Zeker als je zulk verantwoordelijk werk doet!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:35 schreef conleche het volgende:
BJ: ik moet je nu toch echt vermanend toespreken: je eet veuls te weinig. Ik dacht laatst dat het 1 dagje was, maar nu is het weer zo. Nog geen 500 cal. jouw lijstje!! Whazzup??
Maar het is optimel, een koekje, een fruit en een plakje kaas!quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
en het is wel meer dan 500 calorieen hoor
We houden het beschaafdquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:41 schreef Vivi het volgende:
Je moet er alleen geen mandjes van 75 euro van maken hoor SHE....
Niet om lullig te zijn, maar ik heb het net even uitgerekend en kom op 571 kcal. Met volvette kaas, 2 kiwi's, 2 koppen Kellogs, 3 dropjes, een grote koek en 2 schaaltjes optimel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
en het is wel meer dan 500 calorieen hoor
Zit toch ook in melk en eieren?quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:58 schreef SHE het volgende:
Dat is B12 en B12 kun je nergens anders uit halen dan vlees. Daarnaast is B12 nogal essentieel.
Waar baseer je dat op?quote:Overigens is fulltime, strikt vegetarisme en ook veganisme niet zo goed voor je.
Tijdelijk kan geen kwaad, maar niet iets wat je een leven lang vol wil houden.
En helemaal biologisch verantwoord en onbespoten en allesquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:12 schreef Merel het volgende:
Dit zijn trouwens ook heeeeeeerlijke Italiaanse productenEn ze sturen je een geweldige catalogus met een leuk kaartje en een CD'rommetje met een rondleiding over het landgoed. Superschattig. En zo lekker dat ik er álles wel van wil eten en dat is natuurlijk absoluut niet goed voor de lijn
Volgens mij zat er ooit een foldertje voor een vakantie daarheen bij de arts & autoquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:15 schreef conleche het volgende:
Wat een mooi huis en je kan er komen werken!
neej eigenlijk nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Maar het is optimel, een koekje, een fruit en een plakje kaas!
Ga je daar niet trillerig en chagrijnig van worden?
heb jij zeker mijn vakantietoetjes enzo niet gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |