abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50218496

Echt een heel leuk programma!
Er zijn best veel make-overprogramma's zoals Looking Good, What not to wear, Extreme Makeover, maar dit is iets anders.
In dit programma verbouwen ze niets aan het uiterlijk van de kandidaat, maar proberen ze met make-up, kleding en bepaalde confrontaties het zelfbeeld/zelfvertrouwen van haar op te krikken.
Zo maken ze een billboard van een foto in ondergoed en vragen voorbijgangers hun mening.
Verder moeten ze ze zichzelf bijvoorbeeld typeren door zich tussen een rij vrouwen in hun ondergoed oplopend in dikte te plaatsen. Of ze moeten zelf een 3-D image maken van hun lijf op de computer. En allemaal schatten ze zichzelf veel dikker in dan ze zelf dachten.
En het is gewoon schokkend te zien hoe erg de vrouwen hun lijf eigenlijk haten, terwijl ze eigenlijk helemaal niet echt dik zijn.....
Uiteindelijk worden ze naakt gefotografeerd door een professionele fotograaf.
Het resultaat is altijd verbazend, vind ik. Ik heb nu 2 afleveringen gezien en vind dat alle vrouwen enorm zijn opgeknapt!

Gok Wan is de stylist die deze vrouwen allemaal omtovert:

Hij geeft echt supertips op kleding en modegebied.
Verder geven diverse experts gedurende het programma nog veel meer beautytips.
pi_50218591
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Of ze moeten zelf een 3-D image maken van hun lijf op de computer. En allemaal schatten ze zichzelf veel dikker in dan ze zelf dachten.
Dat heb ik ook eens moeten doen, maar dan de omtrek leggen met een touwtje. Eerst wat je dacht, daarna nameten. Was ook érg verrassend.
  donderdag 7 juni 2007 @ 22:30:31 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_50218678
Leuk programma inderdaad. Dit bewijst maar eens te meer dat schoonheid meer in het hoofd dan in het lichaam zit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 7 juni 2007 @ 22:32:27 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50218764
wat een enorme fag die Jap
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_50218938
Zo erg; ik moet zelf ook wennen aan het feit dat deze vrouwen 'zomaar' op tv te zien zijn. Meestal zie je perfecte meisjes óf echt erg dikke vrouwen.
Maar deze vrouwen hebben maat 38,40,42 en wat dingetjes zoals cellulitis, dikkere bovenbenen, lovehandles.

En de mensen die hun foto's in hun onderbroek op het billboard moeten beoordelen, vooral de mannen, vinden hen gewoon mooi, ondanks het feit dat hun lichaam niet eens in de buurt komt van dat van een model.
pi_50219014
Jacky chan die metomorfeert ze wel even hoor. Hij kan beter zorgen dat er bij de Wok 2 Walk minder grote wachtrijen zijn.
pi_50219152
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Apfel. het volgende:
Jacky chan die metomorfeert ze wel even hoor. Hij kan beter zorgen dat er bij de Wok 2 Walk minder grote wachtrijen zijn.

Zonde van zijn talent:
quote:
Born in 1974 in Leicester, Gok has worked in the fashion industry for the best part of a decade. Studying at London's prestigious Central School of Speech and Drama, he found himself drawn to hair and make-up over drama, prompting his entrée into the fashion industry and gaining him early work as a hair and make-up artist on titles such as The Sunday Times Style. Finding himself dissatisfied with beauty alone, however, Gok decided to pursue his love of clothes as a fashion stylist.

Nearly eight years on his talent and tenacity has seen him build up quite a pedigree: he has worked with some of the world's most renowned photographers (Rankin, Mike Owen, Tony McGee, Jason Joyce and Arthur Elgot), had his work published internationally (Glamour, The Face, Cosmopolitan, Afisha Mir and People Magazine US), amassed an enviable celebrity client-base (Bryan Ferry, Vanessa Mae, Damien Lewis and All Saints to name a few) and consulted on a host of television shows including How to Look Good Naked Series 1, GMTV, BBC1's Battle of The Sexes and Richard and Judy.

Despite Gok's growing status as one of the UK's most sought-after stylists and fashion 'gurus', he remains far from blasé (though a little mischievous) about his achievements, especially where his celebrity clients are concerned:

I never dreamt as a child that the people I danced around my bedroom singing to and tried to emulate style-wise, I'd one day get to tell what to wear!

Gok Wan's book How to Look Good Naked is published by Harper Collins.
  donderdag 7 juni 2007 @ 23:33:41 #8
331 Merel
Be here now.
pi_50221524
Geweldig programma, als ik het heb gezien voel ik me altijd ook weer helemaal goed over mezelf
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_50237104
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:33 schreef Merel het volgende:
Geweldig programma, als ik het heb gezien voel ik me altijd ook weer helemaal goed over mezelf
Same here!
Wie is daar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')