Doe ik heel vaak! Dan vind ik iets zo leuk dat ik het in 4 kleuren moet hebben.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en twee dezelfde truitjes kopen maar dan in een andere kleur is ook niet handigIk wil de zwarte aan maar de grijze staat leuker op deze broek
Ik koop heel vaak dingen 2x, wel in een andere kleur. Omdat de meeste kleding me niet zo heel geweldig staat, koop ik iets vaak dubbel als ik het echt mooi vind.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en twee dezelfde truitjes kopen maar dan in een andere kleur is ook niet handigIk wil de zwarte aan maar de grijze staat leuker op deze broek
quote:
Ja, en ik als een crimineelquote:Op donderdag 4 september 2008 18:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]Je ziet er zo echt jong uit ...
Ik als spook (wallen etc) op mn ID en als schim (te lichte kleuren) op mn paspoort. Echt lachenquote:Op donderdag 4 september 2008 18:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, en ik als een crimineelKutpaspoorten
De Yasmin maakte van mij een totaal hormonster. Ik werd er gek van en mijn vriend al helemaal. Heftige moodswings, agressie, jankerigheid, helemáál geen libido meer. Het lijkt alsof mijn reacties op een bepaalde pil altijd tegenovergesteld zijn van wat wordt voorspeld in de bijsluiter... Misschien heb ik wel een hele vreemde hormoonhuishouding...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Theoretisch gezien zou je libido hoger moeten zijn, zeker omdat je de Diane gebruikte. Vrij testosteron is de belangrijkste factor voor je libido. Het progestageen van de Diane zorgt er juist voor dat er minder vrij testosteron is, waardoor je zou verwachten dat je libido bij stoppen weer toeneemt. Kortom, ik heb geen idee waarom jouw libido tijdens de Diane hoger was.
Je schrijft dat je uit angst voor acne niet weer aan de pil wilt. Niet dat ik je aan de pil wil hebben, maar even een tip voor als je het wel overweegt. De meeste pillen hebben een progestageen met een (licht) androgeen effect en dat wil je niet. Pillen die het minste androgeen effect heben of zelfs een licht anti-androgeen effect zijn pilen met desogestrel of drospirenon (Marvelon, Mercilon, Yasmin). Deze pillen geven wel weer een licht verhoogd risico op trombose.
En alleen als jij dat zelf wilt moet je op zoek naar een andere man
Nee. Ik doe regelmatig een test, gewoon voor de zekerheid en ik heb geen morele problemen met de map / overtijdbehandeling / abortus. Dus dat is 't niet...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Gisteravond was ik om half 8 thuis en ik had al een hoop boterhammen op, dus nog een klein hapje risotto gemaakt, verder nog wat yoghurt en dat was wel genoeg. Vanochtend kon ik het niet laten om zo'n knetterzoete spaanse cracker met anijs te pakkenDie zijn wel erg slecht.
Isegrim, zou het niet kunnen dat het met pil beter gaat omdat je liever geen kinderen wil?(je overweegt sterilisatie immers al een tijdje) Dat je je dus relaxter voelt met het gebruik van de pil?
En dan te bedenken dat het nog een oud wijf is ook.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:11 schreef Vivi het volgende:
Co is sowieso walgelijk naturel mooi.
Oh, ik zet het ook ff aan.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk nu 'De naakte waarheid' op RTL8.
Wat een negatief zelfbeeld heeft die Wendy. Ze heeft helemaal geen slecht lijf, en is verre van lelijk. Maar zij ziet alleen lelijkheid in de spiegel...
In V sexy en gewaagd staat een mooi plaatje.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan nu geen plaatjes vinden helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |