan te bedenken dat het nog een oud wijf is ook.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:11 schreef Vivi het volgende:
Co is sowieso walgelijk naturel mooi.
Oh, ik zet het ook ff aan.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk nu 'De naakte waarheid' op RTL8.
Wat een negatief zelfbeeld heeft die Wendy. Ze heeft helemaal geen slecht lijf, en is verre van lelijk. Maar zij ziet alleen lelijkheid in de spiegel...
In V sexy en gewaagd staat een mooi plaatje.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan nu geen plaatjes vinden helaas
Zo'n corset heb ik niet dubbelquote:Op donderdag 4 september 2008 21:02 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
In V sexy en gewaagd staat een mooi plaatje.
Onwijs overdone, overdramatisch...quote:Op donderdag 4 september 2008 21:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja het is echt helemaal gejat, ook die billboard. En die coach steeds met zijn 'in je kracht staan'. Het is één van de meest door mij gehate uitdrukkingen.
Volgens mij zijn er weinig vrouwen die dat niet hebben. Bij mij zijn het altijd van die extremen. Er zijn dagen dat ik mezelf vreselijk mooi vind en dagen dat ik liever niet in de spiegel kijk.quote:Maar over die Wendy: pijnlijk om te zien, haar vertekende zelfbeeld. Temeer omdat ik er zelf ook in meer in mindere mate last van heb.
Ik kan mezelf soms zo'n gedrocht vinden. Op zulke dagen moet ik mezelf dwingen de deur uit te gaan!
http://www.corsets.nl/quote:Op donderdag 4 september 2008 21:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zo'n corset heb ik niet dubbelIk heb wel een ander topje wat iets wegheeft van een corset, maar die zit niet zo mooi (taille is te wijd).
Ooit wil ik wel graag een goede (mooie) kopen, waarmee je je taille écht kan insnoerenZo sexy
Oooh, wat een mooiequote:Op donderdag 4 september 2008 21:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://www.corsets.nl/
Aanrader. Handgemaakt, gunstige prijs.
De site is van een meisje dat als hobby korsetten maakt en ze vervolgens verkoopt. Ik heb deze bij haar gekocht:quote:Op donderdag 4 september 2008 21:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oooh, wat een mooie
Favorieten:
http://www.corsets.nl/Overbust/7063/7063.html
http://www.corsets.nl/Overbust/8001/8001.html
http://www.corsets.nl/Overbust/7062/7062.html
de onderste zou qua maten mij het best passen denk ik. Alleen jammer dat wit me niet staat. Die cm's, slaat dat op de omtrek die je taille nu heeft (zonder insnoeren)? En dan neem ik aan dat je je taille nog verder kunt insnoeren. Wordt het aanbod regelmatig ververst?
quote:Minder menstruatieklachten met nieuwe pil
Uitgegeven: 2 september 2008 11:10
Een nieuw soort anticonceptiepil moet er voor zorgen dat vrouwen minder last van hormoonschommelingen en minder klachten rond de menstruatie hebben.
De pil heet YAZ 24+4 en heeft een innameschema met 24 pillen, gevolgd door 4 stopdagen. Met de huidige generatie pillen slik je 21 dagen achtereen en stop je daarna 7 dagen. Door het nieuwe innameschema wordt de eisprong langer onderdrukt en hebben vrouwen minder last van klachten rond de menstruatie.
Jarenlang is onderzoek gedaan naar de nieuwe pil. Het grootste deel van de vrouwen heeft tijdens de stopweek en rond de menstruatie veel klachten. In Amerika is de pil al op de markt en daar is het een enorm succes. Vrouwen hebben minder last van klachten als hoofdpijn, stemmingswisselingen, gespannen borsten en een opgeblazen gevoel.
bron: nu.nl
Je woont toch in Amsterdam? JC-Creations heeft geweldig spul. Oerdegelijk en heel mooi. Ze hebben altijd wel een paar modellen voor relatief weinig, loop gewoon een keer binnen en vraag of je wat mag passen om je maat te weten.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:05 schreef Ewelina het volgende:
Ooit wil ik wel graag een goede (mooie) kopen, waarmee je je taille écht kan insnoerenZo sexy
Verreweg het meeste brood is ook al niet meer wat het vroeger was. Vroeger zat er nog gewoon gemalen graan, water, gist en vet in. Nu wordt dat graan uitgesplitst in onderdelen die in bepaalde verhoudingen in een broodmix gaan. Verder wordt broodverbetermiddel toegevoegd, vroeger was dat ouderwets varkensvet maar nu waarschijnlijk iets van Unilever. Wat karamel voor de kleurstof en idd inuline voor de vezels.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat als een mooi gezond product zo chemisch bewerkt is, dat het dan nog gezond voor je is. (Sprak de toekomstige diëtist)
Ik denk er wel vaak over na.. maar het is toch best een grote stap om heel erg bewust/gezond/biologisch te gaan eten. Ik word trouwens niet vegetarisch maar ik ga bewust biologisch vlees eten. Wel makkelijk dat m'n vriendje vegetarisch is/graag gezond eet/voorstander is van biologisch en fair trade en tegen plastic zakjesquote:Op donderdag 4 september 2008 22:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Verreweg het meeste brood is ook al niet meer wat het vroeger was. Vroeger zat er nog gewoon gemalen graan, water, gist en vet in. Nu wordt dat graan uitgesplitst in onderdelen die in bepaalde verhoudingen in een broodmix gaan. Verder wordt broodverbetermiddel toegevoegd, vroeger was dat ouderwets varkensvet maar nu waarschijnlijk iets van Unilever. Wat karamel voor de kleurstof en idd inuline voor de vezels.
Een vezel is simpelweg een suiker net zoveel ketens dat die niet door de darm kan en weer wordt uitgepoept (voor de liefhebbers onder ons). In veel 'gezonde' en 'light' producten wordt een deel van de suiker vervangen door inuline, simpelweg omdat het veel vergelijkbare eigenschappen heeft en omdat je inuline mag vermelden als vezel (dus gezond!!!). Suiker wordt niet alleen gebruikt als zoetstof, maar het geeft ook body aan het product, het is een bulkstof. Als je suiker in bv cake zou vervangen door zoetstof, heb je de helft minder cake en geen caramellisering.
Verder nog wat om over na te denken: een cake die in de winkel ligt, moet volgens de warenwet een jaar houdbaar zijn. Heb je enig idee wat je allemaal binnenkrijgt als je standaard supermarktvoer eet? Om terug te komen op de opmerking die je maakte, ik ben er geen voorstander van om mooie gezonde producten chemisch te bewerken, maar het is wel dagelijkse kost. Zelfs een doodnormale komkommer is niet wat het geweest is, die dingen worden op glaswol geteeld en in het water zit een substraat met daarin wat vitaminen en mineralen. De vertegenwoordiger overtuigt de teler zijn spul te kopen en dat bepaalt uiteindelijk wat wij in onze mond stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Broodverbetermiddel bestaat o.a. uit gemalen haren / veren.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Verreweg het meeste brood is ook al niet meer wat het vroeger was. Vroeger zat er nog gewoon gemalen graan, water, gist en vet in. Nu wordt dat graan uitgesplitst in onderdelen die in bepaalde verhoudingen in een broodmix gaan. Verder wordt broodverbetermiddel toegevoegd, vroeger was dat ouderwets varkensvet maar nu waarschijnlijk iets van Unilever. Wat karamel voor de kleurstof en idd inuline voor de vezels.
Sorry maar het is echt één van mijn grootste irritaties dus neem het me vooral niet kwalijkquote:Op donderdag 4 september 2008 23:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik denk er wel vaak over na.. maar het is toch best een grote stap om heel erg bewust/gezond/biologisch te gaan eten. Ik word trouwens niet vegetarisch maar ik ga bewust biologisch vlees eten. Wel makkelijk dat m'n vriendje vegetarisch is/graag gezond eet/voorstander is van biologisch en fair trade en tegen plastic zakjesDan hoef ik iig 1 persoon minder uit te leggen wat mijn beweegredenen zijn. Ik merk het zo erg aan m'n lichaam als ik er rommel instop, als ik veel koek/suiker eet slaap ik overdag uren. En ik heb m'n tijd en energie nu gewoon nodig! Vanuit dit oogpunt wil ik steeds gezonder en beter gaan eten, niet per se omdat ik dun wil worden, want stiekem ben ik dat al ook al weeg ik 70 kilo. (Jaa... als ik zwart draag met 10 cm hakken. Zoals bijna dagelijks. Maar toch. Goed gevuld is ook prima) Want dan denk ik iedere keer, ooo ik kan nog wel een stroopwafel eten, ik ben toch wel dun!
Waren die ergens in de aanbieding ofzo, we hebben ze ook al thuis liggen, terwijl we ze nooooit hebben. Altijd King pepermunt. En inderdaad rotspul voor je darmenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Gister en eergister 10-20 Wilhelmina pepermuntjes per dag gegeten (schatting, het zakje is nog lang niet leeg)
En m'n darmen deden naar en vervelend.kutspul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |