Mijn ervaring: wat alcohol doet wonderen!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan te bedenken dat ik morgenavond ergens tussen Düsseldorf en Köln zwalk met m'n verkankerde knie en veel bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Wie weet in de toekomst, dan moet ik toch meer rails hebben... zonder de rubberen fabrieksbedding.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus Fleischmann aanschaffen.
Is goed spul.
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn ervaring: wat alcohol doet wonderen!
Ben met carnaval door mijn knie gegaan, heb later op de avond nog op het biljart staan dansen..Ik HEB niet eens een minuscusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en wat alcohol in een nachttrein met je doet daar heb ik inmiddels wel een redelijk beeld van
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb een Brekina Draisine in HO zien staan voor 69 euroquote:Op woensdag 3 september 2008 23:28 schreef DaMart het volgende:
heb ik wel wat leuke Zwitserse rijtuigen van Fleischman gezien vandaag.
ik ook niet.. typefout verbeterdquote:Op woensdag 3 september 2008 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik HEB niet eens een minuscus![]()
en wat alcohol in een nachttrein met je doet daar heb ik inmiddels wel een redelijk beeld van
MPG heeft er geen kijk opquote:Op woensdag 3 september 2008 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG wilde hem niet in de TT zetten.
Niet zeiken, je hebt wel een naamtopic gekregen ja /madquote:Op woensdag 3 september 2008 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG wilde hem niet in de TT zetten.
Nou, laat ik over mijn eerste keer eerlijk zijn. Ik vond mezelf ineens om 01:40 terug in een compleet leeg barrijtuig op Koblenz hbf. Ik heb toen nog een rangeerder bereid gevonden om mij alsnog in het bestemde treingedeelte toe te laten. Sindsdien weet ik wanneer het tijd is.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik ook niet.. typefout verbeterd
en dat laatste.... wordt rommelig denk ik?
W00t!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een Brekina Draisine in HO zien staan voor 69 euro![]()
zoeen schatje![]()
Net Kuukske die dartelt in een bergweitje met madeliefjes in haar haar, en dan ongeveer 93 keer zo schattig
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet zeiken, je hebt wel een naamtopic gekregen ja /mad
quote:
Klopt. Daarom hoef je het niet nogmaals te herhalenquote:
Kuukske!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een Brekina Draisine in HO zien staan voor 69 euro![]()
zoeen schatje![]()
Net Kuukske die dartelt in een bergweitje met madeliefjes in haar haar, en dan ongeveer 93 keer zo schattig
Dacht ik. EN ze slaapt al. EN ze leest nooit terug. EN anders maar welquote:Op woensdag 3 september 2008 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kuukske!![]()
Maar heldere vergelijking, maakt een hoop duidelijk zo.
Nee. Kuukske isquote:Op woensdag 3 september 2008 23:36 schreef MPG het volgende:
Zitten jullie nu met zn tweeën op Kuukske te fappen![]()
Of op die trein?
Ja, och....quote:Op woensdag 3 september 2008 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Kuukske isEn die draisine helemaal
is niet echt ene trein hoor
![]()
Nog wel het belangrijkste inzicht van vanavondquote:
Weer wat geleerd. Zet je dat ook in je sig?quote:
GMTA!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Zet je dat ook in je sig?
quote:
quote:
Zo ziet iedereen die hem leest wat voor eerlijke knul je wel niet bent en dat je je tekortkomingen durft te erkennenquote:
Zie subtitel en sigquote:Op woensdag 3 september 2008 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow we gaan weeren
Ok![]()
Dr34m3r?gewoon ff knuffie aaah komopnou
Ja hoorquote:
Whehe.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo ziet iedereen die hem leest wat voor eerlijke knul je wel niet bent en dat je je tekortkomingen durft te erkennen.
Waar is ze ?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hoor.
Zorg je weldat Muck het niet ziet?
[..]
Whehe.
Waarom?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:nou gaat ineens iedereen slapen zeker
Feliquote:
Weet ik veelquote:
Muckquote:Op woensdag 3 september 2008 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Wat heeft Muck ermee te maken trouwens?
quote:
quote:
awww.... ik had je toch een knuffel gegeven?quote:Op donderdag 4 september 2008 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar geen punt, zo gaat het altijd
Klonkquote:Op donderdag 4 september 2008 06:39 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen
straks met een oude dame naar het ziekenhuis, nu eerst koffie
hey DM... leuk he.. dat soort geintjesquote:Op donderdag 4 september 2008 06:49 schreef DaMart het volgende:
Altijd handig, een stroomgroep die eruit knalt omdat een halogeenlamp de geest geeft. En dat gebeurt dan precies in het donker, terwijl je ogen nog maar half open zijn en je half op de tast op zoek moet naar de meterkast.
Maar goedemorgen.
ben je wel gelijk wakkerquote:Op donderdag 4 september 2008 06:49 schreef DaMart het volgende:
Altijd handig, een stroomgroep die eruit knalt omdat een halogeenlamp de geest geeft. En dat gebeurt dan precies in het donker, terwijl je ogen nog maar half open zijn en je half op de tast op zoek moet naar de meterkast.
Maar goedemorgen.
Ach, het is weer eens wat andersquote:Op donderdag 4 september 2008 06:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey DM... leuk he.. dat soort geintjes
Dat wel jaquote:
hij had al een lampje aangedaan, is meestal een teken van wakkerheidquote:Op donderdag 4 september 2008 06:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of juist niet, als je doorslaapt en denkt dat het nog altijd donker is... of zo..
lijkt me ook dat zoiets niet zou moeten kunnen, maar je moest eens weten wat ik hier soms meemaaktquote:Op donderdag 4 september 2008 06:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders.
Maar ik vind het wel apart dat door een halogeenlamp die kapot gaat (er was een felle flits en toen niets meer) een stroomgroep uitvalt. Iets zegt me dat dat niet zou moeten kunnen.
[..]
Dat wel ja.
En nu ben ik weg, anders mis ik de trein.
en in sommige gevallen gewoon vet slaapwandelen....quote:Op donderdag 4 september 2008 06:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
hij had al een lampje aangedaan, is meestal een teken van wakkerheid
je hebt gewonnen, hier weet ik zelfs na 2 koppen koffie nog geen antwoord opquote:Op donderdag 4 september 2008 06:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en in sommige gevallen gewoon vet slaapwandelen....
geen probleem, ik heb ook nog 5 uur voorsprong buiten die koffie van vanochtendquote:Op donderdag 4 september 2008 07:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt gewonnen, hier weet ik zelfs na 2 koppen koffie nog geen antwoord op
wacht maar tot later op de dag, als ik op het hoogtepunt van mijn scherpte ben en jij naar je bedje verlangtquote:Op donderdag 4 september 2008 07:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen probleem, ik heb ook nog 5 uur voorsprong buiten die koffie van vanochtend
haha.. denk dat als ik daarnaar verlang ik er ook al in lig, want ik moet morgen om half negen met het vliegtuig mee op transport.quote:Op donderdag 4 september 2008 07:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
wacht maar tot later op de dag, als ik op het hoogtepunt van mijn scherpte ben en jij naar je bedje verlangt
Fleischmann. Manvlees imo. Ofzoiets. Het klinkt goor in et Duits.quote:
Ah zoquote:Op donderdag 4 september 2008 07:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fleischmann. Manvlees imo. Ofzoiets. Het klinkt goor in et Duits.
Het is een modelspoormerkquote:Op donderdag 4 september 2008 07:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fleischmann. Manvlees imo. Ofzoiets. Het klinkt goor in et Duits.
er staat toch geen 'roze staaf vlees'quote:Op donderdag 4 september 2008 07:18 schreef Kuukske het volgende:
Wat een ranzige TT.
N700.quote:Op donderdag 4 september 2008 07:24 schreef Klonk het volgende:
tof een model van de shinkansenwelke ?
Ik vind het wel jammer dat ze van de neus van nozomi n700 zijn afgestapt.quote:Op donderdag 4 september 2008 07:42 schreef Klonk het volgende:
ze maken toch wel toffe treinen daar, maar de N700 is zo´n bizar qua uiterlijk, echt briljant, en de Tsubame vind ik er altijd uit zien als een overmaatse zetpil
Ja, alleen kun je niet vanaf de fabrikant bestellen. Maar via ebay heb ik nu dus wel rond die prijs. En als ik naar japan ga, oh dear, dat wordt een extra handbagagekoffer meenemenquote:Op donderdag 4 september 2008 07:43 schreef Klonk het volgende:
de prijs bij katomodels valt trouwens reuze mee
Ja, je kan gratis reserveren ook voor "tweede klas". En die beenruimte is echt te ziek, maar straks dus nog meer. Dus zullen er wel grotere klaptafeltjes komen, anders moet je reiken naar je lunch. Of misschien wel op afstandbediening uit te klappenquote:Op donderdag 4 september 2008 07:47 schreef Klonk het volgende:
nog meer beenruimte, ik bedoel je kon al zowat een vrachtwagen keren tussen de stoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |