quote:Op woensdag 3 september 2008 00:38 schreef TheGeneral het volgende:
Nou, het was een hele bevalling, maar hij heeft de set
Kan van Lottum fris en fruitig aan Andy beginnenquote:Op woensdag 3 september 2008 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom nou Kristie, jeej.
En ben je daar blij mee, dat een vrouw dat commentaar doet?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kan van Lottum fris en fruitig aan Andy beginnen
Wilmots doet de nachtsessie vaak..die is ook wel prima te luisteren. Belgen zijn cool. Denk wel dat Kristie nu lekker blijft zitten en de eesjes blijft bespreken alleen.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk dat Jack dan z'n snor tegen de microfoon aan mag drukkenquote:Op woensdag 3 september 2008 00:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Van Lottum een vrouw ?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En ben je daar blij mee, dat een vrouw dat commentaar doet?
Zelfde vlag = landgenootquote:Op woensdag 3 september 2008 00:51 schreef TubewayDigital het volgende:
Toch nog een Nederlander bij de laatste acht
oh nee, het is een luxemburger
Nee Knijn, Kristie mag Andy niet doen vanwege de eesjesquote:Op woensdag 3 september 2008 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook, misschien. Maar ik doelde op Kristie.
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:55 schreef TheGeneral het volgende:
Hij tennist niet zo goed, maar je ziet wel de spirit
Ja, maar nu gaat het best goed.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:55 schreef TheGeneral het volgende:
Hij tennist niet zo goed, maar je ziet wel de spirit
Zo, alleen wel grijs tegenwoordig.quote:
Ambro, je krijgt gelijk:quote:Op woensdag 3 september 2008 00:38 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een waardeloze tie-break eigenlijk, maar toch 1-1.
Ik neem trouwens aan dat de partij van Jankovic naar Louis Armstrong gaat? Anders begint Roddick pas over een uur of 4-5.
May be is nog niet zeker natuurlijk, dat stond er vanmorgen ook alquote:Op woensdag 3 september 2008 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ambro, je krijgt gelijk:
Not Before 4:00 PM, - THIS MATCH MAY BE MOVED TO A
Of haal ik nu iets door elkaar ?![]()
Ik hoop het niet eigenlijk, ondanks dat ik Andreev een erg leuke speler vind. Vooral omdat ik Roddick-Gonzo erg graag wil zien en daarnaast nog wil slapenquote:Op woensdag 3 september 2008 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom op Igor, schenk ons een 5e set!
Misschien is dit de terugval.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:08 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd of Andreev nog terug kan komen of dat hij echt gebroken is nu..zie Fed nog wel een terugval hebben eigenlijk..
Nou, inderdaad, al mijn twijfels zijn in 1 keer verdwenen.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb een magisch voorgevoel dat Federer de Open gaat winnen, dus het komt wel goed
Federer doet zijn grote voorbeeld martin verkerk na en maakt het se-pannendquote:Op woensdag 3 september 2008 01:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, al mijn twijfels zijn in 1 keer verdwenen.
Ambrosius, wanneer ga jij dan slapen als je ook Roddick-Gonzalez gaat kijken?quote:
Ook wel begrijpelijk, maar ik vermaak me hier uitstekend mee.quote:Op woensdag 3 september 2008 01:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoop het niet eigenlijk, ondanks dat ik Andreev een erg leuke speler vind. Vooral omdat ik Roddick-Gonzo erg graag wil zien en daarnaast nog wil slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |