Radwanska - Venusquote:Op maandag 1 september 2008 23:24 schreef TubewayDigital het volgende:
wat is er nu op eurosport? (huisgenoten houden de TV bezet)
Del Potro begint op papier om 0.30 (dat gebeurt ook zeker op dat tijdstip). Dan zendt Eurosport zeker tot Serena begint die partij wel uit. Maar vanaf 01.20-01.25 zal Serena wel komen jaquote:Op maandag 1 september 2008 23:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Radwanska - Venus
Na de heren dubbel, hoop ik dat ze Del Potro uitzenden, maar kan ook dat ze voor Serena kiezen![]()
Yep !quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:20 schreef TheGeneral het volgende:
En Del Potro van *0-3 naar *4-3.
Hij is warmgedraaid zeg maar.
BAH na de 1e set gaan ze naar Williams![]()
![]()
![]()
Who cares anywayquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:27 schreef qonmann het volgende:
Schnyder van de baan geveegd !!
GSM Elena; 6-2, 6-3![]()
6-2 Djoko, da's 1.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:47 schreef sven234 het volgende:
mijn voorspelling: hij speelt gewoon door en rolt robredo op in 4 sets
Wat dan?quote:
Staat 'ie al.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:16 schreef Federer-fan het volgende:
Kan die link naar channelsurfing nog in de OP worden gezet?
Hier kun je verder kijken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:24 schreef kevin_ het volgende:
Echt weer een kut streek van Eurosport zeg. Het is niet zomaar een wedstrijd. Maarja, gelukkig wel eventjes van de stem van Micha af
.
Ik zie het. Sorry.quote:
Ik vind haar stem wel sexy.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:24 schreef kevin_ het volgende:
Echt weer een kut streek van Eurosport zeg. Het is niet zomaar een wedstrijd. Maarja, gelukkig wel eventjes van de stem van Micha af
.
Ja weet ik, bedankt. Maar ik kan daar de bal amper volgen.quote:
quote:
Ja, waardeloos.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:32 schreef TubewayDigital het volgende:
3-1 voor djoko, hij heeft net robredo gebroken in de 3e set
Nou, ga dan, als het je hier niet bevalt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:34 schreef TubewayDigital het volgende:
Een american green card, ja dat wil ik
Giving up the point staat er denk ik voor dat hij de service in zag. Heeft hij wel eens vaker gedaan, een punt aan de tegenstander gegeven als hij vond dat die dat verdiende.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:32 schreef Norrage het volgende:
DJoko
"giving up the point"
en dan zo lomp doen...volgens mij komt er weer een opgave aan.
"Op z'n vroegst om 21.45".quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef sven234 het volgende:
komt eurosport echt al om 21.45 terug of pas om 22.00 uur?
Volgens mij doen ze het als ze denken dat de tegenstander gaat challengen en ze weten dat ze het punt toch gaan verliezen; als ze het punt weggeven, raken ze hun momentum misschien niet kwijt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Giving up the point staat er denk ik voor dat hij de service in zag. Heeft hij wel eens vaker gedaan, een punt aan de tegenstander gegeven als hij vond dat die dat verdiende.
Wellicht. Heb het voornamelijk gezien van Djokovic. Ook momentum heb ik niet gezien op 0-40 achter met verschrikkelijke puntenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het als ze denken dat de tegenstander gaat challengen en ze weten dat ze het punt toch gaan verliezen; als ze het punt weggeven, raken ze hun momentum misschien niet kwijt.
Meestal is het om het eigen ego nog wat op te krikken. 'Kijk mij eens stoer zijn, ik geef het punt weg, ik win toch wel', terwijl ze donders goed weten dat ze echt wel gelijk hebben voordat ze zoiets doen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het als ze denken dat de tegenstander gaat challengen en ze weten dat ze het punt toch gaan verliezen; als ze het punt weggeven, raken ze hun momentum misschien niet kwijt.
Waarom niet? Stunten kan die...quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:10 schreef Bruce117 het volgende:
Muller zal toch niet ook Davydenko verslaan
Niet gek met die vijfsetters en het feit dat het een kanon is natuurlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:19 schreef TheGeneral het volgende:
Muller heeft trouwens al 92 aces totaal. Daar zijn denk ik nog niet de aces van deze partij bij opgeteld. Toch wel veel zeg.
Moet 'ie eerst van Gonzo winnen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zie Roddick Djokovic wel verslaan.
Ligt er een beetje aan hoe Djokovic speelt, dat kan volgende wedstrijd heel anders zijn. Ik zie Roddick trouwens ook nog wel verliezen van Gonzalez, eerder eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens mij was hij iets stabieler..als je Muller in het achterveld kan houden is het niet veel soeps, dan komen de fouten vanzelf.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Instorting van Muller. Volgens mij deed Davy het niet veel beter.
Zo zijn de regels nu eenmaal. Je mag niet wachten om te kijken wat jouw bal doet en daarna nog eens gaat kijken naar die vorige bal. Je moet direct het spel stoppen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:02 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Snap niet dat dat er zoveel voor doet. De bal was uit, of hij nou laat of vroeg challengede.
Ja achteraf welquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:08 schreef sven234 het volgende:
ja vind ik ook eigenlijk...en de game was toch voor federer..
Mwah ff warmdraaien. Wennen aan het spel van Andreev. Heel anders dan Stepanek. Veel topspin.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:14 schreef Norrage het volgende:
Ok, Fed speelt weer crap...
was dus eenmalig een goede wedstrijd.
Alles gaat ook zacht en door het middenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:27 schreef sven234 het volgende:
ja niet alleen de returns...ook het voetenwerk vaak ...sjezis....heeft ie nog geluk dat andreev choked
Who cares. Veel wind. Lastig voor Federer met zijn timing. Gewoon rustig de rally aangaan met Andreev tot die een fout maakt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alles gaat ook zacht en door het midden
Fed is geen goede windspeler inderdaad...Maar ja, ik ben gewoon zo stupefait dat fed zo speelt de laatste tijdquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Who cares. Veel wind. Lastig voor Federer met zijn timing. Gewoon rustig de rally aangaan met Andreev tot die een fout maakt.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fed is geen goede windspeler inderdaad...Maar ja, ik ben gewoon zo stupefait dat fed zo speelt de laatste tijd
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet 'ie eerst van Gonzo winnen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:29 schreef Norrage het volgende:
maar, stel, tegen roddick in de halve finale verliezen...dat is toch echt de ondergang van het tennis
Finale US Open: Muller - Fishquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg steeds meer respect voor die Muller, hij blijft maar gaan.
Denk je? Je geeft Fish, Murray of Del Potro geen kans? Nadal is wel favouriet, maar Nadal in een hardcourt grand slam finale...quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Altijd Nadal nu, maar wie er naast staat is spannend.
Ja, Nadal is zo allround tegenwoordig. Enkel een blessure aan zijn voeten stoppen hem, denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:40 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Denk je? Je geeft Fish, Murray of Del Potro geen kans? Nadal is wel favouriet, maar Nadal in een hardcourt grand slam finale...
Juist !quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist !
Ik wil
Andy - Djoko
Andy- Fed
Andy- Nadal
Je weet dat de winnaar door gaat he?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Juist !
Ik wil
Andy - Djoko
Andy- Fed
Andy- Nadal
Heb juist ( meestal) zo'n moeite met die Nederlandse commentatorenquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:57 schreef sven234 het volgende:
ja mooi gezegd van john van lottum....federer kan gewoon het tempo niet aan van andreev a.t.m.
Goed gezegd.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb juist ( meestal) zo'n hekel aan die Nederlandse commentatoren![]()
Altijd negatief als het even wat minder gaat, al in de 1e set voorspellen hoe de partij verloopt,
"weten wat de speler voelt ", nooit eens lekker positief of objectief.
Ze lullen te veel, mogen ook best een keer stil zijn ipv pimpen met hun eigen "kennis" .
Wat blaat je nou dan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:28 schreef Norrage het volgende:
Gelukkig is Andreev de grootste choker van de tour, of tenminste, de domste speler van de tour
Laatst was Ted in slaap gevallenquote:Op woensdag 3 september 2008 00:09 schreef Tim86 het volgende:
Ach, John is tenminste realistisch. Veel collega's zouden pas door hebben dat Fed weleens kon verliezen op 6-7 3-6 3-5*..dat is ook vermoeiend
Klopt ja, hij en Simon zijn er flink op vooruit gegaan op dat gebied. Leek bij Mathieu ook even zo te zijn vorig jaar maar die heeft weer wel een terugval. Hopen dat Gulbis kan volgen..die kan nog wat leren van een Nishikori, Del Potro en Cilic die net zo oud of zelfs jonger zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat blaat je nou dan.Andreev ontwikkelt zich als een malle, weet zich steeds beter raad met goede spelers en met zijn choken valt het wel mee de laatste tijd. Net als Simon is hij mentaal enorm vooruit aan het gaan. En domste speler, wat bedoel je daarmee?
Ik heb het zelfs over partijen van hem DIT jaar....hij doet altijd de domste dingen op setpoints, breakpoints of matchpoints en zo...die jongen heeft nog zelden van een hogere speler gewonnen, behalve Fed vandaag.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat blaat je nou dan.Andreev ontwikkelt zich als een malle, weet zich steeds beter raad met goede spelers en met zijn choken valt het wel mee de laatste tijd. Net als Simon is hij mentaal enorm vooruit aan het gaan. En domste speler, wat bedoel je daarmee?
Toen vond ik hem op z'n best.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Laatst was Ted in slaap gevallen
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Laatst was Ted in slaap gevallen
Re-minibreak: 4-4.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:22 schreef Tim86 het volgende:
minibreak donkey: 4-2
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
TB !
Misschien even schakelen ES ?
[ afbeelding ]
ssssttttttttttttt !quote:Op woensdag 3 september 2008 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Daar is het matchpoint dan voor Muller..Davy on serve.
9-8 davy en weer 9-9..gekkenhuis![]()
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:38 schreef TheGeneral het volgende:
Nou, het was een hele bevalling, maar hij heeft de set
Kan van Lottum fris en fruitig aan Andy beginnenquote:Op woensdag 3 september 2008 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom nou Kristie, jeej.
En ben je daar blij mee, dat een vrouw dat commentaar doet?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan van Lottum fris en fruitig aan Andy beginnen
Wilmots doet de nachtsessie vaak..die is ook wel prima te luisteren. Belgen zijn cool. Denk wel dat Kristie nu lekker blijft zitten en de eesjes blijft bespreken alleen.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk dat Jack dan z'n snor tegen de microfoon aan mag drukkenquote:Op woensdag 3 september 2008 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Van Lottum een vrouw ?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En ben je daar blij mee, dat een vrouw dat commentaar doet?
Zelfde vlag = landgenootquote:Op woensdag 3 september 2008 00:51 schreef TubewayDigital het volgende:
Toch nog een Nederlander bij de laatste acht
oh nee, het is een luxemburger
Nee Knijn, Kristie mag Andy niet doen vanwege de eesjesquote:Op woensdag 3 september 2008 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook, misschien. Maar ik doelde op Kristie.
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:55 schreef TheGeneral het volgende:
Hij tennist niet zo goed, maar je ziet wel de spirit
Ja, maar nu gaat het best goed.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:55 schreef TheGeneral het volgende:
Hij tennist niet zo goed, maar je ziet wel de spirit
Zo, alleen wel grijs tegenwoordig.quote:
Ambro, je krijgt gelijk:quote:Op woensdag 3 september 2008 00:38 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een waardeloze tie-break eigenlijk, maar toch 1-1.
Ik neem trouwens aan dat de partij van Jankovic naar Louis Armstrong gaat? Anders begint Roddick pas over een uur of 4-5.
May be is nog niet zeker natuurlijk, dat stond er vanmorgen ook alquote:Op woensdag 3 september 2008 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ambro, je krijgt gelijk:
Not Before 4:00 PM, - THIS MATCH MAY BE MOVED TO A
Of haal ik nu iets door elkaar ?![]()
Ik hoop het niet eigenlijk, ondanks dat ik Andreev een erg leuke speler vind. Vooral omdat ik Roddick-Gonzo erg graag wil zien en daarnaast nog wil slapenquote:Op woensdag 3 september 2008 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op Igor, schenk ons een 5e set!
Misschien is dit de terugval.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:08 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd of Andreev nog terug kan komen of dat hij echt gebroken is nu..zie Fed nog wel een terugval hebben eigenlijk..
Nou, inderdaad, al mijn twijfels zijn in 1 keer verdwenen.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb een magisch voorgevoel dat Federer de Open gaat winnen, dus het komt wel goed
Federer doet zijn grote voorbeeld martin verkerk na en maakt het se-pannendquote:Op woensdag 3 september 2008 01:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, al mijn twijfels zijn in 1 keer verdwenen.
Ambrosius, wanneer ga jij dan slapen als je ook Roddick-Gonzalez gaat kijken?quote:
Ook wel begrijpelijk, maar ik vermaak me hier uitstekend mee.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoop het niet eigenlijk, ondanks dat ik Andreev een erg leuke speler vind. Vooral omdat ik Roddick-Gonzo erg graag wil zien en daarnaast nog wil slapen.
Wakker blijven allen !quote:Op woensdag 3 september 2008 01:24 schreef Tim86 het volgende:
Roddick direct hierna.
Ik haak wel af na deze wedstrijd.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook wel begrijpelijk, maar ik vermaak me hier uitstekend mee.
Damn, dat kan me een nacht worden.
Maar ik ben heel moe. Kun je voor mij een uitzondering maken?quote:
Daarnaquote:Op woensdag 3 september 2008 01:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ambrosius, wanneer ga jij dan slapen als je ook Roddick-Gonzalez gaat kijken?
Oké, maar zit er dan nog tijd tussen het moment waarop je naar bed staat en de tijd dat je naar je werk/studie moet?quote:
Zekersquote:Op woensdag 3 september 2008 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is wel briljant mooi tennis.
Ow, ik dacht dat dat je antwoord was op mijn verzoek.quote:
Studie is net klaar en werk op het moment nog niet, dus meerdere dagenquote:Op woensdag 3 september 2008 01:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, maar zit er dan nog tijd tussen het moment waarop je naar bed staat en de tijd dat je naar je werk/studie moet?
Ja, vond ik ook gek. Humor als Federer een herhaling ziet en dan ziet dat die bal uit was.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:38 schreef Tim86 het volgende:
die bal op deuce van Andreev leek echt uit en was een DF geweest..die had ik toch gechallenged..
Federer keek er extra naar, dus zal toch wel in zijn geweest.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:38 schreef Tim86 het volgende:
die bal op deuce van Andreev leek echt uit en was een DF geweest..die had ik toch gechallenged..
Zo scherp is zijn oog niet de laatste tijd..quote:Op woensdag 3 september 2008 01:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer keek er extra naar, dus zal toch wel in zijn geweest.
Nee, maar deze bal was aan zijn kant en hij kon de afdruk nog zien. Dus zal wel in geweest zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo scherp is zijn oog niet de laatste tijd..
Zo goed ziet hij het niet altijd. Hij zit er ook met zijn challenges vaak naast.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer keek er extra naar, dus zal toch wel in zijn geweest.
Maar 850? Ik vind het nogal wat.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:41 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, het kost hem maar 850 punten als hij verliest.
Niet nu wat? Gebroken worden?quote:Op woensdag 3 september 2008 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk in bed verder, kom op Igor, niet nu.
Het gebeurt regelmatig dat Federer in een (mogelijk) beslissende set teruggebroken wordt hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Kat in 't bakkie voor Federer...
Precies. Daarom ben ik pas zeker bij een dubbele break.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gebeurt regelmatig dat Federer in een (mogelijk) beslissende set teruggebroken wordt hoor.
Ja, zeker. Fijn dat hij het zo belangrijk vindt.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:51 schreef TheGeneral het volgende:
Wel mooi om Federer zo eens te zien
Truste kanjert !quote:Op woensdag 3 september 2008 01:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk in bed verder, kom op Igor, niet nu.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 01:53 schreef TubewayDigital het volgende:
3-0
dit komt wel goed, ga naar bed
Ja, zeker, het past gewoon niet. Dat hij maar snel weer nummer 1 mag worden.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:53 schreef TheGeneral het volgende:
Het blijft raar als er gezegd wordt: "Het staat 3-0 voor de nummer 2 van de wereld."
Helaas...hopelijk komt er nog een en pakt hij dat wel.quote:
He's alive, he's alive!quote:Op woensdag 3 september 2008 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Igor leeft nog..
De scheids was bijna dood btwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |