abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61378980
Ow wacht moblo leest dit toch niet meer he Was een grapje

Maar in ieder geval, mijn avondeten zal niet zo gezond zijn, en de drank die daarna genuttigd gaat worden ook niet
pi_61379007
Ow en twee dezelfde truitjes kopen maar dan in een andere kleur is ook niet handig Ik wil de zwarte aan maar de grijze staat leuker op deze broek
pi_61379731
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en twee dezelfde truitjes kopen maar dan in een andere kleur is ook niet handig Ik wil de zwarte aan maar de grijze staat leuker op deze broek
Doe ik heel vaak! Dan vind ik iets zo leuk dat ik het in 4 kleuren moet hebben.

Ik heb een nieuwe hobby, fitness. Vandaag was de eerste keer en het was erg leuk! En mijn vetpercentage (althans, van mijn benen...) was 31,5 %. M'n BMI 24 en daarmee zat ik volgens de instructrice op het randje. Ze had ook wel gelijk....
pi_61380004
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik koop heel vaak dingen 2x, wel in een andere kleur. Omdat de meeste kleding me niet zo heel geweldig staat, koop ik iets vaak dubbel als ik het echt mooi vind.

Ik kan nu geen plaatjes vinden helaas
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 17:48:11 #55
163650 Greys
pi_61380264
Co! Wat een beeldige beauty-porceleinen-poppetje-achtige foto!
Was dat nog voor die strenge regels dat je niet mag lachen enzo, ik dacht dat je het tegenwoordig verplicht bij een fotograaf moest laten maken of kan ik ook in zo'n apparaat kruipen? Mijn paspoort moet namelijk volgende maand vernieuwd worden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 17:50:27 #56
163650 Greys
pi_61380325
... oh enneh... we eten vanavond mosselen in donker bier en voor mij wat naanbrood met tomatentapenade er bij en voor Heer G frietjes ook nog er bij. Misschien neem ik ook wel gewoon wat frietjes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61380563
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:16 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je ziet er zo echt jong uit ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61380687
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je ziet er zo echt jong uit ...
Ja, en ik als een crimineel Kutpaspoorten
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 4 september 2008 @ 18:11:02 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61380745
Co is sowieso walgelijk naturel mooi .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_61380771
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, en ik als een crimineel Kutpaspoorten
Ik als spook (wallen etc) op mn ID en als schim (te lichte kleuren) op mn paspoort. Echt lachen .
  donderdag 4 september 2008 @ 18:16:05 #61
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61380867
De pasfoto die ik had meegenomen voor m'n rijbewijs was niet goed toen ben ik meteen maar andere foto's gaan maken maar ik mocht m'n pet natuurlijk niet ophouden gevolg een toffe foto
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 4 september 2008 @ 19:13:59 #62
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61382195
(ik ben wel uitgediscussieerd eigenlijk maar voor dizzy miss lizzy: ik vind t net zo vullen als bruinbrood... witbrood eet ik zo 5 van op, als t vers is zeker, en hiervan maximaal 2)

net heeeeeeeerlijk een uurtje gesport. jeej.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 september 2008 @ 19:17:27 #63
163650 Greys
pi_61382306
Leuke chickflick vanavond (lijkt me tenminste): The Sisterhood of the Traveling Pants!
Film uit 2005, krijgt 7.0 op IMDB. Hoewel... Rory van The Gillmore Girls speelt er in en die werkt normaal nogal op mijn zenuwen

De mosselen waren trouwens heeeeeeeeeeeeerlijk
Heer G is nog bezig, ik ben er wel genoeg. Pfoeh!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61382889
Blech. Ben al sinds 1 uur bijna non-stop bezig met 1 vak, en zo geen zin meer in. Ben opdrachten maken, waarbij de antwoorden in het verkeerde hoofdstuk te vinden zijn, of gewoon helemaal niet, of ik niet snap wat ze van me willen. En ben het gezoek nu zo zat, terwijl ik er nog maar 4 vragen moet. Blech. Het vak zelf is gelukkig wel leuk . Maar deze opdrachten (meer: zoek een heel engels boek door op zoek naar 1 regeltje) wat minder . Ben er lam en moe van.

Edit: af. Vind ik. Nu eindelijk maar eens naar de stad, wat leuks doen .

[ Bericht 12% gewijzigd door Chicolate op 04-09-2008 19:56:00 ]
pi_61384200
Zo, sinds vanmiddag geslapen, ik was moe!
pi_61384321
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Theoretisch gezien zou je libido hoger moeten zijn, zeker omdat je de Diane gebruikte. Vrij testosteron is de belangrijkste factor voor je libido. Het progestageen van de Diane zorgt er juist voor dat er minder vrij testosteron is, waardoor je zou verwachten dat je libido bij stoppen weer toeneemt. Kortom, ik heb geen idee waarom jouw libido tijdens de Diane hoger was.

Je schrijft dat je uit angst voor acne niet weer aan de pil wilt. Niet dat ik je aan de pil wil hebben, maar even een tip voor als je het wel overweegt. De meeste pillen hebben een progestageen met een (licht) androgeen effect en dat wil je niet. Pillen die het minste androgeen effect heben of zelfs een licht anti-androgeen effect zijn pilen met desogestrel of drospirenon (Marvelon, Mercilon, Yasmin). Deze pillen geven wel weer een licht verhoogd risico op trombose.

En alleen als jij dat zelf wilt moet je op zoek naar een andere man
De Yasmin maakte van mij een totaal hormonster. Ik werd er gek van en mijn vriend al helemaal. Heftige moodswings, agressie, jankerigheid, helemáál geen libido meer. Het lijkt alsof mijn reacties op een bepaalde pil altijd tegenovergesteld zijn van wat wordt voorspeld in de bijsluiter... Misschien heb ik wel een hele vreemde hormoonhuishouding...
pi_61384382
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen allemaal
Gisteravond was ik om half 8 thuis en ik had al een hoop boterhammen op, dus nog een klein hapje risotto gemaakt, verder nog wat yoghurt en dat was wel genoeg. Vanochtend kon ik het niet laten om zo'n knetterzoete spaanse cracker met anijs te pakken Die zijn wel erg slecht.

Isegrim, zou het niet kunnen dat het met pil beter gaat omdat je liever geen kinderen wil?(je overweegt sterilisatie immers al een tijdje) Dat je je dus relaxter voelt met het gebruik van de pil?
Nee. Ik doe regelmatig een test, gewoon voor de zekerheid en ik heb geen morele problemen met de map / overtijdbehandeling / abortus. Dus dat is 't niet...
  donderdag 4 september 2008 @ 20:43:34 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61384577
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:11 schreef Vivi het volgende:
Co is sowieso walgelijk naturel mooi .
En dan te bedenken dat het nog een oud wijf is ook.

Sommige dingen zijn niet eerlijk!!
pi_61384579
Lijstje:

O: gojimuesli, yoghurt, zoetstof
T: VitaLinea
L: twee zuudesempjes met kipfilet-bieslook & mosterd
T: blikje ananas op eigen sap
D: bedrijfs-BBQ - heb mager vlees (kip & biefstuk) en groene salade en fruit gegeten.
pi_61384645
En nu nog een stukkie chocola met sinaasappel.
pi_61384815
Ik kijk nu 'De naakte waarheid' op RTL8.
Wat een negatief zelfbeeld heeft die Wendy. Ze heeft helemaal geen slecht lijf, en is verre van lelijk. Maar zij ziet alleen lelijkheid in de spiegel...

Edit: het is de NL verse van: [Tien] How to look good naked.

Interessant is de test waarbij ze uit een rij van 10 vrouwen van verschillend gewicht in ondergoed een vrouw moet kiezen die even zwaar als zij is.

Ze koos een vrouw uit die 40% dikker was dan zij.

[ Bericht 47% gewijzigd door cinnamongirl op 04-09-2008 20:57:22 ]
pi_61384955
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk nu 'De naakte waarheid' op RTL8.
Wat een negatief zelfbeeld heeft die Wendy. Ze heeft helemaal geen slecht lijf, en is verre van lelijk. Maar zij ziet alleen lelijkheid in de spiegel...
Oh, ik zet het ook ff aan.

Heel veel vrouwen hebben dat...
pi_61385033
Oh, dat programma hebben ze geript van een Engelse zender. Ik heb de Engelse versie al 's gezien.
pi_61385117
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik kan nu geen plaatjes vinden helaas
In V sexy en gewaagd staat een mooi plaatje.
#35.
pi_61385146
Ja het is echt helemaal gejat, ook die billboard. En die coach steeds met zijn 'in je kracht staan'. Het is één van de meest door mij gehate uitdrukkingen .

Maar over die Wendy: pijnlijk om te zien, haar vertekende zelfbeeld. Temeer omdat ik er zelf ook in meer in mindere mate last van heb.
Ik kan mezelf soms zo'n gedrocht vinden. Op zulke dagen moet ik mezelf dwingen de deur uit te gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')